• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Mijn topics]


    Take me to wonderland

    [ @ ChaoticTania.
    Mijn laatste post staat onderaan pagina 17. (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    IrishCharm schreef:
    [Mijn topics]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik ga slapen, welterusten! x ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ~Moeh~ *vertaald : Mijn topics*


    Credendo Vides

    [mijn topics ik ben thuis haha. Wat hb ik allemaal gemist? Is Rosalie allee of is er nog iemand? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Aandachtig luister ik naar de toespraak. Lily kon het saai vinden, maar het was wel handig om te weten. De tijden was ik niet helemaal mee eens, maar ik kon het begrijpen. Ik ko altijd nog een boek lezen of iets. Na de toespraak staat Lily op. Ik kijk haar even aan en glimlach dan. 'Ach, die regels zijn handig om te weten. Icheb liever niet tien uur corvee.' ik glimlach even en kijk naar Lily. Ook ik sta op. Alle leerlingen duwen en propppen zich naar de uitgang. Ik blij toch even staan en bijt op mijn lip. 'In wel jaar zit jij Lily,' vraag ik haar en kijk haar even aan. Ik glimlach Even. 'I zit in het tweede jaar, maar ik ken daar niemand van geloof ik,' zeg ik en trek een pruillipje. Dan glimlach ik. 'Ach zo erg kan het niet zijn toch?' ik bit op mijn lip en kijk Lily aan. Ik was benieuwd naar mijn klasgenoten en rooster. 'Weet jij je rooster en alles al,' vraag ik haar nieuwsgierig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (mijn tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brooke Lisa Collins

    "Jij kan dus ook zomaar wanneer je maar wilt je haar een andere kleur even niet? Ik zou zo jaloers zijn, aangezien ik met haarverf moet werken," Ik naar haar blauwe haren.'Ik kan ook iemand anders haarkleur veranderen.'Grijns ik.Ík wil het wel voor je doen zeg maar welke kleur.' Ik kijk haar vragend aan. Ik kijk weer even naar het podium en zie daar wat leraren staan, ook de directeur is er nog.

    [Korte stukje, ik ga zo naar school x ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    jamey
    toen ze mij vastpakte en meesleurde stribbelde ik een beetje tegen en liep ik toen snel mee. Achterin de zaal ging ik snel zitten en hoopte ik dat ik niet al teveel opviel. Plotseling hoorde ik haar mij wat vragen. Ik slikte, nee niet deze vraag. Ik hield mijn schouders op en keek naar de tafel. “Ehm..tjah. ik denk dat je de mensen hier niet echt mijn vrienden kan noemen“ ik keek op naar haar en hoorde de directeur praten. Ik keek naar het podium en luisterde naar de toespraak


    Hi. This makes no sence.

    [Mijn Topics :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kayleigh Beale

    .'Ik kan ook iemand anders haarkleur veranderen." grijnst ze waardoor mijn ogen bijna uit hun kassen puilen. "ik wil het wel voor je doen zeg maar welke kleur." stelt ze voor waarna ze me vragend aankijkt. Ik tuit mijn lippen en laat verschillende haarcombinaties voor mijn geestesoog verschijnen. Welke haarkleuren zou ik nemen? "Oh, kun je me Groen gelig haar geven? Net alsof het zeemeermin haar is," lach ik. [Deze haarkleur :p] "Ik heb deze kleur haar al een paar weken, dus het is tijd voor verandering,"


    Take me to wonderland

    (Wie wil er met Nickolas of Wolf praten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brooke Lisa Collins

    "Oh, kun je me Groen gelig haar geven? Net alsof het zeemeermin haar is," Lacht ze, Ik knik en pak een pluk haar van haar vast. Iemand anders veranderen kost altijd meer moeite dan als ik me zelf doe.Langsaam verandert haar haarkleur. Eerst wordt het groen en dan komt er geel tussen.'Klaar.' Hijg ik.Én vind je het wat?' Zelf vond ik het best wel goed gelukt.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Blossom Niënna Jones

    Met mijn koffer achter me aan slepend liep ik richting het hoofdgebouw, ik was allang blij dat de regen gestopt was zodra ik ook maar mijn eerste tenen uit de taxi had gestoken.
    Een zucht ontsnapte mijn lippen, ik kon niet wachten om op mijn bed te duiken en om deze verstikkende kleren uit te trekken zodat mijn vleugels kunnen rusten.
    Mijn aandacht word getrokken door een aantal jongeren die naar buiten kwamen lopen.
    Fijn, ik had de toespraak gemist, hopelijk had ik niets belangrijks gemist.
    De omgeving zag er verder nog steeds zo uit als dat ik me herinnerde terwijl ik nog een paar stappen verder deed zodat ik nu voor de grote deur stond, die ik makkelijk openduwde.
    De weg naar mijn kamer was al snel gevonden en met een opgelucht geluid liet ik me op mijn buik op het zachte matras vallen.
    Direct daarna schudde ik het dikke vest van me af, al snel gevolgd door het zwarte shirt dat ik erover droeg.
    Het tuigje dat ik altijd onder mijn kleding droeg had al een aantal rode strepen in mijn huid geschuurd, maar gelukkig was het niets ernstigs, althans ik zag nog niets bloeden.
    Maar mijn aandacht ging meer uit naar de witte zachte veren die zich nu een beetje onhandig tussen de riemen en lijntjes van het tuigje door, op weg naar bevrijding.
    Met het grootste genoegen maakte ik dan ook de riempjes en lusjes los en gooide het argeloos ergens in een hoekje.
    Een kreun rolde over mijn lippen heen terwijl ik mijn vleugels even in vol ornaat strekte, de spanwijdte bedroeg ongeveer vier meter, waardoor het nog maar net in de ruimte paste.
    Lachend trok ik ze weer in en draaide even lachend een rondje waarna ik in mijn koffer begon te rommelen.

    Met mijn speciaal aangepaste kleren aan -die de rest van mijn koffer in beslag nam- en liep met mijn vleugels bevrijd achter mijn rug naar buiten.
    Ik was wel weer toe aan frisse lucht en mijn vleugels ook na zoveel uur opgekropt te hebben gezeten.

    { Blossom is nu ook aanspreekbaar, dus wie met haar wilt praten, be my guest (flower)}


    Credendo Vides