• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wacht is bij sommige de les al begonnen? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat zijn de klassen eigenlijk. En wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk rustig om me heen en zucht diep. Ik ben diep gefrustreerd. Nog steeds. Allemaal dank zij mijn moeder en rustig worden deed ik heel langzaam. Ik kijk om me heen en herken een meisje van vorig jaar. Zo te zien liep ze richting mij. Ik had geen idee of dat wel een slimme zet was. Misschien. 'Hoi Lily,' mompel ik en kijk haar aan. Ik leun tegen de muur en kijk haar even aan. Ik sluit mijn ogen en probeer kalm te worden, maar het gaat amper. Ik snuif weer even woedend uit en zucht diep. 'Heb ik nog iets belangrijks gemist,' vraag ik haar en kijk haar even aan. Ik hoopte dat de rode waas bij mijn ogen weg was, maar ja, ik kon dat niet bij mezelf zien. Dus moest ik het hopen.

    [Iemand voor Rosalie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    5Boys1Dream schreef:
    Brooke Lisa Collins

    "Ik vond het paars haar wel staan," Grijnst ze. Ik knik en we lopen verder, ineens stoppen we. Er loopt net een leraar voorbij. Ik zie Kayleigh denken en dan concentreren om zijn aura te veranderen. Ineens stopt de leraar en gaat bij een meisje op haar gezicht tekenen, ik lig helemaal dubbel. Het meisje verkoopt hem een klap in zijn gezicht.De leraar beseft weer dat hij leraar is en zegt. "Dat wordt een avond nablijven, juffrouw!" Kayleigh en ik lachen ons een breuk om die leraar. "We kunnen nu maar beter weggaan voor hij ons ook wilt gaan beeldhouwen," Stikkend van het lachen lopen we verder.'Welke klas zit jij eigenlijk?'
    [Woop woop I'm back ^^]


    [Euhm, ja,welke klas zit ik? x'D Sorry dat ik waarschijnlijk zo'n domme vraag stel, maar ik snap het klassen gedeelte niet zo goed. Ik weet wel dat Kayleigh in het 3de jaar zit. x'D]


    Take me to wonderland

    [In de story staat de klassen verdeling. Misschien handig om daar een abo op te nemen en voor Iris misschien handig om de link in het begin topic te zetten :) In de story staat ook klassen en roosters. Ik weet uit mijn hoofd dat Brooke in M2A zit, bij Rosalie. Van Kayleigh weet ik niet x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [In de story staan de klassen!]

    Lily Sharp - Helderziende.

    Nu wist ik zijn naam weer! Kyle! 'Hoi Lily,' mompelde hij. 'Kyle?' vroeg ik verbaasd. 'Is alles wel oké? Oh, sorry, nee, niet echt, nou ja. Nee. Je zit bij mij in de klas, in M3A. We hebben best wel een fijn rooster. En o ja. Er is een nieuwe regeling. Ik heb niet veel ervan mee gekregen. We moesten al om elf op de kamers zijn in plaats van half twaalf en allemaal andere onzinnige dingen. Ik vermoed dat het morgen gewoon op het prikbord hangt. Dus. Oh, sorry, had je hoofpijn en klets ik te veel? Fijn je weer te zien!' Ik stak mijn duimnagel in mijn mond en begon erop te bijten, wachtend op het antwoord van Kyle.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Mag ik dan de link van de story?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Coockies schreef:
    [In de story staat de klassen verdeling. Misschien handig om daar een abo op te nemen en voor Iris misschien handig om de link in het begin topic te zetten :) In de story staat ook klassen en roosters. Ik weet uit mijn hoofd dat Brooke in M2A zit, bij Rosalie. Van Kayleigh weet ik niet x]


    [Oh thanks. :p -kijkt-]


    Take me to wonderland

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik krijg honderden vragen naar mijn kop gegooid en eerlijk gezegd kreeg ik daar koppijn van. Ik bijt hard op mijn lip en kijk haar aan. Ik telde even tot 10 voor ik antwoorde. 'Ik hoop dat je onder de les niet zoveel vragen aan me stelt,' zeg ik met een scheve glimlach. Ik bijt hard op mijn lip en kijk Lily aan. 'Ehm, 11 uur al? Dat is behoorlijk vroeg, maar ja. Alsof wij ons eraan houden. Ik zal morgen wel even het prikbord checken.' Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes. 'Ook fijn om jouw weer te zien, kleine rooie helderziende,' grijns ik even en kijk haar plagerig aan. Ik glimlach even en kijk dan weg om me heen. 'Zijn er veel nieuwelingen?' Ik kijk haar vragend aan en zucht even diep.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dashed schreef:
    (okay, @HurtedHeart, moest ik nou nog terug reageren of niet? tweede keer dat ik het vraag trouwens -,-'
    maarja XD)


    On wednesdays we wear black

    STORY


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    "Wolf, mooie naam." zei ze."Bedankt."mopmelde ik en hoorde haar zachtjes lachen om mijn vraag."Nee, deze school is als een tweede thuis voor me, ik heb nooit echt een thuis gehad." legde ze uit en ik knikte.Ze streek even over een boom waarna ze zich weer op mij richtte"Ben jij hier nieuw dan ?" vroeg ze en ik schudde mijn hoofd."Ik zit hier ook al een paar jaar,ik had je eerlijk gezecht nooit opgemerkt."zeg ik dan en glimlach flauwtjes.Ik was dan ook iemand die me vaak verschuilde voor anderen of niet echt opvalde zal ik maar zeggen.Ik ken niet veel mensen en bijna niemand kent mij.zo zit het eenmaal in elkaar. "In welk jaar zit je?"vroeg ik haar dan,mischien zaten we in dezelfde klas.Ik hoefde haar eingelijk niet te vragen wat voor kracht ze had,aangezien ik haar gevederde vleugels had gezien.Ze was vast een Engel of fee.En nu hoefde ik ook mijn kracht niet te vertellen tot ze het vraagt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Sharp - Helderziende.

    Ik porde hem even in zijn buik. 'De rode haarkleur is aan het uitsterven. Dus een beetje respect voor deze zeldzaamheid.' Ik leunde ook tegen de muur. 'Nah, nou, ja, toch wel een aantal. Mijn buurvrouw is nieuw, Rosalie. Haar heb ik al ontmoet, verder zijn er nog een aantal andere, maar niet opvallend veel.' We keken elkaar even aan. Het was goed om eens een echte bekende te zien. Ik had vorig jaar met hem in de klas gezeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Beale

    'Welke klas zit jij eigenlijk?' Vraagt Brooke na een tijdje. Ik frons mijn gezicht als ik me probeer te herinneren in welke klas ik nu weer net zat? "Wacht even, even mijn rooster pakken," ik haalf mijn rugzak van mijn schouder en begin door mijn spullen te rommelen. Ik vind een paar elastiekjes die ik al een tijdje kwijt was. Ik doe ze om mijn pols en zoek verder. Er zit zelfs een flesje haarverf in. "Hoe komt die haarverf in mijn rugzak?" vraag ik fronsend. Ik haal mijn schouders op en zoek verder tot ik een klein stukje papier vind met het rooster en in de rechterbovenhoek staat mijn klas. "M3A," ze ik uiteindelijk met een glimlach en frommel het stukje papier weer in mijn rugzak en zwier het over mijn schouder. "jij?"


    Take me to wonderland

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik glimlach kleintjes. mijn humeur was weer een beetje opgevrolijkt. 'Ik heb respect. Heel veel respect.' Ik lach even en kijk haar aan. Ik had een hekel aan de kleur rood, maar niet aan haar haren. Nee, maar meer aan de oogkleur rood. Nou ja, op zich hield ik ook weer van rood, maar nu vond ik rode ogen irritant. Ik knik even en denk na. 'Ach dat zou dan wel weer lachen worden. Die nieuwelingen,' grijns ik en ik kon er niks aandoen dat ik een grapje of valstrik bedacht. Zo was ik nou eenmaal. Ik kijk haar even aan. 'Heb je toevallig de klassen indeling bij de hand?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne