• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    Er komt een onschuldige glimlach rond mijn lippen te staan waarna ik mijn slanke schouders langzaam ophaal. ‘Onder andere. Het is meer.. ingewikkeld. Ik zie me zelf liever als de dochter van Lucifer.’ Mijn krachten waren namelijk vrij uiteenlopend en een vaste bezat ik niet. Ik kon een beetje helen, mijn schoonheid misbruiken en bevelen over aardse mensen en voorwerpen. Dat laatste was waarschijnlijk hetgeen dat ik het meest gebruikte - hoewel jongens aantrekken zo nu en dan ook nodig leek. Ik stal ze graag van vervelende vriendinnetjes of bezitterige vrienden. Het was niet geheel en straf om in mijn gezelschap te keren, tot ze vervelend en oninteressant werden en ik hen dumpte voor de volgende. Het is zoiets als.. mode. De ene dag denk je iets unieks te hebben, terwijl de volgende dag iedereen er mee loopt. Een vicieuze, vermoeiende cirkel waarvan ik verlost hoop te worden, op een dag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Oww xD sorry ,zal ik maar doen dat hij ze wel ziet)
    Wolf Dumont
    Ze draaide zich om.'Hey.'antwoorde ze zachtjes terug.Pas nu had ik door dat ze vleugels had en ze introk.Ik voelde haar blik wat op me branden.Ik had zin om een opmerking erover te maken,maar ik hield me in.Ik ging dit jaar eens normaal proberen te doen.Ze stak dan uiteindelijk haar hand uit."Mijn naam is Blossom Niënna Jones." stelde ze zichzelf voor en ik glimlachte licht."Wolf,Wolf Dumont."stel ik me dan voor en schud haar had even ,waarna ik die terug in mijn zak stop.Ik vermoedde dat ze nieuw was.En ze zag er ongeveer even oud uit als mij.Ik wist niet of ze in mijn klas zat ofniet,omdat ik mijn lijst nog niet bekeken had."Ben je nieuw hier?"vraag ik haar dan,om een gesprek te beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nickolas Anderson
    Ze glimlacht eens en haalt haar schouders op.'Onder andere. Het is meer.. ingewikkeld. Ik zie me zelf liever als de dochter van Lucifer.’ zei ze.Lucifer?Waar had ik dat eerder gehoord.'De duivel.'antwoorde Polar meteen en ik maakte een O gebaar.Daarom was ze vast grof...En vond ik haar licht beangstigend.Ze was wel mooi dat moest ik toegeven.Dat maakte me wel nieuwsgieriger naar wat ze nog allemaal kon behalve vuur besturen,maar ik vroeg er niet naar."Dus,..."zeg ik wat ongemakkelijk."Waarover waren jullie aan het praten?"vraag ik dan

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Is er al iemand voor Kyle?]

    Lily Sharp - Helderziende.

    Ik had gezien hoe Rosalie was gestruikeld, maar ze had gezegd dat ik door moest lopen. De strijd van binnen was toen weer losgebarsten. Moest ik toch op haar wachten of moest ik haar achter laten? 'Weet je het zeker?' had ik gevraagd, maar ze had me weggewuifd, dus was ik doorgelopen. Ik opende mijn kamer en ging binnen. Het zag er nog steeds leeg en kaal uit, maar zo had ik het het liefste. Met een plof ging ik op het bed zitten, sociale interactie vond ik altijd vermoeiend, maar op bepaalde momenten niet onprettig. Ik keek uit het raam, naar het grote meer en naast me hoorde ik hoe Rosalie haar kamer binnen ging. Ik stond op, dronk een slokje wat en toen viel mijn oog op mijn rooster.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Nee en ook niet voor Rosalie ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [All rightie! Zoek je iemand voor Kyle? Ik ben wel bezig met Duits leren, dus ik reageer wat langzamer..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Eli kan wel, hij is met Aiden nog in de aula (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ Lillith en Jamey ook trouwens ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ja, ik zoek iemand voor Kyle :) En voor Rosalie hahaah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - helderziende.

    Ik stond op nadat ik grondig mijn rooster had bestudeerd en mijn klassenlijst. Ik had gelijk gehad eerder. Mijn klas en mijn rooster waren best wel fijn, vond ik. Ik had natuurlijk nog geen week meegemaakt, waarna ik dat pas kon zeggen. Maar dat gevoel had ik gewoon.
    Ik stond op , ik had zin om iets te gaan doen en zonder te weten wat ik ging doen liep ik richting aula, waar ik een jongen zag staan. Zijn naam begon iets met een K-, wist ik. Maar meer niet.
    [Wacht, is Kyle er al eerder geweest?]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    |Hmm. Waarop moet ik nog reageren? (: |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    |Hmm. Waarop moet ik nog reageren? (: |


    (Wel Nickolas is bij Jayden en Aria komen staan )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Wel Nickolas is bij Jayden en Aria komen staan )


    |Aha. Oké, thank you. |


    kindness is never a burden.

    Brooke Lisa Collins

    "Ik vond het paars haar wel staan," Grijnst ze. Ik knik en we lopen verder, ineens stoppen we. Er loopt net een leraar voorbij. Ik zie Kayleigh denken en dan concentreren om zijn aura te veranderen. Ineens stopt de leraar en gaat bij een meisje op haar gezicht tekenen, ik lig helemaal dubbel. Het meisje verkoopt hem een klap in zijn gezicht.De leraar beseft weer dat hij leraar is en zegt. "Dat wordt een avond nablijven, juffrouw!" Kayleigh en ik lachen ons een breuk om die leraar. "We kunnen nu maar beter weggaan voor hij ons ook wilt gaan beeldhouwen," Stikkend van het lachen lopen we verder.'Welke klas zit jij eigenlijk?'
    [Woop woop I'm back ^^]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Blossom Niënna Jones

    "Wolf, mooie naam." waarna ik eventjes zachtjes lachte om zijn andere vraag, ook al was het eigenlijk helemaal niet grappig, maar iets in de woorden maakte me vrolijk, de opgeluchte gedachten die door mijn hoofd spookten, dat ik eindelijk een plek had waar ik mezelf kon zijn, in het weeshuis werd er altijd wel vreemd naar me gekeken, puur omdat ik vleugels had en omdat ze bang voor me waren, puur omdat ik volgens hen sterker ben dan zij vermeden ze me. "Nee, deze school is als een tweede thuis voor me, ik heb nooit echt een thuis gehad." ik streek even met mijn hand over de bast van de dichtstbijzijnde boom heen waarna ik hem weer aankeek.
    "Ben jij hier nieuw dan ?" Vroeg ik terwijl ik aan het bedenken was waarom hij hier op school zou zitten, maar ik had geen zin om inbreuk te doen op zijn geest met één van mijn trucjes, dat vond ik echt onbeleefd.
    Hij zou er vast zelf wel mee komen als hij het zou willen en zo niet was het nog niet erg, er waren nog zoveel vriendelijke mogelijkheden om erachter te komen.


    Credendo Vides