• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (ok :3 )

    Nickolas Anderson
    Jayden was weg gegaan en ik en Polar hadden besloten de aula te gaan verkennen tot de meesten weg waren.Polar hield niet echt van de drukte dus ja.Da aula was erg groot en er waren niet meer zoveel mensen toen we weer naar de deur gingen.'Nick?Wie is dat?' vroeg Polar me en ik keek zijn richting uit.Jayden was met een meisje aan het praten en het werd plots zo donker hier.Het voelde benauwd aan.Met snelle passen gingen we naar hen toe."Hoi!"zeg ik vriendelijk als ik bij hun ben aangekomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (okay, @HurtedHeart, moest ik nou nog terug reageren of niet? tweede keer dat ik het vraag trouwens -,-'
    maarja XD)


    On wednesdays we wear black

    {Wie wilt er met Blossom praten ? }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Wie wilt er met Blossom praten ? }


    (Wolf wil wel :3 waar is ze?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    ‘Hallo.’ Antwoord ik de nieuwe jongen kalm. Mijn ogen blijven echter nog enkele seconden op Jayden gericht voor ik me tot de onbekende richt.
    Ik voelde me net een magneet, zo. Iedereen die nieuwsgierig dichterbij kwam, hun energieke gesprekstoffen en dan had je nog de apartelingen als Jayden, schijnbaar. Het beest dat achter hem aanhobbelde zorgde ervoor dat ik mijn wenkbrauwen verontwaardigd optrok.
    ‘Ik mag geen hellehonden meenemen maar jij krijgt je eigen ijsbeer? Ik ga toch nog eens terug naar de directie. Stelletje niksnutten.’ Mompel ik afkeurend waarna ik een hand door mijn lokken haal en gedachteloos met de toorts begin te spelen. Vuur is een hoofdbron in Hades, het trekt me aan en het houd me veilig in waar ik vandaan kom. Hier zijn de mensen schijnbaar bang voor brandwonden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nyan schreef:
    (...)

    (Wolf wil wel :3 waar is ze?)


    { Ze loopt random ergens rond de school, bij een bosje of zo (; }


    Credendo Vides

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Aandachtig luister ik naar de toespraak. Lily kon het saai vinden, maar het was wel handig om te weten. De tijden was ik niet helemaal mee eens, maar ik kon het begrijpen. Ik ko altijd nog een boek lezen of iets. Na de toespraak staat Lily op. Ik kijk haar even aan en glimlach dan. 'Ach, die regels zijn handig om te weten. Icheb liever niet tien uur corvee.' ik glimlach even en kijk naar Lily. Ook ik sta op. Alle leerlingen duwen en propppen zich naar de uitgang. Ik blij toch even staan en bijt op mijn lip. 'In wel jaar zit jij Lily,' vraag ik haar en kijk haar even aan. Ik glimlach Even. 'I zit in het tweede jaar, maar ik ken daar niemand van geloof ik,' zeg ik en trek een pruillipje. Dan glimlach ik. 'Ach zo erg kan het niet zijn toch?' ik bit op mijn lip en kijk Lily aan. Ik was benieuwd naar mijn klasgenoten en rooster. 'Weet jij je rooster en alles al,' vraag ik haar nieuwsgierig.


    [Damn, vergeten.]
    Lily Sharp - Helderziende.

    'Weet jij je rooster en alles al,' vroeg Rosalie. Het duurde even voordat de vraag tot me doordrong. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, maar volgens mij is mijn rooster helemaal niet zo erg hoor. Oh, en mijn klas ook niet.' Ik glimlachte even. 'Het komt wel goed. Ik heb een idee, waarom gaan we niet vliegensvlug naar de kamers om daar te zien wat ons rooster en klas is?'

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 19:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nickolas Anderson
    'Hallo.’zei ze terug en ik glimlach licht.Ze keek nog even naar Jay,voor ze zich op mij richte.Ze haalde haar wenkbrouwen op waarna ze zei;Ik mag geen hellehonden meenemen maar jij krijgt je eigen ijsbeer? Ik ga toch nog eens terug naar de directie. Stelletje niksnutten.’ met open mond keek ik haar aan.Ze had Polar beledigt en mij."Euhm,hij is een ijsbeer en ook geen huisdier als je dat denkt."zeg ik en sla mijn armen over elkaar.Ik mocht haar nu al niet.

    Wolf Dumont
    Verveeld loop ik door de gangen,wat ging ik eens doen vandaag?Op mijn kamerzitten nixen daar had ik geen zin in.Ik zat diep in gedachten verzonken tot ik besloot gewoon daar hat bos te gaan ,hier niet zo ver vandaan.Frisse lucht en natuur deed altijd goed.Ik verlaat de gangen en niet veel later was ik ook het schoolgebouw uit,waarna ik slenteren mijn weg volgde naar het bos.Als ik daar toe kwam zie ik al meteen dat ik niet alleen ben.Ik ging naar haar toe,het enige wat ik zag was haar blonde haren.Of ze nieuw was of niet,merkte ik niet meteen."Hey."zeg ik als ik dichterbij ben

    (moet eten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Toen ik hoorde dat Jamey hier niet echt vrienden had, verbaasde me dat enigszins wel. Hij had een geweldig karakter, het enige wat contact zoeken bij hem moeilijk maakte was dat hij zo verlegen was. Ik hield wijs mijn mond terwijl de directeur sprak. Na de toespraak sprong iedereen op om weg te gaan, maar ik bleef rustig zitten. 'Het spijt me dat ik de vraag stelde, het was niet de bedoeling.' Ik draaide me half naar Jamey toe. 'Als je wilt kan ik je straks bij het avondmaal je wel voorstellen aan mijn vrienden?' Ik vond Jamey erg aardig en wilde niet dat hij altijd maar alleen moest zijn. Mijn ogen gleden door de grote aula en ik zag nog een paar bekenden, waaronder Eli. Ik kende Eli al zo'n drie jaar, vanaf mijn eerste jaar hier op school. We hadden in dat jaar ook wat gehad samen, maar dat ging al gauw uit. Het was ook niet erg serieus. Vanaf dat moment waren we nog steeds goede vrienden. Misschien zou hij Jamey ook wel aardig vinden? Ik zag hoe er een jongen bij Eli stond, ongeveer van zijn leeftijd. Ik was dus niet de enige die vrienden aan het maken was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik lach even en bijt op mijn lip. 'Klinkt als een plan.' Ik kijk haar even aan en voeg me dan in de rij. Ik zigzag een beetje door de mensen heen, maar als zeemeermin blijf ik beter en handiger in het ontwijken van mensen. Als mens ben ik ook echt best heel erg onhandig. Zonder op te letten blijf ik haken achter een stoel en voel ik hoe ik mijn evenwicht verlies. Met een klap val ik op de grond. Mensen hoor ik zacht grinniken en lopen om me heen. Ik bijt hard op mijn lip en sta vlug op. Vervolgens ren ik hard de zaal uit, dit keer zonder te vallen. Ik ren de trappen op en ren mijn kamer in. Dat was... Verschrikkelijk. Ik bijt hard op mijn lip en haal een hand door mijn haar. Wat een afgang! Ik stond zo voor schudt! Ik slik moeizaam en ga opzoek naar het briefje. Als ik de brief heb gevonden bekijk ik het. Zoals verwacht kende ik geen een van allemaal. Ik zucht diep en pak mijn koffer en rits die open. Langzaam begin ik alles uit te stallen en hang mijn kleding om. Lily had ik achter gelaten door die val. Het was te genant en had mijn humeur ook redelijk naar beneden gehaald. Door die reactie van andere dan. Ik bijt hard op mijn lip en pak een foto van mijn zeemeermin vriendinnen. Menselijke vrienden had ik eigenlijk niet. Nog niet. Ik zucht en zet de foto op mijn nachtkastje. Sommige van mijn vriendinnen waren sluw en gemeen. Soms ook tegen mij, maar we waren als familie. Dus ik was het gewend. Ik was de jongste, dus meestal was ik ook wel het mikpunt.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    Ik rol kort met mijn ogen waarna ik een zucht slaak. ‘Het komt door het donker.’ Ik slaak een verveelde zucht waarna ik me op de toortsen richt.
    ‘Aan.’ Beveel ik hen zacht, waarna de gang wordt verlicht door een flikkerende vlammenzee.
    ‘Ah, jij bent zo'n.. soul leerling.’ Verklaar ik meer voor mezelf dan voor hem. Hij is belegdigd, kan ik ontdekken en ik kan het niet laten te grijnzen: mensen waren ook zo snel op hun teentjes getrapt deze dagen.
    Kon ik soms ruiken dat het zijn gave was? Nee. Het was handig geweest, maar niet één van mijn capaciteiten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    { Haha, ik denk dat haar vleugels als eerst op zouden vallen :P Maar ja, ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk ^^}

    Blossom Niënna Jones

    Met mijn ogen gesloten liep ik door het bosje heen en luisterde ik naar alle geluiden die zich om me heen afspeelden.
    Vogeltjes die hun vrolijke liedjes vloten of het geluid dat ze maakten wanneer ze zichzelf aan het badderen waren in het kleine stroompje dat hier liep.
    Één van de vogeltjes, wat een roodborstje bleek te zijn, spreidde diens vleugels en vloog toen al snel op waarbij het op mijn schouder kwam zitten.
    Even lachte ik waarna ik het roodborstje eventjes over diens kopje heen streek voor het weer wegvloog.
    Met een gelukzalige zucht ging ik weer verder met mijn tocht, mijn vleugels heerlijk uitstrekkend om ze lekker te laten luchten.
    Mijn wit met lichtblauwe jurkje streek ik even goed zodat het op mijn rug ook weer fijner zat voor mijn veren.
    Al snel schudde ik mijn lange blonden haren uit, zodat ze over de plek heen vielen waar de botten en de spieren van mijn vleugels mijn huid in gingen, waar die hoogstwaarschijnlijk aan mijn schouderbladen vastgegroeid waren.
    Maar ze waren nooit zwaar, alleen verstikkend als ik ze zou moeten verstoppen.
    Achter me hoorde ik een takje breken.
    "Hey." Hoor ik een stem achter me waardoor ik me omdraai.
    Een blonde jongen van zo te zien ongeveer mijn leeftijd kwam op me aflopen.
    "Hey." Antwoordde ik zachtjes terug terwijl ik hem nog even goed observeerde met mijn lichtblauwe ogen.
    Ik trok mijn vleugels in, waardoor ze zich mooi opvouwden op mijn rug terwijl ik nog steeds de jongen bekeek, hopelijk was het niet te onbeleefd.
    Uiteindelijk stak ik mijn hand uit. "mijn naam is Blossom Niënna Jones."


    Credendo Vides

    Nickolas Anderson
    Ze rolde kort met haar ogen en slaakte een zucht.‘Het komt door het donker.’ zei ze waarna ze weer een zucht slaakte en 'Aan.'zei.De kamer werd plots verlicht door vlammen die uit de toortsen kwamen.Mischien kon zei iets met vuur.'Ah, jij bent zo'n.. soul leerling.’zei ze en ik knikte.Ze grijnsde vast omdat ik me beledigt voelde daarnet."En kan jij iets met vuur ?"gokte ik vragend en kijk naar de toorts.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik werp een blik op mijn horloge. Te laat, veel te laat. Ik zucht diep en kijk naar mijn vader die de auto met een snelle vaart over de wegen laat rijden. Mijn moeder was niet mee. Zij is ook de reden dat ik weer te laat was. Ik ben er nu al zwaar gefrustreerd door. Altijd zij en ik lijk zoveel op haar.... Ik snuif woedend uit en kijk naar buiten.
    'Rustig Kyle,' hoor ik mijn vader op kalme toon hebben. Mijn ogen hadden een beetje een rode gloed, dat betekende dat ik boos was. Mijn vader echter was kalm. Zo kalm. Ik begreep het niet.
    'Hoe kan je zo kalm zijn,' mompelde ik en zak onderuit. Mijn vader keek me even kort van opzij aan, maar zei niks. Ik legde mijn hoofd tegen het raam en zag al snel de school. Als je niet zou weten waar die is, zou je hem niet snel vinden. Ik stap uit en pak mijn tassen eruit. 'Doe mam niet de groetjes,' mompel ik bitter. 'Zal ik doen,' grinnikt mijn vader. Ik werp hem een dodelijke blik. 'Veel plezier,' schreeuwt hij me nog na. Ik zucht diep. Mijn vader rijdt weer weg en ik loop snel naar de school. Eenmaal binnen loop ik gelijk door naar mijn kamer. Eenmaal daar gooi ik mijn tassen in een hoek, werp een blik op mijn rooster en klas en zucht even. Mijn standaar binnen komst. Altijd weer. Dan loop ik de trap af richting de aula. Zoals verwacht dat ik de toespraak al gemist. Niet dat dat me veel boeide, ik had hem toch al meerdere keren gehoord. Ik zucht diep en kijk om me heen. Welkom terug.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne