• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Eli? (: Hahaha En is er iemand voor Kyle? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten
    Gabriël bestudeerde nog voor even de grote grijze wolf die voor zijn neus kwispelde met de staart en een likje gaf over zijn hand. Gabriël lachte maar werd al snel afgeleid door zijn ring toon die door de kamer schalde. Zoals vaker wanneer het signaal afging sprong Gabriël meteen op en verloor zijn interesse in Yune. Hij snelde haar de mobiele telefoon en ontgrendelde die, waarna hij haastig het bericht las.
    Het was afkomstig van een andere Engel die zich momenteel in Parijs bevond, Maya heette ze.
    Duister bevind zich rondom je. vertelde het bericht vaag, maar Gabriël wist meteen wat het betekende. Ergens in zijn buurt bevond zich iets niet zuiver. Niet... menselijk en al zeker niet hemels.


    kindness is never a burden.

    [Iris kan je reageren met Eli? Want dan kan ik zeg maar verder met Rosalie of je komt naar Rosalie hahaha (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    Ik pakte het rooster van Jayden aan en bekeek het grondig. 'Je zit niet bij mij in de basisklas, jammer. Wat zijn je keuzevakken?' Ik keek over het blaadje heen naar Jayden, die voor me stond en zijn rugzak weer dichtritste. 'Want als je Spaans en Biologie gekozen hebt, zit je misschien toch bij mij in de klas.' Ik glimlachte naar hem.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Gefrustreerd legde ik mijn handen, gebald als vuisten, tegen mijn slapen aan, terwijl ik voor me uit bleef staren en heel zacht heen en weer wiegde. Altijd als ik aan haar dacht voelde ik me zo hopeloos, hoe konden ze in godsnaam zoiets doen tegen een meisje?! Ik concentreerde me op mijn ademhaling, dat maakte me altijd rustig, voor ik opstond om een lange douche te gaan nemen. Tijd had ik nog genoeg voor het avondmaal en tijdens het douchen kon ik helemaal tot rust komen. Ik liep mijn kleine badkamer binnen en trok een handdoek uit een kastje, waarna ik mijn jack terug gooide op mijn bed en mijn shirt over mijn hoofd uittrok.

    [Ik ben ziek aan het worden, dus het is niet zo lang, sorry. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    Jayden knikte begrijpend,"Ehm. Frans en Biologie," zei hij vervolgens op Lillith's vraag. "Want als je Spaans en Biologie gekozen hebt, zit je misschien toch bij mij in de klas." zei ze glimlachend en Jayden lachte terug.


    kindness is never a burden.

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik zit met mijn rug tegen de deur en staar voor me uit. Ik kijk naar buiten en zie de regen zachtjes tegen het raam tikken. Ik had behoefte aan frisse lucht, maar ik kon niet naar buiten en ik moest hier blijven als Eli kwam. Nog steeds dwalen zijn woorden door mijn hoofd. Ik voel me schuldig. Langzaam sta ik op en begin in mjjn kamer iets te zoeken. Ik weet niet wat, ik weet alleen dat ik iets moet doen zodat ik afleiding heb. Ik begin in al mij schoolboeken te bladeren en het door te lezen. Als ik dst heb gedaan pak ik mijn mobiel en besluit mijn vader te bellen. Zodra ik zijn stem hoor ga ik weer op het bed zitten en trek mijn knieeen op. 'Het gaat prima,' zeg ik zachtjes. Mijn stem was niet zo sterk. 'De school is mooi, maar ik mis julle wel hoor.' Ik sluit even mijn ogen. Ik glimlach even om mijn vader. 'Ja de mensen zijn aardig en ik pas op.' Ik slik eve en luister naar mijn vader. Hij vraagt wat er is en ik twijfel. 'Niks. Ik...' Ik kijk naar buiten. 'Ik heb tewoo weer even behoefte om re zwemmen.' Mijn vader zegt nog iets en zegt dan gedag. Ik zeg hem ook gedag en laat me op mijn rug vallen. Wat had ik mazzel met mijn leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    Ik kijk vrolijk naar de glimlach op Gabe's gezicht, en dan...
    Een ringtoon scheld door de kamer, en Gabe staat razend snel op. Aandachtig kijkt hij naar het mobieltje wat de ringtoon produceerde. Nieuwschierig loop ik dichterbij. Ondertussen verander ik mezelf terug.
    'Wat is er? Of mag ik het niet... nee laat maar, als je wil zal ik gaan,' glimlach ik zwakjes. Ergens had ik gehoopt dat ik eeuwig bij Gabe mocht blijven, maar dat is een belachelijke gedachte. Alsof ik een stalker ben. Ik voel mezelf weer rood worden, verdraaid, net nu ik weer afgekoeld ben. Wat bloos ik toch snel.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blossom Niënna Jones

    Ik glimlachte, blij dat hij het mooi vond.
    Even keek ik naar de omgeving.
    De bomen die allemaal hun eigen vormen en kleuren hadden en de bloemen die ertussendoor prikten bloeiden in de helderste kleuren, misschien wel doordat ik net aarde aangewend had, of de aarde hier was gewoon al vruchtbaar.
    Mijn ogen gleden verder richting de lucht, die al lichtelijk oranje begon te kleuren door de ondergaande zon.
    "Zullen we anders zo maar de school ingaan ? Volgens mij word het avondeten zo opgediend." Waarbij ik Wolf weer aankeek en me eigenlijk verwonderde over hoe makkelijk het praten met hem me afging.

    {Wow, kort stukje XD}


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Blossom keek even rond in de omheving en ik keek naar de hemel die orangje achtig aan het kleuren was,dat wilde zeggen dat de avond er zo zal zijn.Ik ga even met een hand door mijn haren en zette het weer een beetje goed,want door het vlieg ritje,is het wat door de war geraakt.
    Zullen we anders zo maar de school ingaan ? Volgens mij word het avondeten zo opgediend." vroeg Blossom me waardoor ik naar haar keek.
    "Ja is goed."zeg ik met een klein glimlachje.Ik ging naar haar toe en wachtte tot ze klaar was om naar het schoolgebouw te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Ik liet mijn ogen nog even over de natuur gaan voor ik me naar Wolf bijdraaide om richting het schoolgebouw te lopen.
    De lucht begon inderdaad al mooi te kleuren, waardoor het gebouw niets meer leek dan één grote zwarte contour, wat er heel mooi uitzag.
    Her en der zag je nog meer jongeren lopen en op de één of andere manier kon je makkelijk zien wie er nieuw waren en wie niet.
    Een paar mensen kwamen me bekend voor, maar ik kon zo even allemaal niet op diens namen komen.
    Ik duwde de deur open, waar ik hem voor Wolf openhield zodat hij er door kon.
    Er schoot een tinteling door mijn hoofd heen, een tinteling waardoor mijn ogen open schoten in schrik.
    "zoek jij alvast een plekje ? Dan kom ik er zo aan." Waarna ik de trap op rende richting mijn kamer.
    Mijn handen vonden al snel het laatje van mijn bureau waar ik verwoed in begon te graaien.
    Mijn vingers sloten zich om een buisje waar ik een pilletje uit haalde die ik op mijn tong legde en in één keer doorslik.
    "Kom op, ga werken!"
    Het pulserende gebons nam af en ik kon weer opgelucht adem halen.
    Het was niet echt medicatie, maar een hulpmiddel.
    Een hulpmiddel om mijn schild op te houden zodat anderen niet in mijn hoofd kunnen duiken en me kunnen manipuleren.
    Ik heb de pillen gekregen in het weeshuis, waar ik na een ongeluk met een ander kind -wiens arm ik onherstelbaar gebroken had doordat ik 'bezeten' was- erachter was gekomen dat waarschijnlijk een andere engel me dat allemaal wilt laten doen.
    Bang dat zoiets weer zou gebeuren nam ik elke keer als ik voelde dat mijn schild bijna neergehaald werd door die persoon een pilletje.
    glashelder in mijn hoofd liep ik vol goede moed terug de eetzaal in op zoek naar Wolf.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze keek nog eens rond en draaide dan naar me toe om vervolgens naar het schoolgebouw te gaan.
    Het schoolgebouw naderde algauw en Blossom ging voor me naar binnen en hield de deur voor me open zodat ik ook makkelijk binnen kon.
    Op een of andere manier was er plots iets mis met haar,ze leek wel geschrokken ofzo.Ik wilde vragen of er iets was,maar deed het dan tocht niet.
    "zoek jij alvast een plekje ? Dan kom ik er zo aan." zei ze waarna ze de trap op rende.Ze was waarschijnelijk iets belangerijks verheten.
    Ik ga andertussen naar de eetzaal,die al behoorlijk vol zat en zocht dan een plekje ergens aan de zijkant.Ik had niet echt een vaste plaats,maar het meest van al zat ik ergens aan de zijkant.
    Ik ging met mijn hoofd op mijn hand steunen en wachtte tot Blossom er was,of tot we mochten gaan eten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Zoekend liep ik door de eetzaal heen.
    Secuur vermeed ik het dicht bij de tafeltjes lopen, mijn vleugels waren namelijk makkelijk in dingen omgooien.
    Daarom haat ik het ook om door nauwe ruimtes te lopen, het voelt alsof ik opgesloten zit, alsof mijn vleugels weer in dat verstikkende harnas van riemen zat, pijnlijk en veel te warm om lang uit te houden.
    Uiteindelijk vond ik hem ergens aan de zijkant tegen één van de muren en opgelucht zakte ik tegenover hem aan de tafel op de stoel.
    "Hé, kijk niet zo verveeld." glimlachte ik hem vriendelijk toe waarna ik de zaal doorkeek. "Is het eten nog niet geserveerd, ik heb namelijk best wel honger, jij ook ?"


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ik glimlachte licht toen Blossom terug was en voor me was komen zitten."Hé, kijk niet zo verveeld." zei ze en glimlachte vriendelijk naar me ,waarna ze de zaal rondkeek."Is het eten nog niet geserveerd, ik heb namelijk best wel honger, jij ook ?"
    Ik knikte."Ja,de meeste mensen zijn er nog niet,dus daarom is het eten nog niet geserveerd en ik heb echt reuze honger."zucht ik.
    Waarom had ik s'middegs niets gegeten? Ik ging weer normaal zitten en keek toen Blossom licht vragend aan.
    "Was er daarnet iets?Toen we het schoolgebouw binnen gingen?"vroeg ik dan en het was best wel vreemd dat ik wat bezorgd was om iemand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Even keek ik verschrikt op van zijn vraag, was het zo duidelijk geweest dat er iets aan de hand was ?
    In mijn hoofd woog ik de woorden af.
    Kan ik het hem vertellen zonder dat hij me raar over aan gaat kijken ? Het kan nogal raar klinken en de groepsleiders in het weeshuis hadden het eerst ook niet geloofd, tot het tweede ongeluk gebeurde, maar ja, dat was al twee keer te laat.
    Even keek ik Wolf strak aan om iets te kunnen bespeuren dat erop zou wijzen dat hij niet te vertrouwen was, maar daar was ik al snel uit.
    Als hij niet te vertrouwen was had ik dat al wel gemerkt toch ?
    En hij is zo ongeveer de enige vriend die ik heb.
    "Ik... Ik had een tinteling in mijn hoofd, dan moet ik even een soort medicatie nemen."Even pauzeerde ik en streek een pluk haar achter mijn oor terwijl ik de volgende woorden zorgvuldig uitkoos.
    "Die tinteling is het teken dat iemand mijn bewustzijn over wilt nemen, waarschijnlijk één of andere gevallen engel, als ik het pilletje niet neem gebeurd dat."
    Mijn zin liep een beetje zachtjes af waarna ik naar beneden keek en met een andere pluk haar begon te spelen, afwachtend van zijn reactie.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze keek verschrik op van mijn vraag,dat moest wel betekenen dat er iets was niet?
    Ze keek me even strak aan.Net alsof ze me aan het scannen was ofzo."Ik... Ik had een tinteling in mijn hoofd, dan moet ik even een soort medicatie nemen."zei ze en streek een plukje haar achter haar oor.
    "Die tinteling is het teken dat iemand mijn bewustzijn over wilt nemen, waarschijnlijk één of andere gevallen engel, als ik het pilletje niet neem gebeurd dat." zei ze daarna dan en de laatste woorden kwamen er zachter uit.Ze begon met een andere pluk haar te spelen.
    Een gevallen engel? Is dat niet een engel die naar het duister gegaan was? Het was vreemd,maar ik geloofde het wel.Iedereen hier,heeft wel iets duister in zich.
    Ik trouwens ook,mischien moest ik het haar ook vertellen aangezien ze mij ook vertrouwd.
    "Iedereen heeft wel een vreemdere kant, ik trouwens ook."zei ik en stopte even."Maar ik kan er niets aan doen."zeg ik dan zacht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH