• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleigh Beale

    "En wat vind je ervan?" hijgt ze wanneer ze klaar is met mijn haar. Ik pak haar pols beet en trek haar mee het meisjestoilet in waar een grote spiegel hangt boven drie wasbakken. Ik laat haar pols los en dezelfde hand gaat door mijn groengelige haar. "I love it," lach ik als een klein kind op kerstmis. "En het koste niet eens geld," zei ik vrolijk wanneer ik me terug naar Brooke keerde. "Het vergt toch niet te veel energie?" opeens moest ik denken aan het feit dat sommige dingen meer krachten kunnen eisen. Als ik iemand ernstig ziek wil maken dan voel ik me daarna enorm uitgeput.


    Take me to wonderland

    Brooke Lisa Collins

    Ze trekt me mee naar de meisjes toiletten en ze kijk naar haar groenige haar. Ik ga op één van de wasbakken zitten om even uit te rusten.'I love it.'Lacht ze vrolijk.'En het kostte niet eens geld.'Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik zie hoe vrolijk ze is.'Het vergt toch niet te veel energie?' Ik schud mijn hoofd.'Natuurlijk kost het energie, maar alleen haar doen is niet zo erg, als ik je helemaal zou veranderen kan je me opvegen.' Ik spring van de wasbak af.'Zie je het gaat alweer.'Ik kijk in de spiegel en draai me dan weer naar Kayleigh toe.'Wat zullen we doen?'


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [Ik weet niet wat Soraya Yune Bryce kan doen, want ze is niet ingedeelt in een klas, C':]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Kayleigh Beale

    'Zie je het gaat alweer.' zegt brooke wanneer ze van de wasbank springt. Ik knik vrolijk en kijk weer even terug in de spiegel om mijn haar te bewonderen. Ik ben misschien wel een klein beetje obsessed door haar, maar het is net als kleding. Je draagt toch ook niet graag weken aan een stuk dezelfde kleding? In de spiegel zie ik dat Brooke nu ook in de spiegel kijkt en dan naar mij draait. "Wat zullen we doen?" ik laat mijn haar voor even met rust en bijt op mijn onderlip, denkend over wat we zouden kunnen doen. "Euhm, we kunnen wat plezier hebben met de leerkrachten. Al zullen zij het niet zo leuk vinden. ofwel kunnen we een random iemand aanspreken en hopen dat ie vriendjes met ons wil worden," glimlach ik.


    Take me to wonderland

    Brooke Lisa Collins

    'Euhm, we kunnen wat plezier hebben met de leerkrachten. Al zullen zij het niet zo leuk vinden. ofwel kunnen we een random iemand aanspreken en hopen dat ie vriendjes met ons wil worden," Ik denk even na.'We kunnen wel random people aanspreken inderdaad en ondertussen de leraren treiteren.'Grijns ik. Ik trak haar mee en even later staan we weer in de aula, die vrijwelbijna helemaal leeg is.'Ik weet de weg nog steeds niet door dit grote gebpuw.'Zucht ik. Ik haal me hand door me haar en verander het naar zwart.'Zo nu de leraren plagen.'

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:13 ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kayleigh Beale

    'We kunnen wel random people aanspreken inderdaad en ondertussen de leraren treiteren.' zegt ze waarna ze mee trekt naar de aula, die duidelijk leeg is. "Wat doen we in de aula?" lach ik. 'Ik weet de weg nog steeds niet door dit grote gebouw.' zucht Brooke. Ik grinnik en trekt haar terug de gang op. "Je leert je weg hier wel, hoor," We liepen door een aantal gangen tot ik op het einde van een gang twee leerkrachten zag staan die, met elkaar druk in gesprek waren. Eentje zag er als een normaal mens uit, zoals de meeste leerlingen hier. Het was een man met vettig zwart haar aan de zijkant van zijn hoofd, boven zijn kruin had zijn hoofd al jaren een plukje haar meer gekend. De andere leerkracht was een oudere vrouw, waarschijnlijk van ongeveer dezelfde leeftijd als de man. Veertig jaar, gok ik. De vrouw droeg een grijs mantelpakje en twee zwarte gevederde vleugels groeiden trots vanuit haar rug.
    "Let op," grijnsde ik. Ik liet hun aura's voor mijn ogen verschijnen, die niemand anders kon zien. De man had een oranje aura. dat kon een paar dingen betekenen, dus ik keek dieper in de aura tot ik kon zien wat net. Ambitieus en toen naar de vrouw, haar aura was bruin. "Die man is heel erg ambitieus en de vrouw hebberig en veel met zichzelf bezig. Laat ik de aura van de man rood worden en die van de vrouw Roze," ik strekte mijn arme naar de twee uit, opende mijn hand en concentreerde. Voor mijn ogen veranderde hun kleuren. De twee leerkrachten staakten hun gesprek om vervolgens elkaar in de armen te springen en elkaar hevig te kussen. Ik begon luidkeels te lachen tot de man het jasje van de vrouw begon uit te doen en de vrouw de broek van man begon los te knopen. "Yikes!" riep ik. "Ik denk dat we maar beter weg gaan,"


    Take me to wonderland

    Brooke Lisa Collins

    Verbaasd kijk ik naar de kussende leraren. 'Dat is best wel stoer.'Zeg ik als we weer weg zijn-ik wil niet weten wat die twee van plan zijn- Er kwam nog een leraar aangelopen. Zij had lange blonde haren tot net boven haar kont en een tuttig -roze- mantel pakje aan.'Nu is het mijn beurt.'Grijns ik. Ik concertreet me op het haar van de lerares. Langsaam wordt het paars, dan weer groen en dan is het geel. Ik laat het langer worden, zolang dat ze haar kont er mee kan afvegen. Dan valt ze over haar, haar heen.'Oh shit snel weg hier.'Lach ik.

    [Ik moet gaan trainen tot vanavond weer x ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kayleigh Beale

    Even later komen we een leerkracht met lang, blond haar in een tutig, roze mantelpakje tegen. "Nu is het mijn beurt," grijnst Brooke. Als ik naar de leerkracht kijk, zie ik hoe haar blonde haren langzaam paars worden, dan wordt het groen en daarna geel. nu wordt het langer zo lang dat ze over haar eigen haren struikelt. "Oh shit, snel weg hier," lacht Brooke als we samen van de vrouw weglopen. "Ik vond het paars haar wel staan," zei ik lachend.
    We stoppen met lopen als ik een leerkracht net de gang zie uitlopen. Hij heeft een oranje kleur, maar bij hem betekent het dat hij veel zelfbeheersing heeft. "Hmm," ik tuit mijn lippen als ik denk aan wat ik hem zou kunnen aandoen. Ik beslis om zijn aura blauw te maken en laat hierdoor zijn creativiteit overdreven naar boven komen. De man stopt abrupt en vist een pen uit zijn achterzak en loopt naar een aankomende leerlinge. "Weet je, als je een standbeeld was geweest, dan had ik neus wel wat kleiner gebeeldhouwd," hijs topte even om wat lijntjes op haar neus te tekenen, hierbij stak hij zijn tong een stukje uit. "En die heupen misschien wat minder rond," nog voor hij wat kon doen, gaf het meisje de leerkracht een mep en liep woest weg. "Mannen!" hoorde ik haar murmelen. de leerkracht stond er wat verslagen bij tot hij er weer aandacht dat hij een leerkracht was. "Dat wordt een avond nablijven, juffrouw!"
    "We kunnen nu maar beter weggaan voor hij ons ook wilt gaan beeldhouwen," lach ik naar Brooke.

    [Is goed. Tot straks ^^]


    Take me to wonderland

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    "Enkel als je het zo opvat," antwoordde Jayden maar negeerde de honende toon van Aria. Naar zijn denken vond ze dit allemaal enkel een spelletje.
    "Want weet je, hoe erg je ook vasthoud aan je goedaardigheid, je hebt zo'n ontzettend hopeloze blik." Daar wist Jay even geen antwoord op. Ze bleef hem zowel verwonderen als verafschuwen.
    Maar veel tijd om een antwoord te bedenken kreeg Jayden niet want Aria fluisterde iets wat Jayden niet kon verstaan en de lichten vielen één voor één uit. Duisternis had Jayden in zijn macht maar het feit dat hij een weerwolf is en dus zintuigen van de wolf heeft geërfd geeft hem het vermogen te zien in het donker.
    Jayden moest toegeven, nu begon hij toch wel bang te worden van Aria. Hij deed een stap naar achteren en toen nog één.
    "Blijf gewoon uit haar buurt." zei hij snel en liep toen de gang uit, weg van Aria. Jayden had vandaag wel even genoeg van enge licht dovende meisjes.


    kindness is never a burden.

    (mijn topics)


    On wednesdays we wear black

    Aria Magnolic- Dochter van Lucifer
    ‘Bang voor het donker?’ Vraag ik hem met een glimlach die hij hoogstwaarschijnlijk niet kan onderscheiden. ‘Je hebt me niet verteld wie je bent, dat is onbeleefd.’ Ik grijns kort als hij zich uit de voeten probeert te maken - en besluit daarom simpelgezegd de deuren die hem toegang naar het trappenhuis verschaffen - te laten schuiven.
    ‘Vuur.’ Prevel ik op dwingende toon waarna ik zie hoe één van de oude, ongebruikte toortsen zich aansteekt en schaduwen over de jongen werpt. Was hij echt zo bang voor een zeventien jarig meisje? Shame.
    De jongen was ergens wel interessant - hij had lef. Of hij was gewoon heel dom en wist niet wie ik precies was.
    Perhaps gaven mijn hints hem enig idee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jay lachte ironisch en stopte met lopen waarna hij zich omdraaide. "You wish," zei hij stoer en probeerde haar niet te laten merken dat hij toch wel bang van háár werd. Niet van het donker. Jay zag vaag dat ze moest glimlachen.
    "Je hebt me niet verteld wie je bent, dat is onbeleefd." zei Aria vervolgens en ze grijnsde toen Jay terug wilde weg lopen. De deuren naar de trappenhal werden gesloten en terwijl hij wel wist dat het niet zou werken, rammelde hij even aan de klinken, maar tevergeefs.
    "Omdat je het zo vriendelijk vraagt," zei Jayden en draaide zich terug naar de jonge vrouw toe. "Jayden Parker. Pleased to meet you."
    Toen prevelde Aria een woord dat Jayden begreep als 'vuur' en zijn hoofd schoot automatisch in de richting van de toorts die plots vlam vatte.
    "Wat wil je van me?" vroeg Jayden vervolgens. Wanneer hij de woorden uitsprak kon je een bange ondertoon horen maar Jayden rechtte zijn rug en stond zijn mannetje. Hij ging zich niet laten kisten door één of andere heks.


    kindness is never a burden.

    Nyan schreef:
    (Wie wil er met Nickolas of Wolf praten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    ‘Jayden,’ herhaalde ik langzaam, waarna ik mijn ogen opnieuw over de jongen liet glijden. De lichte beving in zijn stem en het hart dat ik hier kon horen kloppen verklaarden dat hij niet zo stoer was als hij zich voordeed. Jammer, ik had graag een macho zonder hersens gezien.
    Jayden was daarentegen een erg slimme knul, zover ik het bekeek en hoewel hij me niet kende - wedde ik dat hij vrij sterk zou overkomen op ieder ander.
    ‘Wat ik van je wil?’ Herhaal ik hem met grote ogen, waarna ik hoofdschuddend grinnik. ‘Jij zocht mij op, remember? Je bedreigde me en nu verwacht je dat je over me heen kunt walsen. Heeft niemand je vertelt dat de dochter van de Duivel geen goede vijand is?’ Ik houd mijn hoofd ietwat schuin waarna ik mijn handen in de zakken van mijn jack duw. Ik zou hem aan mijn vader kunnen overhandigen, zijn ziel stelen, zijn hart laten stoppen met kloppen en dat zonder een vinger te bewegen. De leraren hadden er zo hun bedenkingen op, en sommigen twijfelden over hun geweldige schild. Ik wist dat meerendeel doodsangst uitstond en ik hoopte dat Jayden anders was geweest. Ach, misschien schatte ik mensen vandaag de dag te hoog in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    | Nick kan misschien naar Aria en Jay? =) |


    Feel the fire, but do not succumb to it.