• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kij naar hem en luister. Ik knik begrijpelijk. Hij springt woedend op en geeft een harde klap tegen de muur. Ik begrijp het wel. Ik zou ook woedend zijn. Ik sta langzaam op en pak zijn pols. Ik draai hem om en kijk hem aan. Er stroomde een traan over zijn wang. Ik wilde hem wegvegen, maar bedacht me. Tranen was ook water. Ik houd mijn handen op zijn schouders. 'Verstoo je niet Eli. Het is normaal. Deze reactie is normaal. Al sla je een muur kapot, huil je een hele dag. Het is normaal.' Ik kijk hem aan. 'Echt. Ik zou je een knuffel willen geven, maar... Je tranen zorgen ervoor dat ik verander in een seemeermin.' Ik kijk Eli aan en bijt op mijn lip. Ik pak zijn pols en trek hem terug naar het bed. Ik respecteer zijn hand, maar als die iets had is het alweer genesen. Ik kijk Eli aan en trek hem dan toch in een knuffel en hoop dat zijn traan geen verandering veroorzaakt.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Vreemd,' zegt Gabe op een misterieuse toon. Ik kijk heb even fronzend aan, maar ik wil niet aandringen.
    'Als ik verander voel ik eerst mijn hele lichaam tintelen, dan schieten er oortjes en een staart uit me, en dan begin ik te krimpen... of ik word groter, dat is afhankelijk van het dier. Als ik stop met krimpen of groeien is de transformatie compleet,' leg ik uit.
    Ik kijk hem zenuwachtig aan, straks vind hij het belachelijk klinken.
    'Ehm... ik kan je het wel laten zien?' stel ik voor.

    [Sorry! Sorry! Ik ben een beetje laat met reageren! D: Sorry!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    DreamerN schreef:
    Blossom Niënna Jones

    Ik grijnsde, als ik alles zou moeten laten zien zaten we hier over een aantal uur nog en dat leek me maar geen goed idee.
    "Oké, ik zal je wat laten zien."
    Ik stond op en liet de stoel verdwijnen met een knip in mijn vingers.
    "hou je van vliegen ?"
    Zonder ook maar enig antwoord af te wachten wende ik wind weer aan waarna ik hem op Wolf afstuur.
    Een kleine windhoos ontstond er rond zijn benen, waardoor hij langzaam de lucht in werd getild.
    Mijn vleugels spreidde zich als vanzelf terwijl ik me afzette en ook de lucht in schoot.
    "Het begint wat koud te worden, dus laat ik het hier maar wat opwarmen."
    Even wreef ik in mijn handen terwijl ik met mijn vleugels klapperde om op de goede plek te blijven zweven, recht tegenover Wolf.
    Een klein vlammetje begon te groeien, tot het steeds groter werd en ik het in de ruimte tussen hem en mij in liet zweven.
    De bol splitste zich op in tientallen kleinere bolletjes, die om ons heen begonnen te dansen.
    "En voor de zekerheid..." Met een knip in mijn vingers haalde ik regendruppels van de bladeren af die tussen de vlammetjes in begonnen te zweven.
    Met een handgebaar veranderden ze in ijs, ijs dat constant vervormde in verschillende kristallen.
    Ik liet ons terug zakken naar de aarde, waar ik de vlammetjes en het ijs liet veranderen in bloemblaadjes, die als een zachte regen op de grond neerdwarrelen, waar ze tussen het gras verdwenen.
    "Dat was nog niets met wat ik kan, maar de rest is allemaal wat gevaarlijker en uitgebreider dan dit, maar dat bewaar ik nog wel voor een andere tijd." Glimlachte ik naar Wolf.



    Wolf Dumont
    Ze grijnsde ."Oké, ik zal je wat laten zien." ze stond op van haar stoel en liet de stoel verdwijnen,door een simpele knip met haar vingers. "hou je van vliegen ?" vroeg ze dan,maar wachte niet op een antwoord. Een kleine windhoos waaide om me heen en tilde me de lucht in.Eerst schrok ik wel,maar verbeterde me snel.
    Ik keek naar beneden,waar ik haar 'haar vleugels zag spreiden om dan ook de lucht in te gaan.Ze kwam recht tegenover me gaan staan of beter gezegt vliegen.
    "Het begint wat koud te worden, dus laat ik het hier maar wat opwarmen."zei ze en vreew in haar handen waarna er een vlammetje ontstond en zich opsplitste in verschillente kleinere vuurballetjes. De vlammetjes dansten echt in de wind,en het was echt bijzonder dat ze niet doofden door de wind."En voor de zekerheid..." zei ze en knipte weer met haar vingers waarna er drupels,van regen die op planten zaten tussen de vuurbollen liet zweven.
    Het was echt speciaal om te zien. Blossom maakte een handgebaar waardoor de druppels in ijskristallen veranderden die steeds van vorm veranderden.
    Ze liet ons weer zakken en ik kon weer op de behaande grond staan. De vlammetjes en ijskristallen veranderden in bloemblaadjes die sierlijk naar beneden dwarelden en dan tussen het gras verdwenen."Dat was nog niets met wat ik kan, maar de rest is allemaal wat gevaarlijker en uitgebreider dan dit, maar dat bewaar ik nog wel voor een andere tijd." zei ze en glimlachte dan naar me."Wauw,dat was echt speciaal."glimlach ik. Mischien kon ik het wel nabootsen als illusie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Excuses-moi dat het zolang duurde. Wat heb ik gemist enwaarop moet ikreageren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nyan schreef:
    (wie wil er met Nickolas praten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf
    Lillith's vrolijke lach echode door de gang voor ze antwoord gaf op Jaydens vraag,"Sinds mijn veertiende en ik ben nu zeventien, dus al een aantal jaar." Jayden knikte bedenkelijk maar was verrast. Hij schatte haar ouder. Achttien op z'n minst. In elk geval kende Lillith de school dus al en dat zou wel eens interessant worden voor de vergeetachtige wolf, die met moeite de naam van zijn grootmoeder herinnerde aangezien hij haar altijd 'granny' of 'grandma' noemde, op z'n Engels. Jayden wist niet echt of hij nu moest zeggen hoe oud hij zelf was maar bedacht zich toen van niet. "Aha! Iemand die de school gewend is," zei Jayden toen met een lachje,"Dan kan je me later vast helpen met het terugvinden van mijn klas en lokalen."

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten
    "Als ik verander voel ik eerst mijn hele lichaam tintelen, dan schieten er oortjes en een staart uit me, en dan begin ik te krimpen... of ik word groter, dat is afhankelijk van het dier. Als ik stop met krimpen of groeien is de transformatie compleet," legde Yune uit en Gabriël knikte begrijpend, hij zag de hele transformatie al voor zijn ogen plaatsvinden.
    "Doet het pijn?" vroeg hij vervolgens.
    Yune keek Gabe even zenuwachtig aan en stelde toen voor,"Ehm... ik kan je het wel laten zien?" Gabriël wilde meteen enthousiast reageren, maar dat ging uiterst onprofessioneel overkomen als engel dus beet hij op zijn lip en zei voorzichtig,"Als je dat zou willen?"
    |No prob. (: |


    kindness is never a burden.

    HurtedHeart schreef:
    [Excuses-moi dat het zolang duurde. Wat heb ik gemist enwaarop moet ikreageren?]


    [Op mij. :'D]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    'Aha! Iemand die de school kent,' hoorde ik Jayden zeggen, waarna ik hem lachend aankeek. 'Dan kan je me helpen met het terugvinden van mijn klas en lokalen.' Ik knikte. 'Tuurlijk. Hoe oud ben je en weet je zo in welke klas je zit? Dan kan ik vast bedenken of ik iemand ken die bij je in de klas zit.' Ik bestudeerde zijn gezicht even. Hij was van ongeveer mijn leeftijd, misschien één of twee jaar ouder.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Rosalie had me in een knuffel getrokken en ik kon het niet lang meer inhouden. Ik sloeg ook mijn armen stevig om haar heen en trok haar dichterbij, waarna ik mijn neus tegen haar schouder drukte. Echt huilen kon ik niet nu, en die ene traan was alweer opgedroogd. Het voelde goed haar even te knuffelen, maar ook erg ongemakkelijk. Naar een aantal minuten liet ik haar los. 'Dank je wel,' mompelde ik zachtjes naar haar, zonder haar aan te kijken. Ik haalde mijn neus even op en zuchtte. 'Zou je me alsjeblieft even alleen willen laten? Ik zal straks wel naar je toe komen voor het avondeten, maar ik wil nu graag even alleen zijn,' zei ik haar, terwijl ik mijn best probeerde te doen mijn stem niet te laten breken, maar wat me toch half mislukte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk hem bezorgd aan en knik. 'Tuurlijk, als jij dat wilt.' Ik sta langzaam op. Ik blijf aarzelend staan en kijk naar Eli. 'Je kan altijd komen als er iets is, dat weet je toch?' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Je hoeft dit alles niet alleen te verwerken. Er zijn mensen die van je houden en je willen steunen Eli, maar dat kan niet als je je ervoor afzondert en afstand neemt.' Ik bijt op mijn lip. 'Ik zie je vanavond wel. Kom echt als er iets is,' mompel ik en doe de deur open. 'En doe niks raars alsjeblieft,' fluister ik, maar ik weet gewoon dat hij het hoort. 'En sorry voor het doordrammen.' Ik trek de deur achter me dicht en staar voor me uit. Mijn gedachtes golven door mijn hoofd. Ik blijf beduusd staan. Dit was allemaal mijn fout. Ik had dit veroorzaakt. Hard bijt ik op mijn lip en loop langzaam richting mijn kamer. Ik knal een paar keer hard op een paar mensen maar ik negeer ze. Zelfs als ze me beetpakken en woedend naar me roepen. ik knik maar een beetje. Opgelucht laat ik mijn kamerdeur achter me dichtvallen en blijf tegen de deur aan geleund staan. Ik laat me naar beneden zakken en staar voor me uit. Wat had ik gedaan? Het idee wat die gasten zijn vriendin, zijn verloofde hadden aangedaan kon ik niet begrijpen. Het deed me pijn, omdat het hem pijn deed. ik ben gewoon veel te overgevoelig of ik kan er niet tegen als hij zo breekbaar is. Hety is iets, maar ik weet niet wat. Ik moet er bijna zelf omhuilen, maar ik verbied dat te doen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 17:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Geen pijn, het voelt alleen een beetje raar... ben het wel gewent... oké, daar ga ik dan!' Ik sluit even mijn ogen en probeer het beeld van een grijze wolf met een zwarte donkere tatoe op de schouder voor me te zien. Donkere ogen die glimmen en een zwarte neus. Scherpe tanden die makkelijk vlees kunnen verscheuren en sterke benen met zachte kussentjes om er voor te zorgen dat ik geruisloos zou kunnen wennen.
    De wolf. Eentje waar ik ook vrij goed in ben, het was het derde dier wat ik leerde. Ik voel hoe er grijze oortjes en een staart verschijnen, hoe mijn huid begint te tintelen en dan voel ik mezelf ietsjes langer worden en ietsjes breder. Ik val naar voren en als ik op handen en voeten zit is de transformatie voorbij, ik kijk door de wijze ogen van een grijze wolf. Ik kijk even naar achteren, ja, alles klopt. Ik schraap even met mijn poot over de grond en dan kijk ik Gabe met een wolven grijns aan.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten
    Gabriël keek gefascineerd toe hoe Yune van gedaante veranderde. Ze groeide en haar huid werd grijs. Uit haar hoofd schoten 2 oren en ook een staart verscheen. Yune viel op haar handen of liever voorpoten voorover en schraapte toen even met haar poot over de grond. Die kon enkel verwonderd naar Yune kijken.
    "Dit is zo enerverend!" sprak Gabriël en boog over het bed om met z'n vlakke handpalm over de grijze wolf - of liever Yune- zijn vacht te wrijven.

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf
    "Tuurlijk," knikte Lillith,"Hoe oud ben je en weet je zo in welke klas je zit? Dan kan ik vast bedenken of ik iemand ken die bij je in de klas zit." Jayden krabde aan zijn achterhoofd. Hij had geen flauw idee in welke klas hij zat. Wel had hij zijn lessenrooster gekregen maar daar raakte Jayden geen wijs uit. "Ik ben 18 en heb geen flauw idee in welke klas ik zit." vertelde hij toen. Jayden trok zijn rugzak die op zijn rug zat naar voren en rommelde erin waarna hij een verfrommelde geel blaadje tevoorschijn haalde en er even naar kijk. "Erm. Jup, dit is 'm."


    kindness is never a burden.

    [ligt het aan mij, of is deze RPG zo'n beetje dood?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [ligt het aan mij, of is deze RPG zo'n beetje dood?]


    [It is, maar ik denk dat iedereen vandaag een beetje druk is met Sinterklaas.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [It is, maar ik denk dat iedereen vandaag een beetje druk is met Sinterklaas.]


    [Ah zo. Maar het was gisteren en eergisteren ook al rustig..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Dit is zo enerverend!' zegt Gabe terwijl hij zich naar me toe buigt en met zijn vlakke handpalm over mijn vacht strijkt. Ik knijp even mijn ogen dicht van genot als hij over mijn vacht wrijft, ik denk even na hoe blij ik ben dat hij niet kan zien dat ik bloos. Dan open ik ze weer en steek ik mijn tong uit mijn mond en geef hem een lik over zijn hand, zulke dingen durf ik alleen als ik dier ben. Veel dingen durf ik alleen als ik dier ben. Waarom eigenlijk?
    Ik kijk omhoog naar Gabe en kijk hem aan, mijn staart kwispelt.
    Eigenlijk weet ik niet eens wat enerverend is, maar zoals hij het zegt is het vast een compliment.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 17:44 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.