• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - helderziende

    'Ja het gaat wel en ik ben inderdaad nieuw.' Ik knik even. 'En de pijn is niet zo veel, maar toen hij het eerst bij mijn deed deed het wel pijn, maar ik kan het meteen uitbannen.' Er begon iets te dagen bij mij. 'Ik weet trouwens wel wat je kan. Je kan gedachtelezen aangezien ik het ook bij jou deed anders kon ik je naam niet weten. Maar als het goed is kan je me nu niet meer lezen,' zegt ze en glimlacht vriendelijk. Ik begin te lachen. 'June,' antwoord ik. 'Je hebt me bijna. Maar nee. Ik kan geen gedachtelezen. Helaas, dat zou wel geweldig zijn. Nee, ik zal je een hint geven. Mijn gave gaat van mij uit en niet van jou. Kyle's gave gaat uit van zijn "slachtoffers".' Ik benadruk de symbolische betekenis voor slachtoffer nog eens extra door de aanhalingstekens te gebaren. 'Jouw gave gaat beide kanten op. Snap je? Daarom kan ik je nog altijd voor een gedeelte "lezen".'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Wil er iemand een mannelijke leraar maken die een verhouding heeft met mijn lerares? Ik ga biologie en toverdranken geven.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blossom Niënna Jones

    "Oké, niet schrikken." Waarna Wolf naar het bosje keek.
    Even wist ik niet wat ik kon verwachten, maar ergens werd ik niet zenuwachtig door het geritsel van het bosje, ik werd er alleen nieuwsgierig door.
    Opeens kwam er een leeuw uit het bosje springen, waar ik verwonderd naar bleef kijken.
    Met zijn woeste maar prachtige ogen keek hij me aan waarna hij met magnifieke passen op me af kwam rennen.
    Nog steeds keek ik verwonderd naar het dier, hoe hij diens grote poten op de aarde neer liet dalen voor het weer met een spring vooruitkwam.
    Ik was niet bang, verre weg van dat, als er echt een dreiging zou zijn zou ik gewoon mijn krachten gebruiken, ik was nooit echt bang voor dieren geweest, enkel bang voor de realiteit.
    Voor de leeuw me bereikte veranderde het in een jong hert dat met een evenals verbluffende elegantie langs me heen schoot, waar het even later tot stof verging.
    "Dat zijn de normale hallucinaties." Zei wolf met een glimlach, een glimlach die ik beantwoorde."Dat was mooi." De nieuwsgierigheid raasde nog in volle vaart door mijn lichaam heen, benieuwd naar alle andere dingen die hij kon, kijken of er dingen waren die we eventueel gemeen hadden.
    "Wat kan je nog meer ?" Flapte ik er uiteindelijk wat onbeholpen uit terwijl ik met een handgebaar richting de grond stengels tevoorschijn liet toveren die zich al een weg door elkaar heen banend een stoel vormden, waarvan bloemknopjes uitwaaiden tot witte bloesem.
    met een brede glimlach nam ik er plaats op en tot mijn genoegen zat het ook nog eens heerlijk.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    "Dat was mooi." zei ze ."Wat kan je nog meer ?"vroeg ze toen ,vast van nieuwsgierigheid.Ze maakte ondertussen een soort stoel gemaakt ui stengels waar er niet veel later bloesems op bloeiden.Ik dacht even na,ik kon betere en speciaaldere halicunaties tonen,maar er waren ook altijd nadelen aan."Oké."mompelde ik en concentreerde me weer.Ik liet de hemel en aarde van plaats wisselen,zodat wij nu op lucht stonden en da aarde boven ons te zien was,daarna werd het donker en donkerder.Een klein blauw lichtje verlichte alleen nog maar het donker.Ik noemde ze misleiders.Ze brachten je altijd op verkeerde plaatsen.Ik besloot weer licht te maken en daardoor zaten we op een andere plaats ,haar kamer om precies te zijn,ofja dat dacht ze."De andere dingen zal ik beter niet tonen."zeg ik dan en laat de realiteit weer terug komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen
    'Wel, ik voel me vereerd,' antwoord Gabe. Ik glimlach, en ik merk dat het deze keer wel lukt. En dat bezef laat me alleen nog maar meer glimlachen.
    'Nou, graag gedaan,' mompel ik lachend. Mijn handen laten mijn jurkje los en ik laat mijn armen hangen, terwijl ik naar hem kijk. Ik voel hoe mijn tasje van mijn schouder begint te glijden en snel wil ik het opvangen, maar dat lukt niet. Ik zucht als mijn tasje op de grond terecht komt en mijn notitie boekjes eruit stuiteren. Ik kan de tekening van de vos zien liggen en snel raap ik ze op. Ook die van alle andere dieren zie ik liggen. Ik kleur weer rood. Jemig dat gebeurd wel vaak vandaag.
    'Ah, en ik ben ook nog onthandig,' verontschuldig ik mezelf weer terwijl ik mijn boekjes in mijn tasje prop.
    Maar nu ik weer dacht aan alle dieren waar ik in kan veranderen kijk ik weer op naar Gabe, ik ben benieuwd wat voor speciaals hij kan. Ik schud mijn hoofd, niet nieuwschierig gaan doen. Dat schrikt hem af, en ik wil juist zo graag bij hem blijven. Terwijl ik hem aan kijk slaat het nood lot toe. Ik voel hoe engergie door mijn hoofd loopt en dan plotseling... twee oranje oortjes schieten uit mijn hoofd. Met grote ogen kijk ik Gabe aan. Nee, niet nu!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blossom Niënna Jones

    Wolf stemde ermee in om nog iets te laten zien, waarna ik het me nog wat makkelijker maakte op de stoel door een kussentje van lucht erop te leggen, waardoor ik tenminste nog lekkerder zat.
    Voor ik het doorhad waren aarde en lucht verwisseld, waardoor mijn stoel achtergelaten werd op de aarde.
    Hè, wat jammer nou.
    Een klein blauwe lichtje verscheen de opgekomen duisternis en ik sloot mijn ogen om er niet naar te hoeven kijken.
    iets aan de lichtjes voelde verkeerd.
    Toen ik mijn ogen opendeed kwam ik erachter dat de omgeving weer veranderd was.
    Geamuseerd keek ik toe hoe we in een bijna perfecte illusie stonden van mijn kamer, alleen kon ik hier en daar nog een aantal verschillen zien.
    een brede glimlach kwam op mijn gezicht terecht toen we weer in de realiteit kwamen.
    "De andere dingen zal ik beter niet tonen." zei Wolf uiteindelijk waarna ik me weer in mijn stoel liet zakken.
    Voor hem maakte ik ook een stoel, zodat hij ook kon gaan zitten.
    Geamuseerd keek ik hem aan. "Hoe weet je hoe mijn kamer eruit ziet ?" Waarna ik naar hem glimlachte.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Een brede glimlach zat op haar gezicht en ze liet zich weer in haar stoel zakken,waarna ze er 1 voor mij maakte."Hoe weet je hoe mijn kamer eruit ziet ?" vroeg ze toen ik juist in mijn stoel zat.Ik keek haar aan en zag dat ze glimlachte."Ik weet dat niet,maar de illusies wel."glimlachte ik licht."Zo kan ik je ook een ilusie laten totnen van jezelf toen je nog een kind was ofzo."grijnsde ik.
    Ofja ik hoefde me het maar voor te stellen en haar hersens deden het werk."Wil jij eens tonen wat je nog allemaal kan behalve berichten stueren of stoelen maken?"vroeg ik haar dan en glimlachte licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elips Diamona
    Ik liep traag over het plein heen. "Zou ik dit nou wel doen?" Dacht ik twijfelend in mezelf. "Ik ben al niet sociaal en op een speciale school voel ik me vast nog erger... Maar het is bijzonder dat ik een uitnodiging kreeg. Wat moet ik doen wat moet ik doen??" Mijn hakken schraapten langs de tegels wanneer ik langzamer begon te lopen. Mijn volgepakte reistas zakte naar de grond. "Zou iemand me aanspreken? Moet ik dat zelf doen? Ik ben helemaal alleen hier... Wie zou me uberhaupt helpen?" Ik rechtte mijn rug, pakte mijn tas op en liep langzaam verder. Toen ik de grote deur van het mistic instituut opende voelde ik een angstaanjagende, maar vertrouwde wind over mijn gezicht gaan. Zonder terug te kijken liep ik naar binnen en sloot de deur. "H-hallo? Is daar iemand?" Riep ik verlegen.


    Let me tell you about homestuck

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten
    Gabriël was blij toen Yune weer glimlachte. "Nou, graag gedaan," mompelde ze lachend. Haar tasje viel van haar schouder en Gabriël dook naar voren om het op te vangen maar hij was te laat. De tas viel op de grond en een aantal boekjes stuiterden eruit. Gabe kon nog net de tekening van een vos zien voor Yune ze razendsnel terug oppakt en rood kleurt.
    "Ah, en ik ben ook nog onhandig," verontschuldigde ze zich en propte de boekjes in haar tasje. Gabriël schudde zijn hoofd. Daar was hij het niet mee eens. "Mag ik ze zien?" vroeg hij vervolgens en keek Yune bijna smekend maar met een glimlach aan. Yune keek Gabe weer aan en niet veel daarna gebeurde er iets wonderbaarlijks. Twee oranje oren schieten uit haar hoofd en verwonderd keek Gabriël er naar. Ze kon in dieren veranderen! Gabriël was verbaasd. Dat was het laatste wat hij had verwacht van Yune.
    "Waaw," zei Gabe vervolgens ademloos en verwondert.


    kindness is never a burden.

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen
    'Waaw,' zegt Gabe ademloos en verwondert terwijl ik mijn handen over mijn oren leg.
    'Oeps,' mompel ik roder dan ooit. 'Eh... ' Ik probeer me zo goed mogenlijk te concentreren om ze weer mijn hoofd in te laten gaan. Maar dat mislukt, dat was te verwachten als je bij een knappe jongen in de kamer zit. Ik denk dat hij nu ook wel weet wat ik kan. Ik wou dat ik de kracht had om hier een luchtige grappige opmerking over te maken, maar helaas. Natuurlijk ben ik heel erg blij met mijn gaven, maar op momenten zoals nu... vooral omdat het van een dier komt waar ik nog niet genoeg over weet... Dat word drie dagen een muts dragen. Hopelijk ben ik die niet vergeten.
    Om Gabe afteleiden laat ik met mijn linker hand mijn linker oor los en geef ik hem mijn tasje.
    'Ja, kijk maar,' mompel ik. Verdorie. Waarom, waarom de vos? Misschien even in een kat veranderen en hopen dat daarmee de vos verdwijnt. Ja, dat kan werken, maar niet als Gabe voor me zit.
    Met een ruk sta ik op.
    'Heb je misschien een kast waar ik in pas?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:16 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik lachte toen Rosalie beweerde dat het bij haar niet wou werken, maar haar gezicht zei iets heel anders. Ze liep langs me heen door de kleine kamer heen. 'En je hebt het nog nooit gebruikt?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, nog nooit. Niet op mensen in ieder geval. Wel op dieren, die zijn anders veel te bang en dat proef je in hun bloed.' Rosalie keek me aan en zei dat we op elkaar leken, net als Lily eerder de dag gezegd had. Met een fronsend gezicht knikte ik. Ze had gelijk. 'Dat-dat is raar,' zei ik haar. 'We zijn totaal verschillend, maar lijken toch op elkaar.' Wat gek, dacht ik, hoe kunnen een vampier en een zeemeermin nou op elkaar lijken? Rosalie pakte het boek weer uit de kast en staarde naar de voor- en achterkant. Het leek wel alsof ze obsessed ermee was. Er viel een foto uit, ik volgde het met mijn ogen. Er stond een meisje op. Nee, shit! Vlug stond ik op en griste de foto weg, nog voordat het de grond kon raken. Ik stopte het terug in het boek en het boek verdween terug in de kast, waarna ik weer terug ging zitten. Gelukkig vroeg Rosalie er niet naar. Ik wilde niet over haar vertellen. 'Hoe oud ben je eigenlijk. Ik bedoel.... Je wordt toch drie keer zo langzaam oud als een gewoon mens?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Dat betekend dat je nu eigenlijk 54 bent.' Ik lachte even emotieloos, voordat ik me naar haar toe draaide. 'Nee, zo zit het niet,' lachte ik dit keer, wel van vrolijkheid. 'We verouderen heel normaal tot we 20 zijn, soms iets ouder. Daarna gaat het allemaal drie keer zo langzaam. Volle vampiers hebben hetzelfde, maar stoppen bij de 25 met ouder worden.' Ik keek op mijn digitale wekker, die aangaf dat het 10 over half 5 was. Om 6 uur begon het avondeten en ik voelde hoe mijn maag nu al samen begon te knijpen. Ik liet me achterover vallen. 'Hoe verwacht je dat dit jaar gaat lopen?' vroeg ik Rosalie, terwijl ik haar rug bestudeerde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten
    Yune werd enkel nog roder en blijkbaar wist ze niet goed wat te doen. Want ze plaatste haar handen over haar oren en zei even niks. Gabriël vond het wel leuk en dat liet hij ook merken.
    "Je hoeft je niet te schamen," zei hij en haalde Yunes handen van haar hoofd. "Zoiets heb ik nog nooit gezien," vervolgde hij en keek weer naar de oortjes van Yune. Gabe stak zijn hand uit om ze aan te raken en keek naar Yune om bevestiging maar die gaf Gabriël haar tasje, waarschijnlijk om hem af te leiden van het feit dat Yune dieren oren had, en mompelde,"Ja, kijk maar."
    Gabe liet zijn handen zakken en nam het tasje aan. Toen haalde hij de boekjes uit en ging terug neerzitten op zijn bed. Gabriël sloeg zijn benen over elkaar heen en bladerde door de schetsen en tekeningen. Ze waren goed. Héél goed zelfs.
    Gabriël schrok toen Yune overeind veerde,"Heb je misschien een kast waar ik in pas?" vroeg ze en Gabe keek Yune even verbaasd aan maar knikte toen en wees naar zijn grote kledingkast,"Eh, ja," zei hij weifelend met een vragende ondertoon terwijl het helemaal geen vraag was.
    Gabriël keek nog even naar Yune, niet wetend wat ze met een grote kast zou moeten en schudde dan zijn hoofd voor zichzelf waarna hij zich terug op de tekeningen concentreerde.


    kindness is never a burden.

    [Iemand voor Lillith? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    | Jayden? Aangezien Material niet meer reageert en ik geen idee heb wat verder met hem te doen. :/ |


    kindness is never a burden.

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen
    'Eh ja,' zegt Gabe en hij knikt met zijn hoofd naar een grote kleding kast. Onder tussen zit hij naar mijn notitie boekjes te kijken.
    Dol blij dat hij een grote kast heeft vlucht ik de kast in. Ik kijk in de kast en zie vele spijkerbroeken en gescheurde t-shirtjes hangen. Ik moet het wel toegeven, gewaagde maar stoere style. Ik glimlach, maar dat duurt niet lang. Ik heb nog altijd die oortjes. Ik stap de kast in en trek hem achter me dicht.
    Ik knijp mijn ogen dicht en ga in mijn gedachten alles van de kat na. Het was het eerste dier waar ik in kon veranderen, dus het gebeurd vrij snel. Ik voel hoe ik kleiner word, en dan tenslotte zit ik als een klein wit-zwart gevlekt poesje op de bodem van de kast. Opgelucht slaak ik een zucht, wat er nu ik een kat ben eruit komt als een zachte pur. Ik twijfel niet al te lang en ik verander weer terug in mijn menselijke gedaante. Tevrede stap ik de kast uit. Ik hoop dat Gabe mijn notitie boekjes vol aantekeningen over alle dieren waar ik in kan veranderen leuk vind. Katten, konijnen, wolven, tijgers, honden, muizen, raven... en nu bijna ook de vos. Eigenlijk moet ik nog een water dier proberen, maar dat zal denk ik toch nooit gebeuren. Ik haat water.
    'Dankje,' glimlach ik terwijl ik voor Gabe ga zitten. Zoals ik al dacht zijn mijn oortjes verdwenen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.