• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Toen Rosalie en Eli vertrokken waren, vroeg ik nog wat de gave was van Aiden, en nadat ik dat te horen gekregen had, knikte ik. 'Ik eh, ik ga maar eens. Ik wil nog even de school doorlopen.' Ik keek de jongens even aan, waarna ik me naar Jamey richtte. 'Ik kom mijn trolley zo wel halen, oké? Ik zie jullie straks bij het avondeten wel.' Met die woorden liep ik de aula uit, de gang op. Ik haalde een hand door mijn lange haar en gooide het over een schouder, waarna ik door de stille gangen liep. Af en toe stonden er nog kleine groepjes leerlingen, maar de meesten waren in hun kamers of buiten. Door de grote ramen zag ik hoe de zon op het open veld scheen en een glimlach verscheen op mijn gezicht.

    [Iemand voor Lillith? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik bit hard op mijn lip en vak op de grond van pijn. 'Klote wijf,' schreeuw ik naar haar. Ik zou Kylenniet zijn als ik niet zo herstellen dus ga ik weer recht staan. Ik been naar haar toe en duw haar hard tegen de muur. 'Ik doe dat niet meer bij jouw als jij dat niet meer bij mij doet,' sis ik. Woedend kijk ik haar aan. Ik weet gewoon dat mijn ogen rood zijn. Ik duw haar nog even hard tegen de muur en laat haar dan los. 'Wat benjij,' vraag ik haar nijdig terwijl ik een paar stappen achteruit zet. Ik kijk haar woedend aan. Hoe durfde ze? Stom wijf! Ik kijk kwaad weg en zucht diep.

    [ja prima dat je dat heb gedaan]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik luister met een glimlach naar zijn verhaal. 'Het is pech voor mij omdat ik niet in de regen kan lopen,' leg ik uit. 'En je moet nu niet denken dat mijn leven slecht is hoor. De tien die aardig tegen je waren zijn de liefstenpersonen die je ontmoet. Op jouw moeder na dan,' lach ik en bijt op mijn lip. 'Grapje. De andere tien zijn gewoo enkel kwaadaardig. Het kwade wezen. Ze zijn duivels.' ik kijk Eli aan. 'Vroeger waren we met 22. Maar een van de 22 heeft de ander vermoord. Toen heeft de groep besloten die andere te verstoten. Als het te ver gaat Gebeure dat.' ik kijk Eli aan en glimlach zwakjes. 'Zeemeerminnen zijn oorspronkelijk geen goede wezens. We oren kwaadaardig te zijn. Zeelieden te vermoorden en verleiden. Daar is ons bestaan begonnen en zo is het. Misschien heb ik mijn goedaardigheid van de mens. Mijn zwakheid van de mens, maar ik ben geen 100 procent goedaardig.' ik kijk Eli aan. 'ik heb het fijn onderwater. Voor mij is het makkelijk de andere zeemeerminnen te vermoorden,'ik loop niet heel veel gevaar als zeemeermin,' glimlah ik. Ik kijk Eli aan en bijt op mijn lip. 'Sorry dat ivzoveel vertel,' nompel ik. 'Jenhebt vast geen interesse.' ik kijk weg zijn kamer rond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    'Nee, nee, nee,' zei ik snel, toen Rosalie dacht dat ik geen interesse had. 'Ik heb wel interesse, ik vind het juist heel interessant.' Ik nam naast haar plaats op mijn bed. 'Ik denk dat niemand echt 100 procent goedaardig is,' zei ik haar. 'Tenzij dat hoort bij je kracht of zoiets. Neem nou een engel, die wel. Maar er schuilt vast en zeker wel iets kwaadaardigheid in iedereen. Als is het maar een klein beetje.' Een zucht verliet mijn mond. 'Ik dacht ook niet dat je leven slecht is hoor, het klonk anders wel deprimerend onder water. Maar ik zie aan je gezicht en hoor het aan de manier waarop je erover vertelt dat je houdt van je leven onderwater.' Ook ik keek de kamer rond, volgde met mijn ogen een paar, voor de ander onzichtbare, stofjes en richtte me terug naar Rosalie. 'Hoe doen jullie dat dan precies, zeemannen verleiden en vermoorden?' Ik kon me niet meer herinneren dat ze me dat verteld had, anders was het me ontschoten. 'Vampiers kunnen dat ook, verleiden. Alleen gaat dat waarschijnlijk heel anders dan dat jullie zeemeerminnen dat doen,' grijnsde ik naar haar.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oké want ik bestuur eigenlijk nooit iemands personae zonder toestemming.]
    June Carmen Ruby || Schild
    Hij beent naar me toe als hij weer overeind komt en rijpt me vast om me vervolgens tegen de muur aan te duwen. Mijn hoofd klapt er bijna tegen aan doordat ik mijn fysieke schild op de achterkant van mijn lichaam. 'Ik doe dat niet meer bij jouw als jij dat niet meer bij mij doet,' Sist hij dan. Woedend kijkt hij me aan en duwt me nog eens tegen de muur wat alleen maar de muur beschadigd. Hij laat me los en loopt naar achteren waarna ik een stap naar voren stap waarna stof neervalt aangezien sommige stenen verbrijzeld zijn door mijn fysieke schild. 'Wat ben jij?' Vraagt hij nijdig als hij stond waar hij net stond. 'Ik ben gewoon een mens.' Snauw ik terug naar hem waarna ik een onzichtbare muur tussen ons zet zowel fysiek als mentaal. Hoe durfde hij mij tegen die muur te duwen. Ik klopte mijn kleding ach en liet mijn mentale schild als een omhulsel rond me komen zodat Lily mijn gedachte niet kon lezen en Kyle mij geen pijn kon doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik glimlach. 'Mooi want als ik je ga vervelen moet je het zeggen,' grijns ik. Ik kijk naar Eli. 'Met onze sirene. Een sirene is zoiets als zingen, alleen het zorgt ervoor dat je betover bent. Je geloofd aan de mooiheid van een zeemeermin. Je ziet haar als een engel en wilt je leven geven voor haar. Ze blijft zingen tot ze je onder water heeft en dan trekt ze je mee naar het diepe waar je verdrinkt. Je kan hele gruwelijke dingen dan doen, maar ik weet het niet. Ik heb het nog noot gedaan. Eerlijk gezegd durf ik ook niet te zingen als zeemeermin.' ik kijk naar Eli en glimlach even. Ik brnef mijn hoofd dichter naar de Zijne. 'En hoe doe jullie dat dan,' vraag ik grijnzend en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Of staat dat in het boek?' ik bijt lachend op mij lip. 'Tips om het mooiste vampier meisje te krijgen.' ik sta op en loop naar de boekenkast. Ik laat mijn hand expres op het boek liggen dat vol staat met geheimen. Ik kan het zo lezen, maar wacht af wat Eli doet.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 9:58 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    blossom Niënna Jones

    Afwachtend keek ik naar Wolf, maar hij leek normaal te reageren op mijn woorden.
    ik begon me steeds gemakkelijker te voelen, praten met hem ging me tot nu toe in ieder geval makkelijk af.
    "Dat is handig." glimlachte hij uiteindelijk naar me, waarna hij mijn andere vraag beantwoorde. "Wel, ik kan mensen hallucinaties laten zien."
    Ergens vertelde het me iets dat hij iets achterwege hield, maar als hij het momenteel niet aan me wou vertellen vond ik dat prima, het is zijn leven en zijn krachten, dus als hij iets wou verzwijgen moest ik daar maar mee leven.
    In plaats dus om door te vragen ging ik op zijn antwoord in. "Cool, kan je me iets laten zien ?" vroeg ik hem dus breed glimlachend.
    Het is niet elke dag dat ik met iemand in gesprek was over diens krachten.


    Credendo Vides

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ze vertelde me over haar sirene, en net toen ik wou vragen wat dat inhield, legde ze me het precies uit. Het werd duidelijk. Ze bracht haar gezicht dichter bij het mijne en glimlachte naar me, waarna ik een wenkbrauw optrok en grijnzend terugkeek ik haar ogen. Terugtrekken deed ik niet. Integendeel, ik vond dit juist heel erg amuserend. 'En hoe doen jullie dat dan?' vroeg ze me. 'Of staat dat in het boek.' Ik zag hoe ze opstond en naar het boek toe stapte, een vinger erop, zodat ze het makkelijk kon pakken en het open kon staan. Ik wist dat ze me aan het plagen was, maar ze was niet de enige die dit leuk vond. Rustig bleef ik op bed zitten. 'Ja, dat staat erin. Maar dit is niet echt een geheim. Wij verleiden heel anders dan jullie doen,' zei ik, waarna ik mijn handen in elkaar vouwde en met mijn ellebogen op mijn bovenbenen steunde. 'We kunnen mensen bevelen geven als we erg ons best doen. Iets in onze ogen veranderd als we onze prooi in de gaten houden, of dat nou een man of een vrouw is. Ieder heeft zo zijn voorkeuren. Ze raken dan helemaal afhankelijk van ons, alles wat ze doen heeft met ons bestaan te maken. Zo kunnen ze alleen maar aan ons denken, voelen ze alleen maar liefde voor ons en is hun doel alles te doen wat wij willen dat ze doen. Ze willen zich dan ook graag aan ons geven, zowel bloed als in seks. Ik heb het nog nooit geprobeerd, het kost dan ook veel moeite.' Mijn ogen ontmoetten die van Rosalie zodra uitgesproken was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - Helderziende.

    Alles speelde zich als een film voor mijn ogen af en ik durfde geen ene keer te interrumperen. Ik voelde hoe ik opeens minder zag van June, maar ik niet niets. Mijn gave ging van mij uit en niet van June, zoals de gave van Kyle wel deed. Zíj had het in haar handen. Zij had net mijn gave en zijn gave omgekeerd. Daar moest iets mee zijn. Peinzend keek ik naar June. 'Kun je gaven omdraaien?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik draai me om en kijk in zijn ogen. 'Dat werkt bij mij echt niet,' zeg ik zelfverzekerd. Ik was er alleen niet zo zeker over. 'Je hebt het nog nooit gebruikt?' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Jouw ogen veranderen, mijn ogen veranderen... Wow eigenlijk lijken wij op zich best op elkaar. Zoals lily zei.' Ik kijk hem aan en draai me weer om naar het boek. Ik pak het boek eruit en staar naar de voor en ahterkant. Ik lip over mijn lippen en bijt er vervolgens op. Ik wil het weee terug zetten als iets eruitvalt. Vlug buk ik en stop het terug. Ik had wel gezien wat het was. Een foto van een meisje. Ik draai me om naar Eli en glimlaxh even. Ik zou willen vragen wie het was, maar ij doe het niet. Ik loop naar Eli toe en ga naast hem zitten. 'Hoe oud ben je eigenlijk. Ik bedoel.... Je wordt toch drie keer zo langzaam oud als een gewoon mens?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Dat betwkend dat je nu eigenlijk 54 bent.' Ik grijns en kijk hem aan. 'Jakkes pedo,' lach ik en geef hem een duwtje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    Ik zag dat ze ergens wel door had,dat ik iets verborg,maar gelukkig vroeg ze er niet naar."Cool, kan je me iets laten zien ?" vroeg ze dan en ik knikte.Ik dacht even na,ik kon haar de normale dingen laten zien,zoals gewoon een dier dat in een ander dier veranderd.Dat ging ik dus doen."Oke,niet schrikken."zeg ik dan en concentreer me op de bosjes,waar ik de bladeren laat ritselen en een leeuw uit de bosjes laat springen.Hij keek naar Blossom en rende op haar af en zo'n 5 meter voor haar veranderd die in een dartelend hert die een bocht om haar heen maakte om dan vervolgens tot stof te veranderen."Dat zijn de normale halicunaties."zeg ik dan en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kon die June wel wurgen. Ik haatte haar, ik haatte haar heel erg. Misschien omdat ik voor het eerst machteloos was, misschien omdat ik gewoon niks kon, maar ik wilde hier weg en ik wilde haar nooit meer zien. 'Lily het kan me niet schelen wat ze is, ik ben weg hier.' Ik kijk June nijdig aan en draai me woedend om. Van mij was ze nog niet af. Ik bijt hard op mijn lip en kijk Lily even aan. 'Ik spreek je nog wel.' Ik loop met grote passen weg en ga gelijk door naar mijn kamer. Eenmaal daar laat ik me op de bank vallen en staar naar het plafond. Woedde raast nog steeds door me heen. Ik pak een kussen en smijt het door mijn kamer. Als ik in de spiegel kijk zijn mijn ogen rood. Tuurlijk. Ik bijt hard op mijn lip en sla mijn handen voor mijn gezicht. Wauw, mijn humeur was weer omgeslagen. Eerst dankzij mijn moeder en nu dankzij June. Geweldig dit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    June Carmen Ruby
    'Kun je gaven omdraaien?'Vraagt Lily. Kyle was weggelopen. Hierom wou ik dus niet dat mensen van mijn gave wisten. Ze voelde zich machtenloos terwijl ik juist de macht had. Iets wat ik niet wilde. Mijn mentale schild hield ik op zodat ze me niet kon lezen, maar de fysieke delen haalde ik weg. 'Nee het is meer.' Mompel ik. Ik kijk haar aan en dan naar waar Kyle verdwenen is. 'Ik wil niet dat iemand het weet aangezien ik dan dit krijg. Mensen die zich machteloos gaan voelen en bang voor me worden. Dat heb ik altijd al gehad.' Zeg ik zacht terwijl ik tegen de muur aan gaan zitten en mijn armen rond mijn knieën leg. Kyle Haatte me en ik begreep het ook wel aangezien ik hem machteloos heb laten voelen. Dat iemand sterker was. Ja ik kende dat gevoel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lily Sharp - Helderziende

    'Oh, op die manier,' mompel ik en ga naast June op de grond zitten. 'Ik vind het altijd grappig om mensen erachter te laten komen wat mijn gave is. Meestal lukt het hen niet, maar ik denk dat je wel door hebt wat ik ben. Of niet,' ik kijk haar even nadenkend aan. 'Nee, ik denk niet dat je doorhebt wat mijn gave is. Want je probeert je mentale deel nog af te schermen -daardoor zie ik minder, maar niet niets- maar het werkt niet helemaal moet ik je tot mijn spijt zeggen.' Er viel een korte stilte. 'Gaat het? Zijn pijn kan af en toe nog wat langer door gaan. Ben je nieuw hier overigens?'

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    June Carmen Ruby
    Ze gaat naast me zitten en vertelt iets over haarzelf. Ja ik wist wat ze kon gedachtenlezen. Ik schermde mijn mentale deel niet helemaal af aangezien het meestal wel tegenhield, maar ze ging er nog wel licht doorheen waardoor ik hem vol over me heen ging. Nu ging haar gave tegen me aan, maar werd afgekaatst al begon ik haar niet te lezen angezien ze het niet wou en ik het ook niet nodig vond. 'Gaat het? Zijn pijn kan af en toe nog wat langer door gaan. Ben je nieuw hier overigens?' Ze kijkt me aan. 'Ja het gaat wel en ik ben nieuw inderdaad. En de pijn is niet zo veel, maar toen hij het eerst bij me deed deed het wel pijn, maar ik kan het meteen uitbannen.' Leg ik haar uit. 'Ik weet trouwens wel wat je kan. Je kan gedachtelezen aangezien ik het ook bij jou deed anders kon ik je naam niet weten. Maar als het goed is kan je me nu niet meer lezen.' Zeg ik rustig terwijl ik haar vriendelijk aankeek.


    I'm finally back, Finally after a Year break