• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten
    Gabriël was zo in de tekeningen opgegaan dat hij niet doorhad dat Yune terug voor hem kwam te zitten. Haar oortjes waren verdwenen. Gabriël glimlachte en keek toen terug naar de tekeningen.
    "Deze zijn écht goed." zei hij. "Kan je in allemaal veranderen?"
    Gabe was nieuwsgierig naar Yune. Hij bewandelde dan al twee jaar deze aarde, toch had hij nog nooit iemand als Yune tegengekomen. Weerwolven wel, en mensen met een soul als dier ook. Maar mensen zoals Yune waren naar zijn denken zeldzaam. Daarom wilde hij graag alles over Yune te weten komen in verband met haar gave. Maar hij wilde het beleefd aanpakken.


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    | Jayden? Aangezien Material niet meer reageert en ik geen idee heb wat verder met hem te doen. :/ |


    [Is goed, waar is hij? Lillith loopt door de gangen. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Is goed, waar is hij? Lillith loopt door de gangen. ]


    |Ook in één van de gangen met Aria en Nickolas. Maar ik moet nu eerst eten. (: |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    |Ook in één van de gangen met Aria en Nickolas. Maar ik moet nu eerst eten. (: |


    [ Is goed, ik laat Lillith wel bij een van de ramen naar buiten kijken, dan kan hij naar haar toe komen lopen? Was hij nou wel of niet nieuw? Anders kunnen ze elkaar al kennen? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [ Is goed, ik laat Lillith wel bij een van de ramen naar buiten kijken, dan kan hij naar haar toe komen lopen? Was hij nou wel of niet nieuw? Anders kunnen ze elkaar al kennen? ]


    | Jayden is nieuw. |


    kindness is never a burden.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Ik genoot van de zon die via de ramen op mijn gezicht viel. Het was heerlijk weer voor Londen, maar het was dan ook nog zomer. Zometeen zou ik naar buiten gaan, de frisse lucht inademen en een wandeling maken over het terrein. Dat deed ik altijd de eerste dag hier, standaard. Bekenden begroeten, nieuwe mensen ontmoeten. Het was hier niet gek om aangesproken te worden als je alleen liep. Er waren altijd wel mensen die een praatje kwamen maken. Of lag dat aan mij? Toch vond ik het fijn even alleen te zijn. Ik liep naar het raam toe en zette mijn handen op de vensterbank, terwijl ik erop steunde en naar buiten keek. Groepjes leerlingen bevonden zich buiten en ik vond het altijd leuk mensen te kijken. Elke keer viel het op dat er mensen rondliepen die ik nog nooit gezien had, hoewel ze al wel jaren hier op school zaten. De zon scheen in mijn ogen en ik knipperde er tegen in.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    | Jayden is nieuw. |


    [Oké, hij kan naar haar toe komen hoor (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden wist niet meer wat te zeggen en keek van Aria naar Nickolas en terug. Niet erg gezellige mensen, moest hij zeggen. Of was het enkel Aria? Hij besloot de twee maar te verlaten en zei tegen Nickolas dat hij hem wel nog eens zou zien. Tegen Aria zei hij niks omdat hij haar liever niet meer terug zou zien. Dat mens was werkelijk eng. Hij stak zijn handen in zijn broekzak en liep rond door de gangen van de school, op verkenning en nieuwsgierig naar nieuwe mensen en kamers of lokalen. Toen Jayden een nieuwe gang insloeg, was die niet zo leeg meer als de andere gangen geweest waren. Bij één van de vele ramen zag Jayden een meisje staan die steunend op haar ellebogen naar buiten keek. Ze leek te genieten van de zon op haar egale huid. Jayden liep naar de vensterbank toe en ging zwijgend naast haar staan. Hij leunde met zijn onderarmen op de vensterbank en keek net als het meisje naar buiten zonder één woord te zeggen.


    kindness is never a burden.

    Pebble schreef:
    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik lachte toen Rosalie beweerde dat het bij haar niet wou werken, maar haar gezicht zei iets heel anders. Ze liep langs me heen door de kleine kamer heen. 'En je hebt het nog nooit gebruikt?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, nog nooit. Niet op mensen in ieder geval. Wel op dieren, die zijn anders veel te bang en dat proef je in hun bloed.' Rosalie keek me aan en zei dat we op elkaar leken, net als Lily eerder de dag gezegd had. Met een fronsend gezicht knikte ik. Ze had gelijk. 'Dat-dat is raar,' zei ik haar. 'We zijn totaal verschillend, maar lijken toch op elkaar.' Wat gek, dacht ik, hoe kunnen een vampier en een zeemeermin nou op elkaar lijken? Rosalie pakte het boek weer uit de kast en staarde naar de voor- en achterkant. Het leek wel alsof ze obsessed ermee was. Er viel een foto uit, ik volgde het met mijn ogen. Er stond een meisje op. Nee, shit! Vlug stond ik op en griste de foto weg, nog voordat het de grond kon raken. Ik stopte het terug in het boek en het boek verdween terug in de kast, waarna ik weer terug ging zitten. Gelukkig vroeg Rosalie er niet naar. Ik wilde niet over haar vertellen. 'Hoe oud ben je eigenlijk. Ik bedoel.... Je wordt toch drie keer zo langzaam oud als een gewoon mens?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Dat betekend dat je nu eigenlijk 54 bent.' Ik lachte even emotieloos, voordat ik me naar haar toe draaide. 'Nee, zo zit het niet,' lachte ik dit keer, wel van vrolijkheid. 'We verouderen heel normaal tot we 20 zijn, soms iets ouder. Daarna gaat het allemaal drie keer zo langzaam. Volle vampiers hebben hetzelfde, maar stoppen bij de 25 met ouder worden.' Ik keek op mijn digitale wekker, die aangaf dat het 10 over half 5 was. Om 6 uur begon het avondeten en ik voelde hoe mijn maag nu al samen begon te knijpen. Ik liet me achterover vallen. 'Hoe verwacht je dat dit jaar gaat lopen?' vroeg ik Rosalie, terwijl ik haar rug bestudeerde.


    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik staar hem aan en luister, maar de foto blijft jn mijn hoofd zitten. Wie was dat meisje en waarom had ik die niet mogen zien? Ik luister naar Eli te luisteren en mijn focus daar op te richten. Het was moeilijk. Ik was zenuwachtig. Altijd al geweest. Als klei meisje zoekte ik al naar het onbekenden. Dat was land in mijn geval. Nu is het Eli's leven. Het enige wat hij over zichzelf zei was de feiten over het vampier leven en een beetje over zijn familie. Dat dagboek maate me zo nieuwsgierig, maar het gijg mij niks aan. Ik bijt op mijn lip en glimlach kleintjee. De vraag die ik zo graag wil stellen slik ik in. Ik kijk Eli aan. 'Mooi dat je dan niet 54 bent. Anders was het creepy.' Ik bijt op mijn lip en grijns even. Ik draai mijn hoofd zodat ik hem aankijk. Hij was namelijk gaan liggen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    Ik stond nog maar vijf minuten naar buiten te kijken, toen ik voetstappen hoorde en niet veel later stond er een jongen naast me. Zonder iets te zeggen keken we beiden naar buiten. Ik kende deze jongen niet, waarschijnlijk was hij nieuw, want hij zag er ouder uit dan ik, en ik kende iedereen uit mijn jaar. Ik wilde het hem vragen, maar wilde de stilte niet als eerste verbreken, dus hield mijn mond. Toch keek ik vanuit mijn ooghoeken naar hem, nieuwsgierig als ik was. Ik vroeg me af wie hij was, en waarom ik vandaag zoveel jongens aantrok. Er waren nog maar weinig meisjes naar me toe gekomen, hoe zou dat komen?

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    'Mooi dat je dan niet 54 bent. Anders was het creepy.' Rosalie grijnsde naar me zodra ze zich omgedraaid had. Ik had mijn armen onder mijn hoofd gelegd, waardoor mijn witte t-shirt een stukje omhoog was getrokken en de onderste delen van mijn tatoeage te zien waren. Mijn ogen gleden de kamer weer door, van het raam naar de boekenkast, van daar weer naar de deur die op een kier open stond, naar de andere deur waar mijn kleine badkamer zich bevond. Bij elke kamer hoorde en kleine badkamer, waar ik wel blij mee was. Ik was een beetje ijdel, maar niet zo heel erg. Wel was ik erg gesteld op privacy en vond het nooit leuk om spullen te delen. Hier kon ik op mijn gemak douchen, zonder dat er mensen voor de deur stonden te wachten op hun beurt.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    TOPIC 3, PAS REAGEREN DAAR ALS DEZE VOL IS (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik bijt hard op mijn lip en glimlach even. Zijn shirt gaf een stukje bloot van zijn buik en ik zag een tattoo tevoorschijn komen. Zonder na te denken trek ik zijn shirt omhoog en zie de hele tattoo nu. 'Staat die ergens voor,' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik laat zijn shirt weer zakken en ga naast hem liggen. Ik staar naar het plafond en bijt op mijn lip. 'Wie was dat meisje, vraag ik heel zacht, maar hoorbaar. Ik kijk em langzaam aan zonder te knipperen. Ik bestuur zikn gezicjt en kaaklijn. Dan staar ik naar het plafond en leg mijn handen op mijn buik. Ik adem diep in en uit en sluit mijn ogen. Ik luister naar zijn ademhaling en wacht op antwoord, maar ergens verwact ik die niet, maar ik wil het wel.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 17:50 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brooke Lisa Collins

    Het kan misschien dom klinken, maar de dag toen ik besloot om me niets meer van anderen aan te trekken en gewoon aan te doen wat ik zelf wou. De da erna toen ik naar school kwam en iedereen me raar aankeek door mijn haar en kleren. Het was leuk om hun blikken weg te lachen en hoe ze geshoqueerd naar me keken, dat vond ik het leukste wat ik ooit had meegemaakt," Ik keek haar even aan, en glimlachtte.'Lef heb je zeker!' "Uhm, piercing of tattoo en wat voor één?" Ik doe mijn T-Shirt een stukje omhoog en laat mijn tattoo en piercing zien.'Die vlinder staat voor vrijheid.' Ik denk na over een vraag maar weet niks.'Zullen we naar binnen gaan? ik heb het koud.'

    [ Sorry dat ik zo laat reageer was een weekend weg, en het internet was daar heel erg slecht!]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Deze zijn écht goed, kan je in allemaal veranderen?' vraagt Gabe terwijl hij de tekeningetjes blijft bekijken. Ik knik tot dat ik bezef dat hij me niet kan zien knikken als hij zit te kijken naar mijn tekeningetjes.
    'Hmm... ja... ' fluister ik, 'Ik kan in dieren veranderen, al kan ik nog niet in de vos veranderen,' zeg ik terwijl ik een vinger op til en daarmee het notitie boekje met de vos aanraak.
    'De kat beheers ik het beste, dat was mijn eerste die wat ik beheers. Ik moet voordat ik in een dier verander eerst genoeg weten van een dier. Vandaar de tekeningetjes...' Ik kom eindelijk een beetje los. Zonet was ik te gespannen geweest om te kunnen praten, waarom ik me nu zo kalm voel snap ik niet. Ik kijk Gabe nieuwschierig aan, misschien ligt het aan hem. Nu ik het toch over rare dingen heb, ben ik net niet gevallen? Waarom doet mijn hoofd dan niet meer pijn? Nieuwschierig til ik mijn hand weer op en wrijf ik fronzend over mijn achterhoofd. Raar. Helemaal geen pijn. Niets. Verbaast kijk ik Gabe aan.
    'Heb jij... eh... Mijn hoofd, het doet geen pijn meer... '


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik bijt hard op mijn lip en glimlach even. Zijn shirt gaf een stukje bloot van zijn buik en ik zag een tattoo tevoorschijn komen. Zonder na te denken trek ik zijn shirt omhoog en zie de hele tattoo nu. 'Staat die ergens voor,' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik laat zijn shirt weer zakken en ga naast hem liggen. Ik staar naar het plafond en bijt op mijn lip. 'Wie was dat meisje, vraag ik heel zacht, maar hoorbaar. Ik kijk em langzaam aan zonder te knipperen. Ik bestuur zikn gezicjt en kaaklijn. Dan staar ik naar het plafond en leg mijn handen op mijn buik. Ik adem diep in en uit en sluit mijn ogen. Ik luister naar zijn ademhaling en wacht op antwoord, maar ergens verwact ik die niet, maar ik wil het wel.


    [Langer gemaakt :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne