• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Een hysterische blik kwam eerst op mijn gezicht, daarna een bange, toen een verdrietige, uiteindelijk een kwade en tot slot weer een hysterische. Toen ik om me heen keek, keek ik boos naar Niall. 'Niet. Grappig' siste ik naar hem met een frons. Ik liep, nogsteeds met Olivia op mijn schouders, naar Niall en prikte hem een paar keer in zijn buik. 'Hoe kan dat toch? Je bent lui, eet vijf keer zoveel per uur dan een mens op een dag, sport nauwelijks en toch wordt je niet dik' zei ik, nadenkend. 'JE BENT BATMAN!' schreeuwde ik dramatisch.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Whoops, sorry voor de late reactie. :x Ik moest een verslag afmaken voor scorro, je weet toch.]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik grinnikte bij de gedachte dat dé Emma Watson een, om het even zo te zeggen, lolbroek was. Dat deed me haar wel meer bewonderen. "Ik ben benieuwd wanneer de anderen komen, we zijn nog niet compleet. Of wel?" Ik keek voor de zoveelste keer rond de grote ruimte waar we in zaten en ging na wie ik tot nu toe al had ontmoet. Waarschijnlijk waren we nog niet helemaal compleet, maar het begon wel een drukke boel te worden hier. Ik beet zachtjes op mijn onderlip en schudde mijn hoofd. ''Volgens mij zijn we nog niet compleet, nee. Sowieso is One Direction niet compleet, en er zullen vast wel nog één of twee anderen ontbreken.'' concludeerde ik. Ik zette mij recht in mijn stoel en zag een onbekend meisje onze richting op lopen. Ik bekeek haar voor enkele seconden. Ze had een vriendelijk gezicht; iets wat ik wel kon waarderen. ''Ik ga er vanuit dat ik bij jullie mag zitten , niet?'' Ik knikte als teken dat ik het best vond en stak mijn hand naar haar uit. ''Ik ben Nathaniel, aangenaam.''

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:07 ]

    Olivia Greenwald

    Ik giechelde zachtjes toen Liam me op zijn nek zette, en als een gek door het zwembad begon te rennen. "Whooooopp!" Ik gooide mijn armen in de lucht en lachte. "Nou, bedankt dan dat je me het water in hebt gedroogd, nu droog ik dan tenminste niet uit." Ik grinnikte bij het idee, terwijl Liam als een gek door het water bewoog. Iets wat er volgens mij raar uitzag aangezien het niet bepaald makkelijk is om door het water te bewegen. Ik haalde zijn handen van mijn benen af waarna ik een koprol achterover maakten en terug in het water belanden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'He, dat is gemeen!' zei ik tegen Olivia. Ik hoorde een bericht en zwom naar de andere kant, om vervolgens uit het zwembad te klimmen en mijn mobiel te pakken. Het was niet echt uit met Danielle, we zouden gewoon even afwachten. Toen ik op mijn mobiel keek, was het Danielle. Vrolijk tikte ik het berichtje aan. Ik zou echt zo blij als wat zijn als ze me weer wilde zien. Ik zag haar al voor me. Ze was echt prachtig. Ik las het berichtje en mijn vrolijkheid ebde weg. Een doodsgevoel nam plaats. "Het is over. Ik heb geen zin meer in die break-outs. Danielle" stond er. Ik smeet mijn mobiel tegen de muur aan en hing tegen de rand aan, zodat Olivia en Niall me niet zagen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Het gezicht van Liam, was verschrikkelijk lachwekkend. En voor de zoveelste keer barst ik weer in lachen uit door Liam. "Hoe kan dat toch? Je bent lui, eet vijf keer zoveel per uur dan een mens op een dag, sport nauwelijks en toch wordt je niet dik' zei ik, nadenkend. JE BENT BATMAN!' gilde Liam in het rond. "Batman? Doei. Ik ben DE BESTE!" gilde ik terug. En sprong vrolijk in het rond in het water. Ik was gek en ik hield ervan.
    Opeens was Liam weg en ik keek in het rond. Waar was die lepelfreak? "Liam?!"

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:10 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oliva Greenwald

    Mijn rechterwenkbrauw schoot omhoog terwijl ik van Niall en Liam keek. "Batman? Doei. Ik ben DE BESTE!" kirde Niall terwijl hij rond sprong in het water als een klein kind. Ik schoot in de lach en schudde mijn hoofd. "Als IEMAND hier de beste is, ben ik het wel." ik hield mijn hoofd even in de lucht terwijl ik grinnikte en even een rondje rond Niall zwom, pas toen zag ik dat Liam zijn mobiel kapot smeed tegen de muur en meteen ging ik weer recht staan waarna ik naar hem toe zwom. "Is er iets?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Tranen verlieten mijn ooghoeken. Danielle had het zojuist uitgemaakt. Ik was het slechtste vriendje ooit. Ze verdiende beter. Mijn schouders schokten licht en ik keek op, naar Niall en Olivia. 'Danielle heeft het uitgemaakt' fluisterde ik, terwijl er steeds meer tranen erbij kwamen. Kwaad, verdriet en pijn waren in mijn ogen te zien. Ik was kwaad op mezelf, verdrietig om Danielle en pijn vanwege dat ze me niet meer wilde zien. En als ze me niet meer wilde zien, bedoelde ze dus niet zoals elk ander meisje "vrienden zijn". Ik voelde me letterlijk dood. 'Ik wil hier weg' verliet mijn lippen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Jij? De beste? Dat moeten we nog even zien." zei ik. Terwijl mijn blik weer richting Liam ging. Ik wist wat er speelde in Liam's leven, aangezien wij altijd goede gesprekken hadden gevoerd. En ik denk dat ik wist waarover dit ging- Danielle. Het was een gok, maar aangezien de woede van Liam, had ik dit in gedachten. Liam was voor de rest namelijk nooit echt boos, alleen als het over liefde ging, of zijn familie. En aangezien nu alles goed was met zijn familie, was dit de enige verklaring. Ik zwom, net als Olivia, richting Liam, kijken of het waar was. "Het is uit." begon Liam. Fack, ik had gelijk, dat wilde ik niet eens. "Ohmyngod, Liam. Het spijt me." bracht ik eruit.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:19 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Even wist ik niet wat ik moest zeggen toen tranen zijn ooghoeken verlieten. Ik was er altijd al slecht in geweest om mensen te troosten, ik vond het altijd nogal awkward om te doen. Maar dat betekende absoluut niet dat ik niet met hem meeleefde, want dat deed ik wel degelijk. Ik twijfelde even maar legde toch een hand op zijn schouder waarna ik er zachtjes over heen wreef met mijn duim. Want ik wist niet wat ik moest zeggen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Is er IEMAND die met Loubear wilt chillen ;3]

    Liam James Payne

    'En die camera's nemen verdomme alles op!' schreeuwde ik kwaad, waarbij ik uit het zwembad klom en niet wist wat ik moest doen. Ik ging maar op de grond zitten, zin om die camera's kapot te slaan. 'Ik ben een eikel' mompelde ik. Elke seconde kwamen er meer tranen bij. Op dit moment zou ik het liefste dood zijn. Ik wierp een blik naar binnen, opzoek naar Harry. Het zou fijn zijn als Louis en Zayn hier nu ook waren. Zayn die medelijdend allemaal dingen zat te zeggen dat Danielle niet wist wat ze miste en Louis die me probeerde op te vrolijken. Ik moest mijn woede ergens op afreageren, maar op dit moment was ik helemaal slap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Loubear kan naar Liam etc komen (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okay what happend dan weet ik in ieder geval waar het over gaat en waar ze zijn etc ;] ]

    [Ze zijn in de tuin, in het zwembad en Liam zit op de grond voor het zwembad. Hij heeft allemaal tranen omdat Danielle het uitgemaakt heeft en Nialler en Olivia proberen hem te troosten]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik moet het gewoon even laten zien, ookal staat ie op m'n profiel. Ik vind deze cute

    ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."