• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Pebble schreef:
    [Eigenlijk wacht ik tot Harry wat zegt :$]


    [Harry komt, sorry, ik doe aan teveel rpg's mee, waardoor ik sommige weleens over het hoofd zie. ;$]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    Liam duwde Harry naar me toe en ik voelde hoe mijn wangen alweer roze kleurden. Shit, moest dat nou! 'Dit is Penelope. Penelope, dit is Harry.' Liam stelde ons aan elkaar voor, voordat hij naar de keuken liep. Oog in oog stond ik met mijn idool, wie tegelijk mijn grote crush was. Dat ging ik hem natuurlijk niet vertellen, hij zou me hard uitlachen als hij dat wist. Een verlegen glimlach ontstond op mijn gezicht, terwijl ik mijn gezicht eigenlijk het liefst wilde verstoppen. 'Hi Harry,' mompelde ik zachtjes. Zijn ogen waren nog mooier dan op internet. Ik dacht niet dat hij me zou herkennen, ik was ook nog niet zo vaak in films te zien. Ik had twee rollen gehad in echte films, maar dat waren maar bijrollen geweest. Ik had wel tekst gehad, maar niet heel veel. Daarbij had ik nog een paar rolletjes gehad in series, maar die waren ook al vlug afgelopen. Ik hoopte dat ik na dit half jaar in het huis meer audities mocht gaan doen, ik hield immers van acteren.


    Harry Styles.
    Liam had me richting een, niet verkeerd uitziend, meisje geduwd, waarna hij ons aan elkaar voorstelde. 'Dit is Penelope. Penelope, dit is Harry.' Nadat Liam dit had gezegd draaide hij zich om en liep naar een andere gedeelte van het huis. Ik schudde even mijn hoofd voordat ik mijn aandacht weer op Penelope richtte. 'Hi Harry,' mompelde ze zachtje. Ik glimlachte naar haar. 'Hello beautiful, je hoeft niet zo verlegen te doen. Ik bijt niet.' Ik knipoogde naar haar, voordat ik weer terug op de bank ging zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Olivia Greenwald

    Een zacht zuchtje verliet mijn mond terwijl ik wat met mijn voeten heen en weer door het koude water ging. Iets dat fijn aanvoelden, aangezien het eigenlijk best wel warm was. Ik keek even op toen er een jongen met blond haar aankwam lopen. Niall. En zoals Liam al eerder had gezegd, had hij een zak chips in zijn handen. iets waardoor ik zachtjes moest grinniken, terwijl ik me ergens begon af te vragen of ze er alle 5 al waren. Ik grinnikte zachtjes toen hij zijn voet terug trok door het koude water, maar hij uiteindelijk toch ging zitten. "Koud hé?" zei ik plagend terwijl ik mijn hoofd naar rechts kantelden en hem aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Ik liep naar buiten en besloop Olivia. 'Wraaaahh!' Riep ik en ik tilde haar lachend op. Zonder dat ze zich kon tegen houden, gooide ik haar in het water. 'Het Liam monster slaat toe!' Lachte ik en ik sprong erbij. 'Niall, bezorg haar geen trauma, he?' Plaagde ik hem. 'Maar goed, hoe zijn je broers?' Vroeg ik nieuwsgierig aan Olivia en ik hield mijn hoofd een beetje schuin naar rechts. Ik trok Niall ook in het water en sprong op zijn rug. 'Watertaxi' grinnikte ik. Ik keek weer Olivia's kant op en lachte vrolijk.[

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oeps, ik verander]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [degene die zayn had gereserveerd, doet toch niet mee. iemand interesse?]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:54 ]


    Geen reclame, please.

    Niall Horan

    Even verbaasde het me dat zij tegen míj aan het praten was. Door haar opmerking grijnsde ik even. "Eigenlijk wel." gaf ik een eigenwijze opmerking terug. Inmiddels was mijn zak chips leeg en ik keek er even bedroefd naar. Mijn blik viel over mijn Ice Watch. Precies tien minuten en alle drie de zakken waren op. Vreetzak die je bent. En hoe kon het ook anders, ik had nog steeds honger. Via mijn ooghoeken keek ik naar het meisje, waarvan ik zag dat haar blik op mij gericht was. Ondanks dat ik in het water zit, voelden ik mijn wangen kleuren. Oh alsjeblieft niet nu. Alsjeblieft niet. Dit had ik dus altijd als ik in gesprek was met meiden die niet gillend naar mij toe kwamen gerend. Dit was anders, misschien was het wel fijn. Zou het dom klinken als ik mij zou voorstellen? Wat zou het schelen. Met een diepe hap zucht bracht ik mijn hoofd omhoog. "Trouwens, ik ben Niall." Ja, dit klonk dom.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Heb aangepast]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Logan Wade Lerman

    ''Cool! Hoe is Emma in het echt?'' vroeg Nathaniel. Ik lachte. "Ze is echt grappig. Ik heb scénes vaak opnieuw moeten doen, door haar grappen," vertelde ik. Het was onderhand al anderhalf jaar geleden dat we de film hadden opgenomen, al leek het op een paar maanden.
    Ik vermaakte me wel redelijk hier, maar ik vroeg me af of de producenten van dit programma nog wat dingen voor ons in petto hadden. Het zou anders echt saai worden voor iedereen, zowel ons als de kijkers thuis. "Ik ben benieuwd wanneer de anderen komen, we zijn nog niet compleet. Of wel?" vroeg ik aan Nathaniel. Sowieso nog twee van 1D en volgens mij nog iemand anders. Ik was de tel kwijtgeraakt en ik kon nog niet vertellen wie er al wel waren. De namen waren als een windvlaag langs me heen gewaaid.


    Geen reclame, please.

    Niall Horan

    En voor ik het wist of iets kon zeggen was ik kopje onder. Opeens voelde ik een zware last op mijn rug en besefte dat het Liam moest zijn. "Watertaxi." grijnsde hij toen we weer boven kwamen. "Ik pak jou nog wel Liam. Rawr." zei ik met een serieus gezicht. Ik had geen puf om Liam van me af te gooien en besloot dat het makkelijker zou zijn als ik hem op mijn rug zou laten zitten. Daarom besloot ik maar wat te lopen door het water met Liam op mijn rug. Hij mocht mijn eten voor de komende maand gaan betalen. En geloof mij maar, dan is hij blut.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    'Wraaaahh!' een rilling gierde over mijn rug toen Liam in mijn oor schreeuwden, maar vorodat ik weg kon rennen had hij me beetgepakt en opgetild. Net toen ik mijn lippen van elkaar wilden halen om te zeggen dat hij me neer moest zetten, voelden ik het koude water al tegen mijn lichaam. Ik ging kopje onder maar kwam weer boven waarna ik een hand door mijn haar haalden. "Nou, gelukkig is dit waterproof make-up" mompelde ik zachtjes waarna ik wat water in zijn gezicht spatte.'Maar goed, hoe zijn je broers?' ik lachte zachtjes. "Aardig en irritant, maar vooral irritant." zei ik waarna ik mezelf op mijn rug legde en wat rond dreef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik besloot maar twee jongens te verstoren. De ene was sowieso Logan Lerman , ik kende hem al vanaf ver vandaan. ''Hey.'' Zei ik glimlachend tegen de duo. ''Ik ga er vanuit dat ik bij jullie mag zitten , niet?'' Er was nou niet echt een bepaald iemand dat me aansprak. En ik had meer lef om met jongens te praten dan meisjes , jongens waren gewoon soepeler. Nee , niet met wat je bedoelt om te flirten. Integendeel zelfs.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Abigail Irene Ellison
    'Damn it!' roep ik luid als mijn broer met zijn auto door een waterplas rijdt, en daardoor mijn schoenen net niet onder het modderwater komen te zitten. Snel pak ik mijn koffers en stommel het huis binnen, waar ik deze in een hoekje gooi. 'Hello!' roep ik. Ik zie een meisje bij een krullenbol staan en ik loop er heen. 'Hai, ik ben Abby.' zeg ik vrolijk. Ik bekijk de twee, en kom tot de conclusie dat ik het hier tot nu toe al vrij leuk vindt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Nog voordat ik hier kwam had de dokter uiterlijk gezegd dat ik goed moest oppassen met mijn knie. Zo slim of dom als ik was, negeerde ik het advies van de dokter en deed wat ik zelf wil. Zoals nu, met Liam op mijn rug. Liam is toch geen 100 kilo, toch? Wat maakt het dan uit. Of was hij wel 100 kilo? Even grijnsde ik. Nee, dan zou hij denken dat ik weer in een andere wereld ben. Nog steeds speelde ik vrolijk als watertaxi en begon de taxi wat ruwer te rijden. "Hobbeltje!" gilde ik tussen het gesprek van het meisje, waarvan ik de naam nog steeds niet wist, en Liam door. Ik bewoog wat naar onder en weer naar boven wat het hobbeltje moest voorstellen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    'Ga is wat sneller, Nialler. Je moet ook sporten' grinnikte ik en ik sprong van hem af. 'Achja, mijn zussen zijn ook irritant maar dat je is familie. Ik durf te wedden dat Greg ook niet altijd even aardig was geweest, he Ni?' vroeg ik aan Niall. 'Trouwens Niall, wanneer ga je me weer gitaarlessen geven?' vroeg ik erachterna. Ik draaide zacht met mijn armen in het water en keek af en toe rond of ik camera's zag. Helaas zag ik helemaal niks, wat me doodergerde. Als iedereen zo naar me zat te kijken, kon ik het niet uithouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."