• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Wooooooh wacht! Maddie wil jullie joinen, een triotje Ö HAHA]


    [Lekker, let's do it, HAHA.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    [Lekker, let's do it, HAHA.]


    [Haha omg xD]


    16 - 09 - '17

    (Of gewoon een fucking kwarter ö moest even :x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Of gewoon een fucking kwarter ö moest even :x )


    [Kan ook. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    (Of gewoon een fucking kwarter ö moest even :x )


    [NEE! Maddie deelt haar jongens niet!]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Dat je sexy bent." Harry stond nu precies voor me en grijnzend beet ik op mijn onderlip terwijl ik mijn ogen nogmaals zo opvallend mogelijk over mijn lichaam liet glijden. "Jij bent anders ook niet verkeerd." Grijnzend keek ik naar de krullenbol en ging wat rechter staan, maar nog steeds tegen de piano aan. "In tegenstelling zelfs, je ben echt enorm hot." Normaal deed ik zulken dingen alleen als ik dronken was met mensen die ik amper tot niet kenden. Hellemaal omdat ik eigenlijk nog niet openlijk uit de kast was. Maar hier kende ik toch niemand en Harry was zo knap dat ik er wel snel werk van moest maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Kuchkuch dan zou Maddie het wel heeeel erg naar haar zin hebben , niet? :') )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Kuchkuch dan zou Maddie het wel heeeel erg naar haar zin hebben , niet? :') )


    [Shhhtttt! Haha xp]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Jij bent anders ook niet verkeerd.' Ik maakte een klein protesterend geluidje, en keek Louis aan. Hij bleef tegen de piano aanstaan, maakte geen aanstalten om nog ietsjes dichter bij te komen. 'In tegenstelling zelfs, je ben echt enorm hot.' Ik blikte even op zijn lippen, hoe zou het voelen om die op die van mij te hebben? Ik kon er snel genoeg achter komen als ik wilde. Ik grijnsde naar hem. 'Dat is het betere antwoord.' Ik beet op mijn lip, deed niets, staarde hem alleen maar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oh please! Kiss each other! WOOP WOOP!]


    16 - 09 - '17

    (Stiekem heb ik zin om Lou en Haz te verstoren^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Stiekem heb ik zin om Lou en Haz te verstoren^^)


    [Haha, yeah]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Dat id het betere antwoord." Zei hij en bleef me aanstaren. Ik wist dat als er nu niets zou gebeuren het ook nooit zou komen, dus nam ik het voortouw maar. Ik zetten me af van de piano en belande zo op enkele centimeters van Harry. "I like your curly hear." Fluisterde ik, terwijl ik mijn hand uitstak om mijn hand er doorheen te halen waarna ik mijn vingers liet afdwalen naar zijn gezicht. Ik volgde de deukjes in zijn wangen en streelde daarna uitdagend zijn lip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fayre Matthews

    Veel langer duurde het 'gesprek' van Curly en mij niet, want een horde andere mensen kwam binnen. Gelijk viel ik stil, ik was niet echt het persoon dat dingen zei in een grote groep onbekenden. Zo'n psychiater mens waar ik ooit een keer mee moest praten van mijn ouders, noemde het sociale faalangst. Yeh right. Dus als je niet de persoon bent, die veel zegt in een grote groep, wordt daar meteen een angst aan gekoppeld. Natuurlijk was haar beredenering volstrekt logisch geweest, maar ik had het toch een vreemd onsamenhangend verhaal gevonden. Ik had geen angsten en al helemaal geen sociale faalangst.
    Ik keek verbaasd op, toen een van de twee meiden die eerder de kamer hadden verlaten gillend terugkwam. 'Wat een watjes', dacht ik, terwijl ik met mijn ogen rolde.
    'Weet je wat? Als ik nu gewoon alles ga verkennen en overal voor licht zorg, kunnen jullie straks zonder te gillen naar boven, goed? Dat zou een stuk beter zijn voor mijn oren,' zei ik sarcastisch en ik stond op om richting de hal te lopen. 'Nog iemand die niet bang is, of sta ik er alleen voor?'

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 1:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Louis maakte zich los van de piano, en zette nog een paar passen in mijn richting, op enkele centimeters voor mij, bleef hij staan. Net niet dat onze lippen elkaar raakte. 'I like your curly hear.' Fluisterde hij zachtjes, om vervolgens met zijn hand door mijn haar te gaan. 'And I like your ass,' ondeugend grijnsde ik naar hem, voordat ik zachtjes in zijn kont kneep. Louis' vingers volgde de contouren van mijn gezicht, de kuiltjes in mijn wangen, en uiteindelijk belande zijn vinger op mijn lippen. Ik opende mijn mond, en beet heel zachtjes op Louis' vinger, uitdagend keek ik hem recht in zijn ogen aan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:31 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you