• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    "Nou ja, als we van het ergste uitgaan... En je zwanger zou zijn, dan, abortus? Of wil je dat liever niet?" Ik zuchtte even zachtjes waarna ik even in mijn onderlip beet. "Nou...Mijn moeder, heeft dat vroeger ook gehad omdat ze...nou ja..."onwillig" zwanger was geworden en ze moest het weg laten halen van haar ouders. Maar ze heeft me iniedergeval verteld dat het niet zo'n pretje is, je word niet eens onder narcose gebracht" Zayn en ik schuifelde iets verder in de rij, waarna de eerste vrouw die in de rij stond terug naar buiten liep en er nu nog maar een iemand voor ons was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Precies dat bedoel ik. Maar zou jij het zelf willen, mocht je zwanger zijn?' En ook diegene die voor ons stond, was klaar, en kon naar buiten. Ik keek heel even Rose aan, voordat we weer een stukje naar voren liepen. Ik leunde met mijn handen tegen de balie aan, terwijl de man ons vrolijk aankeek. 'Waar kan ik jullie mee van dienst zijn, kinders?' Vroeg hij. Ik glimlachte naar hem. 'Wij willen graag de morning after pil.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    'Ik meen het,' zei en kauwde op de achterkant van haar potlood. 'Wees maar niet ongerust, ik ga je niet stalken of zo. Vooral als je op een bijna-vakantie bent."zei ze dan en ik glimachte licht.Ik ging naast haar zitten en keek naar haar."Wat schrijf je?"vroeg ik met een glimlachje om een gesprek te beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer

    'Eigenlijk ben ik bezig met een lied, daarom zocht ik ook een rustige plek,' zei ik en liet hem de vol gekladderde bladmuziek zien. 'Het is nog al persoonlijk, maar als je wilt kun je me helpen?' vroeg ik stilletjes.
    Ik wist nou niet of ik spijt had, want mijn muziek was ontzettend persoonlijk. Maar op de een of andere manier leek Liam wel te vertrouwen. Het voelde gewoon goed.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    'Eigenlijk ben ik bezig met een lied, daarom zocht ik ook een rustige plek,' zei ze en liet me een vol gekladderde bladmuziek zien. 'Het is nog al persoonlijk, maar als je wilt kun je me helpen?' vroeg ze stilletjes ,waardoor er een klein glimlachje op mijn lippen verscheen."Tuurlijk wil ik je helpen,kun je me anders al laten horen wat je hebt?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik doe maar een liedje dat al bestaat van hun, want zoveel inspiratie heb ik ook weer niet ^^]
    Alice Summer
    Ik schraapte even mijn keel. 'Het is eigenlijk bedoelt voor op de piano, maar ik denk dat het zo ook wel lukt.
    Your hand fits in mine
    Like it's made just for me
    But bear this in mind
    It was meant to be
    And I'm joining up the dots
    With the freckles on your cheeks
    And it all makes sense to me.'
    Als ik klaar ben zucht ik en verontschuldig me dat het zo slecht is. 'Het was gewoon iets wat in me op kwam...'
    Verstrooid pak ik mijn bladmuziek terug uit zijn handen en prop het in mijn tas, hopend dat ik mijn kansen op een leuk praatje niet verpest heb.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Rose Lileas Somerled

    'Precies dat bedoel ik. Maar zou jij het zelf willen, mocht je zwanger zijn?' Nuchter haalde ik mijn schouders op terwijl ik even in mijn onderlip beet. "Ik weet het niet" zei ik eerlijk. Want ik wist het écht niet. De man voor ons liep ook naar buiten waarna Zayn en ik aan de beurt waren, zachtjes tikte ik met mijn nagels op de houde balie.'Wij willen graag de morning after pil.' zei Zayn. De man knikte langzaam, terwijl ik er eigenlijk al wel zeker van was dat hij van binnen schrok. Maar dat hoorde nou eenmaal bij zjin baan. "Ah ja, de morning after pil, ik zal even voor jullie kijken"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ah ja, de morning after pil, ik zal even voor jullie kijken.' Mompelde de man zachtjes, voordat hij richting achter verdween. Ik keek heel even Rose aan, waarna ik alle handelingen van de man volgde. Uiteindelijk kwam hij met een spijtig gezicht naar ons terug. 'Sorry, maar dat verkopen wij hier niet, dan zul je toch echt naar de grote stad moeten...' Ik zuchtte zachtjes, en knikte richting de man. 'Bedankt.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes tikte ik ongeduldig en zenuwachtig met mijn nagels op het hout van de toonbank. Maar mijn gezicht klaarde op toen de man terug kwam, maar hij had niets bij. Helemaal niets. En ergens was het al te verwachten wat hij ging zeggen. "Sorry, maar dat verkopen wij hier niet, dan zul je toch echt naar de grote stad moeten..." Juist ja, en dat moet ons weer overkomen. Zayn bedankte de man waarna we de winkel uit liepen. "E-en nu?" vroeg ik hem terwijl ik hem weer aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Niaaall?? :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik pakte Rose hand vast, gaf er een kneepje in, voordat we de winkel uitliepen. Heel fijn dit. Echt fantastisch. 'E -en nu?' Vroeg Rose me, om me aan te kijken. Ik schudde spijtig mijn hoofd. 'Ik weet het niet... Maar wie weet ben je niet eens zwanger...' Ik verstengelde onze vingers met elkaar en trok haar tegen me aan. 'Als het al zo zou zijn, laat ik je sowieso niet alleen achter,' ik glimlach naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ik weet het niet... Maar wie weet ben je niet eens zwanger..." zachtjes beet ik bedenkelijk in mijn onderlip. Dat zou ook nog kunnen, dus ergens was er toch nog een beetje hoop. Net toen ik mijn lippen van elkaar wou halen om iets te zeggen, verstrengelde Zayn zijn vingers in de mijne en trok hij me tegen zich aan. "Als het al zo zou zijn, laat ik je sowieso niet alleen achter," glimlachte hij. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl mijn wangen langzamerhand rood kleurden. "Dat is lief van je" zei ik en drukte een kusje op zijn kin. "Maar denk je niet dat dát makkelijker gezegd is dan gedaan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat is lief van je.' zei ze, en drukte een kusje op mijn kin. Ik glimlachte voorzichtig naar haar. 'Maar denk je niet dat dát makkelijker gezegd is dan gedaan?' Ik knikte langzaam. 'Ja, dat is het. Maar ja, veel kan ik er niet aan veranderen, hè? Het zou tenslotte ook mijn fout geweest zijn... Als we iets beter hadden nagedacht, was het misschien niet eens zo verlopen.' Toen ik de woorden had uitgesproken besefte ik pas dat het eigenlijk had geklonken alsof ik geen seks met haar had gewild, wat natuurlijk niet waar was. 'Maar ik vond het wel echt geweldig.' Ik drukte een zach kusje op haar wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ja, dat is het. Maar ja, veel kan ik er niet aan veranderen, hè? Het zou tenslotte ook mijn fout geweest zijn... Als we iets beter hadden nagedacht, was het misschien niet eens zo verlopen.". Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl mijn mond zich een beetje opende als een teken van verbazing. Maar nog voor ik ook maar iets kon zeggen, viel Zayn me weer in de reden waarna ik zijn zachte lippen tegen mijn wang aanvoelden. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. "Dat was het inderdaad" En op dit moment kon het me eigenlijk vrij weinig schelen dat mijn wangen vuurrood waren, zachtjes streelde ik met mijn duimen over zijn handen. "Dus wat doen we nu? Gaan we naar de stad of laten we het zo?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose streelde zachtjes met haar duimen over mijn handen. 'Dus wat doen we nu? Gaan we naar de stad of laten we het zo?' Vroeg ze uiteindelijk. Ik beet even op mijn lip, waarna ik haar aankeek. 'Ik wil best met je naar de stad, maar ten eerste heb ik geen flauw idee hoe we er moeten komen en ten tweede wat wil jij? Ik kan het wel willen, maar het gaat altijd nog om jou.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you