• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik weet het ,maar Melissa (Clovex) reacheert ook bijna niet :/ )

    Liam Payne
    Even terug
    Ik hoorde gekraak van de deur en ik stopte de kus van Bree en mij."Kom."zeg ik dan en neem haar hand vast waarna ik haar meeneem naar de hooizolder.Ik klimde naar boven en wachtte tot Bree er ook was.Toen ze erop was geklommen en naarst mij zat glimlachte ik naar haar."Hier worden we niet gestoord door de anderen."fluister ik dan en druk een klein zacht kusje op haar lippen.

    (zo ;3 en sorry dat ik even Brianne heb ge^peeld,anders moest ik wachten tot Clovex daar nog op reacheerde )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (oké, xClove heeft zich uitgeschreven -_- Ik zal zo snel mogelijk een vervanger zoeken, maar ga nu sinterklaas vieren. Ik wens jullie een hele fijne sinterklaasavond)


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan
    Ze krulde zich op naast me. Ik schoof wat meer naar de zijkant, zodat ik niet helemaal meer het hele bed in beslag nam. Ook ik sloeg mijn armen om haar heen.
    'Lig je goed?' fluisterde ik in haar oor, waarna ik een kusje op haar slaap drukte. Daarna kwam ik halfovereind om het dekbed over ons heen te slaan. 'Zo, lekker warm.' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen, ook al bedoelde ik de opmerking niet op die manier. Hopelijk begreep ze dat.
    Daarna nestelde ik me weer terug tegen haar aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik

    Rose wreef met haar hand op mijn wang. 'Zeker.' Zei ze, waarneer ze haar lippen op die van mij drukte. Ik trok haar bh uit, en liet 'm naast ons op de grond neervallen. Ik begon kusjes in haar nek te drukken, steeds verder naar onder, totdat ik bij haar borsten aankwam. Ik omsloot mijn lippen om haar tepel, en zoog en beet zachtjes, mijn andere hand wreef rustig om haar andere borst heen.
    [Ik ben bij m'n opa&oma, via ipod, kan ook niet zien of de regels lang genoeg zijn. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik keek toe hoe mijn bh zijn weg vond bij de rest van de kleren. Zayn plaatsten zijn lippen in mijn nek terwijl ik rustig met mijn vingertoppen over de bovenkant van zijn rug wreef. Zijn lippen vonden hun weg steeds verder naar beneden. Ik sloot mijn ogen terwijl ik mijn nagels in zijn rug zette en een kreunt verliet mijn mond toen Zayn aan mijn tepel zoog en er zachtjes in beet. "Zayn..." Kreunde ik zachtjes. Ik beet in mijn onderlip terwijl ik mijn voet ietsje omhoog bracht en zachtjes over de stof van zijn spijkerbroek tussen zijn benen wreef, en ik een kusje op zijn kruin gaf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (i'm bored :c heheh mag ik Liam hun moment laten verstoren?aangezien ze ook in de schuur zitten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik.
    Rose zette haar nagels in mijn rug, en een kreun verliet haar mond. 'Zayn...' Kreunde ze zacht. Ik grijnsde licht, en ging gewoon vrolijk door waar ik mee bezig was. Onder mij voelde ik wat bewegingen, waarna ik Rose voet precies tussen de stof van mijn spijkerbroek en mijn benen heen wreef. Ook een zachte kreun verliet mijn mond, en vlak daarna voelde ik haar lippen op mijn kruin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik beet zachtjes in mijn onderlip terwijl een kleine grijns op mijn gezicht verscheen toen ik Zayn zachtjes hoorde kreunen. Hij ging gewoon door met wat hij deed, en ik had er totaal geen probleem mee. Ik sloot mijn ogen even terwijl een gelukzalig zuchtje mijn mond verliet. Met mijn hand streelde ik door zijn zachte haren waarna ik deze over zijn wang naar zijn kin liet glijden en zijn hoofd omhoog hield waarna ik mijn lippen weer tegen de zijne plaatsten. Alweer rolde ik om terwijl ik mijn handen richting zijn borst liet glijden en zachtjes met mijn duimen over zijn tepels streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter
    Ik knikte even en glimlachte. Niall trok het dekbed over ons heen , wat me een warm gevoel gaf. "Mmh.." Murmelde ik zacht.
    Het gaf me degelijk een fijn gevoel om zo opgekropt bij elkaar te liggen. Dat vond ik tenminste , voor mij was het wel fijn. "Je weet toch , dat als je weer kan zingen en een comeback gaat maken - we dit niet meer kunnen doen?" Fluisterde ik zacht. Ik keek even naar hem en drukte zachtjes mijn lippen op de zijne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Rose streelde met haar handen door mijn haar heen, waarna ik ze over mijn wang voelde, en bij mijn kin, uiteindelijk maakte ze dat ik stopte en hield ze mijn hoofd omhoog. Even dacht ik dat ze niet meer wilde, totdat ze haar lippen tegen die van mij drukte, ik grijnsde en kuste haar liefdevol en teder terug. Alweer draaide ze ons om, zodat ik nu onder haar lag, waarna ik haar handen richting mijn borst voelden glijden en ze zachtjes met haar duimen over mijn tepels streelden. Een kleine kreun verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht toen ik Zayn hoorde kreunen. Ik haalde mijn lippen terug en kuste mezelf een weg over zijn hals richting zijn nek, waarna ik even zachtjes in zijn oorlelletje beet, en daarna mezelf weer een weg naar beneden kusten. Tot aan zijn tepel, waar ik even kort en speels in beet. Mijn lippen lieten een spoor van kusjes achter op zijn bovenlijf, steeds verder naar beneden waarna ik de rand van zijn spijkerbroek al tegen mijn lippen aan voelden. Mijn lippen drukte kusjes rond om zijn navel terwijl ik met mijn handen zijn riem begon los te maken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose drukte terug kusjes in mijn nek, waarna ze in mijn oorlel beet, weer verliet een kreun mijn mond, ze maakte me helemaal gek. Ze ging door met kusjes zetten, tot aan mijn tepel, waar ze even in beet. Ik had serieus moeite om mezelf in te houden, ook beneden begon het al straks te staan. Het leek alsof ik haar lippen overal voelde, totdat ik merkte dat ze bij mijn spijkerbroek was aangekomen, haar lippen voelde ik rondom mijn nagels en ik merkte dat haar handen bezig waren met mijn spijkerbroek. 'Hm, Rose,' keunde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik haalde mijn lippen even van Zayn zijn onderbuik zodat ik kon zien wat ik deed en ik niet zo aan het frutselen was met zijn riem. "Hm, Rose" kreunde hij zachtjes. Ik keek hem even aan terwijl ik in mijn onderlip beet. "Ja?" Vroeg ik plagend. Natuurlijk wist ik wel dat hij het niet zo bedoelden, maar ik hield er van om mensen te plagen. En vooral Zayn. Maar nog voordat hij antwoord kon geven, drukte ik mijn wijsvinger zachtjes tegen zijn lippen waarna ik weer voorover boog. "Zo te horen is alles nog steeds naar wens?" Fluisterde ik ,alweer, plagend in zijn oor. Waarna ik doormiddel van snelle kusjes, weer terug kwam bij zijn navel en ik zijn broek uittrok die vervolgens terecht kwam bij de rest van onze kleren. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik de bobbel in zijn boxer zag. Ik boog weer voorover waarna ik de elastiekerand tussen mijn tanden nam en er even plagend aantrok, en vervolgens plaatste ik mijn lippen op de bobbel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik
    Ik knikte. ‘Ja, ja…’ Mompelde ik. Met een paar kusjes over mijn lichaam te hebben gedrukt kwam ze weer terug uit bij mijn broek, waar ze de knoop openmaakte, mijn broek uittrok, en ‘m bij de rest van onze kleding liet vallen. Ik tilde mijn hoofd een stukje op en keek naar Rose, ik zag hoe een grijns op haar gezicht kwam toen ze mijn bobbel zag, haar hoofd bewoog ze naar mijn boxer toe, waarna ze de rand tussen haar tanden nam, en ‘m vervolgens weer liet terug schieten, daarna drukte ze een kusje op mijn bobbel. ‘Doe het nou maar…’ Fluisterde ik schor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    'Het is een hij' fluisterde Belle tegen mij. 'Gelukkig heeft hij je niet gehoord, anders had je hem flink beledigd.' Belle probeerde serieus te kijken, maar schoot uiteindelijk toch in de lach. Ik moest ook lachen. 'Nou gelukkig maar dan!' Ik keek Belle aan en begon te grijnzen. Eigenlijk begon ik standaard te grijnzen als ik naar Belle keek. Het zal er wel stom uit zien.
    Belle pakte mijn hand vast en legde die op de snoet van Nox. 'Volgens mij vindt hij je wel leuk.' glimlachte ze. Ik glimlachte terug en bleef Nox aaien. 'Als jij me nou ook nog leuk vindt, is mijn leven compleet.' zei ik met een zo'n serieus mogelijk gezicht.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:15 ]


    We need to start feeling our heart <3