• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach naar hem en grinnik. Ik hield echt van hem. 'Ga maar niet protesteren, dan sta ik teveel in de belangstelling en dat hoef ik niet. Dan kijk ik wel vanuit een lokaal.' Ik glimlach even en kijk hem aan. Dan knik ik. 'Bij mij is goed.' Ik kijk hem aan. '7 juli,' herhaal ik en kijk hem aan. 'Dan heb ik je verjaardag net gemist,' zeg ik droevig en kijk hem aan. Dan grijns ik weer. 'Ik ben 9 maart jarig,' zeg ik en kijk hem aan met een kleine glimlach. 'Zullen we zo dan maar is gaan,' vraag ik hem. 'Want het begint hier aardig leeg te worden en ik heb dorst.' Ik sta op en druk nog een kus op zijn lippen, voordat ik hem met een glimlach ook overeind trek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik zucht en kijk even het nu lege veld over en sta op vanuit het gras. Ik was maar even gaan zitten. Ik veeg wat gras van me af en wil net weglopen als ik een jongen zie die ik nog niet ken. En ik moet toch ook nieuwe mensen leren kenne aangezien ik nieuw ben... Als de jongen bij mij in de buurt is glimlach ik even naar hem en loop naar hem toe. 'Hey, Audrey.' stel ik mezelf dan meteen voor en steek mijn hand naar hem uit, misschien iets direct maarja. 'Ik ben nieuw hier op school, dus.' mompel ik dan om het een soort van uit te leggen en grijns en bekijk de jongen even en kijk hem dan weer recht aan.

    (Hoe ziet David er ergenlijk uit? Aangezien er geen foto van hem staat in het rollentopic en/of story geen foto staat.. XD)


    [David??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    'Nou gelukkig maar, want ik wil jou niet missen hoor' zeg ik grinnikend en trek een pruillip. 'Zijn je ouders zo'n verschrikkelijk dan, mijn ouders zijn ook erg hoor, maar die zijn gelukkig werken' die zijn altijd werken, altijd ben ik alleen met die schoonmaakster, gelukkig nog wel iemand thuis, maarja nu heb ik gelukkig jayson. Hij trekt me opeens terug, en zo sta ik weer tegen hem aan. 'Dus jij wilt mij weer overnieuw zoenen' zeg ik grijnzend en beantwoord zijn zoen, ik haal mijn lippen even van de zijne. 'je bent toch niet bang, voor mijn hondje he, ze is heel schattig hoor' zeg ik lachend en sla mijn handen om zijn nek.

    [Iemand voor Hayden? :3 ze is aan het cheerleaden om gewoon te oefenen en niet bij haar moeder hoeft te zijn c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    Zara Elisbeth McFly.

    "Dat stond dus niet in het foldertje". Ik zuchtte en streek met mijn hand door mijn blonde lokken die alsmaar meer in de war kwamen te zitten door de wind die hier zat. Ik beet op mijn lip waarna ik even opzij keek en mijn schouders ophaalde.
    "Ik wil niet eens weten wat er is gebeurd, want er is duidelijk iets gebeurd". Het was zo, ik wou het niet weten en ik zou het ook nooit willen weten. Je zag aan mensen dat ze naar elkaar wouden toelopen en elkaar vrolijk wouden begroetten maar ze dat simpelweg niet durfden omdat ze dan anders gingen doen. Ik was daar eigenlijk een soort van mee bezig, ik bedoelde maar dat ik al 2 sporters had ontmoet en een 'badboy', ook andere groepen dus. Maar tja, wat kon je verliezen als nieuweling huh ? Juist ja, niets. Het boeide me ook niet echt wat mensen van me dachten of hoe ze naar me keken. Zolang ik gelukkig was met mijn leven en ze mij daarmee met rust lieten ging ik door.
    "Het is trouwens toch maar voor een jaartje, dat overleef ik heus wel". Ik had een heel jaar overleefd met pesterijen, een jaartje zonder sfeer op school zou ik heus wel levend doorkomen.


    Ian Silvas

    'Nee wie gaat er nou in een folder zetten dat de hele shool in rep en roer is omdat er iemand twee jaar geleden overleden is,' ik bijt hard op mijn lip. Ze wilde het niet weten. Ik zucht diep en zet mijn hakken in het gras. 'Wil je hier weer weg of zit je goed?' Ik kijk vragend opzij en probeer te doen alsof de dood van die persoon, Alice, me niks kan schelen. Ik schraap mijn keel en stop mijn handen in mijn jaszak. 'Waar woon je eigenlijk?' Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin treves

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Ach het gaat toch niet gebeuren joh' zeg ik met een glimlach. 'Ach dat maakt niet uit joh, me verjaardag komt wel nog een keer' zeg ik met een knipoog en glimlach even. '9 Maart, dat moet ik even goed onthouden' zeg ik met een glimlach en probeer het gelijk in mijn hoofd te prenten. 'Ja laten we dat maar doen' zeg ik met een glimlach en knik daarna. 'Ik heb ook nogal dorst' zeg ik en wordt dan overeind getrokken. Ik pak haar hand vast en loop rustig een stukje veder.

    Jayson Cole

    'Dat hoeft ook niet hoor' zeg ik lachend. 'Nee mijn ouders zijn wel heel lief maar ik heb gewoon niet altijd zin in ze, ik heb gewoon zin om even alleen met jou te zijn' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op der wang. 'Ja dat wil ik' zeg ik lachend en glimlach daarna. Ze haalt haar lippen van de mijne en vraagt of ik bang ben voor haar hondje. Ik schud lachend mijn hoofd, 'Zie ik eruit of ik bang ben voor honden?' vraag ik lachend. Ik was juist gek op honden, ze waren altijd leuk om mee te spelen. Ik leg mijn handen nog even om haar heupen en druk een zacht kusje op haar lippen.

    [Ik pak even de foto, wacht even.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    David Johnsen
    Als ik vlak in de buurt van het onbekende meisje aankom zie ik haar mijn kant op kijken. Ik alch even vriendelijk naar haar, waarna ze haar hand naar me uitsteekt.'Audrey.' Vrolijk schud ik haar hand, helemaal niet direct. Ik doe ook gelijk mijn mond open als zij klaar is met praten.'Ik ben David, trouwens.' Als ik haar iest hoor mompelen over dat ze nieuw is licht mijn gezicht op.'Wel, ik ben niet echt nieuw. Maar ik heb gewoon bijna geen contact met de mensen op deze school. Ik heb nogal moeite met contact leggen.' Verlegen haal ik mijns chouders op en ik voel het rood al naar mijn wangen stijgen. Mooi. Ik haat die stoplichten bij mijn wangen zo hard. Telkens komen ze weer tevoorschijn, echt om mij aan te irriteren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Niemand voor Hayden? :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine eberson

    'Nee je ziet er niet uit alsof je bang bent voor een hondje, ik zal je iets vertellen ik ben zelf wel eens bang voor mijn eigen hondje' lach ik naar hem, ik geef hem ook nog een kusje en pak dan zijn hand. 'kom nu gaan we wel echt' zeg ik lachend en trek hem mee het schoolplein af, we lopen naar mijn huis toe, gelukkig woon ik niet zo ver van school af, we komen bij mijn huis aan. 'nou ik woon hier dus, ik weet het, het ziet er heel groot uit maar het valt eigenlijk wel mee' ik houd mijn pasje voor de scan en de poort gaat open, ik open de voordeur. 'Kom binnen' grijns ik.

    Memoria schreef:
    [Ik pak even de foto, wacht even.]


    ( awh david is cute)

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Nee, dat gaat niet gebeuren,' grijns ik. Ik loop rustig met hem richting de fietsen en pak mijn fiets. 'Maar je krijgt nog een cadeautje,' grijns ik. 'Al ben ik veel te laat.' Ik kijk hem lachend aan. 'Ben jij eigenlijk op de fiets' Vragend kijk ik naar Austin en stap alvast op mijn fiets. Ik kijk hem met een glimlach aan en laat mijn blik dan over alle fietsen gaan, misschien dat ik wist wat zijn fiets was, maar ik wist het niet. Dus kijk ik hem maar weer aan en wacht op antwoord


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson Cole

    Ik begin te lachen als ze zegt dat ze wel is bang is voor der eigen hondje. 'Waarom heb je hem dan als je bang voor hem bent?' vraag ik lachend en kijk der aan. Snel pak ik mijn skateboard en loop met der mee. We staan bij haar huis en ik kijk der aan. 'Ik wist al dat dit je huis was maar ik ben nog nooit binnen geweest en zo' zeg ik lachend en glimlach even. We zijn al een lange tijd vrienden geweest dus het was redelijk logisch dat ik wist dat ze hier woonde. Ik loop rustig naar binnen en kijk om me heen, 'Nou het is best groot hoor'

    Austin Treves

    Ik schud even lachend mijn hoofd, 'Ik hoef geen cadeautje joh, er komen nog meer verjaardagen waar je me een cadeau kan geven' zeg ik met een glimlach. 'Ja ik ben op de fiets' zeg ik waarna ik naar mijn fiets toeloop en erop spring om vervolgens terug naar Isabella te fietsen. 'Wel jammer dat je je fiets ook hebt hoor anders kon je lekker bij me achterop' zeg ik lachend en kijk er aan. 'Nou zullen we gaan?' vraag ik terwijl ik even een klein rondje fiets.