• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oh, Niall en Aviaanna. :p -kijkt naar rollentopic voor Avianna- x'D]


    Take me to wonderland

    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Olivia Katrina Henderson. || Ghost.

    Op mijn dooie gemakje liep ik door het grote kasteel heen. Of ja, zweefde. Ik speelde wat met een kaarsje wat ik steeds aan en uit liet flikkeren, waarna ik verveeld door de muren liep. Er gingen zich geruchten rond dat er mensen hiernaartoe zouden komen vandaag, wat me verschrikkelijk nieuwsgierig maakte. Misschien kon ik nu eindelijk eens alle aantrekkelijke mensen uitroeien zodat er geen pijn meer werd geleden op deze aardbol.
    "Melody!" krijste ik, waarna ik naar één van de kamers zweefde en verrukt begon te lachen. "Weet jij toevallig of het waar is dat het kasteel verhuurd is? Ik hoorde de huisbaas praten."
    Melody was net zoals ik een geest die uit was op bloed, moord en koelbloedigheid. Iemand die me begreep... Helaas had je hier ook nog twee geesten zitten die 'goed' waren. Ugh, belachelijk... Een stelletje zwakkelingen was het. Ik zou vannacht klokslag twaalf wel eens eventjes aantonen wie hier nou precies de baas was...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics, ff alles lezen hoor, ik ga zo wel leren.. moet echt een tien halen ö]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [OMG! Naomi! Wil jij het morgen nog overleven tot het zesde?!?!?!?! OMG Laat maar zeg het morgen wel 0.0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Hu waar heb je het over?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood || Ghost

    Mijn blik ging de woonkamer en een gemene grijns verscheen op mijn gezicht. Als de geruchten klopte zou het vanavond zou het weer een keer gezellig worden en die twee zwakkelingen zouden het niet verpesten. Ze zouden spijt krijgen en erachter komen dat ze zich niet met ons moeten bemoeien. Vanavond word de avond van Olivia en mij.
    'Ja' krijste ik terug en zweefde de kamer binnen waar haar stem vandaan kwam. 'Het is het waar dat het kasteel verhuurt is, dus het word echt gezellig. De huisbaas heb ik inderdaad ook horen praten en een of andere groep komt hier voor een verjaardagsfeestje' antwoordde ik.
    Het duurde te lang voor we weer eens konden toeslaan en om twaalf uur zou het weer eens leuk worden. Dan zijn wij weer de baas.
    Het was eigenlijk best wel fijn dat hier nog een geest koelbloedig was en uit was op moord, bloed en marteling. Alleen was het minder leuk dat die andere twee hier ook nog rondzweefde. Nog altijd probeerde ik om ze aan deze kant te krijgen, maar ja zonder succes

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb alles gelezen... Ik ga zo eten... dan hopelijk nog ff reageren Ik zeg het morgen wel (Ff voor de andere peepz die dit lezen, Naomi (xHazzaStyles) en ik zitten bij elkaar in de klas :p - Moest ik ff kwijt) Maar goed... Zal ik eerst geestig zijn (snap je hem GEESTig, haha woordgrapje) of met Aviannah

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:22 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik wordt zelf een beetje bang van Olivia en Melody... Ze klinken zo schattig, maar aan de andere kant zijn ze best wel creepy. x'D)

    Zayn Jawaad Malik.

    Het was nu negen uur en ik stond samen met Taylor voor het kasteel. Taylor was een oude vriendin van me, ze was als een zusje voor me. Of ze mijn vriendin was? Nee, en dat zou ze ook nooit kunnen worden... Ze was verschrikkelijk leuk en aardig, maar totaal niet mijn type. In ieder geval, ik had haar alvast opgehaald en meegenomen naar het kasteel waar we vandaag een feest zouden hebben.
    "Zullen we alvast naar binnen gaan?" vroeg Taylor, waarna ze snoof en eventjes schichtig rondkeek.
    "We wachten nog even op de anderen, goed?"
    Ze leek niet erg op haar gemak, maar daar was helemaal geen reden voor. Het was maar een feestje, wat kon er nou misgaan?!

    (Ik dacht, begin maar alvast met de anderen... Anders komt er nooit iets van. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Al neuriënd liep ik de lange weg naar het kasteel af. Ik had best wel zin om te feesten en mijn verstand lekker op nul te zetten. Gewoon alleen de beat en ik... en nog wat andere mensen natuurlijk. Maar die maakten mij niet zo heel veel uit, zolang er maar gezellige mensen waren. Dan vond ik alles goed.
    Het kasteel had wel een bepaalde sfeer die mij niet echt aansprak. Waarschijnlijk dachten de jongens dat het wel cool zou zijn en dat er in ieder geval genoeg ruimte was. Misschien hoopten ze zelfs wel dat we bang werden.
    Er stonden al twee mensen iets verderop en vrolijk zwaaide ik in hun richting, waardoor ik de gitaartas op mijn rug even tegen mij aansloeg. 'Heeey, mensen!'

    (Goed?)


    Happy Birthday my Potter!

    ( Ja (: en kan iemand Lou even meesleuren naar het kasteel..moet even snel dozen wegbrengen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    ( Ja (: en kan iemand Lou even meesleuren naar het kasteel..moet even snel dozen wegbrengen)


    [Ik doe wel dat Hazza en Lou samen gaan. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joanne Mikayla Brights
    Ik beet even op mijn lip en worp mijn blik naar het grote kasteel dat een kilometer of minder voor mij stond. Even ging ik sneller lopen tot ik er bijna was. Er gingen allerlei gedachtes door mijn hoofd heen , van hoe het met de jongens is natuurlijk. Maar nog belangrijker ; Waarom in hemelsnaam kozen ze voor deze plek? Het leek me in ieder geval ruim en best groot voor tien mensen alleen. En dat ze hier een feest willen houden.. Nou ja.
    ''Heey!'' schreeuwde ik naar de mensen die met hun rug naar mij toe stonden.

    [Goed?? x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik moet even eten mensen xxx)


    Happy Birthday my Potter!