• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    Met snelle passen liep ik richting het kasteel. Het was thuis nogal hectisch geweest omdat ik me zo laat had klaar gemaakt.
    Ik wierp een blik op mijn horloge. Nu ging ik waarschijnlijk te vroeg zijn, dat is ook de eerste keer. Ik zette mijn pet goed en liep iets sneller. hoe sneller ik bij het warme kasteel ben, hoe beter.
    Ik glimlachte triomfantelijk wanneer ik het kasteel in zich zag komen. Wanneer ik dichter kwam, zag ik Zayn en Taylor al staan. Zwaaiend glimlachte ik naar hen en het laatste korte stukje zette ik een sprintje in. "Zayn!! Taylor!!" riep ik blij.


    Take me to wonderland

    /

    [Dubbelpost. D:]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:52 ]


    Take me to wonderland

    Taylor Elizabeth Lavencia.

    Ik draaide me naar de stemmen toe en glimlachte kleintjes toen ik de mensen zag. "Ook leuk om jou weer te zien, Niall." zei ik, waarna ik me naar het andere meisje toedraaide. Kat, volgens mij. Ik kende best veel mensen... Maar Kat was makkelijk te herkennen, vond ik.
    "En natuurlijk zal ik jou ook niet vergeten!" zei ik grijnzend, waarna ik hoorde dat Zayn ook een 'hallo' mompelde en weer naar het kasteel keek. Het gaf me de kriebels, weet je... Maar ik was niet bang. Al had ik het gevoel dat er iets niet klopte aan dat kasteel. Ach ja, het was gewoon de sfeer die daar hing.


    Reading a good book is like taking a journey.

    NOI schreef:
    (...)

    [Ik doe wel dat Hazza en Lou samen gaan. (:]


    (Is goed (: )

    Curlies schreef:

    [Goed?? x]


    ( Ja (: )

    Rider schreef:
    (Ik moet even eten mensen xxx)


    ( Eet smakelijk (: <- die smiley is verslavend -> (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Vrolijk trok ik Louis mee aan zijn arm richting het kasteel. 'Kijk, Lou! In de verte zie je het al!' Blij glimlachte ik naar hem, ik was vrij nieuwsgierig hoe dit allemaal uit zou pakken, hoe het kasteel zou zijn, of het mooie kamers waren etcetra, van op de foto's had het er allemaal wel prachtig uitgezien. Volgens mij voelde Louis zich net een hondje, al bijna de hele weg trok ik hem aan zijn arm mee omdat ik vond dat hij te sloom liep, en ik wilde er eigenlijk per se als eerste zijn, wat we natuurlijk niet meer ging halen, niet dat het wat uitmaakte, maar ik had altijd graag de beste kamer. 'Loueeeh, kom nou, loop is door. Ik wil er zijn,' en precies op het moment dat ik dat zei, zag ik het kasteel al zo'n vijf meters voor ons. Abrupt stopte ik en keek er haast met een open mond naar. 'Het is best mooi, vind je niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [K, ik doe de geest eerst :3 Aviannah is er stiekem al aangekomen en staat bij het groepie :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ruby Louisa McGreen || Good Ghost

    Ergens hoorde je weer die stemmen van die andere 2 geesten. De 'slechte'. Ik zweefde een beetje rond. Iets wat ik elke dag wel deed. Ik vloog langs een raam. Mijn lievelings raam, omdat daar het meeste licht vandaan kwam. En zag vanuit een ooghoek mensen staan. Snel stopte ik en keek naar buiten. Wacht, had ik niet iets vaags gehoord dat er een feestje of zo hier kwam?
    Ik bleef naar buiten kijken en er kwamen ook steeds meer mensen. Ik zweefde een heel klein stukje om het nog beter te kunnen zien. Maar de kans dat ze mij zagen was wel groot. Snel trok ik mijzelf weer naar binnen. Als ze een geest als ik, of één van de andere, zien zouden ze gelijk weggaan. Ik zweefde weer verder door het kasteel. Misschien kon ik Alannah nog ergens vinden. De enige ander geest die ik hier een beetje kende.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:35 ]


    Do what people say you can't.

    [Aargh grumbul, ik had m getypt, klik ik m weg, zal m een beetje aanpassen....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Dolores Cheryl Anderson
    Ik loop richting het kasteel waar het feestje plaatsvindt. 'Helleuw iedereen' zeg ik als ik daar aankom. Ik kijk naar het kasteel en ik voel me een beetje ongemakkelijk. Iedereen die hier is, ken ik wel, sommige wat beter als andere, maar toch. Ik loop naar Joanna toe en vraag dan 'Weet jij waarom ze juist hier het feestje gaan houden, dit kasteel ziet er namelijk niet al te vrolijk uit' Ik kijk weer naar het kasteel, nee, als ik een feestje zou houden, zou dit wel de laatste plek zijn waar ik het zou gaan doen. Ik zucht, er zijn al heel wat mensen, hoeveel hebben ze er eigelijk uitgenodigd?' denk ik bij mezelf.
    [Goed?]


    That is a perfect copy of reality.

    Alannah Jade Rivers || Good Ghost

    Ik reed, nou ja, voor zover je het rijden kan noemen, langs het slot. Vroeger was het hier dus bewoond, nu niet meer. Het is iets van een museum en verhuur iets, of zo. Nou ja, ik weet het niet echt. Ik hoorde dat er weer mensen zullen komen om hier een feest te geven. Die twee onnozele herrieschoppers zullen het wel weer voor ze verpesten, zoals gewoonlijk. Eén keer was hier een verslaggever gekomen omdat die mensen die hier waren hadden aangegeven bij de politie dat het hier spookt, vage mensen. Die werden dus voor gek verklaard, niet iets geks voor de "normale" mens die niet beter weet. Maar dat ter zijde, die twee hadden dat dus verzorgd.
    'Ruby!' riep ik toen ik haar rond zag zweven, want tja, lopen kun je niet meer als geest zijnde hè. Ik zal haar eens heel fijn vertellen dat die twee iets in hun schild voeren. Ik galoppeerde naar haar toe tot ik recht voor haar neus stond en boven op mijn pony Bibble ging hangen. Misschien moet ik voortaan wat voorzichtiger zijn met leven, nou ja, leven, je weet wat ik bedoel, mensen lijken me op te merken, denk ik..

    [Sorry kort, ik had het getypt en toen klikte ik het weg --' Wat een stom persoontje ben ik toch xD Maar goed, ik heb mijn hersenspinsels zich laten verdubbelen( oké dit is een vage zin zeg). Ik moet nog even wennen aan het feit dat Alannah tien is 0.0 Ben ik niet gewend 0.0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Piepoltjus, ik ga van Q af... denk ik voor vandaag, hw maken, en leren.... Tot morgen en misschien vanavond nog....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ben ik weer)

    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Ik had al wat meer mensen gespot, toen ik bij Zayn en Taylor aan was gekomen. Het was wel fijn dat iedereen ongeveer tegelijk aankwam. Dan hoefden we niet lang te wachten of zo. Niall kwam zo goed als tegelijkertijd aan bij de twee.
    'En natuurlijk zal ik jou ook niet vergeten!' zei Taylor grijnzend, nadat ze zich naar mij had gedraaid en ik lachte vrolijk naar Taylor. 'Haaai Taylor. Dus wanneer gaan we feesten,' vroeg ik, waarna ik een klopje gaf op mijn gitaar.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson

    Ondanks dat Harry me de hele weg al aan mijn arm meetrok was ik nog steeds net zo vrolijk. 'Dat betekent dat het bijna tijd is voor een feestje .' Ik keek hem aan en glimlachte ook. Daarna keek ik naar het kasteel en de sfeer die er hing was zelfs vanaf hier niet het missen. Het maakte het een stuk enger en dat maakte het juist weer leuker. Ondertussen werf ik langzaam nieuwsgierig naar hoe het kasteel er van binnen uit zou zien en hoe alles zou gaan. Een horror party..nou ja het woord zegt het eigenlijk al en daarom dus ook deze locatie. 'Hazzaaa doe nu een beetje rustig, je krijgt echt wel de beste kamer en daar zorg ik persoonlijk voor. Daarbij--' ik stopte met praten en keek met grote ogen naar het kasteel zo'n vijf meter voor ons. Ik stopte zelf ook met lopen en knikte als antwoord op de vraag van Harry. 'Het is echt geweldig.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Joanne Mikayla Brights
    Ik draaide me om naar Dolores als ze mij iets vraagt over het kasteel en waarom de jongens hun feest hier houden.
    Ik haalde mijn schouders op en keek haar aan. "Je kent hun rare dingen.. En dit is er één van , rare plekken kiezen voor feesten." Grinnik ik. Even keek ik naar het kasteel.

    (Sorry, ik zit op mijn mobiel.. X)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ruby Louisa McGreen || Good Ghost

    ''Ruby!'' hoorde ik een bekende stem roepen. Ik keek om, het was Alannah. Precies degene waar ik naar zocht. Het was hier nog steeds best donker dus voelde ik mij nog steeds niet op m'n gemak. ''HeyHoi. Al iets gehoord van dat feest of zoiets?'' vroeg ik haar.
    Waarom zouden ze precies híer een feest willen geven? In dit enge kasteel. Dit zou denk ik wel de laatste plek zijn die ik uit zou hebben gekozen. Je kon vanaf hier makkelijk mensen zien komen. Het was volgens mij een groepje van 8 of 9 mensen. Ik aaide haar pony even over haar neus. ''Maar ehm.. weten die mensen van dat feest ook dat wij bestaan?'' vroeg ik twijfelend. Bang dat ze het een stomme vraag zou vinden.

    {haha, snap ik. Ruby is ook 10 dus tja}


    Do what people say you can't.