• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (Sorry! Sorry! Alles loopt me even allemaal door elkaar! Kan iemand me zeggen wat ik heb gemist en waar ik kan reageren met Taylor, Zayn en/of Olivia?)


    ( Maak niet uit en Melody haar reactie staat ergens vooraan..zal zo even zoeken )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Taylor Elizabeth Lavencia.

    "Als er muziek is." zei ik met een glimlach, waarna ik op haar gitaar wees en Kat toen vragend aankeek. "Ga je spelen?"
    Leek me wel logisch, anders had je geen gitaar vast... Ik zuchtte eventjes en draaide me toen naar Zayn, die me vastpakte en naar het kasteel wees. "Zullen we nou eens naar binnen gaan?"
    Ik grinnikte en keek naar Kat. "Ga je ook mee?"

    (Omg, dit stukje suckt... Maar mijn hoofd slaat op hol. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hmm, ik weet niet meer waar iedereen staat of dat er iemand al op mij gereageerd heeft. x'D Dus euhm, als er niemand op mij een sociale interactie heeft gedaan. Waar kan ik verder gaan? x'D]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:53 ]


    Take me to wonderland

    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien, maar ik heb hem gewoon sowieso altijd bij mij. Voor het geval dat,' antwoordde ik Taylor. Ze draaide zich naar Zayn, die al wijzend vroeg of ze naar binnen konden gaan. Mijn blik ging even over het kasteel en ondanks dat vreemde gevoel, dat ik al eerder had gehad, vertrok ik geen spier. Verbergen wat ik dacht of voelde, kon ik als de beste.
    'Ga je ook mee?' hoorde ik Taylor vragen en ik knikte. 'Graag, ik ben best wel benieuwd naar hoe het eruit ziet.'


    Happy Birthday my Potter!

    IrishCharm schreef:
    [Hmm, ik weet niet meer waar iedereen staat of dat er iemand al op mij gereageerd heeft. x'D Dus euhm, als er niemand op mij een sociale interactie heeft gedaan. Waar kan ik verder gaan? x'D]


    (Taylor en Zayn hadden gedag gezegd en volgens mij rende je naar hen (Taylor, Zayn en Kathryn) toe. Ze gaan nu opweg naar binnen. Je kan dus gewoon doen alsof je nu pas naast hen bent gekomen of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson

    'Deze plek? Deze plek heeft alles wat nodig is voor een horror feestje en dat is de reden dat we hiervoor hebben gekozen' riep ik als antwoord op de vraag van Dolores en Joanne. Daarna richtte ik mijn blik op Harry en schudde mijn hoofd. 'Ik vind het gewoon leuk om jou te pesten, Lou,' praatte ik hem na. 'Dat hadden we op dit moment echt niet door' vervolgde ik lachend. Ik keek even rond toen hij een rondje om het kasteel rende. Ergens was het oor sommige wel logisch dat sommige zich afvroegen, want het zag er echt uit alsof het hier spookte. Oud, verlaten en een sfeer die niet te beschrijven was. Pas toen ik de stem van Harry weer hoorde, keek ik op en merkte dat we gestopt waren. 'Hazza je idee is zoals altijd weer een keer geweldig' zei ik en liet me van zijn rug afglijden, om hem vervolgens met dezelfde pretlichtjes in mijn ogen aan te kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Melody Serena Lockwood || Ghost

    Mijn blik ging de woonkamer en een gemene grijns verscheen op mijn gezicht. Als de geruchten klopte zou het vanavond zou het weer een keer gezellig worden en die twee zwakkelingen zouden het niet verpesten. Ze zouden spijt krijgen en erachter komen dat ze zich niet met ons moeten bemoeien. Vanavond word de avond van Olivia en mij.
    'Ja' krijste ik terug en zweefde de kamer binnen waar haar stem vandaan kwam. 'Het is het waar dat het kasteel verhuurt is, dus het word echt gezellig. De huisbaas heb ik inderdaad ook horen praten en een of andere groep komt hier voor een verjaardagsfeestje' antwoordde ik.
    Het duurde te lang voor we weer eens konden toeslaan en om twaalf uur zou het weer eens leuk worden. Dan zijn wij weer de baas.
    Het was eigenlijk best wel fijn dat hier nog een geest koelbloedig was en uit was op moord, bloed en marteling. Alleen was het minder leuk dat die andere twee hier ook nog rondzweefde. Nog altijd probeerde ik om ze aan deze kant te krijgen, maar ja zonder succes


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik zette een paar passen naar de achterdeur toe, en begon al aan het slot te rommelen. 'Weet ik, ik ben geweldig.' Ik knipoogde naar hem, en pakte zijn arm vast om hem naast me te trekken. 'En nu heb jij vast wel een oplossing hoe we deze deur gaan open krijgen, toch?' Hoopvol keek ik Louis aan, en mijn gezicht een beetje schuin hield. Voor me hoorde ik een klein gepiep, met een ruk was mijn gezicht weer gevestigd bij de deur, uit zichzelf was de deur open gegaan en stond nu wagenwijd voor ons open, we konden zo naar binnen. 'Yay! Nu hoeven we niets meer te doen.' Ik stapte al naar binnen. 'Kom je, Lou?' Helemaal niet nadenkend over hoe de deur open was gegaan uit zichzelf keek ik rond, al het anthiek, het zag er eigenlijk gewoon uit als een oude kerk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dolores Cheryl Anderson
    'Hmm, Horror, niet echt iets voor mij' zeg ik 'maar ik ga naar binnen, anders zijn straks alle leuke plaatsen bezet, gaan jullie mee?' vraag ik aan hun. Ik kijk weer naar de jongens, en loop dan weg. Ik lach even in mezelf, soms hebben ze echt niet in de gaten dat er mensen tegen hun praten, niet dat me dat uitmaakt, voor de rest zijn ze heel aardig en lief. Ik loop weer naar de rest van de groep en dan gelijk door naar de ingang van het kasteel, wanneer ik voor de ingang sta, heb ik een vreemd gevoel in me buik. 'Oké, dit begint een beetje heel erg eng te worden' denk ik. Ik staar naar de deur, maar ik durf hem niet open te doen, 'zou ik niet beter terug naar huis kunnen gaan?' denk ik bij mezelf. Uiteindelijk blijf ik buiten op de andere wachten.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson

    Ik keek rond en vond het eigenlijk allemaal wel wat hebben. Dit was niet om bang voor te zijn, tenminste nog niet en met veel moeite zou dat misschien nog wel lukken. 'Daar kan ik niet veel meer op zeggen, want het is wel waar.' Ik glimlachte even en voor ik het wist stond ik weer naast hem. 'Nou eigenlijk ben jij altijd degene met de oplossing, dus ---' Voor ik verder kon praten was mijn gezicht door een klein gepiep ook op de deur gevestigd. Verbaasd keek ik naar de deur die uit zichzelf open was gegaan en haalde mijn schouders op. 'Blijkbaar heb je de oplossing zelf al gevonden.' Ik keek naar binnen en stapte toen ook maar naar binnen. 'Ben er al, Hazz en nu eerst een goede kamer uitzoeken voor we mensen laten schrikken?' vroeg ik en keek hem met een vragende blik aan. Hier binnen zag het er al net zo geweldig uit als buiten en snapte niet echt goed wat er eng aan was. Ach dat zou straks vanzelf nog wel komen, toch?

    ( Ga nog even snel mijn geschiedenis doorlezen...reageer morgen voor school nog wel (: )

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam. 'Laten we in ieder geval voor aan bij de deur ergens gaan staan, waar iedereen binnenkomt?' Achter ons viel de deur weer met een klap dicht. Ach, het zal wel de wind zijn. Voordat Louis antwoord kan geven trek ik hem al gewoon mee naar de voorkant van het huis. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem dan aan. 'Sorry,' grinnik ik. 'Voortaan zal ik je wat liever behandelen, ja?' Ik pakte zijn arm vast en drukte een kusje op de plek waar ik hem de hele tijd vast had gehouden. Een kleine kriebel raasde door mijn buik heen, wat ik negeerde, de laatste tijd had ik dat wel vaker als ik Louis aanraakte of hij mij aanraakte. Het zal vast niet zijn.
    [Is goed. (: Ik ga zelf ook zo slapen. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Deze keer knikte ik ook als antwoord op wat hij zei. 'Laten we dat maar doen, want voor je het weet komen de andere er ook al aan en heeft het geen zin meer.' De deur die met een klap achter ons dicht viel, liet me toch heel even omkijken. Vreemd, maar niet zo vreemd als toen die net ineens openstond. Ach,het hoort hier nu eenmaal bij. Voor ik eigenlijk nog iets anders kon zeggen had hij me al gewoon weer meegetrokken naar de voorkant van het huis. Ik kijk hem ook aan en grinnik dan. 'Het maak niet uit en je hebt er een goede reden voor' zeg ik en voeg dat laatste er lachend aan toe. 'Je bent al heel erg lief, dus ben benieuwd hoeveel liever het nog kan.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht als hij een kusje drukte op de plek waar hij me de hele tijd vast had gehouden. Ondanks dat was het vreemde gevoel in mijn buik toch niet helemaal te negeren.

    ( Even snel een reactie..moet naar mijn neef toe en reageer weer als ik daar ben)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik probeerde het te ontwijken, maar het was helaas niet te bespelen, ik voelde mijn wangen langzaam warm worden en keek even naar de grond. Ik keek even om me heen, wat een geschikte plek was waar Louis en ik ons in konden verstoppen. De kast die rechts van mij stond was nog niet eens zo'n slecht idee, ik keek Louis even aan, en vervolgens weer richting de kast. Ik liep er heen en opende 'm. Hm, opzich zouden we er wel met zijn tweeën inkunnen. Weer dat rare gevoel in mijn onderbuik, ik wist ergens ver achter wel wat het betekende, maar ik wilde niet dat het waar zou zijn, het mocht niet. 'Lou? Kom is, zouden we hier met zijn tweeën inpassen, denk je?' Ik wenkte Louis en inspecteerde de kast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [NOI -> Slade.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ Even ter info, ik ben met mijn geliefde iPad, en ik zal pas reageren op mijn pc... Maar goed.... Nog even ter info, Aviannah is ook bij de peepz.... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you