• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik trok een pruillipje richting Louis. 'Echt niet, je bent gewoon veel te sloom, en daardoor hebben wij nu geen goede kamer.' Ik was Louis gewoon aan het plagen, natuurlijk, en ik wist ook nog niet of er al iemand was, en als ze er al waren of ze naar binnen waren gegaan, dus misschien hadden we nog geluk. Ik glimlachte vrolijk. 'Ja, zal het er van binnen ook zo uitzien? En zullen er enge dingen gaan gebeuren?' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen, enge dingen zijn heerlijk, mensen bang maken, alles wat er mee te maken had, fantastisch. 'Zullen we maar verder kijken, dan?' Voordat Louis kon antwoorden pakte ik hem bij zijn arm weer mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alannah Jade Rivers || Good Ghost

    'Nee, ik heb niks van die mensen gehoord, maar ik weet wel dat die twee relschoppers iets in hun schild voeren.' vertelde ik haar. Ik snapte niet hoe je zo'n achterbaks gemeen mormel kan zijn. Wat moeten die twee in hun bittere ziel allemaal wel niet kunnen bedenken. Oké ik geeft toe, ik vind het ook leuk om sommige mensen te plagen of zo, maar niet om ze de stuipen op het lijf te jagen, dat gaat gewoon te ver.
    'Hmm, weet het niet, denk ik het niet. Het staat natuurlijk niet echt goed in de verkoop, "te huur spookkasteel". Of ze weten het wel, en willen ze bewijzen dat ze "stoer" zijn en ons gaan vangen of zo' lach ik waarbij ik mijn vingers buig bij stoer. Ik doe mijn voeten uit de stijgbeugels en laat ze bungelen langs het lijf van mijn paardje. Toch wel zielig, zomaar een paard vermoorden en dan de mensen die er bij zijn ook.

    [Oké, nu ga ik echt... Tot morgen!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Dolores Cheryl Anderson
    'Ik weet dat ze soms de raarste plekken kunnen bedenken' zeg ik grinnikend tegen Joanne. Dan zie ik dat Louis en Harry ook aangekomen zijn, ik loop naar hun toe en begroet hun. 'Zeg, waarom moeten jullie altijd rare plekken uitkiezen voor jullie feesten?' vraag ik lachend aan hun. Dan ik kijk ik weer naar het kasteel. 'Ik voel me hier er niet goed bij, straks leven er hier geesten ofzo' dacht ik, ik zucht even, was het nou wel zo'n goed idee dat ik hier naar toe ging? 'Hun feesten zijn leuk, maar hun plekken raar en soms eng' denk ik bij mezelf.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson

    'Hazz je weet dat ik daar niet tegen kan' zei ik met een zielige ondertoon als hij een pruillipje trok. 'Echt wel, als je dat nog een keer zegt zorg ik ervoor dat jij straks bang word en waarschijnlijk staat er dan nog wel een bank in de woonkamer.' Het was dan wel plagen, maar het is wel leuk om er gewoon zo serieus mogelijk op in te gaan en doen alsof je niets door heb. Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Het moet wel of het is nog beter..slechter kan niet. Maar enge dingen zullen ook wel voorkomen, alleen zullen ze met iets goed moeten komen om ons bang te maken.' Ik grinnikte zacht en richtte mijn blik weer op Harry. Het was leuk om mensen bang te maken, maar het was wel moeilijk om ons bang te krijgen. 'Volgens mij is mijn antwoord niet meer nodig' zei ik lachend en liep weer met hem mee. Mijn blik gaat daarna naar Dolores en begroet haar vrolijk terug. 'De rare plekken zijn het leukste en geen zorgen, want wij beschermen je wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoe vinden jullie de titel nu? ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dolores Cheryl Anderson
    'Vind jij Louis, jij vindt de raarste plekken de leukste, jij!' zeg ik lachend. 'Ik ben niet bang hoor' zeg ik zo serieus mogelijk, al ziet Louis waarschijnlijk dat ik het niet meen, ik voel me namelijk heel ongemakkelijk hier. 'Nou, wanneer begint het feest?' zeg ik nog lachend. Al was die lach nep, want iedereen wist dat ik dit soort plekken niet echt heel fijn vond, daarom was het ook niet heel raar als ik niet zou komen, maar kom op, wie wil nou niet naar hun feesten? 'En trouwens jullie zijn een van de laatsten die zijn aangekomen' zeg ik tegen hun.


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles.
    'Dat weet ik inderdaad, dat is waarom ik het doe.' Ik geef hem een knipoog, voordat ik verder rond kijk. Ik trok een soort gezicht dat er op moest lijken dat ik bang was. 'Oh mijn god, Louis, ik ben zo bang nu, hè, dat wil jij niet weten...' Grinnikte ik sarcastisch. Louis en ik vonden het gewoon leuk om elkaar te plagen, er was niets mis mee. 'Inderdaad!' Ik knikte even. 'Sowieso ben ik voor niets bang, dus het zal wel heel lang duren. Bij jou weet ik het nog zo net niet...' Ik zette een paar passen in Louis' richting, en kneep even met mijn vingers in zijn wang. Ik trok nog een pruillipje. 'Nou, ik wil per se een antwoord, anders gaat Hazza huilen, en jij wilt niet dat Hazza gaat huilen, toch Loubear?' Ik perste wat traanvocht in mijn ogen, waarna ik achter Louis aanloop en ook Dolores begroet. 'Ik zei het toch, Louis! Jij slome!' Reageerde ik op Dolores zinnetje. Louis wist dat ik dit niet kwaad bedoelde, maar ik wilde graag als eerste zijn.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Harry het is niet aardig om gebruik te maken van mijn zwakke plekken.' Lachend schudde ik mijn hoofd en keek even naar de andere. Bij het horen van zijn volgende woorden keek ik Harry toch weer aan en begon nog harder te lachen. 'Straks klink je wel anders en dan meen je die woorden wel ...' zei ik zo serieus mogelijk. Misschien zou ik er ook wel alles aandoen om te zorgen dat deze woorden werkelijkheid werden, al zou het wel heel erg moeilijk worden. 'Dan zijn we het daarover eens.' Ik keek hem verbaasd aan. 'Hazza je weet toch dat ik ook nergens bang voor ben? En misschien niet, maar misschien ook wel..er moet iets zijn waar je bang voor bent.' Ik sloeg mijn handen voor mijn ogen toen hij opnieuw een pruillipje trok. 'Nou, daar moet ik even over nadenken, maar Hazza mag niet huilen, want Lou gaat dan ook huilen, omdat hij er niet tegen kan als Hazza huilt.' Ik keek snel naar Dolores en schudde mijn hoofd. 'Ben niet de enige hoor' zei ik lachend en knikte toen maar ook al wist ik dat ze het niet meende. 'Zeg het maar als je je betekent en denk we eerst maar eens naar binnen moeten.' na die woorden keek ik weer naar Harry. 'Dan heb ik een beter idee' zei ik lachend en sprong op zijn rug. 'Nu kan je mij niet de schuld geven.'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Joanne Mikayla Brights
    Ik keek de jongens lachend aan. Net zoals ik ze weer herkende , bij de gedachte al glimlachte ik. "Hey Hazz , Lou." Glimlachte ik. Het waren van die leuke tijden vroeger. "En serieus , waarom hebben jullie precies deze plek gekozen? Het lijkt eerder op een van die vervloekte kastelen in die horror films of een sprookje.."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    'En waarom dan niet?' Weer maakte ik een pruillipje, oh wat hield ik er van om Louis te pesten. Ik schudde standvastig mijn hoofd. 'Nee, ik ben nergens bang voor. Dat weet je toch.' Hopelijk zou het dan ook niet zo zo zo eng worden, want wie weet zouden er dan wel wat kriebels op gaan spelen, niet dat ik dat aan Louis neus zou hangen, maar voor het idee. 'Jij nergens bang voor? Puh, zelfs met een horrorfilm duik je al weg, dus wie weet, maar ik bescherm je wel, hoor.' Ik sloeg mijn arm om zijn schouder en glimlachte ondeugend naar hem. Louis sloeg zijn handen voor zijn ogen waarna ik weer een pruillipje had gemaakt. Heerlijk dit. 'Ja, maar Lou mag ook niet huilen hoor, want dat vind Hazza niet leuk...' Dit keer maakte ik geen pruillipje, speciaal voor Louis, wat ben ik toch weer lief. Louis sprong op mijn rug waarna hij had gezegd dat hij een beter idee had. Ik liet een luide kreun horen alsof Louis heel zwaar is. 'Ik kan jou van alles de schuld geven, Lou, dat weet je toch.' Ik keek heel even over mijn schouder, grijnsde naar Louis, voordat ik begon te rennen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Omdat dat niet aardig is en het niet voor niets zwakke plekken heten.' Ik schudde mijn hoofd toen hij weer een pruillipje maakte, ik snapte echt niet wat hier zo leuk aan was. Ik keek hem aan en dacht na. 'Dat weet ik wel, maar er moet gewoon iets zijn.' Deze avond zou ik erachter komen en niets houd mij tegen. Ik wil deze keer wel mijn gelijk. 'Nee helemaal nergens voor en dat doe ik misschien alleen maar omdat het leuk is, maar ben wel blij dat je me beschermt...dat voelt toch al een stuk veiliger.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij zijn arm om mijn schouder sloeg, maar van zijn ondeugende glimlach wist ik deze keer niet zo goed wat te denken. Ik keek tussen mijn vingers door en zag dat hij het gewoon geweldig vond. 'Dan moeten we allebei niet huilen, want een andere oplossing is er niet.' Als Harry deze keer geen pruillip maakte, haalde ik mijn handen voor mijn ogen vandaan. Toen ik op zijn rug sprong liet Harry een luide kreun horen alsof ik heel zwaar ben. 'Wat zijn we toch weer aardig bezig vandaag' mompelde ik en knikte toen. 'Ja, dat weet ik, maar kan jou ook van alles de schuld geven.' Heel even keek hij met een grijns over zijn schouder en begon toen te rennen. 'Hazza' riep ik maar schoot al snel in de lach en sloeg mijn armen om zijn nek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dolores Cheryl Anderson
    Ik lach en zeg 'Guys, jullie zijn echt te grappig. Dan komt Joanne erbij en vraagt waarom ze juist deze plek hebben gekozen. 'Ja, inderdaad, waarom hebben jullie eigelijk juist deze Plek gekozen?' vraag ik dan ook. Ik kijk hun aan en schiet dan weer in de lach. Dat is altijd, als ik iets eng vind, ga ik me altijd anders gedragen. 'Zullen we naar de andere gaan?' vraag ik aan het drietal. Ik wacht geduldig op hun antwoord. Ondertussen kijk ik naar de dingen rondom het kasteel. 'Blegh, wat is het hier toch eng' denk ik bij mezelf 'was het nou echt zo'n goed idee om hier naar toe gaan?' denk ik dan. Ik kijk naar het kasteel in de verte, hoe oud zou hij nu zijn, 1000 jaar? Zo ziet het er anders wel uit.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles.
    'Ik vind het gewoon leuk om jou te pesten, Lou,' grinnikte ik. Ik pak Louis' vast bij zijn benen zodat hij niet weg zou glijden, ik voel Louis' armen om mijn nek, en ren zo snel als ik kan. Ik ga gewoon een rondje rennen om het kasteel. Als ik weer vooraan kom zwaai ik even glimlachend naar Dolores voordat ik weer aan een nieuw rondje begin. Vanachter bij het kasteel stopte ik en liet Louis' benen los. 'Zullen we vanaf achter naar binnen gaan, en als dan de rest straks naar binnen komt dat we ze dan laten schrikken?' Met pretlichtjes in mijn ogen keek ik Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Sorry! Sorry! Alles loopt me even allemaal door elkaar! Kan iemand me zeggen wat ik heb gemist en waar ik kan reageren met Taylor, Zayn en/of Olivia?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rider schreef:
    (Ben ik weer)

    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Ik had al wat meer mensen gespot, toen ik bij Zayn en Taylor aan was gekomen. Het was wel fijn dat iedereen ongeveer tegelijk aankwam. Dan hoefden we niet lang te wachten of zo. Niall kwam zo goed als tegelijkertijd aan bij de twee.
    'En natuurlijk zal ik jou ook niet vergeten!' zei Taylor grijnzend, nadat ze zich naar mij had gedraaid en ik lachte vrolijk naar Taylor. 'Haaai Taylor. Dus wanneer gaan we feesten,' vroeg ik, waarna ik een klopje gaf op mijn gitaar.


    (Geeft niet hoor. Hier kan je op reageren met Taylor of Zayn)


    Happy Birthday my Potter!