• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood

    'Volgens mij kan je beter vragen wat ik niet over jou of Louis weet. Achter zijn grootste angst ben ik gelukkig wel al.' Het was natuurlijk niet handig om niets over de mensen te weten die hier naartoe kwamen. 'Maar ik ben ook niet heel beleefd, dus dat maakt me niet uit.' Een zucht rolde over mijn lippen bij zijn volgende woorden..had hij het dan echt niet door? 'Je gelooft me toch niet en heb geen angsten, dus waarom moet ik er nog wat over zeggen? let op mijn woorden, Louis en jezelf, maar ook je vrienden..dat is het enige wat ik verder nog zeg.' Het was nu tien minuten verder en had nu al genoeg van die twee en dan nog te denken dat het nog zo lang duurt. 'Dat kan niet, want weet ook niet altijd alles..vergeet niet dat ik pas veertien ben. En dan heb je pech, want je zult het toch allemaal nog wel zien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardigde zucht. 'Je weet helemaal niets over ons!' Schreeuwde ik kwaad naar haar en trok Louis nog iets dichter tegen me aan. Ik sloot mijn ogen en drukte een kusje op zijn kruin om mijn hoofd vervolgens op zijn hoofd te laten liggen. 'Als je niet meer wilt zeggen kan je net zo goed gaan, Melody.' Haar naam spuugde ik uit alsof ze een vies wezen zou zijn. Stiekem hoopte ik dat ze zich nu zou omdraaien en alsnog zou weglopen, ik wilden alleen met Louis zijn. 'Dat zien we dan wel weer.' Snauwde ik, terwijl ik haar geen blik waardig meer gunde en mijn ogen gesloten hield.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    Ik keek hem aan en lachte. 'Helemaal niets? Ach het zal je allemaal nog een keer verbazen en als ik niets weet...dan zou ik ook niet weten dat Louis zijn grootste angst is dat hij bang is om jou te verliezen, maar ook dat hij een slechte voorbeeld is voor zijn zusjes' zei ik en negeerde de manier waarop hij het zei of eigenlijk schreeuwde. Louis werd blijkbaar weer wakker, want er verscheen een glimlach op zijn gezicht toen Harry hem nog iets dichter tegen hem aandrukte en een kusje op zijn kruin drukte, waarna ik hem erna iets mompelen van 'Ik hou van je Hazza' of iets in de richting. 'Misschien is dat inderdaad een goed plan, en veel plezier nog de aankomende tijd' zei ik voor ik me weer omdraaide. 'Dat zien we inderdaad nog wel en dat wil je echt niet missen' lachte ik en verliet toen echt de kamer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Leuke username (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik slaakte een kreetje naar haar woorden. 'Je weet helemaal niets van Louis! Houd je mond!' Gilde ik nu, want als ze gelijk zou hebben betekende dit dat Louis me daar niets over hard verteld, dus ik hoopte dat het niet waar zou zijn. Louis werd weer wakker en ik hoorde hem iets mompelen, maar kon er niet goed uit natrekken wat dus trok ik hem gewoon nog dichter tegen hem aan en drukte nog een kusje op zijn kruin. 'Inderdaad, veel plezier nog.' Ik snoof en glimlachte toen ze eindelijk de kamer verlaten had, al bleven haar woorden wel een tijdje nagalmen in mijn hoofd.
    [Thankyouuu. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik slikte na haar woorden. 'Hazz, blijkbaar weet ze genoeg over mij en nu wil ik weten hoe..' Dat eerste had ik nooit iets over gezegd, want de kans dat deze vriendschap kapot zou gaan was klein en het tweede...ik denk dat het diep van binnen toch ook wel ergens klopt. Langzaam opende ik mijn ogen en keek Harry aan. Toen hij me nog wat dichter tegen hem aan trok en een kusje op mijn kruin drukte, herhaalde ik mijn woorden van net alleen deze keer wel verstaanbaar en sloeg mijn armen om hem heen. 'Inderdaad, en laat ons gewoon met rust.' Ik beet op mijn lip toen ze de kamer had verlaten, ergens twijfelde ik toch wel aan haar woorden, maar aan de andere klonk het allemaal zo onwerkelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Topic 2


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Is het waar dan?' Met een lichte trilling in mijn stem keek ik naar Louis. Als het zo was dan had hij me al die tijd voorgelogen. 'Zeg van niet, alsjeblieft.' Ik wilden het gewoon niet omdat ik wist dat ik er dan de hele tijd aan blijven denken. 'Hopelijk komt ze niet meer terug...' Ik was net zo aan het genieten van mijn moment met Louis en toen kwam zij het verpesten. Ik zuchtte zachtjes en drukte een kusje op Louis lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Dat mijn grootste angst is om jou te verliezen? Het belangrijkste in mijn leven?' Ik knikte langzaam en keek Harry aan. 'Sorry, maar kan niet zeggen dat het niet zo is, want dat is wel het enigste waar ik wel bang voor ben.' Het klonk misschien raar, maar het was wel zo. De band die we hadden, had ik nog nooit met iemand. 'Hopelijk..maar iets zegt me van dat we haar nog wel vaker zullen zien.' Een kleine glimlach verscheen toch weer op mijn toen Harry een kusje op mijn lippen drukte. Waarom moest ze ons moment nu juist weer komen verpesten?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wow, wait, we zijn al bezig in topic 2, terwijl topic 1 nog helemaal niet vol is?]


    That is a perfect copy of reality.

    ( nee nog twee reacties en dan wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nu nog twee ja xd]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Nu nog een dan xd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Boem en toen was dit topic vol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer