• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (wie bedoel je precies met peepz? En als je personage niks zegt, kunnen we er ook vrij weinig mee... Niet gemeen bedoelt hoor c; )


    Happy Birthday my Potter!

    [Iedereen die voor het kasteel staat, denk ik... :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Die voor het kasteel ja, ik had gereageerd... heb ik die weer weg geklikt? Wat ben ik toch weer slim zeg NOT...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis Tomlinson

    Ik wist niet hoe, maar langzaam werd het steeds moeilijker om het te blijven ontkennen voor mezelf. Het mocht en kon gewoon niet, dit gevoel mocht niet alles tussen ons verpesten. Een zacht gegrinnik verliet mijn mond toen hij naar de grond keek en zag dat zijn langzaam rood werden. Het zag er schattig uit en...Lou blijf er nu een keer met je gedachten bij. Mijn blik ging het kasteel rond en moest toch zeggen dat het wel wat had. Al snel ging mijn blik weer naar Harry en volgde zijn blik naar de kast. Ik beet even op mijn lip bij de gedachten en de vreemde kriebels die weer terugkeerde. Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen om vervolgens even naar de kast te kijken. 'Ja Hazz? Ben er al, maar denk dat dat wel gaat lukken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood || Ghost

    Mijn blik ging even naar de twee jongens die binnenkwamen en grijnsde. Ze leken niet bang in vergelijking met sommige andere die ik door het raam al had gezien en dat betekende dat het alleen maar leuker voor ons zou worden. Ik was benieuwd wat ze zonder elkaar moesten beginnen, maar ook wat ze dan zouden doen. Snel verdween ik weer voor ze me door zouden hebben en ging weer opzoek naar Olivia. Nu zouden we niet kunnen schreeuwen of wat kunnen doen, maar om twaalf uur zou het eindelijk zover zijn. Snel wierp ik nog een blik uit het raam waar ik langs zweefde en keek voor onze eerst twee slachtoffer. Op dit moment zag ik niet echt iemand die opviel, maar dat zou straks zeker nog wel gebeuren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xNialldos schreef:
    [Die voor het kasteel ja, ik had gereageerd... heb ik die weer weg geklikt? Wat ben ik toch weer slim zeg NOT...]


    (Ik heb geen reactie gezien...)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik heb geen reactie gezien...)


    [Dan heb ik hem of weg geklikt --' of het is niet verstuurd, ik heb wat eughm nou internet problemen hiero...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Dan heb ik hem of weg geklikt --' of het is niet verstuurd, ik heb wat eughm nou internet problemen hiero...]


    (Haat aan internet problemen. Ik flip dan altijd helemaal, omdat ik voor schoolwerk ook heel vaak gewoon internet nodig heb. Laatst lag het er bij mij een keer drie dagen uit 0.0

    Ow trouwes: Ik wens iedereen een fijne sinterklaasavond, ook al zal waarschijnlijk niet iedereen het vieren, want dan kan ik jullie alsnog een fijne avond wensen^^ Ik vier het trouwens wel, dus ik ben er vanavond niet. )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Haat aan internet problemen. Ik flip dan altijd helemaal, omdat ik voor schoolwerk ook heel vaak gewoon internet nodig heb. Laatst lag het er bij mij een keer drie dagen uit 0.0

    Ow trouwes: Ik wens iedereen een fijne sinterklaasavond, ook al zal waarschijnlijk niet iedereen het vieren, want dan kan ik jullie alsnog een fijne avond wensen^^ Ik vier het trouwens wel, dus ik ben er vanavond niet. )


    [Yeup, ik ken het....

    Idd, fijne avond luitjes :3 Ik vier t niet maar ja ach....

    Btw. ik moet koken zo --']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall james Horan

    Ik liep het kasteel binnen aangezien ik het buiten net iets te koud vond.
    Mijn blik gleed over de inkomhal van het kasteel. "Nice," lachte ik.
    Ik stapte verder van de deur weg om naar mijn vrienden te gaan.

    [Sorry dat het zo kort is, maarn ik heb geen idee waar iedereen is. x'D Niall heeft iemand nodig om mee te praten. x'D]


    Take me to wonderland

    [Ik moet koken... praat tegen Aviannah, ik zal dan na mijn eten reageren..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Waar is Aviannah? x'D]


    Take me to wonderland

    Harry Styles

    Louis kwam op me afgelopen, en sloeg van achter zijn armen om me heen. 'Zeker? Dan komen we straks uit de kast,' grinnikte ik. Vrolijk keek ik Louis aan, en ging vervolgens in de kast staan. 'Kom, gezellig,' ik knipoogde even. Een kriebel raasde door mijn buik, ik zou Louis zometeen haast kunnen kussen, zo dicht stonden we op elkaar.
    [Ik ben bij m'n opa&oma, via ipod, dus kan laat reageren. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Die is bij het groepje mensjes, heb geen zin om het opnieuw te typen...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Omg, ik reageer hier echt niet op... Laat Zayn en Taylor maar even ergens rondlopen. ;p Ik reageer met mijn geest zo wel op de mensjes die ik moet opsluiten. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.