• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Ze kunnen er inderdaad niks achter zoeken en ik heb jou graag ook even voor mij eigen al zou ik het met liefde met de hele wereld willen delen' zeg ik met een glimlach. 'Ja ik kan het wel zien hoor, ziet er goed uit' grijns ik en voel zijn lippen zacht op de mijne waardoor ik even glimlach. 'Waarom ben je toch zo lief?" prevel ik zachtjes tegen zijn lippen en speel nog steeds met zijn krullen. Een hand laat ik uit zijn haar glijden terwijl de andere nog doorgaat. Mijn andere hand laat ik rustig over zijn borstkas glijden.

    Harry Styles.
    Ik murmelde zachtjes wat voordat ik hem aankeek. 'Ooit gaat dat gebeuren, wacht maar is af...' Ik drukte een kusje op zijn wang en kijk hem glimlachend aan. 'Dat is mooi,' grinnik ik. 'Omdat jij lief bent,' murmel ik zachtjes terug, voordat ik mijn lippen helemaal tegen die van hem aandruk. Met zijn ene hand speelt hij nog steeds met mijn krullen terwijl de andere een hele andere kant op gaat, die voel ik namelijk over mijn borstkas gelijk, mijn ademhaling versnelt iets, waarna ik zachtjes op Louis' onderlip bijt voor toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [moet eten reageer daarna]

    [Is goed. Eet smakelijk!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik glimlach breed, 'Dat is mooi want dat wil ik wel graag al wil ik er nu ook wel even mee wachten' zeg ik met een glimlach. Het was aan de ene kant ook wel moeilijk, het liefst kierde ik dit nu vrolijk in het rond. 'Maar jij bent nog veel liever' zeg ik nog voordat zijn lippen volledig op de mijne zitten. Ik hoor hoe zijn ademhaling iets versnelt en daarna voel ik hem zachtjes in mijn lip bijten. Ik open vrijwel gelijk mijn mond en ga met mijn tong opzoek naar de zijne en speel er dan een spelletje mee.

    Harry Styles.
    Ruw kus ik Louis terug en laat mijn beide handen onder zijn shirt verdwijnen, met mijn vingers ga ik op zoek naar zijn tepels, als ik die gevonden hem draai ik er met mijn duim en wijsvinger omheen. Ik grijns tegen zijn lippen aan en vervolg mijn handelingen terwijl onze tongen bezig zijn met een heus liefdesspel. Het liefste had ik alle kleding van zijn lijf afgerukt, maar ik hield me in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hij kust me ruw terug en ik doe met zijn tempo mee. Zijn handen gaan onder mijn shirt en ik voel hoe zijn vingers over mijn huid gaan en uiteindelijk bij mijn tepels stoppen. Zijn duim en wijsvinger draaien der omheen en ik kreun even terwijl ik hem voel grijzen tussen onze kus door. Onze tongen blijven een spel spelen terwijl der af en toe een kreun mijn lippen verlaat.

    Harry Styles.
    Direct kust Louis me terug op dezelfde manier als dat ik doe en af en toe kreunt hij zacht, waardoor ik opnieuw tegen zijn lippen aan glimlach. Dit is geweldig. Met mijn onderlichaam schuur ik even tegen dat van hem aan, nu konden we elkaar best opnieuw plagen, of niet soms? Aangezien Louis hier toch wat langer wilde blijven...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als zijn onderlichaam tegen de mijne schuurt verlaat een kreun mijn lippen en voel al dat er beneden weer wat begint te groeien waardoor ik lichtjes rood wordt. 'Wat wil jij nou Hazza?' vraag ik lachend en zoen dan weer veder. Ik wist nu wel dat die weer opnieuw begon met plagen maar hier kon ik dus echt niet tegen, hij maakt me gewoon echt gek.

    [moet even leren, misschien reageer ik tussendoor even anders later]

    Harry Styles.
    Als ik iets tegen mijn been aan voel kijk ik grijnzend Louis aan en herhaal zijn eigen woorden. 'Wat wil jij nou Loubear?' Ik druk een kusje tegen zijn kaak aan en glimlach. 'Ik wil helemaal niets. Alleen maar met jou zijn is voldoende...' Murmelde ik, waarna ik weer terug naast Louis ging liggen en mijn armen om zijn middel hield, alleen maar om hem te plagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hij herhaalt mijn vraag alleen dan met mijn naam maar ik wacht nog met antwoord geven tot hij dat heeft gedaan. Ondertussen merk ik dat mijn erectie tegen zijn been aanprikt en wordt ik knalrood. Ik verstop mijn gezicht gauw in zijn hals en druk Harry dicht tegen me aan om hem een knuffel te geven. Laat mijn rode wangen snel weg zijn. IK luister naar zijn woorden en glimlach even. 'Dat is lief, maar toch geloof ik je niet, je bent me de hele tijd aan het plagen' zeg ik en druk even een kusje in de hals van Harry. Harry gaat dan naast me liggen met alleen een arm om hem heen. Hij is echt erg! Ik rol bovenop hem en kijk hem aan. Ik druk mijn lippen voor een paar seconde op de zijne en kijk hem dan aan. Ondertussen was ik weer een beetje van mijn rode wangen af.

    Harry Styles.
    'Weet ik,' murmel ik zachtjes in zijn nek. 'Maar ik wil wel gewoon met jou zijn. Ik vind jou leuk...' Ik drukte een kusje in zijn nek en slaak een gilletje als ik merk hoe Louis zichzelf boven op mijn rolt. Ik voel zijn lippen voor een paar seconde op die van mij en kijk hem dan grijnzend aan. 'Wat zijn wij van plan?' Met mijn vinger glijd ik langs zijn oorschelp, via zijn kaak, over zijn lippen en uiteindelijk laat ik mijn vinger helemaal van bovenaan zijn borstkas naar beneden glijden, vlak bij zijn broeksrand stop ik en ondeugend kijk ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ik vindt jou ook leuk Hazz, meer dan dat' zeg ik met een glimlach en voel een kusje in mijn nek. Ik grinnik door het gilletje als ik bovenop hem kom. 'Hmm dat is een goede vraag maar volgens mij heb jij al plannen of niet?' vraag ik ook grijzend en voel dan zijn vingers naar verschillende dingen glijden. Als hij zijn vinger via mijn borstkas naar beneden laat glijden stokt mijn adem even in mijn keel. Een gefrustreerde kreun verlaat mijn lippen als hij net boven mijn broeksrand stopt en me ondeugend aankijkt. 'Stop met me z te plagen Hazz' zeg ik en plaats dan mijn lippen even in zijn hals om daar wat kusjes te geven.

    Harry Styles.
    'Waarom zou ik? Ik vind het leuk om jou te plagen... Dat zou je nu moeten weten, hè.' Lispelde ik hem zachtjes toe. Ik voel Louis' lippen dan in mijn nek en murmel zachtjes een paar woordjes, als zijn warme lippen een paar kusjes zetten kan ik het niet laten om even zachtjes te kreunen. 'Fuck. You.' Kreun ik. Dit klonk heel toepasselijk. Ik liet mijn vinger snel plagend over zijn opkomende erectie glijden en hield zijn gezicht nauwkeurig in de gaten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you