• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Louis veegt zijn hand af aan de deken en glimlacht naar me. 'Ja, tuurlijk.' Mompel ik zachtjes en sluit mijn ogen opnieuw. Ik voel hoe Louis naast me komt liggen en ik probeer een grijns te onderdrukken. Ik slaak een genietend zuchtje en nestel me tegen Louis aan, vervolgens sla ik mijn armen om zijn middel heen en mompel iets wat op "welterusten" moest lijken. Natuurlijk ging ik niet echt slapen, Louis kreeg zijn pleziertjes echt nog wel, zo hard dat hij mijn naam zou schreeuwen en dat iedereen het in dit huis wel zou moeten horen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als hij iets mompelt wat op welterusten lijkt trek ik een pruillipje. 'Nou Hazza is niet lief' zeg ik zielig en grinnik daarna toch even zachtjes. Ik wist nu gewoon dat die me aan het pesten was en dat het nog wel kwam. Hij pest ook altijd zo erg. Ik sluit rustig mijn ogen en sla ook mijn arm om Harry heen. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en blijf rustig zo liggen afwachtend wat hij nu ging doen.

    Harry Styles.
    'Is Hazza ooit wel lief dan?' Mompel ik tegen zijn nek aan, waar ik pestend een paar kusje drukte. 'Loubear heeft gewoon geen geduld, daar ligt het aan...' Mijn vingers liet ik over zijn borstkas glijden en bleef hangen bij zijn tepels die ik tussen mijn duim en wijsvinger nam en eraan draai en trok. 'Dus, is meneer tevreden nu? Hazza is moe en wilt graag slapen.' Ik liet mijn vingers los en sloot opnieuw mijn ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Hazz bijna altijd lief' zeg ik en voel een paar kusjes in mijn nek. 'Vindt je het heel gek? volgens mij had jij net ook geen geduld' zeg ik en voel zijn vingers over mijn borstkas glijden en ze dan mijn tepel vast pakken waardoor ik toch even zachtjes kreun. Als hij het volgende zegt kijk ik hem aan maar zijn ogen zijn gesloten. Ik prik in zijn buik en ga dan ook gewoon rustig op mijn rug liggen terwijl ik een beetje naar het plafon staar.

    Harry Styles.
    Als Louis in mijn buik prikt maak ik een sepastische beweging en open vervolgens mijn ogen om mezelf boven op Louis te rollen. 'Volgens mij krijg ik hier geen seconde rust...' Murmel ik grijnzend terwijl ik Louis aankijk. Ik schuur met mijn kruis tegen dat van hem aan en laat mijn vingers richting zijn broeksrand glijden, ik open in een ruk de knoop, die er vanaf vliegt. Ik giechel zachtjes en kijk Louis aan. 'Oeps.' Vervolgens trek ik zijn broek in een ruk uit en streel met mijn vingers over zijn erectie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    IK grinnik even als ik Harry in mijn ooghoek een spastische beweging zie maken. Hij rolt zich op hem en ik kijk hem rustig aan. 'Klopt' zeg ik lachend en grijs daarna even. Een kreun verlaat mijn mond omdat hij tegen me kruis schuurt. Zij vingers gaan naar mijn broeksrand en ik kijk Harry smekend aan. Hij opent met een ruk de knoop maar daardoor valt die er wel af. Ik grinnik even en haal dan mijn schouders op. 'Ach ja, heb wel meer broeken'zeg ik en grinnik even. Hij trekt mijn broek uit en ik voel zijn vingers over mijn erectie strelen waardoor een kreun mijn mond verlaat.

    Harry Styles.
    'Hm, je hebt ook meerdere kleding...' Met een ondeugende glimlach kijk ik Louis even aan, voordat ik zijn boxer in een ruk naar beneden trek en ik ook deze, helaas, stuk trok. 'Sorry...' Mompelde ik opnieuw, maar dit keer was het gewoon expres. 'Nu moet je straks naakt naar beneden lopen voor andere kleding... Hm, dat wil ik wel zien, hoor.' Ik drukte een kusje op zijn lippen, ging door naar zijn nek over zijn borstkas, zijn tepels, onder en boven zijn navel, vlak bij zijn erectie en uiteindelijk op zijn erectie. Vanonder mijn wimpers bleef ik Louis aankijken, terwijl ik langzaam mijn lippen om zijn erecte liet glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hij mompelt wat met een ondeugende glimlach en ik knik even. Hij trekt zijn boxer uit maar die gaat ook al kapot, fijn zo hielt ik geen kleding meer over. Hij zegt weer sorry en ik schud even lachend mij hoofd. 'Zeg geen sorry als je het niet meent' zeg ik lachend en prik even in zijn buik. Ik luster naar zijn woorden en schud gelijk mijn hoofd. 'Nou nee echt niet!, jij gaat maar even mijn koffer halen, zo lief ben je toch wel hé' zeg ik en glimlach liefjes. Hij drukt kusjes via mijn nek en dan tot mijn erectie. Af en te verlaat een kreun mijn mond en ik kijk Harry aan. Als hij me ook aankijkt grijns ik even en voel dan hoe zijn lippen om mijn erectie glijden. Mijn adem stokt even in mijn keel en daarna kreun ik even. Hmm

    Harry Styles.
    Met een plopje komt Louis' erectie weer uit mijn mond. Ondeugend kijk ik hem aan. 'Echt niet. Je gaat maar mooi naakt naar beneden, ik laat je hier gewoon achter...' Natuurlijk ging ik dat niet doen, maar een beetje plagen moest kunnen... Ik sloot gelijk mijn lippen weer om zijn erectie en bewoog zacht op en neer, af en toe gebruikte ik mijn tanden en beet er zachtjes in. Mijn handen liet ik omhoog glijden en met mijn duim en wijsvinger draaide ik aan zijn tepels.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als mijn erectie uit zijn mond gaat kreun ik gefrustreerd. 'Ga nou door' zeg ik en zie dan hoe die me ondeugend aankijkt. 'Dat meen je toch niet, daar ben je veel te lief voor' grijns ik. Zijn lippen sluiten weer om mijn erectie en gelijk kreun ik weer. Hij begint zachtjes heen en weer en nu komen er vaker achter elkaar kreunen uit mijn mond. Af en toe voel ik ook hoe hij er zachtjes in bijt wat mijn lichtjes laat grijnzen. Ik voel zijn handen omhoog glijden en niet veel later voel ik hem draaien aan mijn tepel waardoor ik wat harder kreun. Dit is zo geweldig!

    Harry Styles.
    Zo te horen vond Louis het helemaal geweldig dus versnelde ik mijn tempo nog iets, uiteindelijk had ik zijn hele erectie in mijn mond en ik beet er zachtjes in. Mijn handen liet ik terug naar beneden glijden en zo begon ik zachtjes zijn ballen te kneden. Ja, ik had ervaring. Ik gebruikte mijn tong, draaide weer een paar rondje, waarna ik heftig met mijn hoofd op en neer bewoog en wachtte op het fantastische moment waar Louis mijn naam luid zou kreunen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson

    Hij versnelt zijn tempo en neemt mijn lengte daarna ook volledig in mijn mond waardoor ik een paar keer hard kreun. Als zijn handen richting mijn ballen gaan en daar beginnen te kneden kreun ik gewoon nog harder. Men dit velt zo goed, Harry had ervaring dat merkte je wel. Zijn tong gebruikt hij nu ook en gaat daarna hevig op neer. Oké dit hou ik echt niet lang meer vol. 'Hazz' kreun ik een keer en hou het nog even in. Ik wil nog niet klaarkomen, ik wil hier nog van genieten.

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Louis het moeilijk ging krijgen en liet zijn erectie met een plopje uit mijn mond komen. 'Schreeuw het maar uit...' Mompelde ik schor, waarna ik even met mijn nagels over zijn ballen kraste en vervolgens mijn lippen weer om zijn erectie heen zet en heel hard begon te zuigen. Ik wilde hem zo graag mijn naam horen schreeuwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als mijn erectie weer uit zijn mond gaat kreun ik gefrustreerd. 'Hazz ga door'kreun ik en hoor hem dan zeggen dat ik maar moet schreeuwen en ik grinnik even. Zijn nagels krassen zachtjes over mijn ballen en ik kreun even. Deam hij is echt goed. Zijn lippen gaan gelukkig weer om mijn erectie en hij begint hard te zuigen. Ik hou het nog even in maar daarna hou ik het niet meer uit. Niet genoeg tijd om te waarschuwen kom ik klaar in zijn mond terwijl ik zijn naam schreeuw en nog een keer kreun. Ik kijk Haryr onschuldig aan, ik ben zojuist klaargekomen in zijn mond. Ik grinnik even en zucht dan gelukzalig, dat was heerlijk.