• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood

    Het is grappig om de reactie van Harry te zien, gewoon omdat ik weet dat het later deze avond precies het tegenovergestelde zou zijn. Bang en wetende dat ze hier niet naartoe hadden moeten komen. 'Ik wil weten waarom jullie met je vrienden hier naartoe gekomen zijn en of jullie weten het verleden achter dit kasteel wel weten.' Op dit moment lijk ik wel een van de twee andere geesten die iedereen nog probeert te redden, en eigenlijk snap ik na al die jaren nog steeds niet hoe ze dat volhouden. Gelukkig is dit maar tijdelijk en is daar straks niets meer van te zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik slaak een zucht en draai me terug om naar het meisje. 'Nou, dat kan je wel raden of niet? Of ben je echt zo dom?' Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn arm om Louis' middel heen om vervolgens een kusje tegen zijn wang aan te drukken en me niets aan te trekken van het meisje dat daar stond. Alsof ze niet wist wat we hier kwamen doen, hoe dom.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    Ik kijk hem aan en heb moeite een beetje aardig te blijven, want als het aan mij lig waren dit degene die gelijk zouden verdwijnen. 'Harry, ik ben niet dom, maar jullie wel. Dit huis is niet het huis waar je in de nacht wilt zijn..heb je nog nooit de verhalen van de verdwijningen gehoord? Niemand is ooit teruggekeerd, want er is geen weg meer terug.' Ik kijk de kamer rond en laat het licht stoppen met flikkeren. 'Het enige wat ik probeer is om jullie nog te helpen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik sloeg mijn hand tegen mijn hoofd aan, maakte me los van Louis en legde het kussen tegen de muur aan zodat ik er tegenaan kon leunen. Naakt hoefde ze me niet te zien. 'Natuurlijk en dan worden we ook opgeten of opengesneden door een enge moordernaar,' grinnikte ik sarcastisch. 'Kan allemaal, het is heel normaal.' Ik schoot in de lach. 'Ik kan gewoon naar buiten hoor als ik wil en er is niemand die me tegen zal houden...' Oke, Louis, misschien, dacht ik, maar voor de rest kon ik gewoon weg als ik dat wilden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    Ik grinnikte zacht, want dit maakte het alleen maar leuker dan dat mensen al bang waren, want er veranderd dan niet veel, bij mensen als deze twee zou je door middel van de tijd hun gedrag zien veranderen. 'Je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren, maar alles heeft te maken met je grootste angsten en twee kleine meisje dit voor alles zorgen' zei ik met een onschuldige glimlach, en negeerde het sarcasme. Het klonk namelijk nog niet zo slecht wat hij zei, en wat hij niet wist was dat er een van de moordenaars voor hem stond. 'Hier is alles normaal.' Mijn blik ging weer naar Harry. 'Dan wens ik je heel veel succes daarmee, en zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Verveeld bleef ik het meisje aankijken, waarna ik onderuit zakte en even ongeintresseerd gaapte. 'Sure, alsof wij over een week allemaal vermoord zijn, eerst zien, dan geloven, hè.' Ook al liep er een rilling over mijn rug heen, ik liet niets merken aan het meisje, aangezien ik voor niets of niemand bang ben. 'En ik heb geen angsten. Dus dat gaat een beetje moeilijk worden.' Grinnikte ik zachtjes. 'Dat vind ik allemaal heel fijn om te weten, kan je alsjeblieft nu weer weg gaan?' Ik had een beetje genoeg van al dit gezever en wilden gewoon rustig tegen Louis aanliggen en genieten van het moment.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    Ik keek naar kroonluchter die heen en weer bewoog en elk moment naar beneden kon vallen. 'Je weet het maar nooit, en ik spreek je over een week wel, als je dan tenminste nog leeft.' Dit word een leuke uitdaging, en we zullen we eens zien wie hier gelijk heeft, al zou dat niet zo heel moeilijk te raden zijn. 'Geen angsten zeg je? Hmm...wat zou je doen als er iets met hem zou gebeuren' zei ik en wees in de richting van Louis. 'Nog steeds geen angst dan? En je angst is makkelijker te vinden dan je denkt' lachte ik en knikte na zijn volgende woorden. 'Natuurlijk kan dat, maar eerst een antwoord op mijn vraag en nog zeggen dat je moet genieten zolang het nog kan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik hoorde boven me iets wiebelen en keek snel naar het plafond waar de kroonluchter gevaarlijk aan het wiebelen was. Ik schudde mijn hoofd en besteedde er verder geen aandacht aan. 'Natuurlijk leef ik dan nog, dummie.' Ik geloofde eigenlijk helemaal niet dat er iets engs aan dit hou zou zijn, waarom zouden ze het anders mogen verhuren voor feestjes? 'Nee, geen angsten.' Snauwde ik haar toe. Maar toen ze over Louis begon hield ik voor een seconde mijn adem in en blikte op hem. Als er iets met Louis zou gebeuren zou ik het mezelf nooit vergeven, maar voor het meisje schudde ik mijn hoofd. Een barse 'nee.' verliet mijn mond. 'Ik zeg toch dat ik nergens bang voor ben.' Vanonder de dekens pakten ik Louis hand vast en kneep er zachtjes in. 'Nou, je hebt je antwoord gehad. Bye bye.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    Mijn blik was niet langer meer gericht op de kroonluchter waardoor deze normaal naar benden zo vallen, maar deze keer vond ik het leuker om het toch maar niet te doen. Het zou later nog wel leuker worden en dat ding kon altijd nog naar beneden vallen. 'Je bent wel zeker van alles, Harry.' Zijn gedachten waren duidelijk en als ik daar in zijn plaats zou zitten, zou ik met dezelfde vraag zitten. Maar aangezien dat niet zo is en het antwoord wel weet...'Deze reactie zorgt toch voor andere gedachten' zei ik en lachte door zijn reactie toen Louis zijn naam viel. Blijkbaar zat daar toch een van zijn angsten en in gedachten bedankte ik hem, ook al zou ik het zonder dit ook wel weten. 'Hmm..dan vraag ik me toch af hoeveel je om hem geeft' mompel ik en knikte toen. 'Het is maar wat je zelf gelooft.' Na die woorden en zijn woorden draaide ik me om, en verliet de kamer opzoek naar Olivia.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik knikte standvastig. 'Weet ik. Altijd al geweest.' Een verveelde zucht rolde over mijn lippen en met mijn duim wreef ik over Louis' hand heen. 'Oh ja? Dat is dan pech. Want ik ben voor niets bang en heb ook geen angsten.' Nog een keer herhaalde ik dezelfde woorden, maar ze moest het gewoon geloven. 'Genoeg.' Snauwde ik haar kwaad toe. Ik begon me echt op te fokken hier. Gelukkig draaide ze zich om, toen ik me iets bedenkte. 'Hey! Wacht eens! Hoe weet jij mijn naam eigenlijk?' Aangezien ik die van haar niet wist en zij die van mij en Louis wel. Vreemd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    'Dat weet ik, en vraag me niet hoe.' Ik negeerde de verveelde zucht die over Harry zijn lippen rolde en keek naar Louis die iets dichter tegen hem aan kroop. Volgens mij wist hij niet goed wat te denken of had hier geen zin in. 'Oké je bent voor niets bang en heb ook geen angsten' mompel ik om er maar vanaf te zijn, want wist zelf wel beter..iedereen heeft angsten en die woorden had ik wel vaker gehoord. 'Het is toch zo en wie bepaalt dat?' Het klinkt misschien vreemd, maar dit soort dingen maakte me echt aan het lachen. Zonder me eigen om te draaien beantwoorden ik zijn vraag. 'Er zijn nog meer dingen dat ik weet, en het antwoord krijg je nog.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Volgens mij wil ik dat ook niets eens weten...' Ik vond haar maar een vreemd meisje, dingen die ze wist over ons terwijl wij nog niets een haar naam wisten. 'Braaf.' Grinnik ik. Ik glimlachte toen Louis iets dichter tegen me aankroop, volgens mij was hij nu in slaap gevallen anders had hij echt wel iets gezegd over haar rare opmerkingen. 'Ik. Ik weet toch zelf wel hoeveel ik van Louis hou? Dat hoef jij niet te bepalen voor mij.' Ik liet een geluidje horen waarna ik mijn arm om Louis' schouders heen sloeg. Gewoon omdat ik ook iets comfortabeler lag. Ik rolde met mijn ogen. 'Waarom krijg ik dat antwoord nu dan niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    'Hé er zijn genoeg dingen die ik weet, en sommige zijn niet zo erg...' Ik keek hem aan en grinnikte zacht. 'Het was wel een beetje onbeleefd om me niet voor te stellen inderdaad, maar mijn naam is Melody.' Vreemd was iets dat ik niet vaak werd genoemd, want het was meer in de richting van gemeen en dat was nog aardig. 'Weet je ik hou mijn mond erover, want anders zijn we hier morgen nog en zolang hebben we niet. Maar ik ben het er niet mee eens, want dan had er ook een angst moeten zijn.' Ik keek van Harry naar Louis en weer terug en iets zei me dat ik voor deze twee toch wel moest oppassen. Dat deze twee toch een sterkere band hadden dan de vrienden hiervoor, maar niet sterk genoeg om alles te voorkomen. 'Omdat je niet overal gelijk antwoord op kan krijgen en je sommige dingen eerst moet zien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik denk dat ik bij het volgende topic bericht naar iedereen stuur of ze nog meedoen, want het is hier echt stil......en zo kunnen we eigenlijk ook niet verder (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Wat weet je dan allemaal over mij, hè?' Uitdagend keek ik haar aan, nu was ik ook wel nieuwsgierig ook. 'Ja, dat was heel onbeleefd van je...' Bromde ik. Melody... Ik herhaalde het een paar in mijn hoofd en het klonk meer als een liedje dan een naam, maar goed. 'Hoezo? Waarom zou ik dan ergens bang voor moeten zijn?' Uiteraard was ik bang om Louis te verliezen, als de dood, wat zou ik zonder hem moeten? Maar dat hoefde Melody niet te weten, ik kende haar pas tien minuten of iets in die richting. 'Dat kan wel, als jij gewoon antwoord geeft. En ik hoef niets te zien.'
    [Is goed. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you