• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Dat weet ik ook wel maar ik vindt het niet leuk' zeg ik en kijk hem aan. Ik grinnik even en kijk hem aan na zij woorden. 'Doe maar' grijns ik en kijk hem afwachtend aan. Vlak daarna voel ik zijn vingers over mijn opkomende erectie glijden en ik bijt op mijn lip. Toch ontsnappen er een paar gesmoorde kreunen en voel ik dat mijn erectie alleen maar meer groeit. Omdat ik zo bezig was met wat hij deed was ik al gestopt met kusjes geven in zijn hals. Ik geef daar weer een paar kusjes en maak dan een spoor naar zijn tepel waar ik even zachtjes in bijt. Daarna ga ik terug naar boven en kijk Harry aan.

    Harry Styles.
    'Wie weet wat er nog van gaat komen...' Ik duw mijn onderlichaam tegen die van hem aan en duw mijn lippen in zijn nek, vervolgens kijk ik hem glimlachend aan. Maar die glimlach veranderd gelijk in een paar kreunen als ik Louis een paar kusjes voel maken en uiteindelijk bijt hij zacht in mijn tepels. 'F-fuck, Lou-uis,' ik sloot mijn ogen en hield ze dit keer gesloten. Ik was benieuwd wat hij van plan was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Waarschijnlijk veel' zeg ik en voel dan zijn onderlichaam weer tegen die van mij en kreun een keer. Zijn lippen komen ook nog in zijn nek wat voor nog een kreun zorgt en daarna kijkt hij me aan. Hij laat zijn ogen dicht en ik grijns even, mijn beurt. Ik doe een spoor kusjes vanaf zijn mond naar zijn broeksrand. Ik laat mijn hand naar zijn broeksrand glijden en trek die een klein stukjes omlaag om daar een kusje te geven. Daarna haal ik mijn lippen daar weer weg. Mijn hand laat ik even net onder zijn broeksrand glijden en haal die daar dan ook weg. Mijn vingertoppen strelen een beetje over zijn borstkas en ik breng mijn gezicht weer rustig naar de zijn waar ik wat kusjes op zijn lippen druk.

    Harry Styles.
    Nu heeft Louis inderdaad zijn kans gegrepen, hij drukt een spoor van kusjes van boven naar beneden en komt uit bij mijn broeksrand, waar ik de neiging heb om mijn eigen broek en boxer uit te trekken zodat Louis direct door kan, als hij dat al van plan is. Hij trekt mijn broek een klein stukje omlaag en drukt er een paar kusjes, vervolgens verdwijnen zijn lippen en voel ik zijn hand. 'Sh-hit, Lou, ga do-or,' kreun ik zacht, hij moest echt doorgaan, mijn broek begon al aardig strak te zitten. Uiteindelijk voel ik zijn lippen weer tegen die van mij en even heb ik de neiging heb om hem terug naar beneden te duwen, maar ik zoen 'm wel terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik grijns even en haal mijn lippen van de zijne. 'Ongeduldig Hazz?' vraag ik met ondeugende oogjes. Ik grijns even en laat mijn hand naar zijn broek glijden. Expres glij ik met mijn hand nog een keer over zijn al aardig overeind staande erectie. Daarna maak ik rustig zijn knoop los. Expres doe ik alles extra langzaam. Ik laat zijn broek langzaam naar beneden glijden en dan is die uit en gooi ik hem ergens de kamer in. Ik kijk even naar zijn boxer waar een aardige bobbel inzit. Ik druk der even een kusje op en laat mijn hand er even over strelen. Ik trek uiteindelijk zelf mijn shirt uit aangezien ik nog niks uit heb.

    Harry Styles.
    'Louis! Toe nou!' Gefrustreerd laat ik nog een kreun horen, terwijl ik mijn ogen gesloten houd. Opnieuw voel ik zijn hand richting mijn broek glijden, uiteindelijk eroverheen en dan begint hij ein-de-lijk aan mijn knoop, waar hij iets te langzaam over deed. Dit ging hij straks zwaar terug krijgen. Louis laat mijn broek langzaam naar beneden zakken en gooit 'm ergens in de kamer neer. Hij drukt een kusje op mijn aankomende erectie en ik hou mijn adem even in. Uiteindelijk voel ik zijn handen nergens meer, maar ik ben te lui om mijn ogen te openen. 'Lou?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik grinnik even door zijn ongeduldigheid. Hij zegt mijn naam en kijk hem even aan. 'Ja?' vraag ik rustig en grinnik daarna even. Mijn blik glijdt even naar zijn boxer en mijn hand gaat er gelijk naar toe. In een ruk trek ik die uit en kijk even naar zijn grote vriend. Ik kijk daarna weer naar Harry en druk een kusje op zijn lippen. Daarna laat ik mijn hand even over zijn erectie strelen. Mijn handen laat ik nu gewoon even in zijn nek liggen en wacht even tot hij weer wat gaat doen. Af en toe druk ik wel een kusje op zijn lippen.

    Harry Styles.
    'Doe het,' fluister ik schor. Hij was me echt aan het irriteren nu, straks ging ik nog iets ergs uitvoeren, nee, vast niet want ik hield van hem, maar wie weet. In een ruk trekt hij dan mijn boxer uit en een opgelucht zucht verlaat mijn mond, finally. Hij drukt een kusje op mijn lippen en zijn hand streelt mijn erectie. 'Ye-es, Louis,' kreun ik zachtjes. Maar hij gaat niet verder, ik voel zijn handen dan weer in mijn nek en ik voel me machteloos, ik kan er niet tegen doen. 'Louis, alsjeblieft...' Smeek ik hem. 'Ga door, alsjeblieft.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als hij me smeekt door te gaan glijdt mijn hand van zijn nek naar beneden en stopt bij zijn erectie. Ik maak er wat rondjes omheen zonder hem echt aan te raken. Daarna pak ik hem in mijn hand en begin op en neer te bewegen terwijl ik het gezicht van Harry goed blijf bekijken, ik wil zijn reactie zien. Terwijl ik doorga buig ik me even naar Harry toe om een kusje op zijn lippen te drukken. Daarna druk ik ook nog een paar kusjes op zijn nek en nog een paar op zijn onderbuik. Daarna stop ik weer maar ga wel veder met het op en neer bewegen.

    Harry Styles.
    Gelukkig gaat Louis gauw door en ben ik benieuwd wat hij van plan is. Louis maakte met zijn vingers rondjes rondom mijn erectie en ik ben hopeloos, ik wil zo graag dat hij iets doet. Uiteindelijk, na wat voor mij veel te lang heeft geduurd, voel ik zijn hand mijn erectie omsluiten. Een sissend geluidje verlaat mijn mond. Vooral waarneer hij zijn op en neer begint te bewegen word het alleen maar erger. Ik voel zijn lippen op die van mij en daarna ik mijn nek, vervolgens op mijn onderbuik en ik houd het bijna niet meer. Hij heeft me zo lang laten wachten, maar ik vind het ook niet leuk om nu direct al te komen, dan was de lol er vanaf.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik kijk even naar Harry en grijns even, volgens mij had die het nu gewoon al moeilijk. Ik verhoog mijn snelheid wat en laat mijn andere hand de binnenkant van zijn been strelen. Ik kijk weer even naar Harry en druk dan een kusje op zijn erectie. Ik wou hem wel laten genieten nu. Ik ga veder met mijn handen en laat mijn lippen weer even naar de zijne gaan om ze daar op te drukken en zachtjes in zijn onderlip te bijten.

    Harry Styles.
    Louis gaat steeds sneller en met zijn ene hand streelt hij de binnenkant van mijn been en uiteindelijk drukt hij een kusje op mijn erectie. Mijn ademhaling versnelde zich iets en ik balde mijn handen tot vuisten. Louis drukt zijn lippen tegen die van mij en bijt zachtjes in mijn onderlip, ik reageer direct en open mijn mond om met mijn tong in zijn mond op verkenning te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hij reageert direct door zijn mond open te doen en ik grijns even. Onze tongen spelen een spel vol passie terwijl daar beneden gewoon rustig doorga.Ik vraag me af hoe lang Harry dit gaat volhouden. Volgens mij had die het al bijna gelijk moeilijk namelijk. Ik ga nog een klein beetje sneller en zoen ondertussen ook wat ruwer. Harry kon ook echt heel goed zoenen.

    Harry Styles.
    Ruw zoen ik Louis terug en ik kreun zachtjes zijn naam, dat een beetje ongemakkelijk gaat. Maar ik houd mezelf niet tegen. Louis gaat steeds sneller en ik kan het niet meer tegen houden. 'I-ik,' ik het enige wat ik er goed uit weet te laten komen waarna ik klaar kom, mijn goedje spuit over Louis' hand en ik maak me los uit onze zoen, hijgend kijk ik hem aan. 'Je bent geweldig, Louis.' Ik ging hem lekker laten denken dat ik niets zou doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hij kreunt mijn naam waardoor ik even grijns. Hij laat alleen maar "ik" horen en op dat moment komt die klaar. Mijn hand zit onder zijn goedje en die veeg ik een beetje af aan de denken waarna ik naar Harry kijk die net de zoen heeft gestopt. 'Weet ik toch' grap ik lachend en glimlach daarna. Ik ga naast hem liggen en kijk hem afwachtend aan. Hij ging nu wel wat terug doen toch? Tuurlijk wel, maar waarschijnlijk zou die me eerst weer gaan plagen.