• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik grijns en slik zijn goedje door. 'Hm, je smaakt wel lekker,' grinnikend kijk ik hem aan waarna ik nog een klein kusje op zijn kleine vriend druk. Het deed me goed om hem mijn naam te horen schreeuwen, dan wist ik zeker dat ik goed bezig was geweest. Ik kruip weer terug omhoog en druk mijn lippen zacht tegen die van hem aan, vervolgens ga ik naast hem liggen, sla mijn armen om zijn middel heen en sluit mijn ogen. 'Je bent geweldig, Lou...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als hij zegt dat ik goed smaak grinnik ik even en voel dan hoe hij nog een zacht kusje erop drukt. Hazz kruipt weer terug en ik glimlach even. Hij kust me even en ik glimlach even tegen zijn lippen. Als hij naast me gaat liggen sla ik mijn armen om hem heen en speel rustig met zijn krullen. 'Jij nog veel geweldiger Hazz' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn neus. Daarna leg ik mijn hoofd rustig neer en kijk met een glimlach naar Harry, ik kon wel uren naar hem kijken.

    Harry Styles.
    'Dat is niet waar, Lou, niet liegen,' murmel ik zachtjes in zijn nek waarna ik er wat adem tegenaan blies. Ik verstevigde mijn grip om zijn middel en begon zachtjes een liedje te neuriën. Vandaag was echt mijn droom uitgekomen, het had zo lang geduurd, maar eindelijk had ik met Louis gezoend, we hadden zelfs al seks gehad, beter kon het gewoon niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ik lieg niet Hazz, en ik wil ook even zeggen dat dit echt de beste dag ooit is alleen maar door jou' zeg ik met een glimlach. Hoe lang had ik hier wel niet op gewacht? Ik had zo vaak gedroomd dat Harry en ik zoende alleen ik durfde nooit er in het echt iets over te zeggen, gewoon te bang om misschien mijn beste vriend wel kwijt te raken. Ik druk een zacht kusje op Harry zijn lippen en glimlach even. Deze dag kan niet meer stuk

    Harry Styles.
    Ik drukte een kusje in zijn nek en glimlachte breed. 'Ik hou zo veel van je Lou...' Ik begon met mijn vingertoppen cirkeltjes te tekenen in zijn zij. 'Wil je slapen? Of moeten we naar beneden?' Ik onderdrukte een gaap, ik was best moe eigenlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik glimlach even, 'Ik ook van jou Hazz' zeg ik en voel weer hoe hij cirkeltjes tekent. Hij vraagt of ik wil slapen of naar beneden wil en daarna gaapt hij. 'Slapen' zeg ik al ben ik helemaal niet moe, ik blijf gewoon hier bij Hazz terwijl die slaapt en dan ga ik wel naar hem kijken. Ik hoefde toch niet perse naar de andere toe nu.

    Harry Styles.
    'Zeker?' Mompel ik nog, waarna ik een paar smak geluidjes maakte me nog wat dichter tegen Louis aannestelde en de slaap me overviel. Ik hoopte dat Louis hier bleef liggen, want zijn lichaam gaf me een fantastischte warmte en dat was wel nodig in deze ruimte, het was hier nou niet bepaald iets wat je warm kon noemen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ja ik weet het zeker' zeg ik met een glimlach en hou mijn armen wat strakker om hem heen als die dichter tegen me aan komt liggen. Ik blijf rustig met Harry zijn krullen spelen maar stop daar na even mee. Ik zou hier wel blijven liggen voor Harry, ik was niet moe dus slapen kon ik niet maar ik ga nu ook niet gewoon weg, bovendien had ik geen onderbroek en goede broek meer, naakt naar beneden ging ik ook niet. Ik kijk met een glimlach naar Harry, naar hem kijken is al genoeg om me mee te vermaken.

    [En nu? xd Harry slaapt haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( haha ja ik heb ook geen idee)

    (Ik kan wel wat met Melody doen^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Doe maar, hehe, dan word het pas echt leuk. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Oké, en daar ben ik het wel mee eens (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood

    Op mijn gemak zweefde ik rond op de laatste verdieping aangezien we daar op dit moment het minst zouden opvallen. Ik speel met alles wat ik tegenkom en ook de muren blijven niet echt bepaald schoon. Het was leuk om van die teksten als Er is geen weg meer terug...jullie laatste uur heeft geslagen neer te zetten om de mensen bang te maken. We niet gezien mochten worden, maar dat betekent niet dat we niets konden doen, en daarbij is het ook niet heel lang meer tot middernacht. Ik zweef de laatste kamer binnen en zonder maar iets te hoeven doen, begon het licht al te flikkeren en werd het ook een stuk kouder. Mijn aandacht word getrokken door de twee jongens, en voor deze keer zou het me niets uitmaken als ze me al zouden zien. Volgens mij zijn dit de twee die net ook al eerder binnen kamen, en voor niets bang leken te zijn. 'Harry Styles en Louis Tomlinson' mompel ik met een gemene grijns.

    ( Ik ga kijken of ik mijn laptop krijg...dat is wat makkelijker dan op mijn mobiel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Van een koude windvlaag werd ik terug wakker en murmelde zachtjes iets waarna ik me uitstrekte en terug tegen Louis aanlegde. 'Heb ik lang geslapen?' Vragend keek ik de oudere jongen aan om daarna zacht een kusje tegen zijn lippen aan te drukken. 'Harry Styles en Louis Tomlinson.' Hoor ik dan iemand roepen en met een verveeld gezicht kijk ik naar diegene die ons stoort. 'Ja, wat moet je?' Ik haalde mijn wenkbrauwen op waarna ik weer gewoon terug keek naar mijn Louis, want ik vond dat hij nu wel van mij mocht zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you