• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie haar via de spiegel op me afkomen en ze gaat dan voor me staan. Voor een moment maken we oogcontact en een scheve glimlach glijdt op mijn gezicht.
    Ik zie de blik in haar ogen en word dan lichtelijk overrompelt als ze haar lippen ruw op die van mij drukt. Een goed gevoel trekt door me heen en mijn shirt is al snel uit. Damn, ze neemt de leiding en goed ook. Haar handen liggen dan plat op mijn borstkas en ze duwt me naar de eerste de beste muur die koud tegen mijn rug aanvoelt. Ze windt me op door zo te doen, door de leiding te nemen en niet zachtzinnig te zijn. Ik krijg een stijve wanneer ik haar handen bij mijn broek voel en kus haar gewillig terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Het werd allemaal een beetje een waas voor me. Hij had me zo gek gemaakt en nu leek ik niet meer te stoppen.
    Ik trok zijn broek en boxer in 1 keer naar beneden, meteen gevolgd door mijn shirt. Ook mijn broek en slipje trok ik in 1 keer uit. Mijn bh koste me teveel tijd, dus dat zette ik al snel uit mijn hoofd. Ik trok hem naar beneden en dwong hem zo op de grond te gaan liggen.
    Het maakte mij niet uit of die koud was of niet. Meteen ging ik boven op hem zitten en kuste hem weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat echt als een sneltrein door en trekt dan gelijk mijn broek uit en gelukkig ook mijn boxer. Een opgeluchte kreun rolt over mijn lippen, ik ben hard. Mijn ogen volgen haar handelingen en ze kleedt zichzelf ook helemaal uit op haar bh na. Ze dwingt me dan te gaan liggen en er gaat weer een rilling door me heen van de koud. Man, ze heeft het goed voor elkaar en ze komt boven op me zitten. Ze kust me weer en mijn handen gaan dan naar haar rug en maken haar bh opent en ik haal die van haar af. Mijn handen gaan dan over haar zij door naar haar borsten en omvatten die.
    Het enige moment liep ik nog van haar weg, het volgende moment lig ik op de grond, onderop. Ze heeft de leiding genomen en doet het geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij ontdeed me nog van mijn bh en omvatte mijn borsten met zijn handen.
    Ongeduldig trok ik me een stukje terug om dan over zijn erectie heen te schuiven. Ik kreunde, toen ik voelde dat hij me helemaal opvulde. Mijn handen zette ik op zijn borst, als steun, terwijl ik meteen mijn heupen begon te bewegen.
    Ik kon niet helder denken. Het enige wat nu nog wat uitmaakte was het genot, dat met vloedgolven door me heen spoelde. God, dit was zelfs nog beter dan deze morgen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze lijkt ongeduldig te zijn en haar borsten verlaten mijn handen. Ik leg ze op de grond naast me neer en kijk naar haar toe.
    Mijn adem stokt in mijn keel als ze dan op me gaat zitten en zich over mijn stijve laat glijden.
    Een verlossende kreun gaat over mijn lippen en ze beweegt dan.
    Haar handen steunen op mijn borsten en ik sluit genietend mijn ogen.
    Nala is zo geweldig en dit voelt zo goed.
    'W-wacht,' zeg ik dan schokkerig en open mijn ogen. 'Condoom.'
    Ik wil het moment niet verpesten, maar ik wil haar ook niet zwanger maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Het leek even te duren voor het bij me doordrong, maar ik hield dan toch stil. Mijn ademhaling ging hijgerig, terwijl ik gejaagd nadacht.
    Er waren hier ook nergens condooms! Arg! Maar dit voelde net zo goed... Ik wou hier niet mee ophouden.
    Maar ik wou ook niet opnieuw zwanger worden. Nee, dat absoluut niet. Ik wist zelfs niet of ik het ooit nog wou... aangezien ik blijkbaar niet eens degelijk een kind kon voortbrengen. Het ging gewoon dood.
    Mijn ogen schoten wat alle kanten op, terwijl ik opties overwoog, maar niets kwam eruit als de oplossing. Uiteindelijk zuchtte ik verslagen en legde mijn hoofd teleurgesteld op zijn borstkas. Het had zo geweldig kunnen zijn...
    Ik was ondertussen nog niet van hem af gegaan. Ergens hoopte ik nog steeds dat we door een wonder toch nog gewoon door zouden kunnen gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Het lijkt alsof ze het niet wil laten doordringen, ze stopt ook niet gelijk en ze gaat ook niet van me af. Ze legt dan haar hoofd op mijn borstkas en mijn ademhaling gaat een beetje gejaagd.
    'Als je niet pas ongesteld ben geweest kan het,' fluister ik tegen haar en kijk naar haar. Ik druk vlug een kus op haar lippen. Het voelt, gek genoeg, ook bevredigend als ze al zo over me heen zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik veerde meteen weer overeind. Ik was nog niet ongesteld geweest na het miskraam dus eigenlijk was er geen probleem.
    "Dan kan het." fluisterde ik zacht terug. Door het gefluister klonk mijn heesheid iets minder door. Meteen begon ik weer mijn heupen te bewegen, zodat het genot opnieuw door me heen stroomde. Deze keer zette ik mijn handen naast zijn lichaam op de grond in plaats van op zijn borstkas, zodat ik dichter boven hem hing en dus makkelijker af en toe mijn lippen op de zijne kon drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Er ontstaan kleine lichtjes in haar ogen en ze kijkt me aan. Ze fluistert zacht dat het dan kan en ik glimlach.
    Maar zodra ze weer beweegt met haar heupen schieten mijn ogen dicht en bijt ik op mijn lip om niet te kreunen.
    'S-sneller,' fluister ik hees, de opwinding heeft me nu ook echt te pakken. Maar ik voel ook liefde, ik hou van Nala.
    Ik kus haar zachtjes op haar lippen met gesloten ogen en liefde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik begon sneller te bewegen en voelde de genotsgolven nu heviger en doeltreffender dan ooit door me heen spoelen. Zijn hese stem wond me nog meer op en ik kuste hem vurig, maar liefdevol terug.
    Ik voelde mezelf al wat moe worden, maar was absoluut niet van plan dit onafgewerkt te laten liggen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat inderdaad sneller en ik glimlach tegen haar lippen aan. Ze kust me op dezelfde passievolle manier terug.
    'Ik kan ook wel boven,' fluister ik dan tegen haar, voor de zekerheid. Ik heb namelijk geen idee hoe lang ze dit kan volhouden.
    Om haar nog meer om mijn lid heen te voelen stoot ik met haar mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schudde mijn hoofd. Ik kon dit nog wel even volhouden. Misschien niet lang, maar volgens mij wel lang genoeg.
    Hij begon mee te stoten en een hardere kreun verliet mijn mond, die meteen werd gedempt tegen zijn lippen. Ik voerde het tempo nog wat op en voelde mijn lichaam trillen van genot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze kreunt hard en ik glimlach tegen haar lippen aan. Misschien heeft ze wat extra stimulans nodig, hoewel ze nu zelf al sneller gaat.
    Mijn ene hand omvat haar borst en begint die zachtjes te kneden en mijn andere hand, of eigenlijk mijn duim, gaat naar haar clitje.
    Ik probeer haar zoveel mogelijk te laten genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Nog meer kreunen verlieten mijn lippen en ik wist niet meer waar ik het had. Dit geweldige gevoel spoelde maar door me heen als een tsunami, die ieder andere gedachte of emotie met zich mee trok de diepte in. Het genot balde zich samen in mijn onderbuik.
    Met een schok en een klein kreetje kwam ik klaar, maar dwong mezelf verder te doen voor hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze komt met een klein kreetje klaar, maar ze blijft doorgaan voor mij. Ik kom nog niet klaar, ik ben gewoon nog niet ver genoeg, dus denk ik aan opgeilende dingen. Seks, blote vrouwen, Nala, Naomi.. Ik kom klaar en hijg dan uit en blijf nog even met gesloten ogen liggen. Dit was echt slecht van me.
    'Ik hou van je, Nala,' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.