• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics. Lieke, wat ben je van plan? ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Mijn}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Main topics ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hehehe. Iets leuks. ^^ Of nou ja leuk? xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Nadat Harry vol klaar was gekomen in Isabella's mond, en ze het braaf door had geslikt, wat ik niet echt had verwacht, liet ze opgelucht zijn kleine vriend uit haar mond glijden. Ik knijp even harder in haar borsten, ik hoop voor haar dat Harry het niet gehoord had. Steeds harder stootte ik in haar, en na een tijdje leek het wel alsof ze aan het bloeden was, dat zou waarschijnlijk komen omdat dit er nogal ruw aan toe ging en haar eerste keer vrij "liefdevol" was, voor wat dat in onze taal betekende. Haar borsten had ik volgens mij al bijna fijn geknepen, en met een luide schreeuw kwam ik klaar. Ik trok me uit haar en duwde haar plat op het bed, besteedde even geen aandacht aan haar en gaf Harry een veelbetekende blik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Moet ik nu reagern, of moet ik eerst even wachten op Harry? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je mag wel reageren. Ik moet Melissa even zeggen wat ik van plan ben, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oeh, mijn idee van wat Lieke gaat uitspoken:
    Nu wil Louis met Harry's meisje samen? ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijnn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    [Oeh, mijn idee van wat Lieke gaat uitspoken:
    Nu wil Louis met Harry's meisje samen? ^^]


    [Ohmygod, lol, dat is nog niet eens zo'n slecht idee... HAHA.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Mijn topiccss)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kreun even pijnlijk als ik hem hard in mijn borsten voel knijpen. Wat deed ik nu weer fout?! Ik voel hem steeds harder stoten en bijt hard op mijn lip. Gelukkig komt hij al snel met een luide schreeuw klaar en komt uit me en duwt me dan plat op bed en ik zucht even. Nog steeds deed mijn hele lichaam wat pijn, maar dat negeerde ik en kijk dan even naar Louis en Harry en zucht zacht en sluit kort mijn ogen en bijt op mijn lip. Wat gaan ze nu weer doen?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 18:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    Hij glimlachte even en keek me aan waarna hij zich weer aankleede,ik besloot dat ook maar te doen.Ik raapte mijn kleren van de grond en deed het terug aan.Daarna keek ik Liam aan.Ik had geen zin om terug naar dat ander krot te gaan en daan alleen te gaan zitten."Liam? Mag ik in deze kamer blijven slapen?"vroeg ik hem dan.Ik had hem gegeven wat hij wilde en ik walgde nu echt wel van mezelf,maar nu mocht ik toch wel iets terug krijgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik knikte even bij haar vraag. "Ja hoor." Mompelde ik. Ik ging de deur weer uit en deed die vervolgens weer op slot.
    Eenmaal bij de keuken aangekomen pakte ik een flesje bier en smeerde een broodje.
    Ik ging weer snel naar boven naar mijn kamer en plofte neer op mijn bed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij knikte en zei dat het goed was.Hij liep daarna de deur weer uit.Ik zuchtte en ging even met een hand door mijn haar.
    Ik was echt dood op.Ik besloot languit op het bed te gaan liggen.Hopend dat ik in slaap zou vallen. Ondetussen hoorde ik de deur weer van het slot gaan.Liam kwam binnen met een flesje bier en een broodje.Ik zuchtte nogmaals en draaide me dan om,met mijn rug naar hem toegekeert.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH