• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik merk hoe erg Isabella aan het tegenspartelen is, net vond ze het nog zo leuk met mij, hm. Dan voel ik haar handen tegen mijn borstkas en duwt ze me met een ruk van haar weg. Mijn gezichtsuitdrukking veranderd gelijk in heel kwaad, en ik kruip op haar af, vervolgens geef ik haar een klap op haar wang, een trap in haar buik, en tegen haar kaak. 'Nee, het was inderdaad niet genoeg, als iemand met ons seks heeft dan moet diegene zelf ook een pleziertje hebben. Want wij zijn geweldig, iedereen doet er een moord voor om met ons seks te hebben,' kwaad pak ik haar weer bij haar arm vast. Bijna raken onze lippen elkaar aan. 'Het vorige meisje wat geen plezier vond met ons... Is echt dood. Wil je ook zo eindige? Bij haar? Dood?' Ik likte met mijn tong over haar lippen heen, en een klein kreuntje verliet mijn mond. 'Je doet gewoon wat wij van jou vragen, dan is het ook niet zo erg voor jou... En wie weet, misschien heb je er wel plezier in.' Met een vieze grijns liet ik mijn blik over haar lichaam glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    'Nee!' gil ik. 'Het kan me geen flikker schelen, al moet ik met jullie allemaal tegelijk neuken, maar ik ben niet lesbisch!' Ik laat me huilend achterover op het bed vallen. 'Als je me niet met haar laat neuken doe ik de deur open.' mompel ik. Ik beet op mijn lip en bedacht wat ik kon doen. Ik wist in elk geval een ding zeker: Ik ging het niet met een meisje doen. Er was dan nog een kans dat ze met zn tweeen met mij wilden, maar dat zou ik dan voor lief nemen.


    Harry Styles
    Toen ze zei dat ze de deur zou openen als ze het maar niet met dat meisje moest doen, antwoordde ik op zachte toon: "Oké, je moet niet, nou goed?" Ik had m'n plan nog lang niet opgegeven en zei dit gewoon zodat ze de deur zou openmaken. Daarna zou ik haar gewoon weer meenemen en haar verplichten het toch met Isabella te doen, hoeveel ze ook zou tegenstribbelen. Ik week nooit af van m'n plannen, en al zeker deze keer niet. Louis en ik konden ook nog altijd handboeien, of desnoods een zweep bovenhalen als ze echt niet wilden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Als ik hem dan met een ruk van me wegduw is hij daar duidelijk niet blij mee aan zijn gezichtsuitdrukking te zien. Hij kruipt op me af en meteen heb ik een klap in mijn gezicht te pakken, mijn wang zal inmiddels wel helemaal rood zijn, Louis al twee keer en Harry heeft me daar ook al geslagen. Voor ik het weet heb ik een een trap in mijn maag en klap een beetje dubbel en dan tegen mijn kaak en ik kreun pijnlijk. Alsof mijn lichaam nog niet genoeg pijn deed na alles van net, kan dit er tuurlijk ook nog wel even even bij. Ik lig nog steeds half kreunend op bed, morgen zal ik wel bont en blauw zijn en dan begint Louis weer tegen me te "praten." Ik lach dan even bespottelijk. 'Helemaal geweldig, inderdaad iedereen wil dat wel, doet er een moord voor. Wie zou dat nou willen, met jullie?! Jullie zijn niks waard!' sis ik dan. Maar dan na zijn woorden ben ik toch wel even stil en slik. 'Dood?' mompel ik dan ongelovig. Ik voel dan zijn tong langs mijn lippen glijden, maar houd mijn lippen stijf op elkaar en blijf hem strak aankijken en hoor hem dan kreunen en sluit mijn ogen en zucht toch, maar open mijn ogen dan al snel weer en kijk hem weer aan. 'Ik zou hier nooit plezier in kunnen hebben Louis.' zeg ik dan terwijl ik hem strak aankijk, hoe kan ik nou ergens plezier aan hebben als het niet eens vrijwillig is, dit is alleen maar vreselijk..

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    Hij zei het wel, maar ik geloofde het voor geen meter.'Ik geloof je niet!' schreeuw ik. 'Het boeit me geen flikker wat je met me doet. SM, Trio, allemaal tegelijk. Maar ik ga géén lesbi-seks hebben! En als je me gaat dwingen, trap ik je gewoon in je ballen, sukkel!' ik zuchtte verward. Oh, wat wilde ik dat graag doen. Zacht beet ik op mijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    'Hm, wij hebben genoeg meisjes hier gehad die het wel heel erg fijn vonden! Dat jij nou een uitzondering bent...' Dat laatste mompelde ik zachtjes, waarna ik haar weer recht in haar ogen aankeek. 'Ja, dood, ja. En als jij niet meewerkt dan ga je ook dood. Dan zie je -je familie sowieso nooit meer terug.' Zachtjes zuchtte ze, voordat ze haar ogen sloot, maar ze algauw daarna weer opent, waarschijnlijk was ze te bang dat ik iets met haar zou doen. 'Dan kan je wel. Zolang je jezelf maar overgeeft. Net had je er toch ook plezier aan?' Met alles wat ik nu tegen haar ging zegggen, of zij tegen mij zei, kon ik gewoon haar eerste keer weer terug halen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Ik besloot het wat voorzichtiger aan te pakken en zei: "Je hoeft het echt niet te doen als je het niet wilt. Ik zorg wel dat ik iets kan regelen bij Louis. En anders zeg ik wel dat je niet van je kamer af wilt komen. Dus open nu alsjeblieft de deur, voor ik dingen moet gaan doen die jij absoluut niet wilt." Ik zuchtte en wachtte op een antwoord, tot ik plotseling een idee kreeg. Dit was de kamer die eigenlijk nergens voor gebruikt werd, end daar was een reden voor. Er was een tweede ingang die niet op slot kon. Ik liep grijnzend en op m'n tippen bij de deur vandaan en stapte voorzichtig door een andere kamer naar de tweede ingang. Ik legde m'n hand op de klink en drukte die zachtjes naar beneden. De deur stond op een kiertje en probleemloos kon ik Camille zien zitten. Ze had gehuild, want haar gezicht werd ontsierd door tranen. Ik stapte op haar af en zei: "Je kan je niet verstoppen, we vinden je altijd."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou.

    'Je kan je niet verstoppen, we vinden je altijd.' Geschrokken keek ik op van zijn stem, die me veel te opgewonden klonk. 'Ik weet toch wel dat je me gewoon wil zien met dat meisje.' Ik sta op en loop naar hem toe. Ook al was ik een stuk kleiner, hij had nog niet te maken gehad met een van mijn echte agressie-aanvallen. 'Het maakt me nu al geen flikker meer uit wat je met me doet. Maar alles. Behalve. Seks met een meisje.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    IK zag haar op me afkomen en besefte dat het niet lang meer zou duren voor ze me een klap zou geven. Daarom nam ik haar handen en pakte ze stevig vast, zodat ze daar alleszins niets meer mee kon doen. "Jij gaat nu eens goed naar me luisteren, meisje. Je doet wat wij willen en anders zullen we je moeten straffen. Er lopen hier nog drie andere jongen rond die anders ook wel zinnen hebben om je eens goed te neuken, en die nog veel erger kunnen zijn dan wij. Als je doet wat wij zeggen, dan loop je geen gevaar. Er zijn al meisjes geweest die net zoals jij niets wilden doen, maar die liggen nu onder de grond. Dood. Dus nu ga jij ons lekker plezieren. Met een beetje geluk is het eenmalig." Na die woorden trok ik haar ruw de kamer uit en duwde ik, haar nog steeds vasthebbend- voor me uit naar de kamer waar Louis zat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    In mijn hoofd was ik al een heel plannetje aan het bedenken. Als die Isabella slim genoeg was om me te begrijpen, zou het bij zoenen, misschien tongen kunnen blijven. Hij duwde me de kamer in, en ik ging braaf op het bed zitten. Ik was mijn leven nog niet zat, ook al wist ik dat als Harry me vermoordde, hij niemand meer als speeltje had. Dat wilde hij ook niet. Als Isabella en ik nou eerst zouden zoenen, dan zo verleidelijk mogelijk naar de jongens zouden lopen en die "te grazen nemen", zou ik geen lesbi-seks hoeven hebben. Ik wist dat Harry, als ik mijn uiterste best zou doen, me niet zou kunnen weerstaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Volgens mij wacht ik beter even op Isabella.:3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ja, dat kan ook nog c: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Ik ben maar al te graag een uitzondering en er is dan duidelijk ook iets mis met de meisjes net zoals jullie, wie weet hebben jullie ze zo gek gemaakt, zou me niks verbazen, maar ik laat dat niet met mij gebeuren!' sis ik dan terwijl ik hem gewoon recht blijf aankijken. 'Ik zie mijn familie toch niet meer terug, je zei me dat ik hier toch zou sterven, hier nooit meer uit zou komen, toen je me binnen bracht, dus wat heb ik te vrezen, vermoord me dan.' sis ik dan. Ik zucht dan even. 'Dat was anders, jij was anders, je was voorzichtig, lief, maar nu, net, wat er gebeurd was met Harry, dat was vreselijk, daar zag ik absoluut geen "plezier" in, alleen maar pijn, maar wat heb ik ook voor keus nu, geen. Dus ik geef me niet over, niet meer.' zeg ik dan streng. Maar voor ik het weet zie ik dan Harry en het meisje weer de kamer in lopen en gaat het meisje braaf op het bed zitten en ik kijk haar even aan met een blik, een blik die vaak alleen meisjes onder mekaar begrijpen, jongens niet, een blik die zich afvraagt wat we nu gaan doen, hoe en wat, het was wel duidelijk dat we dit beide niet willen. Ik kijk even naar de twee jongens met een soort kwade blik en dan weer naar het meisje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( had zayn nou al gereageerd?? Want heb ik er overheen gekeken...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Moet ik eerst reageren, of gaat iemand anders dat doen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Doe jij maar eerst. ^^ Dan kan Louis er na wel...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you