• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camille Aurora Amadou.
    Ik kijk haar nog even doordringend aan, waarin ik mijn hele plan laat zien. Ik wist dat ze het zou begrijpen, en ik wist dat de jongens dat niet door konden hebben. Ik slik nog even. Ik wilde dit niet. Ooit, toen ik nog maar een jaar of 15 was, niet zo heel lang geleden dus, hadden mijn beste vriendin en ik nog steeds geen vriendje gehad. We wilden bijde graag weten hoe het zou voelen, dat tongzoenen. Ik was dom, onwetend. We kusten, ik liet me meeslepen en zij ook. Al gauw hadden onze kledingstukken op de grond gelegen, zij had me bevredigd. Ik haar. Het had zo fijn en verschrikkelijk tegelijk gevoeld, ik wilde het niet nog eens. Of wel? Ik wist het niet meer. Ik besloot het gewoon te doen, en ik drukte mijn lippen zacht op die van Isabella. We kusten, om de jongens die er zaten te plezieren, de zieke jongens. Om het er echter uit te laten zien maakte ik een soort beweging met mijn mond, zoiets als de mensen op tv ook altijd deden als ze tongden. Het leek echt, maar dat was het niet. Na een tijdje liet ik haar los, en ik liep heupwiegend naar de jongens, en nam de beslissing dat ik Louis zijn "vertrouwen" ook moest winnen. Ik plaatste kusjes over zijn stijve, en nam hem vervolgens helemaal ik mijn mond. Ik zoog hard, draaide er met mijn tong omheen en beet af en toe zachtjes. Als hij met volle overgave zou genieten, zou hij Isabella en mij niet kunnen dwingen verder te gaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ga nu wel ook reageren met Isabella, dan moet zij zeker Harry doen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    Niall Horan

    Ze staat met haar rug naar me toe wat me eigenlijk niet zo bevalt. Op het moment dat ze wat zegt kijkt ze me toch even aan en denk even na. 'Nee, je weet al genoeg over me' zeg ik rustig en sta daarna geluidloos op. Ze was echt zo naïef, ik weet nu zeker dat ze denkt dat ik niks met er wil gaan doen. Tuurlijk wel maar ik nam de tijd, het zou waarschijnlijk ook haar eerste keer zijn. De andere jongens hadden waarschijnlijk het al een keer gedaan maar ja, dat kwam hier nog wel geloof mij maar. Mijn armen sla ik dan vanachter om der heen en druk der dicht tegen me aan terwijl der een lichte grijns op mijn gezicht stond, een beetje pesten was leuk. Een klein beetje bang maken gewoon. Ik plaats mijn lippen even in haar nek om wat tedere kusjes te geven. Mijn greep is zo dat ze niet weg kan maar niet dat het pijnlijk is. Ik haal mijn lippen weer weg van haar nek en plaats mijn kin op haar schouder. Ze was knap maar daarom had ik er ook meegenomen, zeker wel dat ik het nog een keer met haar wou doen. Het zou niet bij een keer blijven. Waarschijnlijk zouden de andere jongens haar misschien ook wel een keer willen proberen net zoals ik af en toe ook wou bij de andere. Zo ging dat gewoon. Mijn lippen raken weer even kort haar nek waar ik even zuig maar al gauw weer stop. 'Vindt je dat niet fijn?' vraag ik met een lichte grijns op mijn gezicht.

    Louis Tomlinson.
    Een kleine kreun verliet mijn mond, toen ik merkte dat ze echt begonnen met zoenen. Heerlijk, dit, als je de macht had over mensen. Ik grijnsde naar Harry, om me vervolgens weer om de twee zoenende meisjes te richten. Toen Camille Isabella los liet, wilde ik al bijna een opmerking maakte, totdat ik merkte dat ze mijn kant op kwam. Ze drukte haar lippen tegen mijn stijve aan, nam me in haar mond, draaide met haar tong er helemaal om heen en af en toe beet ze zachtjes. 'H-hm,' meerdere kreunen verliet mijn mond. Mijn handen plaatste ik in haar haren, en zachtjes drukte ik met mijn handen tegen haar hoofd aan. Zo mochten ze ook wel door gaan van mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Maar ik ben eerst even eten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou.
    Mijn handen deden nu ook mee, die -vrij ruw- zijn ballen begonnen te masseren. Hij kreunde ongecontroleerd, en ik moest moeite doen om mijn gezicht in de plooi te houden en niet te grijnzen. Het plan werkte bij Louis. Hij legde zijn handen in mijn haar en drukte wat tegen mijn hoofd, en ik beet weer eens. Ik nam nu zijn volledige lengte in mijn mond en ging wild heen en weer. Hij zou dit niet lang meer volhouden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Met haar handen begon ze langzaam mijn ballen te masseren, steeds harder. Steeds hardere kreunen verlieten mijn mond, en lang zou ik het niet meer vol kunnen houden. Zachtjes beet ze nog een keer in mijn kleine vriend, en nam vervolgens mijn hele lengte in haar mond, ze bewoog hard heen en weer. Het leek alsof ik haar overal voelde. 'H-hm, j-ja,' kreunde ik zachtjes. Waarna ik met een harde schreeuw in haar mond klaar kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camille Aurora Amadou.
    Nu had ik hem waar ik hem wilde. Braaf slikte ik het goedje door, en ik richtte me op. Langzaam legde ik mijn handen ik zijn nek, trok hem mee naar het bed en viel met een plof achterover op het bed, met hem bovenop me. Zijn erectie prikte fier in mijn been, en grijnzend kijk ik naar hem. Ruw druk ik mijn lippen op de zijne, en na een paar seconden gaat mijn tong over zijn lippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik kort na haar blik en voor ik jet weet voel ik haar lippen op de mijne, het was raar, anders.. Oke, stop denken. Als ze dan een beweging met haar mond doet waardoor het net lijkt of we aan het tongzoenen zijn en deed het zelfde. Na een tijdje laat ze me dan los en loopt heupwiegend naar Louis, fijn, dan moet ik Harry pakken, maar het moest, dan zouden ze tenminste ons niks meer met elkaar laten doen. Ik loop dan ook heupwiegend naar Harry toe en duw hem eerst langzaam wat naar achteren op het bed en druk dan langzaam kusjes vanaf zijn borstkas omlaag naar zijn lid en duw een zacht kusje op zijn eikel en neem hem dan in mijn mond en doe hetzelfde al Camille, ik zoog hard, draaide er met mijn tong omheen en beet af en toe zachtjes, een van mijn handen streelt de binnenkant van zijn bovenbeen en de andere strelen ruw zijn ballen, ze zouden ons hierna niks meer met elkaar laten doen, hopelijk...

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Braaf slikte Camille alles door, waarna ze haar hoofd ophief, en mij aankeek. Een kreun verliet mijn lippen, dit zag er sexy uit. Ze legde haar handen in mijn nek, trok me mee richting het bed en ze viel achterover waardoor ik boven op haar viel. Grijnzend kijkt ze me aan, om vervolgens ruw haar lippen tegen die van mij aan te drukken, direct open ik mijn mond, en wild vind haar tong die van mij. Mijn handen laat ik richting haar borsten glijden, ik knijp er vrij hard in en denk niet meer aan Harry, of aan Isabella, die twee vermaken zich vast wel met elkaar. Maar als ze maar niet denken dat ze er hiermee weg komen dat ze dan geen seks meer met elkaar hoefde te hebben, want dat ging sowieso nog gebeuren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Florianne Alice de Ruiter
    'Nee, je weet al genoeg over me.' Ik draai even met mijn ogen. Natuurlijk.
    'Echt wel. Ik weet je naam. Tenzij je die ook gelogen hebt.' Ik schrik als hij net op het moment als ik het zeg, zijn armen om me heen slaat. Hij trekt me dicht tegen zich aan. Het wordt nog erger als hij ook nog zijn mond in mijn nek drukt en langzaam allerlei kusjes geeft. Er gaat even een rilling door mijn lichaam heen. Waarvan weet ik niet, maar zelf hou ik het er maar op dat het van walging is. Even plaatst hij zijn kin op mijn schouder. Ik kan zijn gezicht niet zien, maar weer durf ik te wedden dat die grijns er op staat. Maar hij mag niet gaan denken, dat dit te gemakkelijk ging worden, zoals ik net besloten had. Plots plaatst hij weer zijn lippen in mijn nek. Nu merk ik dat hij begint te zuigen. Fijn, een zuigzoen. Maar helaas kan ik niet ontkennen, dat het wat met mijn lichaam doet.
    'Vindt je dat niet fijn?' Natuurlijk niet klootzak! Zijn greep op me is goed, ik kan me niet echt bewegen, laat staan loskrijgen. Ik breng mijn eigen handen naar de zijne toe en leg ze er op. Tegelijkertijd knijp ik in zijn handen, waardoor zijn greep enigzins verslapt en ik me kan omdraaien, om me beter te verweren.
    'Denk maar niet dat ik je het gemakkelijk ga maken.'

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:31 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik kort na haar blik en voor ik jet weet voel ik haar lippen op de mijne, het was raar, anders.. Oke, stop denken. Als ze dan een beweging met haar mond doet waardoor het net lijkt of we aan het tongzoenen zijn en deed het zelfde. Na een tijdje laat ze me dan los en loopt heupwiegend naar Louis, fijn, dan moet ik Harry pakken, maar het moest, dan zouden ze tenminste ons niks meer met elkaar laten doen. Ik loop dan ook heupwiegend naar Harry toe en duw hem eerst langzaam wat naar achteren op het bed en druk dan langzaam kusjes vanaf zijn borstkas omlaag naar zijn lid en duw een zacht kusje op zijn eikel en neem hem dan in mijn mond en doe hetzelfde al Camille, ik zoog hard, draaide er met mijn tong omheen en beet af en toe zachtjes, een van mijn handen streelt de binnenkant van zijn bovenbeen en de andere strelen ruw zijn ballen, ze zouden ons hierna niks meer met elkaar laten doen, hopelijk...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles
    Heupwiegend komt Isabella op me afgelopen en hoe hard ik het ook wil, ik kan er niets tegen inbrengen als ze me op het bed duwt en kusjes op m'n bovenlichaam drukt. Haar mond gaat naar omlaag en bereikt uiteindelijk mijn stijve. Ze drukt er nog een kusje op voor ze hem in haar mond neemt en begint te zuigen. Iets in me weet dat ik me laat omkopen, maar ik kan niets anders doen dan gehoorzamen en genieten. Ik kreun zacht als ze haar tong begint te gebruiken en er daarna zachtjes in bijt. Naast me hoor ik Louis hetzelfde doen, hij vermaakt zich duidelijk ook met Camille. Wanneer ze met haar ene hand de binnenkant van m'n bovenbeen streelt en met haar andere langs m'n ballen gaat, sluit ik m'n ogen en verlaten oncontroleerbare kreunen m'n mond. "Oh, Isabella...meer," hijg ik door de kamer. Ik plaats m'n hand op haar hoofd en duw haar zachtjes dichter naar me toe. Ik voel dat het niet lang meer zal duren voor ik in haar mond zal klaar komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe kreunen oncontroleerbaar zijn mond verlaten en even laat dat me in mijn hoofd lachen. Als ik hem dan hoor kreunen om meer en voel zijn hand dan op mijn hoofd, ik doe dan ook gewillig wat hij zegt en neem dieper in mijn mond en ga sneller en blijf ook doorgaan met mijn handelingen en blijf hard zuigen, mijn tong gebruiken, bijt er af en toe zachtjes, terwijl mijn handen nog zijn ballen en binnenkant van zijn bovenbeen strelen. Ik merk al snel dat dit niet lang meer gaat duren en verhoog dan steeds stapje voor stapje langzaam mijn tempo. Ik open mijn ogen dan langzaam en kijk hem dan omhoog aan terwijl ik druk doorga.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 22:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het is hier stil... Niet leuk.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you