• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [mijn topics]

    Liam Payne
    Ze keerde haar rug naar me toe en zuchtte. Ik rolde zelf met mijn ogen en pakte haar schouder vast. "Brood of bier?" Vroeg ik.
    Tenminste probeerde ik een béétje aardig te zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Ik voelde een hand die mijn schouder vast nam."Brood of bier?" vroeg hij en ik draaide me om om hem aan te kunnen kijken."Brood alsjeblieft."mompel ik dan.Die crakers hadden niet zoveel honger van me gestild daarnet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Volgens mij heb ik compleet over het hoofd gezien dat Zayn gereageerd had.... als er al gereageerd was, gimme a minute)


    We've lived in the shadows for far too long.

    OMG Lieke, ik heb gelezen wat je van plan bent, whaha! You're worst! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nou foei jij. Ik had het expres naar Melissa ge gb't, misschien was pb beter geweest, ahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    OMG Lieke, ik heb gelezen wat je van plan bent, whaha! You're worst! XD]


    [STOUTE JIJ.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Maar ik ga wel even een leuke reactie schrijven. ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Wow, Melissa, lol, je had mij moeten horen lachen, okay. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Toen Louis ook klaargekomen was, ving ik zijn blik en begreep ik meteen waar hij op doelde. Ik knikte grijnzend en stapte uit bed, waarna ik naar de deur liep. Ik vermoedde dat iedereen nog steeds op z'n kamer zat, anders had ik nu wel een probleem gehad. Ik opende namelijk de deur en liep in m'n blootje terug naar mijn eigen kamer. Daar opende ik de deur en stapte snel naar binnen. Camille lag nog precies zo als daarnet en grijnzend liep ik naar haar toe. "I'm back," zei ik met een valse lach om m'n lippen. Ik drukte even kort m'n lippen op de hare, maar trok haar als snel van het bed en fluisterde: "Jij gaat even mee met mij." Zonder nog meer aandacht aan haar te besteden, greep ik haar bij haar arm en liep zo terug naar de deur. Ik liep met haar achter me aan de gang weer door en stapte de kamer van Louis weer binnen. "Hier zijn we," lachte ik met een valse ondertoon in m'n stem. Ze hadden geen idee van wat we van plan waren, wat het nog leuker maakte. Ik trok Camille mee naar het bed en beval haar stil te blijven zitten. Daarna wendde ik me tot Louis en keek hem grinnikend aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Uiteraard had Harry mij begrepen, en niet veel later verdween hij dan ook even de kamer uit. Mijn vinger liet ik richting Isabella's buik glijden, en tekende zo wat figuurtjes. 'Dit vond je niet zo leuk, toch? Het word nog minder leuk...' Met een valse lach op mijn gezicht keek ik haar aan. Voordat Isabella ook maar kon antwoorden, werd de deur open gerukt door Harry, en kwam hij binnen met "zijn" meisje. Ik grijnsde naar hem, en bekeek vervolgens uitbundig het meisje. Dat er ook niet verkeerd uitzag, en precies al helemaal naakt was. Harry trok het meisje mee richting het bed, duwde haar erop en zei dat ze stil moest zijn. Vervolgens keek Harry me aan en grinnikte, ik knikte even naar hem en wendde me tot de twee meisjes. Ik liet mijn blik over hun lichamen glijden, en gelijk voelde ik alweer een stijve opkomen. Ik zette Isabella recht, en duwde haar naast het meisje van Harry neer. 'Kijk... Wat jullie gaan doen is...' Ik keek Harry even aan, grijnsde vervolgens naar de meisjes. 'Ons plezieren. Jullie gaan het doen met zijn tweeën, terwijl wij toekijken.' Ik ging wat onderuit liggen. 'Nou, hup, wij wachten...'

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 22:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Harry en Louis zijn erg^^]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik zucht en open mijn ogen en kijk Louis aan die met zijn vinger figuurtjes maakt op mijn buik. Ik merk dat Harry weg is en zucht dan opgelucht. Eindelijk! Maar na Louis' woorden slik ik even. 'Nog erger..' mompel ik dan zacht. en zie de valse lach rond zijn lippen. Als snel hoor ik dan de deur opengaan en staat Harry er weer, fijn, toch nog niet van hem af en als ik dan goed kijk zie ik dat hij nog een meisje bij zich heeft en frons en kijk dan naar Louis en begon zijn "nog minder leuk" al te begrijpen. Het meisje was ook naakt en Harry ook nog steeds van net en ik sla mijn ogen neer, terwijl Louis haar uitbundig bekeek, ik had niet bepaald veel behoefte om daar naar te kijken. Al snel wordt ze dan ook het bed op geduwd. Voor ik het weet word ik recht gezet door Louis en naast het meisje geplaatst. Als ik dan hoor wat hij zegt worden mijn ogen groot, ze menen dit toch niet?! Ik kijk even naar het meisje en dan weer naar de jongens. 'No way! Je mag al blij zijn met wat ik nu al allemaal heb gedaan.' zeg ik direct. 'Manojo de idiotas.' sis ik dan nog kort in het Spaans en wend mijn hoofd van ze af, dit is echt het hoogtepunt.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 22:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Florianne De Ruiter
    'Nou eigenlijk helemaal niks, ik wou je gewoon pesten omdat je me geslagen had.' Asshole. 'Maar als je meer wil' ging hij verder en maakte een wenkbrauwwiebel, gevolgd door een lach. Best een sexy lach. 'Nee hoor, maar als Harry de kamer inkomt voor je weet je genoeg.' Echt een eikel. Geen flauw idee waarom ik hier was, maar blijkbaar wilde hij geen sex. Want dan was het al lang gebeurd, leek me of in ieder geval had hij me wel gedwongen. Ik stond op, meer om even uit zijn buurt te zijn en wat meer te kunnen nadenken. Met mijn rug naar hem toe keek ik naar de grijze saaie muur. Ik mocht dit niet meer laten gebeuren, dat ik me liet leiden door mijn angst. Angst voor pijn. Ik ging me verzette. Dan maar geen eten. Ik had nu crackers gehad, daar kon ik nog wel even op leven, vooral als ik nog een pakje weg wist te moffelen in mijn zak. Niet dat ik een erg grote zak had. Eigenlijk had ik niet zoveel aan. Daar baalde ik wel heel erg van nu. Een shortje, een topje met een wijde hals, zodat een schouder er uitstak en m'n korte laarsjes. Niet de ideale outfit in een huis vol jongens, want blijkbaar waren er meer dan Niall en de jongen die ik bij binnenkomst had gezien. Maar daar ging ik niet al te veel aandacht aan schenken.
    Ik werd opgeschrikt door een plotseling gezang. Ik zag dat het Niall is, diep in gedachten verzonken. Het klonk aardig goed. Zeg gerust super mooi. Zachtjes mompelde ik de lyrics mee. Abrupt maakte hij er een einde aan en keek me aan.
    'Wil je wat doen?' Verbaasd keek ik hem aan. Vroeg hij nu wat ik wil doen? Het liefst naar buiten ergens heen gaan, zodat ik kon zorgen dat ik wegkom. Maar ik denk niet dat, dat zal lukken. Hmm, maar wat dan.
    'Mag ik wat vragen stellen? Omstebeurt.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    mijn topics want ik vind dit leuk om te lezen, sorry voor het storen


    Shit happens but pee happens a lot more.