• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Yay, iemand die meeleest! Ik ga direct reageren. :')]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    Ik had met plezier geluisterd naar Louis z'n uitleg en had genoten van hun verbaasde gezichten. Toen Isabella zei dat ze nooit zou doen, blikte ik even naar Louis en wendde me toen tot de meisjes. Ik steunde met m'n handen op het bed, terwijl ik me naar hen toe boog en fluisterde: "Ik dacht het wel. En voor mensen die niet willen meewerken hebben we hier vast ook nog wel handboeien liggen," ik liet m'n stem nog wat zakken en zei: "En onthoud, niet meewerken is geen eten." Na die woorden gaf ik Isabella een klap in haar gezicht en siste: "Doe het nu!" M'n geduld begon op te raken en Louis zou nog wel eens gelijk kunnen hebben: je wilde mij niet kwaad zien.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Seaver schreef:
    (Volgens mij heb ik compleet over het hoofd gezien dat Zayn gereageerd had.... als er al gereageerd was, gimme a minute)
    [Ja had met hem gereageerd. Ik weet alleen niet waar hij staat :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wacht wel met reager tot xClove heeft gereageerd! Anders is het ook zo dubbel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Here i am. Ik ga nu een stukje schrijven]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Yeah! Dat was echt zo toevallig! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou

    Vragend keek ik op als Harry de kamer binnenkomt, maar hij sleurt me ruw mee. Als de jongen, Louis, zijn plan heeft uitgelegd kijk ik Harry aan.ᷰ'Dat je meisjes ontvoerd vond ik al ziekelijk, maar als je ze ook nog gaat dwingen om met elkaar te neuken dan ben ik er klaar mee! Dat eten kan me dan geen ene fuck schelen.!' mijn stem schiet omhoog van frustratie. Ik ga ineengedoken op het bed zitten en kijk door mijn wimperharen Harry aan. 'En jij maar zeggen dat je zou proberen om er voor te zorgen dat jij eerst de enige zou zijn.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Met gefronste wenkbrauwen keek ik Harry even aan, had hij dat serieus tegen dat meisje gezegd? Poor girl. Zou ze alleen nog maar meer teleurgesteld worden. Hm. Ik snoof even en richtte me op het meisje. Ik pakte haar stevig bij haar arm vast, maakte haar dat ze me aankeek. 'Dacht je nou echt dat Harry dat meende?' Ik grijnsde gemeen naar haar. 'Hij doet alles zolang hij maar aan z'n trekken komt...' Ik kneep nog wat harder in haar bovenarm. 'En nu gaan jullie doen wat wij vragen! Ik heb geen zin om nog een half uur te wachten,' ik liet het meisje los en ging weer terug tegen de muur aan zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camille Aurora Amadou

    'Ik dacht het dus effe niet!' gil ik boos. Woest been ik de kamer, volledig negerend dat ik naakt ben. Ik ren naar een van de kamers die van binnen op slot kan, en draai die op slot. Snikkend ga ik op het bed zitten, en uit mijn mond komt een woeste schreeuw. Een hele tirade vloekwoorden verlaat mijn mond, en even sla ik mijn hand voor mijn mond. Ik was nu al compleet veranderd, door deze geflipte jongens die me hier vasthielen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik slik als ik Harry hoor praten en voor ik het weet heb ik dan een klap in mijn gezicht en greep meteen met mijn eigen hand naar mijn wang. Het brandde en zal wel weer rood zijn, hoe vaak ben ik nou al geslagen?! Ik kijk Louis even aan, dan weer naar Harry en naar het meisje en zucht. Ik zou nog steeds niks doen hoor, fuck het geen eten, daar doe ik het voor. Ik kijk het meisje aan als ze praat. en knik, ze had gelijk, dit is vreselijk en no way dat we dit neide zouden gaan doen. Na haar anderen woorden kijk ik naar Harry, hij is ook lekker en te vertrouwen. Ik kijk dan naar Louis die het meisje stevig vast pakt en tegen haar begint te praten en ik houd me nu maar een beetje achter en sla mijn ogen neer. Ik kijk op als ik het meisje dan hoor gillen en voor ik het weet rent ze de kamer uit en ik frons even. 'Nu zien jullie wat jullie aanrichten.' sis ik dan. 'Nu blij?' zeg ik dan en kijk ze aan. 'En ik zou het nooit doen, gaan jullie het maar lekker met elkaar doen, Jullie zijn gek!' sis ik dan. Ik was nu zo boos, dat ik niet meer dacht aan de consequenties, ik moest gewoon mijn woede kwijt. 'Stelletje maloten, eikels, ik ben niet lesbisch!' vanalles verlaat mijn mond.

    [Het suckt nogal, maar wist even niks beters..]

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 17:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Ze staat met haar rug naar me toe wat me eigenlijk niet zo bevalt. Op het moment dat ze wat zegt kijkt ze me toch even aan en denk even na. 'Nee, je weet al genoeg over me' zeg ik rustig en sta daarna geluidloos op. Ze was echt zo naïef, ik weet nu zeker dat ze denkt dat ik niks met er wil gaan doen. Tuurlijk wel maar ik nam de tijd, het zou waarschijnlijk ook haar eerste keer zijn. De andere jongens hadden waarschijnlijk het al een keer gedaan maar ja, dat kwam hier nog wel geloof mij maar. Mijn armen sla ik dan vanachter om der heen en druk der dicht tegen me aan terwijl der een lichte grijns op mijn gezicht stond, een beetje pesten was leuk. Een klein beetje bang maken gewoon. Ik plaats mijn lippen even in haar nek om wat tedere kusjes te geven. Mijn greep is zo dat ze niet weg kan maar niet dat het pijnlijk is. Ik haal mijn lippen weer weg van haar nek en plaats mijn kin op haar schouder. Ze was knap maar daarom had ik er ook meegenomen, zeker wel dat ik het nog een keer met haar wou doen. Het zou niet bij een keer blijven. Waarschijnlijk zouden de andere jongens haar misschien ook wel een keer willen proberen net zoals ik af en toe ook wou bij de andere. Zo ging dat gewoon. Mijn lippen raken weer even kort haar nek waar ik even zuig maar al gauw weer stop. 'Vindt je dat niet fijn?' vraag ik met een lichte grijns op mijn gezicht.

    Harry Styles
    Camille begon tegen me te schelden en me te verwijten dat ik gelogen had, maar dat kon me niets schelen. Toen ze even later gillend wegliep, had ik wel een probleem. Ook Isabella begon toen in opstand te komen en ons van alles en nog wat te verwijten. Ik zei nog snel tegen Louis: "Los jij het hier op, dan ga ik achter Camille aan," voor ik naakt de kamer uitliep en vloekend de gang op liep. Ik luisterde aandachtig of ik iets hoorde dat op een aanwijzing leek van waar ze zou kunnen zijn, en niet veel later hoorde ik haar woeste stem. Ik liep naar de deur toe en drukte de klink naar beneden, maar zoals te verwachten was, was de deur op slot. "Camille, doe open. Nu!" schreeuwde ik door het huis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    'Nee!' gil ik. 'Het kan me geen flikker schelen, al moet ik met jullie allemaal tegelijk neuken, maar ik ben niet lesbisch!' Ik laat me huilend achterover op het bed vallen. 'Als je me niet met haar laat neuken doe ik de deur open.' mompel ik. Ik beet op mijn lip en bedacht wat ik kon doen. Ik wist in elk geval een ding zeker: Ik ging het niet met een meisje doen. Er was dan nog een kans dat ze met zn tweeen met mij wilden, maar dat zou ik dan voor lief nemen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Harry verdween de kamer uit, om "zijn" meisje achter na te gaan, die schreeuwend was weggerend. Ik schudde langzaam mijn hoofd heen en weer, net nu ik wel zin had gehad om toe te kijken hoe twee meiden met elkaar seks zouden hebben. Nou ja, hopelijk kreeg Harry haar terug hier heen, en konden we als nog onze wens in vervulling laten gaan. Maar eerst moest ik wat afhandelen met Isabella, die nog steeds in zichzelf allemaal woorden aan het zeggen was. Ik pakte haar bij haar arm vast en trok haar naar me toe, zodat onze gezichten een paar centimeter van elkaar waren. 'Je gaat straks seks hebben met dat meisje! Heb je me begrepen? Wij willen ook wat plezier!' Siste ik, waarna ik mijn tong over haar wang liet glijden. 'Als je het niet doet dan ben je voor een nacht van Harry... Ik denk niet dat je dat wilt.' Ik grijnsde vies naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik zie hoe Harry dan ook al snel de kamer verlaat om achter het meisje aan te gaan en ik zucht. Nog steeds verlaat van alles mijn mond, nog steeds boos, boos om dit alles. Dan plots voel ik een hand rond mijn bovenarm en ben meteen, plots, klap stil. Hij trekt me naar zicht toe totdat onze hoofden weer enkele centimeters van elkaar verwijderd zijn en ik kijk hem recht aan, geen angst in mijn ogen te zien alleen woede, ik was het nu echt zat, dit ging te ver en ik ben hier nog maar net. 'Nee Louis! Dat ga ik niet doen, ik heb jouw en Harry al genoeg "geplezierd", is dat nog niet genoeg?!, Dit is genoeg, ik ga dit niet doen, ik ben niet lesbisch ofzo! Dus NEE, ik ga dit niet doen!'' spreek ik meteen tegen. Ik voel dan zijn tong langs mijn wang glijden en walg even en na zijn volgende woorden kijk ik hem aan, geen enkele emotie in mijn ogen te zien en al helemaal geen angst. 'Je stuurt me maar naar hem toe, ik ben niet bang voor hem, en ook niet voor jouw, je bent gewoon zielig.' sis ik dan in zijn gezicht, de woede nam het over, liet de angst weggaan, niks kon me nu meer schelen, als dit maar ophield. Ik zet dan mijn handen tegen zijn borstkas en duw hem ruw van me weg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp