• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Ik glimlach even en haal mijn schouders op, 'Ik zou me alleen en bang voelen' zeg ik en glimlach zwak terug. Ik trek mijn wenkbrauw op na wat Louis zei, volgens mij sprak die niet helemaal de waarheid maar ja. 'Ach waarom ook niet, ik lust wel wat' glimlach ik en ga zitten op een stoel. Ik voel wat met me voeten, maar het is niet de tafelpoot, dat is harder en zit niet daar. Fronzend kijk ik onder de tafel en zie ineens een meisje zitten, wacht! dat was Lou zijn meisje. 'Lou ben je gek!'roep ik uit en kijk hem aan Daarom is die ook weggelopen, maar ze kon hier toch niet zijn. Dit viel toch hartstikke op dat zei ook nog weg was. Dit was gevaarlijk gewoon.

    Isabella "Bella" Adoncia Rodalia Zaviera
    Nee, Louis de sukkel! Hij moet hem niet hier aan de tafel laten zitten, want ik zit eronder en het kan niet anders dan dat hij me opvalt en dan hebben we een probleem! Ik merk dan hoe de jongen naar de tafel loopt en ik slik even als hij dan gaat zitten. Ik probeer nog wanhopig wat naar achter te schuiven of me kleiner te maken zodat hij me in iedergeval niet kan aanraken of zien, maar zonder veel baat. Ik merk hoe hij plaats neemt en zijn voet tegen me aanzit, wat niet al te fijn is kan ik je zeggen. Ik zie dan plots zijn gezicht fronsend onder de tafel kijken voor me neus en schrik even, hij had me gezien! Ik hoor hem ook meteen uitvallen tegen Louis en slik, ik kruip dan ook wat meer naar Louis kant van de tafel. Wat nu?! ik wil niet terug en Louis volgensmij ook niet!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 0:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Helaas was Isabella niet ver genoeg onder de tafel gekropen, waardoor Niall haar doorhad. Ik beet op mijn lip, keek hem aan en knikte langzaam. 'Ik weet het wel. Maar ik wilden het gewoon niet meer en dan ik diegene die ik heb ''ontvoerd'' toch niet daar achter laten, of wel? Had jij hetzelfde gedaan in mijn situatie?' Ook al had Isabella mij zo'n beetje overgehaald om het te doen, dat bleef een geheimpje tussen mij en Isabella. Niall hoefde dan ook weer niet alles te weten. Het was al erg genoeg dat hij hier nu zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dinaggo, jij zou toch ook tijdelijk de Harry's doen? ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oh, echt? Ik dacht dat ik toen nee had gezegd omdat ik niet wilden in de twee zelfde situatie's... Maar Melissa's -230710- haar examens zijn afgelopen, dus ze kan het in prin cipe weer zelf doen. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oh, okay ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Ik merk dat het meisje nogal schikt en wegkruipt. Ik kijk naar Louis terwijl die wat verteld en ik bijt even op mijn lip. Nadenkend kijk ik Louis aan en knik daarna langzaam. ' Ja je hebt wel gelijk' zeg ik en glimlach zwakjes. 'En jij' zeg ik terwijl ik me weer onder de tafel buig. 'Mag wel onder de tafel vandaan komen hoor' vervolg ik daarna lachend. 'Maar wat als de jongens je komen zoeken Lou?'

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar Niall. Ik wist wel dat hij het zou "accepteren", hij bleef er meestal nog wel redelijk onder. 'Ik heb altijd gelijk, dat weet je nu toch.' Grinnikte ik, met een iets te groot ego, waarna Niall tegen Isabella zei dat ze onder de tafel vandaan moest komen. Oh ja. Ik schudde mijn hoofd heen en weer. 'Ik weet het niet, Ni, echt niet. Maar ik verstop me gewoon als ze komen of iets in die richting. Zolang ik maar niet terug hoef is het goed. Het doet me echt goed om weer eens normaal in de "vrije" wereld te zijn...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rodalia Zaviera
    Ik de jongen dan weer en kruip dan twijfelend onder de tafel uit en ga op de stoel baast Louis zitten en kijk naar de jongen Niall en ook naar Louis. Ik hoor mijn maag dan knorren en kijk even naar Louis. 'Zou ik wel nog wat mogen eten.' mompel ik dan, ik begon nu echt vreselijke honger te krijgen, omdat ik zo lang niet meer gegeten heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Isabella kwam onder de tafel vandaan en direct na haar woorden knikte ik uitbundig. 'Natuurlijk mag je dat! Ga maar tegenover Niall ziitten.' Ik glimlachte naar haar en liep naar de keuken om een derde bord erbij te pakken en ging aan het uiteinde van de tafel zitten en schepte opnieuw wat pasta op, oh, ik pakte snel nog wat bestek en een glas water. 'Eet smakelijk,' glimlachte ik. Hopend dat we deze keer wel echt konden eten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    'Dat heb je inderdaad' zeg ik lachend, hij heeft echt vaak gelijk. Ik knik even terwijl ik Louis aankijk, 'Je zult je hier niet elke keer kunnen verstoppen aangezien je niet weer wanneer ze komen' zeg ik en bijt even op mijn lip opzoek naar een oplossing voor Louis. 'Als Harry merkt dat je weg bent wordt die gek' zeg ik daarna zacht en kijk Louis aan. 'Misschien is het een idee om tijdelijk in een ander huis te gaan of zo?' vraag ik en kijk Louis aan. Ik glimlach naar het meisje wat onder de tafel uitkomt en vraagt of ze mag eten. Ondertussen voel ik mijn maag knorren en als Louis naar de keuken loopt en weer terug komt begin ik te eten. 'Eet smakkelijk' zeg ik ondertussen gauw en eet veder.

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een zucht en knikte. 'Ik weet het. Harry is ook de enige waar ik echt "bang" voor zou moeten zijn. Jullie blijven opzich nog wel redelijk, nou ja, Zayn kan ook wel kwaad worden.' Totdat ik een geweldig idee kreeg. 'Wil je hier blijven? Isabella vind het vast niet erg en jij doet niets.' Grinnik ik. 'Behalve eten...' Waarna ik naar zijn bord wees en zelf uiteindelijk ook begon met eten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    'Ja die twee vooral, Liam zou het ook nog wel begrijpen' zeg ik met een glimlach en kijk hem daarna een beetje verbaast aan. 'Ja is goed, maar wat ben je van plan? en hoelang ben je weg dan?' vraag ik en kijk Louis aan. Wat zou die nou weer van plan zijn. Ik grinnik even en knik. 'Eten doe ik wel ja, dat is gewoon lekker' zeg ik met een glimlach en eet daarna ook weer veder.

    Louis Tomlinson.
    'Inderdaad.' Glimlachte ik, waarna ik mijn blik op Isabella richte. 'En vind je m'n eten een beetje lekker?' Ik grinnikte en keek Niall weer aan na zijn woorden. 'Ik wil gewoon niet meer terug. Ik blijf hier zolang als ik wil, het is tenslotte mijn appartement.' Ik knikte er maar een beetje lutteloos bij. 'Weet ik, toch. Dan moeten we maar wat extra eten halen als jij hier blijft,' zei ik pesterig.
    [Volgens mij is deze bijna vol... Ik maak al wel vast nieuwe. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Ik knik even als hij dat zegt, 'Ja je hebt gelijk, ik hoop dat ze niet komen zoeken' mompel ik, ik was wel blij dat ik daar eindelijk weg was. Mijn meisje zat daar nu nog wel alleen maar ja, daar kwamen de jongens ook wel snel achter en ik hoop dat Liam er wel een klein beetje verzorgt en eten geeft. Ik kijk Louis aan en grinnik, 'Sorry eten is gewoon lekker' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Maar ik haal wel een keer wat, ik weet wat ik nodig heb' zeg ik lachend en kijk Louis aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt