• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm sorry Ellie <3}

    Leslie Day
    Nick weet niet wat te denken. wat ik volkomen begrijp. Zelf wist ik het ook een hele tijd niet. 'Je hebt tijd nodig om het te verwerken,' zeg ik zacht tegen hem. 'Dat heeft bij mij zo ongeveer 13 jaar geduurd, ik was er nogal kapot van.' Want toendertijd was ik echt nog smoorverliefd op Nick, ondanks dat ik bij hem weg was gegaan. 'Maar je hebt Hayden, dus ze zal je vast wel steunen.' En ik glimlach kleintjes naar hem. 'Hoewel ik me afvraag of je wel aan haar zou moeten vertellen dat we samen een k-' mijn stem hapert. Nick en ik hebben samen een kind, weliswaar dood, maar het is wel van ons samen. 'Zie maar wat je doet.' Zo maak ik het af. 'Wil je nu wel wat te drinken?' vraag ik aan hem.


    [Gosh, ik wil een column schrijven voor die wedstrijd. Alleen mijn column faalt zó erg >_<

    Voor degene die willen lezen en je gemene mening erover te geven >_< :


    Linkshandige, laat je niet onderdrukken!
    Elke keer als ik weer iets moet opschrijven denk ik terug aan een artikel dat ik eens heb gelezen. Het ging over linkshandige en de onderdrukking van ze. Het is algemeen bekend dat er meer rechtshandige dan linkshandige zijn. Als voorbeeld mijn brugklas, er waren maar twee linkshandige. Vroeger werd je geslagen als je linkshandig was, alsof je er met opzet voor koos! En dat terwijl het genetisch bepaald is en je er zelf niets aan kan doen. Het is iets wat gebeurt. Vroeger gebruikten mensen een penseel en inkt die afgeeft, begrijpelijk dat het dan onhandig is als je met je hand door de inkt heen gaat. Je handpalm wordt dan helemaal blauw of zwart en de tekst onleesbaar. Maar om ze er dan voor te straffen? In het artikel werd ook gewezen op dingen van vroeger, producten in het dagelijks leven. Bijvoorbeeld een schaar, die was er vroeger alleen voor rechtshandige. En de hedendaagse blikopener, ook deze is rechtshandig. Het klinkt misschien raar, maar als protest nadat ik dat artikel gelezen had ben ik van rechts naar links gaan schrijven met al mijn schoolwerk. Wel vermeld ik er even bij dat ik toen een puberale dertien jarige was. Mijn Nederlands lerares lachte het weg, maar zelf zat ik er echt over na te denken. Allerlei ideeën en acties kwamen in me op om de linkshandige populairder te maken! Helaas was dat er nooit van gekomen en bleef ik gewoon stilletjes er af en toe aan denken. Nog zoiets is de levensverwachting van mensen, linkshandige schijnen eerder dood te gaan. Zijn wij genetisch zo afwijkend? De vraag of we ook daadwerkelijk eerder dood gaan is me een raadsel, want om het nou helemaal uit te gaan zoeken op internet.. Maar goed. Er zijn tegenwoordig natuurlijk wel scharen voor linkshandige, en velen schrijven niet meer met inkt. Maar zelfs dan worden we nog geconfronteerd met uitdrukkingen. Zoals twee linkerhanden hebben, omdat je onhandig bent. Als je het mij vraagt dan zijn linkshandige in de meerderheid.
    Oké, eerlijk toegegeven. Als ik dat artikel destijds niet gelezen zou hebben, dan zou ik er nu niet zo over nagedacht hebben, maar daar zijn artikels voor, niet waar? Om je een andere inkijk op dingen te geven. Dit soort artikels doen mij altijd de ogen openen en zet me wel degelijk tot nadenken. Nu vraag ik me af, zijn er ook nadelen op dat gebied voor rechtshandige? Zelf kan ik ze namelijk niet bedenken. De linkshandige zijn in mijn ogen een onderdrukt volk (om het even heel erg overdreven en dramatisch te zeggen).


    En ik zit op de 430 woorden en moet rond de 500 zijn >_< dus dan moet ik nóg meer onzin schrijven >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik neem afscheid na een goed gesprek, van Damien en Ashley. Ik zucht en laat me terug thuis verschijnen. Ik zie Nick zitten bij Leslie en zucht zachtjes. 'Ik ben boven.' mompel ik en loop de trappen op. Ik weet niet precies wat te doen maar Ashley heeft me duidelijk gemaakt dat vluchten als je kwaad bent of gekwetst niets uithaalt en ik voortaan moet blijven in het huis. Ik bijt zachtjes terug op de binnenkant van mijn wang en kijk naar de kamer. Ik zucht en laat me dan op de zetel vallen die er staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {I like it, ik ben zelf ook links en heb nog een soort kleine kracht dat een keer bij de leeuwardenkrant zat helemaal over linkshandigen. Ik ben er zelf trots op dat ik linkshandig ben. Al ben ik toch al anders dan de rest, -te veel fantasie XD- Iedere keer als ik teken onder de les ofzo kun je daarna zien dat ik getekent heb aangezien mijn hand dan helemaal zwart is.}

    Nick
    'Ja, dat gaat vast goed. Hayden is aardig en lief maar blijft een mens, die trouwens denkt dat alle demonen slecht zijn als ze zal leven' Andwoord ik, en heb er spijt van nadat ik het gezecht heb, mijn gedachten waren altijd alleen maar voor mezelf. Ik was ook erg op mezelf, zo zat ik gewoon in elkaar. Jake was naar boven gelopen na dat te hebben meegedeelt en gelukkig voordat ik het vertelt had. 'Hoewel ik me afvraag of je wel aan haar zou moeten vertellen dat we samen een k-' Ze maakt haar zin niet af maar sluit het af met 'Zie maar wat je doet' en vervolgens vraagt of ik wat wil drinken. 'Jawel, maar niet zoveel uit wat'

    {Kan het kind niet gewoon leven? Dat niemand er van af weet, maar wel mensen wisten dat Leslie een demon was ofzo en daarom gezecht hebben dat het kind dood is... *Smiles*}

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 15:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lolol. (: BOE!


    kindness is never a burden.

    [IK BEN OOK LINKSHANDIG :3 BOX ELLIE 8)]

    Leslie Day
    Jake is er ineens weer en ik kijk naar Jake. Wat moet hij hier wel niet van denken? Gelukkig heeft hij niets van het gesprek opgevangen. Hij zegt of eigenlijk mompelt dat hij boven is en ik knik. Nick praat dan en ik kijk hem aan. Ik glimlach een beetje als hij zegt dat Hayden aardig en lief is. Ik moet haar gewoon een kans geven, ik zal niet meer jaloers zijn. 'Ze zal nog wel tot inkeer komen Nick, als je het haar verteld. Ik heb het toch ook goed opgevat? En kijk me nu,' zeg ik dan met een bemoedigende glimlach. Nick wil wat drinken ik hoor zijn telefoon dan een geluidje maken. Vast een sms. Ik sta op en loop richting de keuken.

    Hayden Fitch
    Ik word wakker met een glimlach op mijn gezicht en draai me op mijn zij. Ik zie dan dat Nick er niet is en verbaasd kom ik overeind. Hij zou het toch wel zeggen als hij alvast ging eten ofzo. Ik pak mijn mobiel erbij en stuur een sms naar Nick. Hi Nick, waar ben je? Ik ben wakker, maar je bent er niet. X, houvanjou.

    [Weet je Ellie, dat klinkt als een goed idee. Maar wat dan? Dat is net zoals Damon die erachter komt dat Katherine niet in de tombe zit :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I wondered of ik nog ergens op moest reageren? (:


    kindness is never a burden.

    Nick
    'Ze zal nog wel tot inkeer komen Nick, als je het haar verteld. Ik heb het toch ook goed opgevat? En kijk me nu' Zegt ze met een bemoedegende glimlach. 'Voor zover ik weet hielt jij eerst stug vol dat je gek was' Zeg ik voordat ze de keuken in is gelopen, ze zou het toch wel horen. Ik pak mijn telefoon aangezien ik een sms'je krijg. En ik zie dat het van Hayden is die vraagt waar ik ben, 'Hi, lekker geslapen? Ik ben even weg, was iets belangrijks en ik wou jou niet wakker maken. Ik ben zo terug X Nick.'


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [IK BEN OOK LINKSHANDIG :3 BOX ELLIE 8)]

    Leslie Day
    Jake is er ineens weer en ik kijk naar Jake. Wat moet hij hier wel niet van denken? Gelukkig heeft hij niets van het gesprek opgevangen. Hij zegt of eigenlijk mompelt dat hij boven is en ik knik. Nick praat dan en ik kijk hem aan. Ik glimlach een beetje als hij zegt dat Hayden aardig en lief is. Ik moet haar gewoon een kans geven, ik zal niet meer jaloers zijn. 'Ze zal nog wel tot inkeer komen Nick, als je het haar verteld. Ik heb het toch ook goed opgevat? En kijk me nu,' zeg ik dan met een bemoedigende glimlach. Nick wil wat drinken ik hoor zijn telefoon dan een geluidje maken. Vast een sms. Ik sta op en loop richting de keuken.

    Hayden Fitch
    Ik word wakker met een glimlach op mijn gezicht en draai me op mijn zij. Ik zie dan dat Nick er niet is en verbaasd kom ik overeind. Hij zou het toch wel zeggen als hij alvast ging eten ofzo. Ik pak mijn mobiel erbij en stuur een sms naar Nick. Hi Nick, waar ben je? Ik ben wakker, maar je bent er niet. X, houvanjou.

    [Weet je Ellie, dat klinkt als een goed idee. Maar wat dan? Dat is net zoals Damon die erachter komt dat Katherine niet in de tombe zit :3]


    {Awesome :3

    Nee, wanneer Damon erachterkomt dat Katherina er niet is, is hij teleurgestelt en boos.. En aangezien ik denk dat je het niet verder hebt gezien zal ik de rest niet zeggen.
    Als Nick erachtkomt dat hij een kind heeft en dat die toch nog leeft, zal hij verbaast zijn niet teleurgestelt. En dan zou Leslie al zwanger kunnen zijn van de baby van Jake :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Oke dat is waar.. Maar hé, ik ben nu toch ook een demon. 'Hayden is mij niet, dus wellicht reageert ze wel positief,' zeg ik vanuit de keuken. Ik weet dat hij me zal horen. En ook dat Jake me wellicht kan horen... hoewel ik dat betwijfel met alle muren ertussen. 'En hoezo denkt ze dat alle demonen slechts zijn als ze ook denkt dat ze niet bestaan?' vraag ik dan aan Nick. Ik schenk voor hem whisky in en voor mezelf pak ik gewoon water. Ik loop ermee terug en geef het aan hem. 'Hayden zeker die je smste?' zeg ik dan. 'Als je wilt mag je teruggaan naar haar hoor.' de reden waarom ik denk dat het Hayden is.. is omdat Nick gewoon niet zo van contact houdt met anderen.

    Hayden Fitch
    Ik krijg een sms terug van Nick en glimlach. Ja, ik heb lekker geslapen. Jij ook? En kom maar snel terug hihi (; tot zo x. Het is maar een grapje dat hij snel moet terugkomen. Dat is zijn eigen keuze natuurlijk, hoewel ik me wel afvraag wat er zo belangrijk is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5TYLE5 schreef:
    I wondered of ik nog ergens op moest reageren? (:


    HOOIIIIII CCCCCCCCCCCCC:

    Volgens mij op iets van Amparo, lang lang geleden :3

    en het kerstbal is geweest >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {Awesome :3

    Nee, wanneer Damon erachterkomt dat Katherina er niet is, is hij teleurgestelt en boos.. En aangezien ik denk dat je het niet verder hebt gezien zal ik de rest niet zeggen.
    Als Nick erachtkomt dat hij een kind heeft en dat die toch nog leeft, zal hij verbaast zijn niet teleurgestelt. En dan zou Leslie al zwanger kunnen zijn van de baby van Jake :3}


    Ik ben nu bij aflevering 16 ^^ dus nee, ik weet het nog niet verder :3 ik heb koude handen..Hm.

    En en en hoe komt hij er dan achter? Dat is onmogelijk >_< En het blijft toch zielig voor Jake :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik ben nu bij aflevering 16 ^^ dus nee, ik weet het nog niet verder :3 ik heb koude handen..Hm.

    En en en hoe komt hij er dan achter? Dat is onmogelijk >_< En het blijft toch zielig voor Jake :3


    {Weet ik veel.. Het was gewoon een idee.. JAKE WILL STILL LIVE. Het kind zal gewoon doorgaan met zijn of haar leven en Leslie zal nog een kind krijgen met Jake. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kan je Nick zo weg laten gaan btw? >_< want Les moet het Jake vertellen :Y)

    En we wachten eerst wel af hoe hij daarop reageert, en dan kunnen we altijd nog kijken naar dat idee :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [het is wel een leuk idee ma dan moet ze wel al zwanger zijn... xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Gisteravond naar een film geweest over demonen, ik heb het haar gevraagt' Andwoord ik simpelweg waarna ik het glas wisky van haar aanneem, jup. Wisky op een morgen, maar veel maakt het niet uit. 'Nee, ik blijf nog even, ik laat je zo wel alleen zodat je gezellig met Jake kan praten.' Andwoord ik, ergens wel benieuwt wat zijn reactie erop zou zijn.. en jammer dat ik dat niet zou kunnen horen.


    Don't be like the rest of them, darling