• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    HOOIIIIII CCCCCCCCCCCCC:

    Volgens mij op iets van Amparo, lang lang geleden :3

    en het kerstbal is geweest >_<


    Hoiio.
    Maartje huh. Van 2 maanden geleden zeker? ;D Ik ga vanavond wel gewoon wat random posten.
    That's a pitty. ):


    kindness is never a burden.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Gisteravond naar een film geweest over demonen, ik heb het haar gevraagt' Andwoord ik simpelweg waarna ik het glas wisky van haar aanneem, jup. Wisky op een morgen, maar veel maakt het niet uit. 'Nee, ik blijf nog even, ik laat je zo wel alleen zodat je gezellig met Jake kan praten.' Andwoord ik, ergens wel benieuwt wat zijn reactie erop zou zijn.. en jammer dat ik dat niet zou kunnen horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [het is wel een leuk idee ma dan moet ze wel al zwanger zijn... xd]



    [OKAAAYYY C: dan doen we dat ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Demonenfilm... Daar heb ik wel wat over gehoord ja, maar zelf heb ik de film niet gezien. 'Kom op Nick, dat zijn films. Dat is niet hoe de echte demonen zijn. Dat weet je zelf toch ook wel?' Zeg ik dan tegen hem. Ik probeer zowaar aardig te zijn voor hun relatie. Want ik weet nog wel dat ik het in eerste instantie ook niet geloofde en dacht dat ik gek was geworden. Maar ik was zo erg verliefd dat ik Nick wel ging geloven. Nick zegt dan dat hij nog even blijft, maar wel zo gaat. Zodat ik daarna met Jake kan praten. Ik kijk nick aan. Ik vernauw even licht mijn ogen. 'Dat ik geen gedachten daadwerkelijk kan lezen betekent niet dat ik niet weet dat je het jammer vindt dat je het gesprek niet kan horen.' Kom op zeg, Jake zal er wellicht kapot van zijn. Dat wil ik niet, en dan wil Nick het gesprek horen? Tenminste, dat denk ik. Aan zijn blik te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik drink mijn wiskey op en zet het op het kleine tafeltje, 'Dat is gewoon omdat je me goed kent' Andwoord ik, 'En daarbij, mag ik er nieuwschierig naar zijn. Al heb ik nog een vraag voordat ik weg ga' zeg ik 'Als.. Weet je ook of het een jongen of een meisje is?' Vraag ik dan en sta op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick zijn whisky is al snel op, maar ik doe wat langer met mijn water. Ik ben niet zo dorstig, ik heb het eigenlijk uit automatisme gepakt. 'Ja je mag er best nieuwsgierig naar zijn, maar.. Laat maar zitten ook.' Het heeft toch geen zin. Nick wil nog wat vragen en ik kijk hem aan. Het geslacht.. 'Het was een jongen,' zeg ik dan tegen Nick. Nick die zegt is, maar ik gebruik was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dankje' Zeg ik waarna ik verdwijn en verschijn voor school en naar binnen loop, eigelijk totaal in gedachten, gedachten die ik gewoon weg moest drukken. Ze was zwanger geweest, en ik had er niets van geweten. Ze was daarin helemaal alleen geweest. En ik denk dat ik dat zelfs toen erg zou vinden. Ik loop de kamer in en weet toch een glimlach op mijn gezicht te krijgen voor Hayden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick verdwijnt en ik zucht een keer. Eentje gehad, die het nog redelijk had opgevangen, nog eentje te gaan. Met voorzichtige passen loop ik naar boven richting Jake. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten. Geen idee hoe Jake zal reageren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Coldplay galmt door de kamer. Fix you. Ja ik weet niet wat te doen en ik moet toch iets doen?
    Leslie komt de kamer in en ik glimlach even lichtjes naar haar. Ik weet niet wat te denken over onze kleine ruzie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor de muziek en herken het nummer gelijk. Het is een goed nummer van Coldplay. Maar voordat ik iets aan Jake vraag of de muziek uit mag zet ik die gewoon uit. 'Ik moet met je praten Jake,' zeg ik dan tegen hem. Gewoon serieus, geen grapjes of wat dan ook. Het is tijd voor de waarheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga recht zitten en kijk haar afwachtend aan. Ik bijt zachtjes op mijn lip door de serieuze stem en voel nu al dat ik dit liever niet wil horen.
    Maar als het belangrijk voor haar is... dan blijf ik luisteren zelf al is het omdat ze het wil uitmaken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop naar het bed toe en ga erop zitten. Ik pak Jake's handen beet en kijk hem aan. Ik zie hoe hij op zijn lip bijt, waarschijnlijk door mijn toon. Ik zucht een keer onhoorbaar en kijk Jake aan. 'Ik wil, voordat ik begin, je zeggen dat ik van je hou Jake. En dat niets dat kan veranderen. Dat je de enige voor mij bent. Oké?' Zeg ik tegen hem. 'Dan eerst een vraag, denk je dat ik geen kinderen met je wil krijgen?' Zo lijkt het namelijk in mijn ogen, dat hij dat denkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja, het is toch zo?' mijn stem breekt op het einde een beetje en ik kijk haar aan. Ik snap niet waar ze heen wil met die vraag. Het bevestigen? Ik weet het al dus die bevestiging is voor niets nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij denkt het dus echt, en ik krijg een brok in mijn keel om dat feit en om het feit dat zijn stem lichtelijk brak. 'Natuurlijk wil ik wel kinderen met je,' zeg ik zachtjes. 'Ik wil een gezin met jou, want ik houd van je Jake. En ik wil verder met je voor de rest van mijn leven.' Oké, dat is eruit. En nu verwacht ik de vraag waarom ik er dan zo moeilijk over doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik snap het nu helemaal niet meer. Ik pak haar handen vast en knijp er zachtjes in.
    'Maar wat is er dan?' zeg ik en het onbegrip staat in mijn ogen te lezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'