• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik kijk haar met samengeknepen ogen aan. Dat laatste was over de lijn. 'Misschien moet je dat maar doen, trouwens ik kuste Abbigail omdat die mongool jouw kuste. En ik heb er spijt van maar jij blijkbaar niet.' Ik stamp te kamer terug uit en loop verder met een van woede en verdriet vertrokken gezicht. Ik gooi de deur van het lokaal met een harde klap open en loop naar mijn bureau. Alle planningen die ik gemaakt voor ons 2 maanden samenzijn gooi ik met een harde klap tegen de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Daarom zei ik het ook lieverd.' glimlach ik en begin te eten. Ik probeer het gesprek van daarnet uit mijn hoofd te bannen en pak over de tafel voorzichtig haar hand vast. Ik druk er een kus op en eet verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Elenore Woods
    Een traan gleed over Vanessa's gezicht toen Samuel de deur van het lokaal hard dichtgooide. Haar gezicht vertrok even door de klap en ze sloot haar ogen. Alle leuke moment met Sam flitsten voorbij terwijl Vans tegen de muur ineen zakte als een hoopje afval. Zonder het rechtstreeks te zeggen had Sam het uitgemaakt met Vans en het suckte like hell.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik zit met mijn handen in mijn haar op mijn stoel en tranen rollen over mijn wangen. Het liefst ren ik terug, smeek haar om me terug te nemen maar het werkt zo niet. We hebben elkaar bedrogen. Zij omdat het blijkbaar van haar verwacht werd, ik uit jaloezie. Ik snik zachtjes en sta recht om alle blaren terug te verzamelen. Ik sluit mijn ogen. Ik kan hier niet werken. Niet meer. Alle leuke dingen aan deze job zijn weg want ze hadden allemaal met Vans te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Dat. Is. Echt. Zo. Lief.

    Maar ik heb gezegd dat het een jongetje is...
    Zullen we het naar een meisje veranderen? :3


    {Hmm.. Moeilijk.. Maar het kind, hoe werkt dat, die is niet jong meer dan toch? Maar volgensmij wel een demon. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa raapte zich terug samen en veegde de tranen van haar gezicht. Het was haar hetzelfde overkomen met Xav en als Sam het zo nodig wilde uitmaken was dat zijn probleem. Ze ging doen alsof het haar allemaal niet kon schelen en meer zelfs. Vans vond het een prachtig idee Dave Dallas met een bezoekje te eren.

    |


    Look @ my pretty Dave. Aren't you jealous, Sam? |


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Daarom zei ik het ook lieverd.' glimlach ik en begin te eten. Ik probeer het gesprek van daarnet uit mijn hoofd te bannen en pak over de tafel voorzichtig haar hand vast. Ik druk er een kus op en eet verder.


    Leslie Day
    Jake begint te eten en ik begin er ook maar aan. 'Hm, het is eerlijk,' zeg ik dan glimlachend. Ik zie hoe Jake voorzichtig mijn hand. 'Dat ik een miskraam heb gehad lang geleden betekent niet dat je nu zo voorzichtig hoeft te zijn lief,' zeg ik dan met een glimlach. Want zo zie ik het, gewoon normaal doorgaan. 'Maar ik vind het wel lief van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel G.
    Ik loop het lokaal weer uit en zie Vans richting de kamer van die Dave lopen. Ik bijt mijn tanden hard op elkaar en loop naar het bureau van de directrice, haar negerend als ik haar voorbij loop. 'Samuel, Is er iets?' vraagt ze als ik binnenkom. 'Ik wil mijn ontslag indienen.' zeg ik en het kan me niet schelen dat de hele gang het kan horen. 'Uw ontslag?' zegt ze aarzelend en ik voel dat ze gaat zeggen dat het niet kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik ben altijd voorzichtig, niet gemerkt?' grinnik ik zachtjes. Ik ben gewoon beschermend tegenover haar. Ik buig over de tafel en kus haar lippen liefdevol voor ik weer g zitten en verder eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Douchen & Huiswerk}


    Don't be like the rest of them, darling

    |Het is een directeur, zusje. Hij noemt meneer Brown. |
    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa wilde net op de deur van Daves kamer kloppen toen Samuel dezelfde gang inkwam. Vans rolde geërgerd met haar ogen. Stalkte hij haar of wat? Maar hij liep niet naar haar toe. Hij liep naar het bureel van meneer Brown. Vans was best nieuwsgierig naar wat hij ging zeggen. Misschien wel over hun verhouding! Dave kon wachten. Vanessa trippelde naar de deur van de directeurs bureau en zette haar oor tegen de gesloten deur. "Ik wil mijn ontslag indienen." hoorde Vans Samuel heel luid zeggen. Haar ogen werden groot en haar mond viel voor een stukje open. "You've got to be kidding me," mompelde Sam en hoorde toen de stem van Dave achter haar. "Vanessa? Wat doe je?"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Ik ben altijd voorzichtig, niet gemerkt?' grinnik ik zachtjes. Ik ben gewoon beschermend tegenover haar. Ik buig over de tafel en kus haar lippen liefdevol voor ik weer g zitten en verder eten.


    Leslie Day
    'Jawel, maar niet met mijn hand vastpakken,' zeg ik lachend. Hij buigt zich voorover en ik kom hem tegemoet en hij kust me liefdevol. Ik glimlach en drink dan wat. Ik eet verder. 'Er zit liefde in het eten,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel G.
    Ik draai me om als ik iemand 'Vanessa? Wat doe je?' hoor zeggen en staar recht in de ogen van Vans waardoor mijn hart weer een tel overslaat en de drang om te smeken groter word. ik slik en draai me weer naar de directeur. 'Sorry Samuel, maar je moet dit jaar nog uitwerken, we hebben een contract.' Vervloek dat contract. Ik knarsetand. 'We praten hier na nieuwjaar wel opnieuw over als je nog altijd wil opstappen, kan je gaan.' Ik knik en loop het kantoor weer uit. Even wil ik iets tegen Vanessa zeggen. Zeggen dat ik het niet zo bedoelde maar dan zie ik hem staan. Dave Fucking Dalles. Ik draai me om en voel dat ik elk moment kan instorten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Dat komt omdat ik zoveel van je hou.' glimlach ik en eet weer verder. 'En wees gerust het word een normale massage.' De uitwerking van de speciale opwindende is best grappig maar niet wat we nu nodig hebben. Het zou erg zijn na wat ze me verteld heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa staarde recht in de ogen van Samuel waardoor ze meteen weer verliefd werd. Ze kreeg de behoefte hem te kussen maar gelukkig draaide Sam hem toen net om. Ook Vans draaide zich om naar Dave," Ik -uh. Geen idee." mompelde ze maar liep met een glimlach naar hem toe en drukte een kus op zijn mondhoek, hopend dat Sam het zou zien. "Ik was net naar je opzoek." Dave grijnsde en sloeg zijn armen om Vanessa's middel heen. "Oh ja? Waarom dan?" Vanessa lachte,"Ik wilde je vertellen dat ik het echt leuk vond op het Winterbal en dat we dat meer zouden moeten doen." Ze knipperde verleidelijk met haar ogen. Misschien overdreven maar Dave smolt helemaal en Sam zou ontploffen van jaloezie.


    kindness is never a burden.