• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    "ow dus we doen triootje vanavond" zeg ik droog en hinkel weer naar Niall toe.
    Dan kan ik mijn lach niet meer inhouden en begin ik hard te lachen, misschien was het wat vreemd als je opgesloten zit, net halfdood was en vanavond waarschijnlijk weer dood bent en zit te lachen maar ik had mijn vrienden gemist. We waren allemaal ontzettend veranderd door de verliezen die we hebben gemaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haah ik kon het ook niet meer laten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Heeft Louis zin in een threesome?' vraagt Niall terwijl hij lachend met zijn wenkbrauwen begint te wiebelen.
    'Ja altijd hé' zeg ik lachend. 'Stoute Niall denk je dan meteen aan een threesome als er een feestje is?' zeg ik plagerig.
    'Ow dus we doen een triootje vanavond?' zegt Liam droog waarna hij terug naar Niall hinkt.
    'Nou ja zeg ik had het alleen maar over een feestje en jullie denken meteen aan een trio viezeriken' zeg ik zo serieus en streng mogelijk, maar begin na een tijdje toch te lachen.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    "ow ga me niet zeggen dat je wat anders ging bedoelen" lachend kijk hem aan.
    "nee wie is heir de wortel gek" ik steek mijn tong even uit en grinnik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    'Nou ja zeg ik had het alleen maar over een feestje en jullie denken meteen aan een trio viezeriken' probeert Louis serieus te klinken.
    Ik begin luid te lachen. "Doe nu maar niet alsof je geen zin had in een threesome. Wij zijn onweerstaanbaar," lach ik.
    Liam komt weer naast me zitten en ik sla meteen mijn armen rond zijn middel en begraaf mijn hoofd in zijn nek.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik grinnik even en sla mijn armen om Niall heen.
    "vooral jij bent onweerstaanbaar" fluister ik zwoel in zijn oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Maar ik ben het onweerstaanbaarst!' schreeuwde ik blij. 'En wat hebben wortelen nou hier mee te maken?' vroeg ik met een lach toen Liam zijn tong uit stak. Je zou zo vergeten dat we in een kille en koude oorlog zaten. Het was best gezellig zo, al miste ik de andere wel erg. Zouden ze nog leven?


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Lachend kijk ik Lou aan "hellaas voor jou maar ik vind Niall onze mooie kleine blonde Ier het knapste" ik grinnik even en druk een zoen op Niall zijn schattig neusje.
    "maar niet huilen Lou jij bent ook mooi en lief" knipoog ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Het voelt alsof ik al het gevoel in mijn ledematen kwijtraak wanneer ik Liams zwoele stem hoor.
    Ik begin kusjes te zetten in zijn nek. "Heb jij jezelf al eens bekeken? Ik smelt hier haast van je," grinnik als ik kusjes blijf zetten.
    "hellaas voor jou maar ik vind Niall onze mooie kleine blonde Ier het knapste" Ik bloos een donker rode toon en probeer het te verbergen in liams nek.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:28 ]


    Take me to wonderland

    lIam Payne
    Ik glimlach als ik Niall zijn stem hoor.
    Als ik dat gezegd heb zie ik dat hij rood word en het probeerd te verbergen.
    "nawh dat is echt lief" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Laten we het hier op houden, Niall is het schattigst, jij bent het mooist en ik ben het beste' grap ik. 'Wanneer wouden jullie eigenlijk het feestje dan houden?' vroeg ik terwijl ik met mijn vingers een beweging maakte bij het word feestje en ik wiebelde even speels met mijn wenkbrauwen.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik grijns even "wat dacht je van nu" ik kijk hem lachend aan.
    Ik dacht na, misschien konden we wat zingen ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "nawh dat is echt lief" glimlacht Liam.
    Ik glimlach terug en ik verstevig mijn greep rond Liam alsof ik bang ben om hem te verliezen.
    'Laten we het hier op houden, Niall is het schattigst, jij bent het mooist en ik ben het beste' Grapt Louis.
    "Waarom schrik ik er niet van dat jij vindt dat je de beste bent," zeg ik lachend.
    "Je komt wel op een verdiende tweede plaats, want Liam is toch echt wel de beste," grinnik ik.
    'Wanneer wouden jullie eigenlijk het feestje dan houden?' Wiebelt Louis met zijn wenkbrauwen.
    "Wat voor feestje had je in gedachten?" zeg ik op een zo verleidelijk mogelijke manier. natuurlijk was het gespeeld naar Louis toe.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach naar Niall.
    "LouLou kom eens" ik wenk hem naar ons toe.
    Ik had een plannetje bedacht, tuurlijk zou hij zich eens alleen voelen als Niall en ik samen zoende of knuffelde en dat wou ik niet.
    Hij moest weten dat ik ook om hem gaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan