• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Wat voor feestje had je in gedachten?" zegt Niall verleidelijk. Ik slikte even. 'Een leuk feestje' zeg ik met een glimlach.
    'LouLou komeens hier' wenkt Liam. Nieuwsgierig sta ik op en ga naast hem zitten.
    'Ik ben hier' zeg ik. 'En Nialler je schrikt er niet van, omdat het de waarheid is.' lach ik naar Niall en kijk daarna Liam nieuwsgierig aan.

    (eteeeeeehh :()


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Lachend trek ik hem naar beneden
    "groepsknuffel!!!!" roep ik luid en trek Niall erbij in.

    Dean Wayne
    Na lang na denken besloto ik ze gewoon eten te geven omdat ze anders in de mijnen zouden instorten na een dag en dat was niet handig.
    Met een bord droog oud brood en een kan water met bekertjes liep ik het hok in.
    Ik zag ze vrolijk knuffel en trok even een wenkbrauw op . Het zal wel, stel debielen. vervolgens liep ik zonder iets te zeggen weer terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Groepsknuffel!' roept Liam luid. Ik schiet in de lach en val half boven op Liam en Niall. Toen ik me wist los te trekken zag ik wat brood liggen en een kan water. 'Voedsel!' schreeuwde ik blij terwijl ik naar het brood en het water toe rende en het mee nam voor Niall en Liam.
    'Eet smakelijk en geniet van dit drie gangen diner' zei ik op een deftige toon.


    Let's play a love game.

    Liam payne
    Ik begin hard te lachen om Lou die ineens blij voedsel roept.
    Ik kijk op en zie inderdaad eten liggen.
    Hij pakt het brood en water en neem het mee.
    We verdelen het eten en we pakken een beker water en gelukszalig beginnen we te eten.
    Momenteel voelde ik me eigenlijk een van de gelukigste op aarde.

    douchen

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:53 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik begin te lachen met Louis zijn enthousiasme over het voedsel.
    Snel neemt hij het water en brood naar ons toe waarna Liam het deelt.
    Ik kijk even naar het brood in mijn handen. Brood heeft niet te veel calorieën. Gelukkig is het bruin brood, wat bijna geen vet en suikers bevat.
    Ik begin er langzaam aan te eten omdat mijn lichaam het gewend geworden is dat het niet veel binnenkrijgt.
    Af en toe neem ik een paar slokjes van het water.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik dronk meteen mijn water op. Ik vond het eigenlijk niet echt eerlijk, want ik had al een stukje brood op dus deelde ik nog een stuk van mijn brood en gaf een stuk aan Liam en aan Niall.
    'Hier, worden jullie groot en sterk van' zeg ik met een lach. Ik pakte nog een beetje water wat in de kan zat en dronk het gulzig op.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik grinnik even om Lou.
    "jeej, ik word later zooo groot" zeg ik met een hoog stemmetje en strek mijn armen omhoog uit

    [douche, bestuur lili maar ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Louis deelt nog wat brood met ons, maar ik schud meteen glimlachend mijn hoofd.
    "Eet jij maar," zeg ik en drink nog wat van het water.
    Water geeft je en vol gevoel, warm water dan, die truck gebruikte ik vroeger altijd als ik honger had.
    Ik kookte gewoon wat water en dronk het op.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    "jeej, ik word later zooo groot" zegt Liam met een hoog stemmetje. Ik grinnik even om zijn stem.
    'Eet jij maar' zegt Niall en ik keek hem aan.
    Weet je het zeker?' 'Heel heel heel heeeeeeel erg zeker?' vroeg ik plagend. 'Ik dacht juist dat jij altijd de persoon was die al het voedsel steelde in plaats van afwees' zeg ik met een lach.


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    'Heel heel heel heeeeeeel erg zeker?' vroeg Louis en ik begon te grinniken. "Ja, louis," verzekerde ik hem.
    'Ik dacht juist dat jij altijd de persoon was die al het voedsel steelde in plaats van afwees' zei Louis waardoor ik weer begon te blozen. Waarom was ik zo verdomd bleek?!
    "Euh, misschien vroeger wel ja," zei ik waarna ik meteen een glimlach op mijn gezicht plakte. Goed Niall, je subtiliteit is ook weer op zijn best, zeg ik sarcastisch tegen mezelf.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Niall een rode kleur op zijn wangen kreeg en ik keek hem even nieuwsgierig aan.
    'Waarom is dat dan veranderd?' vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik een hapje nam van het brood.
    'Dit is je laatste kans, zeker?' vroeg ik nog maar voor de zekerheid je wist het maar nooit.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik kijk bezorgd naar Niall.
    "je moet wel goed blijven eten Ni, wie weet hoelan het nog duurt voor je weer wat krijgt" zeg ik zacht en pak zijn hand vast als teken dat ik er ben voor hem

    [man ik heb het gevoel alsof ik morgen ga trouwen terwijl het gewoon gala isxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    'Waarom is dat dan veranderd?' Vroeg Louis.
    Ik haalde mijn schouders op. "Gewoon," zei ik simpel.
    'Dit is je laatste kans, zeker?' vroeg hij nog eens waardoor ik mijn ogen rolde. "Eet het nu op voor ik het erin kom duwen," zei ik. Ik klonk niet kwaad, ik zei het gewoon op een normale toon.
    "je moet wel goed blijven eten Ni, wie weet hoelang het nog duurt voor je weer wat krijgt" zei Liam zachtjes en zijn hand neemt de mijne beet. Ik glimlach naar hem. "Ik heb echt geen honger meer," verzekerde ik hem. het was niet gelogen. Ik had echt geen honger.

    [Omg x'D Ikw acht nog altijd tot Niall me ten huwelijk komt vragen. x'D]


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    "dan is het goed" ik glimlach en strijk met mijn hand over zijn wang.
    Wat hield ik van deze jongens. Ik dronk mijn water op en zuchtte. even.

    [haah mijn eerste gala, examenjaar..... heb lange zwarte jurk, haartjes worden gekruld en aangezien ik lang ben is dat echt mooi]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik pak Liams hand beet die over mijn wang streelt en laat hem even op mijn wang rusten.
    Uiteindelijk ging ik met mijn rug naar Liam zitten en leunde tegen zijn borstkas waarbij ik Louis met me meetrok.
    Ik had zin om te knuffelen en wat kon je anders nog doen? Voor anderen mensen zou het er misschien raar uitzien dat we met 3 zitten te knuffelen op bed, maar wat maakt het nog uit?


    Take me to wonderland