• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    Degene die hebben ingezonden. Staat je naam er niet bij, laat het me even weten.

    ~ Werewolves
    ~ Moams
    ~ Abyss
    ~ Pronx
    ~ Frodo
    ~ katl1
    ~ Sitara
    ~ AutumnSun
    ~ OntariosHero
    ~ Machelien
    ~ BigFatLiar
    ~ Wiarda
    ~ Show
    ~ Madonna
    ~ Lexus
    ~ BloodRose
    ~ Phantasticae
    ~ Jaimes
    ~ Yoda
    ~ Kreacher
    ~ Liberacorpus
    ~ Memoria
    ~ NewStyle
    ~ Bastard
    ~ Erebus
    ~ Flanaganish
    ~ SweetNiallx


    Opdracht kandidatuur: Words through emotion

    De bedoeling van deze opdracht is dat iedereen zich kandidatuur kan stellen voor de schrijfwedstrijd. Onthou dat er geen uitstel en geen joker mogelijk is!

    Minimum aantal woorden: 350 woorden
    Maximum aantal woorden: 700 woorden
    Aantal dagen de tijd: 14 dagen
    Inleverdatum: 26 December 2012 – 23:59 Gesloten


    Deze opdracht draait om het verwoorden en beschrijven van een emotie. Je bent vrij om zelf te bepalen welke emotie je wilt gebruiken in je verhaal.

    Wat wordt er verwacht? Laat de emotie die jij gekozen hebt, duidelijk naar voren komen in je verhaal. Onthou dat het gaat om één emotie. Hoe je het verder aanpakt is aan jou. Je kan de emotie beschrijven, je kan je hoofdpersoon deze laten ervaren, enzo. Wees zo creatief mogelijk, maar houdt er rekening mee dat die ene emotie het belangrijkste is.

    De titel van je verhaal is de emotie die je gebruikt, let hier dus op!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:03 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zojuist terug van m'n ouders en m'n inbox is volgespamt XD @Jaimy, ik ga jou pb zo als eerste lezen om je vraag te beantwoorden.
    @Mallory en Kerstkat, ik vind het echt spijtig dat jullie het niet gaan redden en dat ik jullie van de lijst moet halen. Mochten jullie het als nog redden, mogen jullie altijd nog een verhaal inzenden.
    @Lexus: jaloezie, haat en wanhoop zijn inderdaad emoties maar ik ga zo eveneens jou pb alsnog beantwoorden (:

    En nu hoop ik dat ik niks over het hoofd heb gezien, want de kleine is een beetje aan het vervelen hier waardoor ik niet helemaal m'n aandacht erbij heb.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hehe, dan ga ik bezig met schrijven.


    Aan niets denken is ook denken.

    kerstkat schreef:
    Haal mij ook maar van de lijst, thuis gaat het een beetje alles door elkaar, en ik ga het niet redden.:(


    jammer maarja :P


    Dont say why me, say try me

    Je moet mij nog afstrepen, ik had hem geloof ik ingeleverd.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Whoopwhoop! Mijn emotie mag c: Als ik m ingeleverd heb vertel ik iedereen wat mijn emotie was ^^

    maarrrr, eerst even schrijven :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Machelien schreef:
    Je moet mij nog afstrepen, ik had hem geloof ik ingeleverd.


    Stom van me, je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor het zeggen en ik ga je zo direct afstrepen wanneer ik m'n inbox heb leeggewerkt (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zo! Die van mij is af ^^ ik heb 369 woorden gehheh. Ik had er eerst 315, ik dacht dat het er maar 300 moesten zijn minimaal :') en dan kom je er met je stomme kop achter dat het er minimaal 350 moeten zijn ^^

    Ik laat hem nog een nachtje in de koeling, spellingscontrole is erover heen gegaan, en ik maak nu mijn o zo awesome emotie bekend:

    Walging


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mieeeppp, ik heb 'm toch al ingeleverd! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik weet geen emotie:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik weet geen emotie:'D


    Hier staan best wel wat emoties c: maar niet alle. Die van mij stond er namelijk niet bij >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    Ik weet geen emotie:'D


    google eens wat rond, dan vind je echt wel enorme lijsten aan emoties en niet enkel de lijst van wiki :3
    Als je twijfelt of iets nu een emotie is, mag je me ook altijd een pb sturen.

    @Jaimes, ik was gisteren net aan het aflsuiten toen je instuurde, dus vandaar dat ik niet meer reageerde XD Maar je hebt inderdaad je verhaal ingeleverd dus ik ga je nu ook doorstrepen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Iedereen die zich heeft aangemeld voor de wedstrijd, heeft een berichtje in zijn/haar GB ontvangen.
    Morgen is de uiterste inleverdatum!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zal het sowieso vandaag inleveren, alleen ik ben net uit bed, haha. xd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zou ik misschien voor de zekerheid uitstel mogen?
    Aangezien het vandaag en morgen kerst is en er familie komt en zo, en ik eigenlijk wel heel erg graag mee zou willen doen =)
    Alvast bedankt! <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hier staan best wel wat emoties c: maar niet alle. Die van mij stond er namelijk niet bij >_<

    Bedankt.(:
    X


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."