• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    neaa is goed(:
    hoop dat ik ook uit de gedachte van een jongen kan schrijven (A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xClove schreef:
    Mannelijk of vrouwelijk?

    meisjeee


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    (...)
    meisjeee


    Jammer. Veel plezier met de RPG allemaal (ik kan niet goed met jongens spelen) c;


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, ik ook niet. Misschien een lerares met een gave?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb juist liever jongens dan meisjes :')


    Don't be like the rest of them, darling

    xClove schreef:
    Haha, ik ook niet. Misschien een lerares met een gave?


    Hmmm, de laatste keer dat ik een lerares in een RPG had, werd er niet naar geluisterd en gingen ze ook nog eens doen of ze haar eigen krachten niet kenden en toen ik het nog een keer goed uitlegde (Wat ook al in de rol stond die ik aan had gemaakt), wilden ze hun reactie niet aanpassen, want dat vonden ze teveel moeite. Oftewel, zonder dat ik iets deed was mijn goed bedoelde lerares omgevormd tot een dom achterlijk wicht. Was echt heel vervelend, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een lerares. Straks gebeurd er weer zoiets...


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm, de laatste keer dat ik een lerares in een RPG had, werd er niet naar geluisterd en gingen ze ook nog eens doen of ze haar eigen krachten niet kenden en toen ik het nog een keer goed uitlegde (Wat ook al in de rol stond die ik aan had gemaakt), wilden ze hun reactie niet aanpassen, want dat vonden ze teveel moeite. Oftewel, zonder dat ik iets deed was mijn goed bedoelde lerares omgevormd tot een dom achterlijk wicht. Was echt heel vervelend, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een lerares. Straks gebeurd er weer zoiets...


    Ik heb ook een leraar, dus als het fout gaat help ik je wel ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm, de laatste keer dat ik een lerares in een RPG had, werd er niet naar geluisterd en gingen ze ook nog eens doen of ze haar eigen krachten niet kenden en toen ik het nog een keer goed uitlegde (Wat ook al in de rol stond die ik aan had gemaakt), wilden ze hun reactie niet aanpassen, want dat vonden ze teveel moeite. Oftewel, zonder dat ik iets deed was mijn goed bedoelde lerares omgevormd tot een dom achterlijk wicht. Was echt heel vervelend, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een lerares. Straks gebeurd er weer zoiets...


    In dat rpg zat ik ook, jouw personage was boos door die van mij :Y) en ik vond het echt loei irritant van ze. Maar ik denk niet dat dat weer zal gebeuren c: en anders zorg ik daar wel voor. Mijn personage is super sterk :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik mijn leraar Wolverine maken? Dus met klauwen, de gave om te genezen en sterkheid of zijn dat dan direct 3 gaves?


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)supermens>superslim
    Naam: Alice Summer
    Leeftijd: (16-25) 17
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    (meer komt nog)


    imperfection is beauty

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm, de laatste keer dat ik een lerares in een RPG had, werd er niet naar geluisterd en gingen ze ook nog eens doen of ze haar eigen krachten niet kenden en toen ik het nog een keer goed uitlegde (Wat ook al in de rol stond die ik aan had gemaakt), wilden ze hun reactie niet aanpassen, want dat vonden ze teveel moeite. Oftewel, zonder dat ik iets deed was mijn goed bedoelde lerares omgevormd tot een dom achterlijk wicht. Was echt heel vervelend, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een lerares. Straks gebeurd er weer zoiets...


    Als zoiets gebeurt, zorg ik er persoonlijk voor dat diegene het of aanpast, of uit de rpg getrapt wordt. Het moet ook gewoon gezellig blijven, en als ze te ui zijn hadden ze zich maar niet moeten inschrijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    In dat rpg zat ik ook, jouw personage was boos door die van mij :Y) en ik vond het echt loei irritant van ze. Maar ik denk niet dat dat weer zal gebeuren c: en anders zorg ik daar wel voor. Mijn personage is super sterk :Y)


    Jaaaa, maar jij was wel leuk, die anderen niet. En ze waren lui. Als je dan een fout maakt, pas het dan op zijn minst gewoon weer aan, want ik kon daar echt niks meer mee. Ben er toen ook gelijk mee gestopt. Nu zijn er nog drie mensen actief of zo, het is er echt dood.

    Oké, ik wil wel een lerares.


    Happy Birthday my Potter!

    MadEyeMoody schreef:
    Mag ik mijn leraar Wolverine maken? Dus met klauwen, de gave om te genezen en sterkheid of zijn dat dan direct 3 gaves?


    Het is maar 1 gave per persoon. Als ik jou was zou ik voor het genezen gaan, want klauwen is niet echt een gave en sterkheid is er al.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    Het is maar 1 gave per persoon. Als ik jou was zou ik voor het genezen gaan, want klauwen is niet echt een gave en sterkheid is er al.


    To bad.. Ik bedenk wel wat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ow, trouwens, mag ik Telekinese. Als een leerling irritant is, smijt ze hem dan gewoon aan de kant ^^


    Happy Birthday my Potter!