• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik claim Nina Dobrev als uiterlijk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Supermens, hij kan vuur besturen.
    Naam: Matt Donovan
    Leeftijd: 18, bijna 19
    Innerlijk: /komt nog
    Uiterlijk:




    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    xClove schreef:
    HurtedHeart, gelieve 1 kracht per persoon. energie en licht zijn twee verschillende.

    O xD ik zag het altijd als 1 ding. Dan energie s'il vous plaît


    I'm finally back, Finally after a Year break

    MadEyeMoody schreef:
    Rol: Supermens, hij kan vuur besturen.
    Naam: Matt Donovan
    Leeftijd: 18, bijna 19
    Innerlijk: /komt nog
    Uiterlijk:




    Extra:


    Hij is zo hot :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    O xD ik zag het altijd als 1 ding. Dan energie s'il vous plaît


    Wordt energie dan bijvoorbeeld wel als één kracht gezien? Aangezien het heel breed is; je hebt vampirisme, heling, energie stralen, energie bollen, energie ringen, etc. (Gewoon een vraag ter verduidelijking)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hij is zo hot :9~


    :Y) I know
    Ben benieuwt naar jouw karakter :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Oeh,, mag ik gedachtelezend meisje?


    :)

    Rol: Supermens kracht is Energie
    Hierdoor kan ze energie stelen van mensen of andere voorwerpen als er kracht op word uitgeoefend. Hierdoor kan ze dingen uit het niets laten verschijnen. Ze is er nog niet goed is dus het kan nunog nouwelijks een theekopje zijn. Haar gave is niet alleen aanvallend, maar ook verdedigend. Ze kan een mentaal schild over zich creëren zodat de gaves er binnenin niet meer werken. Stuur je een vuurbal ik haar af verdwijnt deze in het schild omdat je hem niet meer kan besturen. Ze kan het mentale schild waarneer dan ook omdoen, maar als ze aangevallen word door een gave gaat het vanzelf. Een fysiek schild daarin tegen moet ze zelf creëren en is moeilijker indacht mensen kan tegenhouden. Dit kost meer energie.
    Naam: Maya Rae Grande
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Maya of ze noemt zich liever Rae is een lief meisje, maar met gesloten deuren. Ze geeft niet snel vertrouwen en kan onwijs achterdochtig zijn. Rae wilt geen hulp omdat ze denkt dat ze in haar eentje de wereld aankan. Ze doet nog wel aan andere verdedigen, maar als ze zelf gewond is kan ze het niet toestaan dat je helpt. Dat kan onwijs irritant zijn als ze een grote wond heeft of als er iets met haar gebeurt. Lost heeft ze al sinds hij uit de moeder kwam. Het dier liep niet naar zijn moeder, maar naar het 11 jarige meisje toe voor hem. Ze geeft meer dan ok om hem dan wat dan ook ter wereld dus je kan haar er makkelijk mee chanteren. Shadow is het enige levende wezen dat ze daadwerkelijk ook echt vertrouwd. Ze kan met hem communiceren zonder worden. Rae is voorzichtig met vertrouwen en praat eigenlijk niet veel. Ze is niet zozeer verlegen, maar ook niet sociaal. Rae is een kei in vrienden maken, maar ze doet het simpel weggewoon niet. Ze vind het niet nodig. Je kan Rae wel altijd verleiden met chocolade want daar is ze dol op. Rae weet ook bijna niets af van liefde omdat ze het simpelweg nog nooit geweest is en het ook moeilijk word. Ze laat zich niet gemakkelijk "vangen". [Dit kan afwijken in de RPG]
    Uiterlijk: Rae is een mooi meisje om te zien. Ze ziet er lief uit al blijkt anders omdat ze nogal blokkerend kan zijn. Ze heeft bruin haar dat altijd wel zit. Al het is elke dag anders zonder een apperaat er doorheen te halen kan ze prachtige krullen hebben, maar ook stijl haar als ze uit bed komt. Ze heeft groen goude ogen en is gemiddeld qua lengte. Ze haalt met gemak de 1.71 soms zelfs 1.72 maar je krimpt en groeit elke dag weer. Rae beërfden mooie glimlac met witte rechtstaande tanden. Hierop is ze best trots.


    Extra: Ze heeft iets met dieren en heeft daarom ook een paard Shadow. Het is een prachtig zwart paard. Ze wou hem bij haar hebben in het huis anders zou ze niet meewrken dus ze heeft hem mee mogen nemen. Ze special voor haar een stal gemaakt. Niemand mag op hem rijden behalve Rae en ze kan zelfs op hem rijden als ze zonder zadel zit of hoofdstel omdat ze elkaar helemaal begrijpen en op elkaar zijn ingespeelt. Rae/Maya valt dan ook niet zomaar van het dier af. Shadow kan snel galopperen, maar als een vreemde op zijn rug zit springt hij in het rond met bokken en steigeringen tot diegene eraf is gevallen.
    [Ze is af]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 8:30 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga het er toch op wagen en ga een slechterik aanmaken :'D

    Alvast een begin, de rest komt nog ^_^
    Nog een klein vraagje, mag de slechterik ook een bepaalde gave hebben? Want ik bedacht me dat hij zich evt kan voordoen als een van de studenten. Als dat toegestaan is off course

    Rol: Slechterik
    Naam: Caleb Morris
    Leeftijd: 25 jaar
    Innerlijk: -
    Uiterlijk:



    Extra: -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:35 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    HurtedHeart schreef:
    Rol: Supermens kracht is Energie
    Naam: Maya Rue Grande
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:(komt)
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft iets met dieren en heeft daarom ook een paard Shadow. Het is een prachtig zwart paard. Ze wou hem bij haar hebben in het huis anders zou ze niet meewrken dus ze heeft hem mee mogen nemen
    [Doe de rest later]


    Hey, ik had Nina geclaimd, nu moet ik weer helemaal andere foto's en gif's zoeken D:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Supermens , Metaal sturen
    Naam: Micheal ‘Elias’ Clarckson
    Leeftijd: (16-25) 19
    Innerlijk: Ondanks dat Micheal half van staal gemaakt is,zijn hart is dat zeker niet.Hij is zeer vriedelijk en houd altijd wel van ,en babeltje. Hij heeft een fotografish geheugen en is best wel slim. (Verder in RPG )

    Uiterlijk: :



    Micheal heeft bruin haar die hij vaak in een kuif zet of gewoon warrig laat.
    Hij heeft blauwe ogen,met een soort van lichte gloed in door zilveren spikkeltjes die in het blauw gemengd zijn.
    Micheal heeft lichte sproetjes die beter uitkomen als er zon is en is 1m 81 lang.
    Ook heeft hij een arm prothese,door het ongeluk,waardoor hij zijn kracht gekregen heeft, is hij ook zijn linker arm verloren.

    Extra. Nog niet :3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:39 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rider schreef:
    (...)

    Wordt energie dan bijvoorbeeld wel als één kracht gezien? Aangezien het heel breed is; je hebt vampirisme, heling, energie stralen, energie bollen, energie ringen, etc. (Gewoon een vraag ter verduidelijking)

    Ze kan energie een soort van stelen van iemand waardoor ze zelf niet hoeft te slapen. Door deze energie kan ze dingen uit het niets halen. Ook kan je een gele gloed over haar heen zien. Dat kan een mentaal schild zijn, maar ook een fysiek schild. Dit kost wel heel veel energie. Ze kan helen, maar alleen zichzelf cniet anderen. Dit kan soms zo veel energie kosten dat ze flauw kan vallen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rider schreef:
    (...)

    Hey, ik had Nina geclaimd, nu moet ik weer helemaal andere foto's en gif's zoeken D:

    O sorry :S ik gebruik haar bijna altijd dus vandaar ik gebruik die foto meestal. Sorry : S had hetniet eens gezien xP


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mag ik een meisje reserveren?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:
    mag ik een meisje reserveren?


    Meisjes zijn vol


    Happy Birthday my Potter!