• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat is nou net de rol van de slechterik in het verhaal? (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:56 ]


    kindness is never a burden.

    Rol: Supermens, ze kan haar uiterlijk volledig en overal in veranderen
    Naam: Victoria Gwen Calley
    Leeftijd: (16-25) 17 jaar.
    Innerlijk: Victoria is door haar kracht erg onzeker, doordat ze uit een familie komt die haar maar raar vonden en ze altijd gepest werd door haar schoolgenoten. Over haar uiterlijk is ze ook erg onzeker, hoewel ze dat eigenlijk niet hoeft te zijn. Ze is erg gesloten, maar zodra je haar beter leert kennen is ze heel open, vriendelijk en levendig meisje. Doordat ze haar gave nog niet compleet beheerst, kan ze opeens veranderen in totaal iets anders, wat een tijdje kan duren voordat ze weer terug veranderd is in haar normale vorm (zie uiterlijk). De eerste keer dat ze veranderde was toen ze drie jaar oud was, ze werd 's ochtends wakker en zag er heel anders uit dan haar eigenlijke uiterlijk, het heeft toen twee dagen geduurd voordat ze terug kon veranderen. Toen is ze naar een tehuis gestuurd, maar toen ze het vaker ging doen (en haar eigen vorm beter in stand kon houden) mocht ze uiteindelijk weer naar huis. Sindsdien hebben haar ouders steeds meer afstand van haar genomen, ze heeft alleen een goede band met haar oudere broer Kyle, die als gave licht geven heeft, maar hij heeft de uitnodiging voor de school geweigerd. Haar beste vriend is haar katje Snow, die ze van haar broer gekregen heeft voor haar zeventiende verjaardag.
    Uiterlijk:




    Victoria heeft lange lichtblonde lokken tot halverwege haar rug, die in het zonlicht net goudkleurig lijken. Ze heeft ook grote lichtblauwe ogen en wat sproetjes rond haar neus. Ze is ongeveer 1,65 meter lang.
    Extra: Ze heeft een klein katje op haar kamer, genaamd Snow.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 23:40 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ik wil wel een jongen reserveren:3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: supermens, kan illusies oproepen, zo realistisch dat je er wel in moet geloven.
    Naam: Hailey Brianna Williams.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Hailey heeft best een groot ego, en is dan ook totaal niet onzeker. Ze is een vrolijk persoon, en probeert vaak het positieve in te zien. Ondanks haar vrolijkheid kan ze nog wel eens agressieaanvallen hebben, in verband met een gebeurtenis in haar jeugd. Boos wil je haar absoluut niet tegenkomen. Met haar illusies kan ze doen wat ze wil. Het lijkt echt, het voelt echt, eigenlijk zo echt dat je het bijna nooit voorkomt dat je het niet geloofd. Diep in je hoofd weggestopt weet je het dan. Ze kan vrolijke en verschrikkelijke illusies oproepen, afhankelijk van of ze je mag of niet en van haar humeur.
    Uiterlijk:



    Extra: (nog) niet

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder) Supermens, hij kan water besturen en in ijs veranderen. (is de kracht goed?)
    Naam: Andy Bright
    Leeftijd: (16-25) 17
    Innerlijk: Andy is vrolijk, af en toe brutaal en best wel populair. Hij is goed in vrienden maken en haat het als mensen zich niet aan hun afspraken houden. Andy is heel zelfverzekerd maar van binnen vaak onzeker.
    Uiterlijk:


    Extra


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xClove schreef:
    Rol: supermens, kan illusies oproepen, zo realistisch dat je er wel in moet geloven.
    Naam: Hailey Brianna Williams.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: komt zo.
    Uiterlijk:



    Extra: (nog) niet

    woww illusies|| I like that^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hoe oud moeten leraren/leraressen minimaal zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    ik denk minimaal 25, maximaal 40.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bastard schreef:
    Wat is nou net de rol van de slechterik in het verhaal? (:


    Don't know of je mijn vraag had zien staan. :D


    kindness is never a burden.

    Jammer genoeg heb ik momenteel te weinig tijd om met een nieuwe rpg mee te doen, ik ben al onverhoopt de 2 waaraan ik mee doe een beetje aan het verwaarlozen. Misschien dat ik later kan inspringen, als een slechterik bijvoorbeeld?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:19 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh sorry, niet gezien. Ik denk dat de slechterik zich gaat aanmelden als "nieuwe leraar" en dan de mensen met gaves probeert/gaat ontvoeren


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    Oh sorry, niet gezien. Ik denk dat de slechterik zich gaat aanmelden als "nieuwe leraar" en dan de mensen met gaves probeert/gaat ontvoeren


    Oh, oké. Thanks. (:


    kindness is never a burden.

    Merrow schreef:
    Jammer genoeg heb ik momenteel te weinig tijd om met een nieuwe rpg mee te doen, ik ben al onverhoopt de 2 waaraan ik mee doe een beetje aan het verwaarlozen. Misschien dat ik later kan inspringen, als een slechterik bijvoorbeeld?


    Dat zou wel kunnen. Die speelt nou niet bepaald een megarol, en als er twee zijn is dat helemaal niet erg (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vul mijn rol later nog in ^^ en Leensel, jij klinkt perfect als Slechterik :P

    En nu ga ik heel braaf wiskunde maken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik vul mijn rol later nog in ^^ en Leensel, jij klinkt perfect als Slechterik :P

    En nu ga ik heel braaf wiskunde maken ^^


    Dank je, Jaimes. Voor dat vreemd compliment. :D Ik weet nog niet of ik wel slechterik ga spelen. Ik vroeg het me gewoon af.


    kindness is never a burden.