• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik weet niet wat ik met Zoë moet doen, haha ;p]

    [haha, ja ik snap je wel, ik heb zelf al geen inspiratie meer :'p En de dag duurt eigenlijk wel héél lang, anders moet ik even mijn post wat aanpassen en zeggen dat we er al zijn?]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 16:25 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Jaaaa ;p]

    [gedaaaaan, ik hoop dat je hiermee wat kan doen :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik hoorde maar half wat er allemaal gebeurde. Voornamelijk was het eigenlijk Finn die nog antwoord gaf op een paar van mijn antwoorden, een afscheid naar de kijkers toe en nog iets van Carli. De radio ging aan waardoor ik opmaakte dat Finn die auto had gestart. Finn was echt zo'n kalf af en toe. Zijn ego was groter dan dat van Zayn Malik en de eyesex die hij had met zijn kijkers was hilarisch, maar hij bleef wel een lieve jongen. Oké, oké, en schattig. Even schoten mijn ogen geschrokken open. Wat was ik aan het denken ? Ik schudde mijn hoofd lichtjes en sloot mijn ogen opnieuw. Ik was zo moe, niet normaal. Het rijden van de auto met de zachte muziek op de achtergrond maakten me nog meer slaperig dan dat ik al was. Een zachte zucht verliet mijn lippen waarna ik voelde hoe ik langzaam wegzakte.
    Sneeuw, veel sneeuw. Ik keek zuchtend naar buiten, "Er ligt teveel sneeuw om naar buiten te gaan, het lijkt erop dat je met mij opgescheept zit". Ik keek achter me waardoor Finn in mijn gezichtsveld kwam. Verbaasd keek ik om me heen. "Hoe kom jij hier ?" vroeg ik, al even verbaasd, "Uh, ik heb hier geslapen misschien ? Ik was gisteren te moe van al dat snoep dat ik heb gegeten". Ik schudde lachend mijn hoofd en keek terug naar buiten.
    "Het lijkt erop dat ik op mijn tanden zal moeten bijten dan" zei ik luchtig waarna ik serieus achterom keek. Finn zijn gezicht stond sip, met een pruillip erbij. Een 'Ahw'-geluidje verliet mijn lippen waarna ik naar hem toeliep en een knuffel gaf.
    "Ik meende het toch niet" zei ik lachend waarna ik een zachte kus op zijn wang drukte.

    Geschrokken gingen mijn ogen open en keek ik om me heen. Het leek erop dat we al waren aangekomen. Ik keek opzij en zag Finn staan waardoor mijn ogen groot werden. Dit werd awkward.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Net toen ik nog steeds geen beslissing had genomen, zag ik hoe Zoë geschrokken haar ogen opende en verward om zich heen keek. Nadat ze zich had georiënteerd werden haar ogen groot toen ze mij zag staan. Ik grijnsde even scheef en ergens voelde ik een gevoel van opluchting. Ik wist zelf wel dat ik Zoë nooit wakker zou hebben gemaakt, en haar naar binnen zou gebracht hebben en ik wist ook dat ik daarna wel een uitbrander zou krijgen omdat ik haar niet wakker had gemaakt. Ik zuchtte even en zag daarna hoe ze langzaam wakker werd, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Ze was schattig als ze net wakker werd, eigenlijk was ze dat steeds. Net toen ik door had wat ik eigenlijk aan het denken was, schudde ik mijn hoofd heen en weer alsof het precies een manier was om zo de gedachte uit mijn hoofd te verbannen. 'Hi sleepyhead. Sorry that I woke you up.' Glimlachte ik terwijl ik even snel de kraag van mijn jas weer wat omhoog zette. Daarna liep ik snel naar de bungalow van mij en Jack en nam daar de koffer van Jack, die op de vloer lag. Vervolgens liep ik terug naar de auto en smeet dan alles wat in de koffer zat erin.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 17:04 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Hij kreeg een scheef glimlachje op zijn gezicht waarna hij leek te verzinken in zijn gedachten. Blijkbaar geen goeie gedachten aangezien hij zijn hoofd schudde alsof hij de gedachten uit zijn hoofd wou schudden.
    "Hi sleepyhead. Sorry that I woke you up" glimlachte hij. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte mijn ontblote glimlach. "Je moest eens weten" fluisterde ik zachtjes. Hij had me ook echt wakkergemaakt. Alleen ging ik niet zeggen dat ik net over hem had gedroomd. Ik schudde zachtjes mijn hoofd en kroop uit de auto om Finn te helpen.
    "Let me help" lachte ik toen ik zag dat hij letterlijk gewoon alles in de koffer gooide waardoor het er nooit zou in passen. Ik gaf hem een duwtje met mijn heup zodat hij wat opzij ging en legde alles netjes in de koffer.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Terwijl ik bezig was alles in de koffer te gooien, voelde ik hoe daarna de auto begon te bewegen en zag daarna dat Zoë eruit kroop. 'Let me help.' lachte ze terwijl ze me een duw met haar heup gaf zodat ik wat opzij werd geduwd en daarna zag ik hoe ze alles netjes en geordend in de koffer schikte. 'Je hebt het precies nog al meer gedaan.' grijnsde ik, waarna ik haar daarna ook even verder hielp. Net toen ik het laatste pak koekjes in de koffer had gestoken, keek ik even op naar de hemel en zag dat het weer was begonnen te sneeuwen. Al snel begon het harder te sneeuwen en zag hoe de verschillende sneeuwvlokjes neerdaalden op Zoë's haar en mijn kraag. Ik glimlachte en stak daarna mijn tong uit zodat sneeuwvlokjes daarop zouden vallen, en proefde meteen de watersmaak. Vervolgens keek ik daarna vragend naar Carli en Zoë, terwijl ik me daarna opeens besefte dat ik het papiertje met de nummer van het meisje nog steeds in het bakje had laten liggen. Snel liep ik naar de bestuurderskant en leunde in de auto en nam het papiertje eruit en stak het daarna in mijn broekzak, niet wetend wat ik ermee zou doen, misschien zou ik het wel aan Jack kunnen geven. Daarna liep ik terug naar de koffer, nam de koffer uit Zoë's handen en keek beide meisjes vragend aan.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik lachte om zijn opmerking en haalde mijn schouders op, "Misschien wel ja" lachte ik. De sneeuw begon weer met pakken uit de hemel te vallen waardoor de haren die vanonder mijn muts kwamen de sneeuwvlokjes opvingen. Zoals verwacht stak Finn zijn tong uit om de sneeuw op te kunnen vangen. Hij liep terug naar voren en nam waarschijnlijk het papiertje van dat meisje en stak het in zijn broekzak. Voor een moment kon ik alleen maar naar zijn handen kijken maar toen haalde hij me uit mijn gedachten door de koffers uit mijn handen te nemen. Ik schudde mijn hoofd en keek naar de lucht waarna ik automatisch mijn mond een stukje opende. Een vrolijke lach verliet mijn lippen waarna ik wegliep en me in de sneeuw liet vallen. Niets was leuker dan een sneeuwengel maken in vers gevallen sneeuw. Ik likte over mijn lippen en keek naar de sneeuw die nog altijd uit de hemel kwam vallen. Een zachte zucht verliet mijn mond waarna mijn gedachten automatisch weer afdwaalden naar de droom die ik had gehad ...

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe Zoë haar mond een stukje opende en mijn voorbeeld volgde. Daarna hoorde ik hoe ze lachte en dan als een klein kindje wegliep en zich in de sneeuw liet vallen. Ik keek glimlachend naar het tafereel en keek daarna naar Carli, die nog steeds daar stond. Daarna stak ik weer mijn tong uit om nog meer op te vangen en bleef daarna gewoon de hele tijd naar de lucht staren terwijl ik voelde hoe de sneeuw in mijn warme gezicht viel. Daarna werd mijn aandacht getrokken door een leuke kinderlijke lach en zag dat Zoë nu een sneeuwengel aan het maken was. Ik besloot om Zoë te gaan vergezellen en zette de koffer neer en liep vervolgens rustig naar de plaats waar Zoë lag. Toen ik dicht genoeg was, hoorde ik hoe ze zachtjes zuchte en het leek wel alsof haar gedachten weer opspeelden. Ik liet me zachtjes naast haar vallen en legde mijn hoofd naast haar hoofd terwijl ik daarna haar blik volgde naar de hemel. 'Snow is something magical.' Zei ik zachtjes, waarna ik zag hoe ze uit haar gedachten was gekomen, 'Aan wat was je aan het denken?' Vroeg ik terwijl mijn blik nog steeds op de hemel was gevestigd.'


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Snow is something magical". De zachte toon van zijn stem deed me ontwaken in mijn eeuwige dagdromen. Ik keek opzij en zag dat hij naast me was komen liggen, zijn hoofd naast het mijne.
    "Aan wat was je aan het denken ?". Zijn blik stond nog steeds op de hemel gericht waardoor een glimlach onbewust op mijn gezicht verscheen. Een zachte lach verliet mijn lippen waarna ik mijn blik ook weer richtte op de hemel boven ons.
    "De droom die ik daarnet had" gaf ik uiteindelijk toe. Ik schudde lachend mijn hoofd en beet op mijn lip. Ik keek terug eventjes opzij waarna ik wat sneeuw nam van de grond en er een balletje van maakte. Het was misschien de grote van een knikker, niet meer. Ik gooide het weg en lachte in mezelf. Record verbroken.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik hoorde haar zachtjes lachen, waardoor ik even naar haar keek en zag dat ze ook naar de hemel was aan het staren. Ik fronste even mijn wenkbrauwen en richtte daarna weer mijn blik naar boven terwijl ik hoorde hoe ze zei dat ze dacht aan haar droom van daarnet. Ik keek even nieuwsgierig naar haar terwijl ik zag hoe ze op haar lip begon te bijten en daarna sneeuw van de grond nam en er een balletje van maakte. Onmiddelijk hield ik mijn armen voor mijn gezicht ter bescherming en na enkele seconden durfde ik het om te kijken en zag dat ze enkel het kleine balletje had weggegooid. 'I don't trust you with all that snow around us.' Grijnsde ik terwijl ik daarna opeens besefte wat ze daarvoor had gezegd. Ik draaide mijn hoofd om zodat ik haar kon zien, 'Oeh, een droom. Vertel.' Zei ik geamuseerd, 'Wie kwam er in voor? Misschien een oversexy Finn? Of nee waarschijnlijk weer zo'n bodybuilder waar de meeste meisjes vandaag op vallen.' Zei ik nep-teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 18:28 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "And thank you" lachte ik. Ik had hem 1 keer bekogeld met sneeuw en hij zag me al direct als de persoon die altijd overal sneeuw op iedereen gooide.
    "Oeh, een droom. Vertel" zei hij met een geamuseerde toon in zijn stem, "Wie kwam er in voor ? Misschien een oversexy Finn ? Of nee, waarschijnlijk weer zo'n bodybuilder waar de meeste meisjes vandaag op vallen ?". Ik keek opzij en zag dat zijn gezicht teleurgesteld stond. Misschien niet iets te teleurgesteld om echt te zijn. Ik schudde lachend mijn hoofd.
    "De meeste meisjes ja, maar dat meisje in de supermarkt blijkbaar niet" grijnsde ik. Ik draaide mijn hoofd terug naar de sneeuw en blies mijn adem uit wat een wit wolkje veroorzaakte.
    "Maar als je het dan toch wil weten, het was een persoon die sprekend op Jack lijkt, maar het was Jack niet, zeker weten" zei ik waarna ik zogezegd begon na te denken. Ik nam nog wat sneeuw maar liet het dan direct weer uit mijn hand vallen.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Nadat ik mijn vraag had gesteld, draaide ze zich met haar gezicht naar me en grijnsde breed, 'De meeste meisjes ja, maar dat meisje in de supermarkt blijkbaar niet.' Daarna draaide ze haar hoofd terug naar de sneeuw en bleef ik even kijken naar het witte wolkje dat door haar adem werd veroorzaakt. Ik haalde mijn schouders op, 'That's just an exception. I just charmed her with my awesome personality.' Grijnsde ik terwijl ik haar nog steeds aankeek. 'Maar als je het dan toch wil weten, het was een persoon die sprekend op Jack lijkt, maar het was Jack niet, zeker weten.' Zei ze nadenkend terwijl ze sneeuw uit haar hand liet vallen. 'Oh my god, I knew that our mother was hiding something!' Riep ik uit, 'I didn't know I had another twin.' Voegde ik er daarna geamuseerd aan toe, waarna ik mijn hoofd weer liet zakken in de koude sneeuw.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Oh my god, I knew that our mother was hiding something !" riep hij uit waardoor ik direct in de lag schoot. Mijn vrolijke lach rolde weer over mijn lippen waarna ik mijn met wanten bedekte handen voor mijn gezicht sloeg.
    "I didn't know I had another twin" voegde hij er nog geamuseerd aan toe. Ik keek opzij en zag dat hij zijn gezicht weer weg had gedraaid van mijn gezicht, waardoor ik de perfecte kans zag om te doen wat ik in gedachten had. Ik nam wat sneeuw en gooide het in zijn gezicht.
    "You were in my dream" lachte ik waarna ik terug gewoon wegkeek van hem. Ik wou zijn reactie niet zien eerlijk gezegd. Ik beet terug op mijn lip en stond op waarna ik mijn hand uitstak.
    "Kom op, ik wil stiekem jouw snoep stelen, maar dat gaat niet als jij hier lui ligt, want dan is er niets aan" zei ik serieus waarna ik wat haren uit mijn gezicht veegde met mijn andere hand.