• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [MIJN TOPIIIICS]


    Do what people say you can't.

    [ MIJN TOPICS! ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik trek snel een shirt over mijn hoofd. "Schiet op! Ze zijn er volgens mij al..." Zeur ik bij de andere jongens. Ik maak een vreudes sprongetje en ren de kleedkamer uit. Ik loop naar de gang waar we hebben afgesproken, en ja hoor! Ze staan er al! Ik face-palm en loop naar ze toe. "Hey, ik ben Niall! Een van jullie 'trainers'." Grijns ik terwijl ik hun hand schud. "En jullie zijn?" Ik kijk de vier meiden één voor één aan. Met een glimlach spreek ik verder. "Hebben jullie al een band naam?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Op mijn dooie gemakje loop ik de gang in en zie dat de rest er al staat. 'Sup.' grinnik ik en ga bij de rest staan.
    Ik stop mijn pakje sigaretten in mijn zak en kijk de rest aan. "Hey, ik ben Niall! Een van jullie 'trainers'." zegt een van hun, en ik knik even.
    "En jullie zijn?", 'Chay here' grinnik ik. "Hebben jullie al een band naam?", 'niet dat ik weet' mompel ik.


    El Diablo.

    Chasty Rose McFly

    Ik liep door de gang. Als één van de eerste stond ik er al. Ik zag een blonde jongen naar ons toe. ''Hey, ik ben Niall! Een van jullie trainers.'' ''Ik ben Chasty.'' antwoordde ik.
    ''En nee. Maar dat zei zij ook al.'' En glimlachte. Ik plukte een beetje aan het jurkje en trok daarna mijn jasje recht. ''En nu?'' vroeg ik twijfelend.


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles
    "ben er al!" ik trek mijn rits van mijn broek dicht en terwijl ik mijn vest aantrek ren ik Niall achterna. "hooi!" roep ik vrolijk naar de meiden in de gang ik stop naast Niall en kijk de meiden in het algemeen aan, "ik ben Harry." zeg ik vrolijk terwijl ik de touwtjes van mijn vest om mijn nek knoop en mijn muts recht trek.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik wiebel wat heen en weer op mijn benen en staarden naar mijn afgetrapten vans, snel keek ik op naar de blonden jongen, ik herkenden hem als Niall en zo stelden hij zich ook voor en al snel kwam de jongen erbij staan de zichzelf voorstelden als Harry. Ik had van hun gehoord maar was niet bepaald fan van ze. "ik ben Sonny." lachten ik vrolijk en stopten een verdwaalde Rode Haarlok terug achter mijn oor.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 22:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Het is geen Jawaad, het is Javadd]

    Zayn Javadd Malik

    Mompelend liep ik de kamerdeur uit, waar ik bij Niall, Louis en een groep meisjes terecht kwam. 'Zayn Malik' zei ik, ongeïnteresseerd. Het zou vast leuk worden, maar nu was ik niet in de stemming. Moesten we dit serieus doen? Ik was wel erg benieuwd naar hun zangkunsten. 'Zing anders is wat' beveelde ik hun, met een waterig glimlachje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Euhh... Ness dus." Grijns ik dan maar. "We zingen later wel." Ik wuif het weg, eerst even de rest ontmoeten. "Maar zeg eens, hoe is beroemd zijn?" Ik kijk de jongens even aan en wend mijn blik weer af. Ze zijn niet je vriend, ze zijn je choach!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Ik laat mijn blik schaamteloos over de jongens glijden. Hmh, niet slecht.. Maar het kan natuurlijk altijd beter, daar blijf ik bij..
    Ik strijk mijn leren jasje even recht en ik zucht even. Je mag hier zeker niet roken? Ik haal mijn zwarte lokken uit mijn staart en schud mijn haar even.
    'Zing anders is wat' zei Zayn waardoor ik even lachte, 'hoezo, denk je dat we niet goed zijn?' grinnik ik...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Weet ik veel, misschien zing je wel heel vals. Dat kan ik toch niet weten?' kefte ik chagrijnig naar het meisje met zwart haar. Ik leunde tegen de muur aan en viste mijn mobiel uit mijn broekzak. Daar W'appte ik Perrie en liet verveeld mijn ogen ronddwalen. Ja, dit kende ik nog wel. Twee jaar geleden stond ik hier, zenuwachtig en hopend. Zie me nu eens, beroemd en bij elk optreden totaal niet nerveus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    ' Nee Daan, ik moet echt gaan. Ik moet die ene band ontmoeten' sprak ik in de telfoon. Daniëlle vond het nou niet bepaald geweldig dt wij e mee hadden ingestemd, maar er was nu eenmaal niks meer aan te doen. ' Ik bel je vanavond' sluitte ik het gesprek af. Ik trok snel een ander shirt aan een keek op mijn mobiel. Ik was al te laat, maar ze konden wel even wachten. Op een rustig tempo liep ik naar de zaal waar we hadden afgesproken en zag daar Niall, Zayn, Louis en vier meiden staan. Ik liep op hun af en stelde me voor.' Hallo, ik ben Liam' begon ik verlegen.' Wat heb ik gemist?' vroeg ik twijfelend. Ik bekeek de vier meiden eens goed, ze zagen er niet verkeerd uit


    •*• Lululu •*•

    [Pudding]


    •*• Lululu •*•

    Chayenna Montoya

    Ik rol met mijn ogen, en sla mijn armen over elkaar. 'Ja tuurlijk, daarom sta ik ook hier' mompel ik.
    Whatever, het is maar een band hoor. Ik ga ze echt niet behandelen alsof ze heilig zijn.. Verveeld steek ik een sigaret op en neem een trek.
    Ik vis mijn Iphone uit mijn zak en begin een spel te spelen. Er valt hier toch niks te doen...


    El Diablo.

    [ mijn topics (:]


    •*• Lululu •*•