• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik knikten even en draaide me om naar de groep. "Ik weet het mooi gemaakt. Wie er wat van wilt maken en er zin in heeft gaat op et podium staan en wie dat niet heeft flikkers een eind op, daar is de deur!" Riep ik en greep snel Louis Hand vast als vraag of ik het wel goed had gedaan. Aan de andere kant. We ware. Hier voor hun. Niet voor onszelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ness Allison Candler
    "Right..." Ik loop naar het podium en pak een van de gitaren. Ik ga aan de rand zitten en tokkel. "I won't let this little things slip out of my mouth..." Ik kijk op naar Zayn. "Please, Perrie is ook wel blij met een telefoontje... Pleeg hem en kom terug?" Stel ik voor. Ikpak mijn mobiel en bel Chay.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Nadat ik mijn sigaret had opgerookt was ik naar mijn scooter gelopen. Ik stond op het punt weg te rijden waarna ik opeens mijn telefoon hoorde.
    Ik kijk op het schermpje, Ness.. Ik zucht en neem op. 'Wat?' zeg ik, het klonk botter dan ik wou, maargoed...

    [Sorry, kort. Ik wist niks meer...]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik kneep terug in Harry's hand ten teken dat het goed was en glimlachte vervolgens naar hem. 'Hebben wij dat niet even goed gedaan?' Grinnikte ik, met de nadruk op wij, aangezien ik eigenlijk alleen maar had staan toe te kijken naar Harry's goddelijke lichaam, maar dat hoefde hij niet te weten, nog niet...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Ja, jullie hebben wel één meisje op het podium gekregen." Ik aplaudiseer. Ik pak Ness' mobiel. "Hi, Chay... Toch? Kom please please please terug!" Ik hang op en stop Ness' mobiel in mijn zak. "Over die kus, hea... Betekende het iets?" Ik kijk haar aan.

    Ness Allison Candler
    Don't look, don't look... Ik kijk hem in zijn blauwe ogen. "Euhmm... Misschien een heel klein beetje..." Beken ik. Liegen heeft toch geen zin...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Ik zucht en stap van mijn scooter. Ik zet hem weer op slot en loop naar de deur. Ik open hem en loop naar binnen.
    Al snel ben ik er en verveeld kijk ik de rest aan, 'dus, zijn we allemaal weer volwassen?' mompel ik.
    Ik grom en plof naast Ness...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Doe het zelf' siste ik naar het meisje dat Ness heette en ik ging verder. Ik zat nu goed, en als ik perrie's stem zou horen dan zou ik het eerste vliegtuig naar haar nemen. Ze zat nu ergens midden in Europa voor haar tour met Little Mix. Ik was trots op haar en zij op mij. Het pijnlijke was dat we elkaar bijna nooit zagen. Daarom hadden we zoveel mogelijk contact.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Ik geef Chay een knuffel en sta op. Ik loop naar Zayn en gris zijn mobiel uit zijn handen. "Perrie, Perrie, ah! Perrie!" Ik bel en wacht tot ze opneemt. "Zayn!" Klinkt er enthousiast. "Nee, Ness... Het meisje die met 3 anderen een band moet vormen." Licht ik toe. "Oww... En waarom bel je?" Grr! "Niet om gemeen te zijn ofzo. Gewoon om te vragen of je wat minder met hem kan sms-en... Hij reageert alsof hij nodig ongesteld moet worden als we hem iets vragen." Er klinkt wat gemompel. "Oké? Ik bel hem vannavond wel. Doei!" Ik hang op en neem zijn mobiel mij. "Ze belt vannavond!" Lach ik en ga weer naast Chay zitten. "Dus, gaan we Bitter Sweet Revange heten?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Ik kijk naar Ness en Zayn en zucht even. Nu word Zayn vast en zeker alleen maar chagrijniger, fijn Ness...
    "Dus, gaan we Bitter Sweet Revange heten?" vraagt Ness, en ik schud mijn hoofd. 'Neh, te onorgineel' mompel ik.
    Ik grijns even, 'ik stem voor The Troubletones, klinkt veel beter' zeg ik...


    El Diablo.

    Ness Allison Candler
    "Niet orgineel? Ik bedenk de naam net pas..." Zucht ik. "Jou naam spreekt me niet aan. Ik wil wraak nemen!" Ik lach kwaadaardig. "Snap je?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Ik schud mijn hoofd, en zucht. 'Nee, waarop wil je wraak' mompel ik.
    Ik mompel even wat gevloek en kijk naar mijn nagels. Ja hallo, fuck dit. Ik ga niet met zo'n naam lopen...

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:21 ]


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    Mijn ogen werden groot en ik begon te schreeuwen naar Ness. Allemaal scheldwoorden. 'Trut' mompelde ik als het laatst en ik liep naar de kleedkamer om vervolgens op een knopje te drukken waarvan ik dacht dat er gewoon drinken uitkwam. Ik boog me voorover en de douche sprong aan. Hysterisch gillend rende ik de kleedamer uit. 'Ik drukte op een knopje en nu is mijn haar helemaal nat! EWW! Het plakt!' Gilde ik en ik rende rondjes door de zaal heen, niet in een poging om het goed te doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chayenna Montoya

    Ik kijk op als ik Zayn hoor gillen en ik lach even. 'Dan moet je kijken waar je op drukt!' zeg ik grijnzend.
    Ik steek nog een sigaret op en kijk geamuseerd rond. 'Nu, je kunt je haar goed doen of verder gillen als een klein meisje' grijns ik...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Waar is Lou als je haar nodig hebt?!' Gilde ik door. Even moest ik aan Lux denken, het schattige dochtertje die altijd met ons mee op tour ging en altijd bij Harry op de kamer sliep. Snel pakte ik mijn mobiel, typte Lou's nummer in en belde haar. Ze nam op en gelijk begon ik alles schreeuwend uit te leggen. 'Geen zorgen, Zayn. Gewoon je haar uitspoelen, afdrogen en daarna in model maken' hoorde ik haar. 'Bedant, Lou!' Meende ik. 'Nee, Lux! Niet in je mond sto-' hoorde ik. Ik grinnikte en hing op. Daarna ging ik naar de kleedkamer en deed braaf wat Lou had gezegd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Gewoon, wraak op iedereen... De mensen die je hebben uitgescholden, getreiterd hebben en je dromen hebben vernietigd. Ik pak ze terug! Ik ga laten zien dat ík dit kan! Ik kan mijn droom niet opgeven voor hun..." Ik bijt op mijn lip. Ik haat ze, ik haat ze omdat ze me breselijke dingen hebben aangedaan... Chay moet gewoon ophouden, ik wil zo heten en meer niet! "Please, Chay? Ik smeek het je." Met tranen in mijn ogen kijk ik naar de grond.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'