• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik stop met draaien als ik Niall hoor schreeuwen en druk Louis meteen wat dichter tegen me aan en verstop mijn hoofd in zijn nek. "Volgens mij hebben ze ruzie." Merkten ik stilletje op, waarna ik snel en onopgemerkt een kusje in zijn nek planten.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik speelde wat met de zoom van mijn jurkje en luisterde naar het geschreeuw van de twee jongens. "Kappen!" Gildn ik plots en vouwden mijn handen om mijn oren en met groten ogen keek ik ze aan. "Jullie kunnen tenminsten net alsof doen, of jullie het leuk vinden." Piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chayenna Montoya

    Ik rol met mijn ogen, konden we niemand anders krijgen als coach. Dus niet vijf kleuters die toch alleen met zichzelf bezig zijn..
    'Ik ga, jullie zoeken het maar verder uit.' mompel ik, en loop weg. Ik loop naar buiten en vis de sleutels van mijn scooter uit mijn zak.
    Even zoeken, waar had ik dat ding gelaten... Ik neem nog een trek en kijk rond...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Harry drukt zich dichter tegen me aan en verstopt zijn hoofd in mijn nek als hij Niall en Zayn hoort ruzie maken. Ongemerkt word mijn glimlach iets groter dan die al was, waarna ik met mijn vingertoppen rustig over zijn rug heen streelde. 'Ssh, Haz, het komt goed, echt waar...' Een rilling liep over mijn rug toen ik zijn warme lippen in mijn nek voelden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Geschrokken keek ik naar Niall. Had ik dat nou gedaan? Ik had hem nog nooit zó kwaad gezien. Snel rende ik Niall achterna en greep hem bij zijn pols. Ik was net wat sterker dan Niall, dus hij kon niet los. 'Nialler, het spijt me. Ik had niet zo kwaad moeten worden. Waardoor ben je nou zo boos? Het spijt me dat ik had gezegd dat je nog nooit een vriendin hebt gehad. Je kan genoeg meisjes krijgen, maar je bent er gewoon nog niet klaar voor' probeerde ik. Ik was werkelijk wanhopig in troosten, maar Niall wist dat ik het meende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Oh, nu ga jij ook weg Chay?!" Het komt me tot hier. "Word verdomme volwassen! We willen een grote titel winnen! Niet een afdeling op het ziekenhuis gebied! Jullie halen Chay en ik haal Niall! Vijf minuten en jullie zijn weer hier of ik..." Verder kom ik niet door de gedachte dat Chay al weg kan zijn. "Ga nou maar." Zucht ik waarna ik zelf achter Zayn aanloop. Ik kijk rond en zie Niall met Zayn bij de bar. Ik haal hem en Zayn weg van de bar er loop terug. "Drinken om je problemen te vergeten, hea?" Vraag ik Niall. "Dit is een beter gevoel." Ik trek hem naar me toe en kus hem. " Is het niet?" Ik grijns en loop weg.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 23:04 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    En of het niet nog gezelliger kon worden begon ook nog eens een van de meisjes te gillen. Ik haalden mijn hoofd uit Louis Nek en moest me inhouden hem hier niet open en bloot af te gaan lebberen en ik slikte even. "Volgens mij heeft iedereen er echt enorm veel zin in." Zei ik sarcastisch, terwijl mijn armen nog steeds om Louis zijn middel waren gevouwen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte om Harry's sarcastische opmerking, verstrakte mijn armen om zijn middel nog wat. 'Niet zo sarcastisch, Hazza. Je weet niet hoe het gaat lopen...' Ik aaide nog een keer door zijn krullen heen en hield mijn hand uitiendelijk in zijn nek om met de onderste krulletjes te spelen. Het maakte me op een of andere manier altijd zo rustig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {zo back! Blijf schrijven, gek genoeg geniet ik hier van...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik negeerde iedereen die naar ons staarde en lette niet op Niall en het andere meisje. Te druk was ik, te druk met Perrie te sms'en en te W'appen. Ik liep daardoor ook tegen een deur aan, en vloekte luid. Pijnlijk wreef ik over mijn neus en liep door. We kwamen weer binnen aan en ik zakte neer op een stoel, nogsteeds druk met mijn mobiel. Aan niemand besteedde ik aandacht. Gapend legde ik mijn hoed een beetje over mijn ogen en bleef naar het schermpje kijken. Pff, wat deed ik hier?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [sonny word hier dik genegeerd.. ]

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op mijn lip en haalden mijn schouders op. We waren nog niet eens met iets begonnen of er was al ruzie. En ik haten ruzie. Ik keek even diep in Louis zijn ogen. Ik hield van de glinstering die er altijd inzat. "Zolang wij maar geen ruzie hebben." Glimlachten ik uiteindelijke en wreef even met mijn neus langs die van mijn beste vriend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wie wil Chay meeten? Ik kan niet zeggen dat ze erg gezellig is, maargoed.... ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Het enige wat Harry deed was zijn schouders ophalen waardoor ik even grinnikte. Vervolgens keek hij me aan, waardoor ik het niet kon laten om in zijn mooie groene ogen te staren, ik beet op mijn lip en blikte voor een seconde op zijn lippen. 'Zolang wij maar geen ruzie hebben.' Glimlachte hij en wreef met zijn neus langs die van mij. 'Nooit.' Ik glimlachte naar hem en drukt een kusje op zijn neus.
    [Ik wilde bijna lippen schrijven. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [dat komt nog wel ^^ x"D]

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde even zachtjes en ik voelden hoe mijn wangen rood werden van Louis zijn aanrakingen. "Je bent leuk." Fluisterde ik muisstil waarna ik hem loslaten. "Moeten we niet even iemand inlichten dat dit niet gaat zo?" Vroeg ik. Toen ik zag dat Niall en Zayn weg waren net zoals een van de meisjes.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 23:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Zijn stiekem terug ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Jij bent ook leuk, Hazza.' Ik glimlachte en keek naar de krullenbol in mijn armen. Wat een schatje is het toch. 'Moeten we niet even iemand inlichten dat dit niet gaat zo?' Ik knikte langzaam. 'Zullen wij dat eens even gaan fixen dan?' Grinnikend keek ik Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you