• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Nou, dan bekijken jullie het maar." Sisten ik. Ik snapten niet waarom Niall zou gemeen tegen me deed.
    Ik had hem hellemaal niets aangedaan. Ik zat hier toch godverdomme ook niet voor mij lol. Kwaad liet ik Louis hand los en stapten het podium af om vervolgens naar buiten te benen. De pakeerplaats was leeg maar buiten het grote hek stonden allemaal meisjes die hard begonnen te gillen ton ze me zagen en het liefst had ik me meteen weer opgedraaid en we gelopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Kwaad liep Harry van het podium af, naar buiten. Ik schudde mijn hoofd. 'Waarom doen jullie niet gewoon allemaal normaal mee?! Dit toch iets wat jullie willen, of niet?! Nou?!' Kwaad keek ik de meiden een voor een aan, voordat ik ook van het podium afstapte en achter Harry aan te rennen. Ik kon er zo slecht tegen als deze jongen kwaad was om iets, dan werd ik het automatisch ook. 'Harry! Wacht nou even!' Gilde ik, maar hij was al naar buiten gelopen, van hieruit hoorde ik hoe het gegil steeg. Dat was niet zo'n slimme actie, maar ik wilde hem ook niet alleen laten. Ook ik liep achter hem aan en gelijk werd het gegil tien keer harder dan daarnet. 'Harry!' Probeerde ik er boven uit te schreeuwen, maar het was ongemogelijk. Ik keen links en rechts maar zag hem nergens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    "Wij, kunnen heel goed mee doen! Als jullie nou is even op houden!" Roep ik hem achterna. De tranen zijn weer verdwenen. Wraak op Louis en Harry is het nu ook... Ik stamp Louis achterna en zie de fans. Zo kunnen ze ook voor ons staan, we moeten alleen even ophouden met ruzie maken. Ik zie Louis kijken en ren naar hem toe. "Wij? Je zegt dat ik en die meiden niet goed mee doen?" Het boeit me dus echt niet dat alles gefotografeerd en gefilmd word. "Jij bent hier degene die alleen maar voor Harry is! Als hij zou zeggen dat je van een brug af moet springen, zou je het nog is doen ook! Open je ogen Louis, de andere jongens zitten in ergere problemen dan Harry. Zij hebben je harder nodig..." Ik laat zijn arm los en zet een stap achteruit. "Ga maar! Als je maar niet later komt, om er 'voor' de jongens te zijn. Dan hoeven ze je niet meer..." Ik draai me om en loop weer naar binnen. Ik sluit de deur en geef er een harde trap tegen. Ik laat me er tegen aan zaken om na te denken. Louis en Harry zijn met elkaar bezig, Zayn zit met Perrie, Liam laat zich niet zien en Niall is depressief. Fijn, ik doe het wel. Ik sta op en loop naar de zaal. Ik loop naar Zayn. "Alsjeblieft, doe even je mobiel weg! We hebben een probleem..." Ik kijk hem afwachtend aan. "Het is erger dan met Perrie, echt waar." Ik loop naar Niall en kijk hem aan. "Hij mist haar gewoon, niks van aantrekken. Ik ga weer naast Chay zitten. "Het zijn eigenlijk gewoon een stelletje eikels." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Nadat niemand zich had voorgesteld was ik maar ergens in een hoekje gaan zitten. Ik keek verveeld om me heen en pakte mijn gsm uit mijn broekzak. De anderen begonnen met ruzie maken, wat nogal door de handliep. Ik negeerde het maar en probeerde Daniëlle te bellen. Maar uiteraart kreeg ik haar voicemail, ze was vast aan het oefenen ofzo. Zuchtend propte ik mijn iphone weer in mijn zak. Ik zag nu dat er nog een meisje een beetje apart zat. Ik stond op en liep in haar richting. ' Hallo, ik ben Liam. Jij bent toch Sonny?' vroeg ik zachtjes. Ik hield er niet van om nieuwe vontacten te maken, maar vreesde dat ik verplicht was om dit te doen.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Niets is belangrijker dan Perrie' mompelde ik en ik liet mijn mobiel in mijn broekzak glijden. 'Nou, wat is er zo belangrijk?' Ik trok één wenkbrauw op en zuchtte diep. 'Noemen jullie dít belangrijk? Alstjeblieft zeg, Harry heeft de naam One Direction bedacht omdat we samen één richting op wilde gaan. Wat willen jullie dan samen? Willen jullie iedereen wegjagen met gelijk iedereen uitschelden? Misschien zijn we dan ook eikels, alleen wij kunnen tenminste met elkaar omgaan. Dat kan ik van jullie niet zeggen. Ja, we hebben wel eens ruzie, alleen dan maken wij het tenminste goed' kefte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik zag vanachter de auto's dat Louis Naar buiten kwam en wilden naar hem toe rennen toen ik zag dat er een van de meiden ook naar buiten liep. Ik zag dat ze wat dingen naar zijn hoofd gooiden maar kon het niet verstaan door het gegil dat nog steeds achter de hekken vandaan kwam. Toch zag ik duidelijk mijn naam over haar lippen vallen. Ik wachten tot ze weer weg ging, iets wat gelukkig snel gebeurden en renden meteen naar Louis toe. Ik greep zijn hand vast en begon met zijn vingers te spelen en keek hem hopeloos aan. "Ze mag me niet hè?"

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik had de hoop al opgegeven en stond om het punt naar huis te gaan toen een van de jongens naar me toekwam. "Ik ben inderdaad Sonny ja, leuk je te ontmoeten." Glimlachten ik en zetten snel mijn tas weer neer. "Al zijn de omstandigheden wat minden." Doelde ik op aldie ruziemakende mensen. Ik hield biet van ruzie.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 13:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    De woorden van het meisje hadden me best wel pijn gedaan, was het echt zo dat ik teveel aandacht aan Harry gaf? Kon je soms zien dat ik hem net ietjes leuker vond? Ook naar Harry had ze van alles geroepen, en uiteindelijk kwam de jongen op mij afgelopen. Hij pakte mijn hand vast en begon met mijn vingers te spelen. 'Ze mag me nu hè?' Vroeg hij. Ik schudde langzaam met mijn hoofd. 'Ik denk 't niet, Hazza. Maar mij vind ze ook niet zo aardig meer,' grinnikte ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chayenna Montoya

    'Ik ga echt geen Bitter Sweet Revange heten' mompel ik geërgerd. Een van de meest onorginele namen ooit..
    Trouwens, als we zo gaan heten zoek ik gewoon een andere band. Er zijn genoeg bands die nog zo iemand als ik zoeken.
    Ik pulk wat aan mijn nagels en kijk de anderen niet aan. Stelletje kleuters...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Het meisje bleek inderdaad Sonny te heten en zette haar tas weer op de grond. ' Al zijn de omstandigheden een beetje minder' vertelde ze me. Ik keek even om mij heen. De zaal was al bijna verlaten, er hing een rare sfeer in de lucht.
    ' Ik weet het, dit gaat zo niks worden, als we alleen maar ruzie gaan maken' zuchtte ik. Het was nieuw voor me dat mijn bandleden ruzie maakten, ookal hadden ze allemaal een zware tijd achter de rug.' Dus..' begon ik twijfelend.' Kun je misschien een stukje voor me zingen?' vroeg ik twijfelend.' Het hieft niet hoor, alleen als jij het wilt' voegde ik er onzeker nog snel aan toe. Ik was benieuwd naar de stem van dit meisje en ik hoopte dat ze even iets wou laten horen.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Dit heeft geen zin. Doei' gromde ik en ik stampte het gebouw uit. Ik was hier meer dan klaar mee. Op weg naar huis had ik al gemerkt dat er allemaal gillende meisjes kwamen, dus ik belde of er een auto me kwam ophalen. Binnen een paar minuten was ie er en ik stapte in. Niall en Liam deden het maar. 'Kon je het niet goed vinden met ze?' vroeg Danny, die ook in de auto zat. Het verbaasde me niks, Ant of Danny was heel vaak bij me. 'Ze konden het waarschijnlijk niet goed vinden met iedereen' mompelde ik en de auto startte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Fine! Doei Zayn! Je geeft te snel op!" Ik richt me weer op Chay. "Mij best, ik ga me niet zo noemen. Je verzint maar wat anders!" Ik pak mijn gitaar. "Waarom zijn jullie hier ook alweer?" Vragend kijk ik naar Liam en Niall. "Jullie 'vrienden' zijn allang weg, stelletje kleuters die ze zijn..." Snel leg ik de gitaar weg, nog even en ik zou hen stuk slaan. Ik zet mijn nagels in mijn vel en druk. "Het komt toch niet goed! Hier, mijn nummer. Bel maar als die sukkels terug zijn." Ik gooi een kaartje met mijn nummer op Niall's schoot en pak op mijn dooie gemak mijn tas. Ik loop naar de achteruitgang en loop naar de gillende fans. "Jullie verdoen jullie tijd! Ze zijn allemaal al weg, op Liam en Niall na." Ik duw ze aan de kant en loop de straten over. Ik zie Zayn in een auto stappen. "Eikel!" Schreeuw ik naar hem, zodra ik op de locatir ben waar we horen te overnachten loop ik naar binnen. Ik zet de TV aan. Ja, hoor! Mijn ruzie staat op TV. "Louis Tomlinson van One Direction is gespot terwijk hij een heftig gesprek had met Ness Candler, Ness is een van de meisjes uit de band waar Louis moet helpen. Zijn ze nu al aan het ruzie maken?" Ik zet de TV uit en smijt de afstandsbediening naar de muur.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Dat zal Perrie leuk vinden' lachte Danny. Ineens ging mijn telefoon af. 'Als je het over de duivel hebt..' mompelde hij met een grijns. Ik nam op en kreeg een woeste Perrie. 'Dat kind is gewoon kwaad, ik mocht geen eens contact met jou houden!' schreeuwde ik terug. 'Wat heb je nou weer gedaan? Ik dacht echt dat je beter zou zijn dan een of andere jongen die gelijk kwaad op iedereen wordt!' schreeuwde ze terug. 'Ze schelde me uit! Mag ik geen eens boos worden? Lekker ben jij' kefte ik in de telefoon. 'Weet je wat, Zayn? Ik ben er klaar mee! Je zoekt het maar uit' siste Perrie terug en ze hing op. 'Opgehangen?' vroeg Danny, half-lachend. 'Lach jij maar' snauwde ik naar hem. Thuis zette ik de tv aan en hoorde van Ness en Louis. Daarna hoorde ik iets over mij, hoorde ik een paar keer vreemd gaan en dat soort dingen. Dan werd het maar een dagje rusten en morgen doen alsof er niks gebeurd is, gewoon op komen dagen en vrolijk doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik zit thuis en zie al het nieuws op de tv. Ik loop mijn appartement uit. Onderweg loop ik een klein winkeltje in. Ik zie een krant waar Zayn en Perrie opstaan. Ook is er een krant met Louis, Harry en Ness. Ik koop de kranten en loop naar het appartement van Zayn. Ik open de deur met mijn sleutel. "Zayn?!" Ik loop naar de woonkamer. Ik pak een krant. Gesprek Zayn en Perrie gelekt staat er als kop. Vluchtig lees ik het bericht. Hoe kan dit zo snel? Het is pas een uurtje terug! Ook lees ik hat bericht over Louis ruzie met Ness over Harry. Ik slik en bel Paul. "Dit ga je niet leuk vinden." Beken ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Als ze jou niet aardig vind, dan is ze gek." Zei ik en stak mijn neus even in de lucht en lachten. "Maar, wat heeft ze allemaal gezegd dan?" Vroeg ik terwijl ik Louis zijn hand nu vastpakten even naar de fans achter het hek zwaaiden en Louis mee terug naar binnentrok.

    Sonny Mabel Puckerman.
    Ik beet even op mijn lip en keek twijfelend naar Liam. Ik wist dat ik hier niet voor niets in ren band zat, maar toch was ik er nog niet altijd geheel van overteugt dat ik enorm goed kon zingen. "Oke dan." Glimlachte ik uiteindelijk en pakten mijn gitaar uit zijn hoes. "I'm gonna pick up the pieces, And build a Lego house.
    If things go wrong we can knock it down

    My three words have two meanings, There's one thing on my mind
    It's all for you"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Flikker op, Niall. Nu ben je ineens de hele vrolijke en lachende Ier, die bezorgd is om zijn vrienden? Dan heb ik nog liever dat je me negeert. En die krant kan me niks schelen, dat zijn jou zaken niet. Zoek toch lekker een eigen leven' siste ik. Het kon water harder aankomen dan bedoeld was, alleen op dit soort momenten wilde ik liever alleen zijn. Ik zette Niall buiten en pakte even snel zijn telefoon af. 'Stuur die meisjes lekker andere trainers' mompelde ik erin en ik drukte de telefoon uit. Snel duwde ik hem weer in Niall's handen en ramde de deur voor zijn neus dicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."