• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik trek de sigaret uit de mond van het meisje. "Je stem word er niet beter op!" Grijns ik. Ik trap hem uit onder mijn schoen en geef hem terug. "Veel beter." Is kijken hoe ze op zulke dingen reageren. "Nog meer rokers op Zayn na?" Vraag ik voor de zekerheid. "Nu kunnen we wel naar de zaal, jullie moeten nog een naam bedenken." Ik loop voor hun uit en open de zaal met mijn sleutel. Ik heb er geen probleem mee, ben toch single! Liam krijgt zowieso wel problemen... Hopen op niet dan maar. "Wat is er met jou?" Vraag ik aan Zayn. "Ruzie met Perry het vogelbekdier?" Oepss... Nu zal hij vast alleen maar bozer worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Woedend keek ik naar Niall. 'Wát zei jij over Perrie?' siste ik en ik kwam dreigend op Niall aflopen. Ik balde mijn hand tot vuist en fronste. 'Als jij nog één keer zoiets over Perrie zegt' siste ik naar hem. 'En nee, je weet toch wel beter' mompelde ik, waarna een grijns volgde. 'Oh nee. Niall heeft nooit een vriendin gehad' lachte ik spottend. Toen ik het meisje zag roken, kreeg ik er ook weer zin in. Gelijk pakte ik het pakje uit mijn broekzak en de aansteker. Ik tilde er een sigaret uit en stak hem aan, waarna ik even een trekje nam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dah. Waar kan Louis heen? ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chayenna Montoya

    Ik zucht weer luid en leun tegen de muur. Ik zeg dat die Zayn-dude kwaad werd op Niall en ik grinnik kort. 'gezellig hier' mompel ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en kijk even naar de sigaret tussen Zayn's lippen. Ik pak gelijk weer mijn sigaretten en steek er een op.
    Ik neem een trekje, en klem de sigaret tussen twee vingers. 'Gaan we nog wat doen, of ben ik voor niks gekomen' mompel ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Zayn's woorden voelen als messteken. Ik krimp ineen en denk er over aan. Hij heeft gelijk! Ik heb niet eens een meisje gekust! "Ik- Jij heb gelijk." Fluister ik. Ik probeer me te herstellen door het pakje af te pakken en het te vertrappen. Ook de sigaret beland op de grond. "Oh, sorry! Het spijt me namelijk niet..." Grijns ik. Ik richt mijn blik op de meiden. "Als jullie even brainstormen... Ik moet even weg." Mompel ik. Ik loop naar de wc en gooi koud water in mijn gezicht. Zayn meent het vast niet! Hij mist Perrie gewoon.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Kan dat kind dan nooit normaal doen?!' riep ik expres, zodat Niall het zou horen. Wat kon Niall soms zó irritant zijn. Ik pakte de sigaret van het meisje af en grijnsde naar haar. 'Bedankt' grijnsde ik en ik nam weer een trekje, maar ik hield hem hoog zodat het meisje hem niet kon afpakken. Nog steeds tegen de muur leunend, bleef mijn blik hangen op de deur waar Niall door was gegaan. Even twijfelde ik, maar ik bleef staan. Hij kon toch ook wel bedenken dat ik kwaad zou worden? Wat kon ie soms toch een eikel zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [naar Hazza ^^ hahha]

    Harry Edward Styles
    Ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar mijn twee bandgenoten maar besloot me er niet mee te bemoeien. "Zo dames, hebben jullie echt nog geen idee voor een naam?" Begon ik. Ze moesten wel snel met iets gaan komen namelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik bekeek mezelf met een kritische blik in de spiegel en bedacht dat het er wel mee door kon, voordat ik richting de zaal liep. Waar het volgens mij al gigantisch uit de hand was gelopen. Niall was nergens meer te bekennen. 'Hoi! Ik ben Louis!' Riep ik vrolijk, ik zag Harry in de verte staan, rende op hem af en sprong op zijn rug. 'En deze krullenbol is mijn echtgenoot,' grinnikte ik, waarna ik even met mijn handen door Harry's krullen heen ging.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    "Ik vind alles best! Zayn, je bent een eikel!" Ik loop naar de deur waar Niall door is verdwenen maar stop om terug te lopen. Ik haal Zayn onderuit en pak zijn sigaret af. "Kleine kindjes mogen niet roken! Foei, Zayn! Geen lol voor jou." Ik grijns en geef de sigaret aan Chay. Ik ren naar Niall. "Hij is terug gepakt, maak je geen zorgen." Ik glimlach en loop met hem terug naar de groep. "Bitter sweet revange? Die naam is wel leuk, vind ik." Stel ik voor.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    Ik grinnik en steek rustig een andere sigaret op. 'En ik maar denken dat jullie de beste vrienden zijn' mompel ik.
    "Zo dames, hebben jullie echt nog geen idee voor een naam?" zei weer een ander, en ik zucht even. Bleven ze dat vragen?
    'The Troubletones, nou goed krullie?' grijns ik, en neem nog een trek. Ik kijk voor me uit, Mhm. Ik wil koffie.. Haal ik straks wel...
    Ik geef de sigaret terug aan Zayn en zucht weer..

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 22:38 ]


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    Mompelend stond ik op en stampte ik achter Harry aan. Hier had ik geen zin in. Gelijk ging ik in een hoek staan en toetste het nummer van Paul in. Hij nam op en ik begon meteen te schelden. Even schrok ik van mezelf, maar ik ging door. 'Zayn! Wat is er?' klonk de stem van Paul. 'Moet dit? Serieus, Paul?' siste ik in mijn telefoon. 'Het is goed voor One Direction en jullie hebben het vast naar jullie zin' zei Paul onschuldig. 'Naar mijn zin? Alstjeblieft, zeg. Ik wil echt niet verwaand klinken, maar haal me hier verdomme weg' gromde ik. 'Hoezo? Wat heeft Louis nou weer gebroken?' vroeg Paul. 'Niks. Ik mag die... méísjes niet' mompelde ik en ik hing op. Ik pakte de sigaret gretig aan en keek even dodelijk naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 22:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik rolden even met mijn ogen. Deze meiden hadden nog best veel arrogantie voor het gene wat ze waren. Nog hellemaal niets. Ik wilde zeggen dat ze maar beter met wat goede konden komen toen er iemand op mijn rug sprong. Ik hoefden niet te raden wie het was. "En deze krullenbol is mijn echtgenoot. "Loo!" Ik was opgelucht dat hij er was, schudden hem van mijn rug en sloot hem daarna in mijn armen om een rondje met hem te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry schudde me van zijn rug af en ik maakte een pruillipje, maar die verdween gelijk toen hij zijn armen om me heen sloeg en een rondje met me draaide. Ook ik sloeg mijn armen om hem heen. Want, ja, na vijf minuten had ik deze jongen al best gemist... Vanuit mijn ooghoeken bekeek ik alle meisjes, ik was benieuwd of dit ook echt zou gaan lukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik loop terug naar de groep. "Ik stop er mee!" Zeg ik vast beraden. "Dankje Zayn! Donder even op wil je? Je bent niet goed momenteel. Ga naar Perrie lebber haar af en kom dan terug!" Sis ik. Ik gris de sigaret uit zijn hand wn twijfel even. Ik slik maar neen toch een heis en geed hem terug. Ik blaas de rook uit. "En nou hoop ik dat je opdondert." Kwaad ben ik zeker. Ik loop weg. "Mij part heten jullie kutjes-likkers! Het interessert me geen fuck!" Ik loop naar de dichtsbijzijnde bar en bestel een biertje.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'