• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte dat Harry anders reageerde toen ik hem alleen maar zoende en grijnsde tegen zijn lippen aan toen hij mijn onderlichaam tegen zijn erectie aanlegde. Ik schuurde met mijn onderlichaam over zijn erectie heen en begon hem alleen maar meer gekker te maken. Een zachte kreun verliet mijn mond toen Harry op mijn lip beet en de zoen daarna stopte, hijgend keek hij me aan en glimlachend keek ik terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik beet zachtjes op mijn lip en keek Louis Wanhopig aan terwijl ik mijn heupen iets omhoog duwde. Ik ging niet zeggen dat hij door moest gaan maar die hint moest toch wel genoeg zijn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Hij duwde zijn heupen iets omhoog, waardoor ik zijn erectie in mijn been voelden prikken en direct begreep ik ook de hint, hij wilden gewoon graag dat ik verder ging. Ja, maar zo makkelijk ging dat niet... Ik drukte mijn warme lippen in zijn nek en beet er af en toe in, vervolgens bracht ik mijn lippen naar zijn oor. 'Smeek dat je me verder wilt gaan,' lispelde ik in zijn oor waarna ik er even mijn adem tegenaan blies.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Even beet ik op mijn lip en kneep ik mijn ogen dicht. Ik had nog nooit iemand gesmeekt om me te bevredigen. Iedereen die ik in bed had gehad deed leek het maar al te graag uit zichzelf gedaan en ergens was mijn ego te groot om het te vragen. Maar ik moest wel. Ik stond bijna op knappen en het had zo goed gevoeld. "Alsjeblieft Lou." Piepten ik uiteindelijk en sloe mijn ogen weer open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik maakte een tevreden geluidje. Het is voldoende voor mij om verder te gaan. Ik beet nog zacht in zijn oorlel, voordat ik mijn lippen terug in zijn nek zetten, verder doorging naar zijn borstkas, even over zijn tepels likte en zo doorging totdat ik weer bij zijn erectie aankwam. Ik liet mijn vingertoppen er even overheen strelen waarna ik hem uitdagend aankeek. Vervolgens boog ik mijn hoofd weer naar voren en omsloot mijn lippen weeral om zijn erectie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik murmelde zachtjes en greep met mijn handen in de dekens. Louis nam mijn erectie weer in zijn mond en ik kreunde hard. Ik keek hem nog enkele seconde aan waarna ik toch echt mijn hoofd in mijn nek gooide en mijn ogen genietend sloot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Vanonder mijn wimpers bleef ik al Harry's handelingen volgen en het zag er geweldig uit hoe gefrustreerd hij wel niet was. Voor een seconde keek hij ook mij aan en een ondeugende twinkeling verscheen in mijn ogen. Ik draaide met mijn tong opnieuw een paar rondjes om zijn erectie, waarna ik zachtjes en heel langzaam begon te zuigen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis zijn tong gleed nog even over mijn eikel heen waarna hij zachtjes en heel langzaam begon te zuigen. Ik murmelde even en gleed weer met mijn hand door zijn haar. "Sneller." Hijgde ik zachtjes. Ik wilde best graag naar Louis kijken maar het was veel te lekker om me ergens voor in te spannen dus liet in ontspanning mijn ogen gesloten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Opnieuw slaakte ik een tevreden geluidje toen Harry smeekte om sneller te gaan, dat was precies wat ik wilden horen. Zijn hand in mijn haren maakte me ook om sneller te gaan en met de minuut versnelde ik haast mijn tempo. Volgens mij kon het niet zo heel lang meer duren, maar anders lag het aan mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    De kreunen verlieten steeds sneller mijn mond en het op mijn lip bijten hielp er niet echt tegen. "hmm, Louis" mummelde ik hij verhoogd het temp wat en mijn spieren begonnen zich al aan te spannen. Ik holden mijn rug automatisch en ik greep naar mijn krullen. "Lou, ik.." verder kwam ik niet eens want mijn buigspieren trokken samen. Louis zijn naam de ik schreeuwde werd vermengt met een enorm kreun en trillend kwam ik klaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Het lag dus niet aan mij. Direct na mijn gedachten kwam Harry met een schreeuw klaar en ook had hij mijn naam geschreeeuwd. Ik slikte zijn goedje door en keek hem vervolgens aan, waarna ik hoorbaar slikte en even over mijn lippen likte om de restanten van zijn sperma weg te werken. Ik kroop op hem, en drukte mijn lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik hijgde even uit maar al snel drukten Louis zijn lippen weer op die van mij. Mijn adem sloeg meteen tegen zijn lippen aan en het duurde even voordat ik mijn ogen weer opende. Ik moest toegeven. Hier kon geen andere pijpbeurt tegen op. "dit is wel voor herhaling vatbaar." grijnsde ik en kusten Louis weer zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte. 'Daar heb je helemaal gelijk in, Haz...' Ik kuste hem zachtjes terug en na een paar seconde maakte ik me van hem los en liet me naast hem vallen om vervolgens Harry's dekens over ons heen te slaan. Ik nestelde me dicht tegen Harry aan en maakte een genietend geluidje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een tevreden zucht en sloeg mijn armen rond Louis zijn lichaam en drukte mijn hoofd in Louis zijn nek. Ik kust zijn nek zachtjes. "weetje." begon ik zachtjes en streelde langs Louis zijn zij. "je was echt geweldig." piepten ik kroop zowaar nog dichter tegen Louis aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''